host Posted August 23, 2013 Share Posted August 23, 2013 Дам, аз за това питах за км-те. Че действително в БМВ форум също се счита, че повечето в Бг са над 250хил км и за това после се появяват сумати негативни мнения за е60. Пък и точно вече в тия години на производство БМВ яко залагат деградация на отделните компоненти. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
djadomraz Posted August 24, 2013 Share Posted August 24, 2013 Вкарах колата за лек невървеж и с майстора малко по малко за близо две седмици подменихме почти всички гумички, датчици , оплътнения по двигателя и турбо пътищата , смених си тампони по окачването , смених водната помпа , претапицирах си скъсаната кожа на едната седалка , боядисах си пластмасовите детайли които някой малоумник е взел решение да са с гумирано покритие което просто пада , утре отиват да се боядисват двете брони които явно са невидими щото редовно ги зажулват...... няк'си сърце не ми дава да я продам на някой за смешни пари...... Ти нова кола да беше взел направо Между другото колко ти излезнаха тези ремонти? При мен тойота ми искаха по 2000лв за каретата, тампона май към 500 ми излезна ремонта. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
host Posted August 24, 2013 Share Posted August 24, 2013 И пакнще попитам къде я обслужваш тази кола? Просто ми е любопитно ако ми се наложи някога да ползвам друг сервиз от моя, че сега го преместиха и в Кършияка. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
zlobil Posted August 24, 2013 Share Posted August 24, 2013 (edited) Ти нова кола да беше взел направо Между другото колко ти излезнаха тези ремонти? При мен тойота ми искаха по 2000лв за каретата, тампона май към 500 ми излезна ремонта. Турбо - 750лв. Дроселова клапа - 150лв. Предни тампони 2 х 150лв. Задни тампони 2 х 130лв. Гумички - 50-60лв. Водна помпа - 150лв. претапициране на седалка - 80лв. боядисване на детайлите - 100лв. боя предна задна броня 2 х 150лв. разни други скобички и дреболии по турбото - 100лв. някъв датчик отзад на двигателя пак за турбото - 80лв. смяна на колекторите с чугунени от е39 - 200лв. за огромна радост в сервиза имаше и едно блъснато като моето та взех и дебитомера щото моя даваше грешка чат пат - 100лв лошото е че дадох доста пари и в момента колата гарантирам че е в топ5 на най-гледаните 5-ци в интернет, за жалост никой не го ебе кво си правил...... И пакнще попитам къде я обслужваш тази кола? Просто ми е любопитно ако ми се наложи някога да ползвам друг сервиз от моя, че сега го преместиха и в Кършияка. не е в сервиз , при един приятел който вкарва блъснати коли основно бмв-та и ги прави. не работи с други хора иначе за обслужване и по сериозни ремонти - ПЕНЕВ. Edited August 24, 2013 by zlobil Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Midex Posted August 24, 2013 Share Posted August 24, 2013 Ти нова кола да беше взел направо Между другото колко ти излезнаха тези ремонти? При мен тойота ми искаха по 2000лв за каретата, тампона май към 500 ми излезна ремонта. Да ви имам и колите щом за един ремонт ви искат 2.5к, ще речеш че порше ремонтираш... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
host Posted August 24, 2013 Share Posted August 24, 2013 (edited) Като за ДядоМраз е добре. Аз тоя сервиз 2ри път не бих го посетил. Edited August 24, 2013 by host Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
zlobil Posted August 24, 2013 Share Posted August 24, 2013 тва е Тойота все пак..... 2 К за каре и 500лв за тампон...... мухахаха Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Psihara^^ Posted August 24, 2013 Share Posted August 24, 2013 На мен в офиса ми се подмятат разни фактури за нови поршенца с разни счупени работки, Тря'а да ви кажа, че тая Тойота явно е златна.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
zlobil Posted August 24, 2013 Share Posted August 24, 2013 На който не му се дават пари - Мейд Ин Ловече и тва е...... няма как иначе. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Midex Posted August 24, 2013 Share Posted August 24, 2013 Да бе, щото ловешките не се развалят или частите им са за по 2 лв/парчето. Има коли с евтина поддръжка, има коли със скъпа поддръжка, има и коли с изкуствено надута поддръжка. Btw повечето от частите в Мото Пфое са за коли от третата група. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
zlobil Posted August 24, 2013 Share Posted August 24, 2013 (edited) Мото Пфое съм карал едно Волво на един приятел на ремонт понеже беше в чужбина .... тия там са нЕам думи.... ремонта в нормален сервиз излезна 4 пъти по евтино. Със Ст-то същата работа , няма правене , всичко ново..... направих го и него в нормален сервиз. Edited August 24, 2013 by zlobil Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DON_CHEFO Posted August 24, 2013 Share Posted August 24, 2013 Смяна на ангренаж ми е около 800 долара. Дали ще го сменя като купих колата за 1100. Марката не е от голямо значение. При 70, 80 долара на час за труд. Болно ми е Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Midex Posted August 24, 2013 Share Posted August 24, 2013 И сега ми кажи, че там също работиш на средна заплата от $500 на месец. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DON_CHEFO Posted August 24, 2013 Share Posted August 24, 2013 800 са... Доста пари. И то за това. Да чукна на дърво вадя повече от уайт трашовете, кюнците и мексиканците. Но 800 е цифра дори за съседа дето кара 7 , 8 годишно ауди. Все пак парите не ги берем по дърветата, а работното ми място не е в даунтаун, че да тежкарея. Ще се изненадаш обаче колко милиони хора бачкат за по 1300-2000 долара, което е НИЩО ;-) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
zlobil Posted August 24, 2013 Share Posted August 24, 2013 За ангренаж 800$ е бахти цифрата Да взема да емигрирам и да почнем да ги подбиваме и да ги сменяме по 300$ ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
djadomraz Posted August 24, 2013 Share Posted August 24, 2013 Да ви имам и колите щом за един ремонт ви искат 2.5к, ще речеш че порше ремонтираш... Не се изразих правилно. Нови карета със смяната в официалния серзия са 2000. Аз тампоните ги смених в един друг и с работата излезнаха около 500лв. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DON_CHEFO Posted August 24, 2013 Share Posted August 24, 2013 (edited) За ангренаж 800$ е бахти цифрата Да взема да емигрирам и да почнем да ги подбиваме и да ги сменяме по 300$ ? Нямаш лиценз...от там не можеш да отвориш сервиз...от там можеш да почнеш да работиш за човек с лиценз за...11, 12 долара на час. Верно е, че наемите са им свирепи..ама еВал съм им макята. Може на частно, ще взимаш по-малко, но пък тука е другия проблем - инструменти. Един приятел механик има инструменти по негови думи за около 30, 40000 долара. Склонен съм да му вярвам като видях част от цените. Компютър за четене и чистене на грешки(преносим) - 6000 долара. 300 долара една програма там за части, марки и т.н. Ти да видиш чудесия Нулите общо взето ги нямат за нищо. Смяна на масло - 20 долара, но на всеки 3000 мили трябва да го изхвърлиш, че ебати боклука. Аз слагам такова за 5000 мили и не мога да намеря по-скъпо и по-хубаво за по-голям пробег. Че тия 5000 мили ги минавам за около 2 месеца Edited August 24, 2013 by DON_CHEFO Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
zlobil Posted August 24, 2013 Share Posted August 24, 2013 1200лв е универсална машинка за чистене. бюджетен вариянт. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kotora Posted August 24, 2013 Share Posted August 24, 2013 Ей тука има една е30 малиии.И една мацка с татоси я кара Баа Чефо по-добре да беше дошъл тука да бачкаш.Макар,че е ебаси тъпотията... сега дигнаха и заплатите 11.48 на час Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Midex Posted August 24, 2013 Share Posted August 24, 2013 Татоси? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kotora Posted August 24, 2013 Share Posted August 24, 2013 Мхъм мноо яки Както и БМВ-то Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Godfather Posted August 24, 2013 Share Posted August 24, 2013 Татоси? Тва от пуканките. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
chistacha Posted August 24, 2013 Share Posted August 24, 2013 (edited) Някой да има идея за работещ гумаджия в неделя? Edit: Или поне нещо, с което да пробвам да натегна вентила, защото проблемът е там... Edited August 24, 2013 by chistacha Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
djadomraz Posted August 24, 2013 Share Posted August 24, 2013 (edited) Татоси? В този ред на мисли, какво стана с думата "татуировки" че всички напоследък казват татуси? ...или татоси - това явно идва от Тато - може мацката да си е татуирала бай Тошо та затова да го е написал така котора, той гледам даже не обърна внимание на забележката Edited August 24, 2013 by djadomraz Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
host Posted August 24, 2013 Share Posted August 24, 2013 Edit: Или поне нещо, с което да пробвам да натегна вентила, защото проблемът е там... _________________ Кючука по Македония по посока р-т Тромпета има може да пробваш дали работи в неделя. Доста са добри момчетата там. Иначе Васил Априлов до аптеката на Мальовица, леко е смотан тоя ама бачка май и в неделя до обяд. Но си пада мошеник и не бих го препоръчал Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.