Jump to content
BulForum.com

Обща дискусия на тема автомобили


netrootbg

Recommended Posts

Кола след 2005 г. мисля, че няма евтина поддръжка. Поне не и за моята камбанария. Още повече, ако е по-голям клас кола. В същото време виждам една малка разлика с колите 1997-2001 да речем, там има попадения, който са със скъпи поддръжки и такива с не чак дотолкова скъпи. Доколкото за пробега на колите и аз съм на мнение, че все пак се хваща с едно по-добре оглеждане на колата дали наистина е на толкова км. Аз преди години си купих фокуса от Италия на 70.000 км 2001 година, с лек удар отпред. С пълната документация и фактури от оригиналната покупка. Винаги имам едно на ум все пак. Но определно сядането вътре, самата тапицеря, копчалъци, подлакътниците, касетофони, педали. Тия неща винаги се забелязват дали са позлвани или не. Та в моя случай ударих кьоравото, защото с цената на автомобила едвали някой би си играл да подменя нещо за да я продаде. Но и след обслужването стая ясно, че по предницата си седят оригиналните шарнири. Ролките и те бяха оргиналдъ :D

Та при мен в цена излезна нещо такова: 

Цената на колата: 2.800лв с докарването до тук (с лек удар отпред в дясно)
Цена на части: броня, фар, решетка, мигач, боя: 200лв
Цена на осблужване и диганостика: Пистов и ангренажен ремък, две ролки, 4'те филтъра и смяна на масло + труд: 250 лв
Еко такса: 45 лв
КАТ: 60 лв

Гр. Заст. - 170лв

За трите години съм сменил само водна помпа, наближавам вече 100к

А онзи ден си смених маслото с филтрите на цена 120лв.

Да чукна на дърво довлен съм от покупката си тогава, но да си призная, аз си търсих точно такова фокусче и то дизел определно! :)

 

Има го другия момент, че много хора се плашат като видят смачкани ламарини, а предпочитат да видят колата лъсната, бръсната, излъскана, въпреки че под капака може да не е останала кола. Но на мен това не ми повлия :)

Edited by vinyl_master
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 11.2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Никога не бих си купил подобна тъпотия и никога няма да стана донор-олигофрен. Мерси съм.

Аз вчера се облизвах по една Ямаха. Спря ме факта, че нямам много свободно време и не мога да карам =>, че ще ми трябва доста време да се науча, а то лятото скоро ще свърши.

Link to comment
Share on other sites

Само, че ЛФА струва колкото един контейнеровоз мотори. 3, 4000 долара не са 400 000. Аз наистина искам да си купя мотор, но докато се науча ще дойде догодина по това време.

Link to comment
Share on other sites

Ваньо за да караш пистак ти трябват рефлекси и акъл. Аз акъл нямам... Не карам и няма и да си купя защото ще се убия.

 

Ама това не значи, че всеки е така. Ако имаш акъл и не срещнеш бабата с бялото ауди... Няма грешка в схемата.

Link to comment
Share on other sites

Ваньо за да караш пистак ти трябват рефлекси и акъл. Аз акъл нямам... Не карам и няма и да си купя защото ще се убия.

 

Ама това не значи, че всеки е така. Ако имаш акъл и не срещнеш бабата с бялото ауди... Няма грешка в схемата.

Повечето без акъл обаче карат пистарки ;) 

А ние ще ходим 5-6 човека на Автомобилния салон във Франкфурт другия месец :P 

Link to comment
Share on other sites

Не забравяй, че е купе, а не комби или бизнес седан. Хората не се мотат всеки ден с такива коли.

 

В ECU-то също излезнаха същите километри.

 

От 2011 година, тая кола не е карана, което означава, че е карана само 5 години. 30 000км на година идват, което са си доста.

 

Съдя по това, че покритието по боята на тавана от едната страна е нарушено от разни капещи джаджи от някое дърво, което означава, че е седяла без да мърда доста, доста време. На капака също има един такъв дефект от "ако" на пиле, което е седяло доста време преди някой да го измие и е развалило лака.

Гумите са 22-ра седмица на 2011 година, а ресните им седят ненарушени. Толкова са стояли, че горе и долу са кафеви и трябва да ги изтъркам, за да ги направя черни отново.

 

2009 в сервизната книжка е отбелязан последния гаранционен преглед на 120 000км.

Интериора е почти нов, като изключим порнатото на две седалки, но това е от дефект на конструкцията или от дебелия гъз на водача. Познавам ги и по износването на бутоните на волана. Видях снимки на кола на 50 000км, видях и такива на 200 000.

 

Найлончетата на металните лайсни отзад на багажника ми седят още неотлепени.

 

Общо взето, май взех, че уцелих на бройка. Да чукна на дърво.

 

Тоест недоказуеми километри от 2009та до 2013та година.

Еку-то се препрограмира , както и всичко друго в кола с компютър.

Общо взето се самонавиваш че е на толкова , нито 1 реално доказателство.

Естествено и аз гадая , просто ти казвам че никой не си взима кола в чужбина за да стои под някое дърво , щото там данъците са доста по-големите от нашите и е скъпо удоволствие да притежаваш кола. Но километрите не я плашат дадена кола , слабата поддръжка я плаши , дано да е добър екземпляр щото е доста тъпо да висиш по сервизи.

Това за комбитата не го схванах..... 

 

Това Ауди е със същия двигател като моето. Фактически ще ъпдейтна само купето ако се насоча към такова нещо. А и не съм сигурен откъм екстри и возия как е....

 

освен че и това е 1.9тди друго общо с твоето (80-ка май беше) няма , общо взето е доказан мотор , точно тоя 131к.с. на Б6 е може би най-сполучливият дизел на ауди

 

Доста хора се оплакват от скъпа поддръжка на Ауди. Същевременно гледам доста пъти се споменават в темата. Я си кажете мнението, че ми е интересно какво е мнението на собственици на такива автомобили.

 

Веднага ти казвам - зависи от двигателя който ще избереш.

Аз съм сектант на тема ауди но не мога да си изкривя душата че освен 1.9ТДИ всички други са прекалено скъпи за поддръжка - 2.5тди - тотален провал като двигател обслужването е сложно и е близо 1000лв , в коша е толкова тясно че за един термостат се свалят брони,фарове,радиатори и съответно за термостат 70лв плащаш 250 за труд, страда от липса на омасляване на валовете и след известно време се налага едно ремонтче за има няма 4К (не ме питай от къде знам) гори 10/100 и не предлага кой знае какъв вървеж , 3.0тди - гори 15/100 и също е скъп за обслужване има проблеми с дюзи а те хич не са евтини колекторите и те дават фира, 2.0тди 170к.с. разправят че е добър двигател и го слагат в няколко поколения а4-ки та даже и на някои а6-ци но според мен е прекалено рано да се обявява за спочлив. Общо взето дизела не е силна страна.

От бензиновите - 1.8Т , 2.0Т , 2.0и , 1.8и , 2.7т, 4,2и общо взето са безпроблемни двигатели.

1.8Т , 1.8 , 2.0т , 2.0и са общо взето вечни ако се обслужват и се гледат правилно , обслужването не е скъпо , турбо двигателите стават доста приятни само с едно чипче а и носят на напомпване с малко пари като цяло. 2.7т може би е маалко по скъп но все пак го слагат на с4 и рс4 в по-ранните години. 

Куатро системата обаче + някое навървящо бензинче е незаменима комбинация. Изкарах 2 зими с 525д на задно.....никога повече....

 

Общо взето ако избереш дизелово ауди - да поддръжката е скъпа.

Ако ще е икономичен дизел - Мерцедес.

 

Ваньо за да караш пистак ти трябват рефлекси и акъл. Аз акъл нямам... Не карам и няма и да си купя защото ще се убия.

 

Ама това не значи, че всеки е така. Ако имаш акъл и не срещнеш бабата с бялото ауди... Няма грешка в схемата.

 

Не е задължително.

Едно е да си гамен в кола обграден от желязо , друго е на двете гуми ..... и аз винаги съм си мислел че ще се пребия но явно разумът надделява и първите няколко пъти слизах с треперещи крака. 

Просто на 2 колела трябва акъл и най-вече нормално каране в града.

Не мога да кажа че имам много стаж на мотор но съм покарал доста и смятам че ако не правиш тъпотии няма проблеми.

Принципно дори смятам есента да се сдобия с едно з750 на Кавазаки ако кризата не ми обърка сериозно плановете и следващото лято изобщо нямам намерение да ползвам колата.

Edited by zlobil
Link to comment
Share on other sites

Избрал си много хубав мотор...стрийтче. Тъкмо няма да слизаш гърбав като от пистака.

На мен на една 919ка като ми направиха всичката газ от детски свят към еврокома ама на големия булевард и вече треперих. R6-то искаше да се изправя и на 3-та с мен отзад...та или се научаваш да уважаваш машината, или ..........

Edited by DON_CHEFO
Link to comment
Share on other sites

Тоест недоказуеми километри от 2009та до 2013та година.

Еку-то се препрограмира , както и всичко друго в кола с компютър.

Общо взето се самонавиваш че е на толкова , нито 1 реално доказателство.

Естествено и аз гадая , просто ти казвам че никой не си взима кола в чужбина за да стои под някое дърво , щото там данъците са доста по-големите от нашите и е скъпо удоволствие да притежаваш кола. Но километрите не я плашат дадена кола , слабата поддръжка я плаши , дано да е добър екземпляр щото е доста тъпо да висиш по сервизи.

Това за комбитата не го схванах.....

Е колко да е недоказуем, като гумите от 2011 са като сложени завчера? То може и да се препрограмира, но до колкото разбрах е доста трудно и просто не си заслужава за автомобил на тия пари.

Тва за комбитата беше, че всяка кола си има предназначение. Няма да си купиш кабрио, за да разнасяш арматура вътре, както и няма да си купиш комби, за да си го караш за кеф като дойде лятото и да ходиш на море с него и 1 сак.

Не се самонавивам. Аз я виждам колата и съм склонен да вярвам. Няма как да има реални доказателства.

А то нищо не ѝ пречи да е отписана и да си седи под дървото в автосалона. Можеш ли да ми кажеш пък какъв е шанса да се спира на едно и също място в продължение на няколко месеца и да не се чисти половината таван?

Аз мисля, че е добре поддържана с оглед на инвестициите, които са направени и начина, по който е пазена.

Дано.

 

Аз с тия морета вече 2200км навъртях за 1 месец.

Link to comment
Share on other sites

както казах божа работа и дано да е така.

Чефо
точно заради кръста искам с по изправена стойка.
а и чиста писта се кара по трудно градско , пък и чесно казано нямам амбиции да ставам състезател..... макар високата скорост да увлича сериозно на мен просто ми харесва чувството между теб и асфалта да има много хиляди обороти на малко килограми не е задължително да летиш през цялото време.

 

 

едит : мноо тегаво се пише от телефон чесно.

Edited by zlobil
Link to comment
Share on other sites

Скъса ми се маркуча на чистачките. Закърпих положението временно с парче от система. Идеи откъде да си намеря маркуч? Рено Сценик '99, фаза 2.

Link to comment
Share on other sites

В първият магазин за части , едва ли е скъпо че да се търси от другаде.

 

 

Тия дни съм без кола , едно такова ми е спокойно като ме возят..... трябва да си намеря някоя неприлично богата графиня от европата , по възможност с огромен средновековен замък да се омъжи за мен..... може и неприлично голяма къща да е ама пред замъка ще е по подходящо да ме паркират с ролс-а който тя би трябвало да ми купи , май се поувлякох.

Link to comment
Share on other sites

Наско, от аквариум няма ли да стане, на една хонда така го направихме, от тези прозрачните маркучляци дето са за помпичките на аквариумите, те са една марка маркучи :D
Пробвай ако има размер като за теб такъв там.

Link to comment
Share on other sites

Проверих в 5. Никъде нямаха. Затова питам тук.

 

след като бързият вариянт отпада - морга,интернет и така. 

пък и в крайна сметка един топлоустойчив маркуч ще свърши работа , ако няма някво специфично захващане.

Link to comment
Share on other sites

Алеле колко безумни глупости са се изписали пак в тая тема... От обичайните заподозрени...  :Facepalm: 

 

Тия дни съм без кола , едно такова ми е спокойно като ме возят..... трябва да си намеря някоя неприлично богата графиня от европата , по възможност с огромен средновековен замък да се омъжи за мен..... може и неприлично голяма къща да е ама пред замъка ще е по подходящо да ме паркират с ролс-а който тя би трябвало да ми купи , май се поувлякох.

 

Ама ти ще настигнеш скоро Стефчо ми се струва. Закъсняваш с поне две години... 

 

Както писах преди малко - или абокат, или такова маркучле. Няма друг вариант :)

 

Калъф, силиконови маркучи бол, има ги почти навсякъде, на около 20-30 ст метъра в зависиомост от параметрите. 

Link to comment
Share on other sites

 

 

Калъф, силиконови маркучи бол, има ги почти навсякъде, на около 20-30 ст метъра в зависиомост от параметрите. 

Смотан, стига с тая сага, абокатните маркучи от кво мислиш се правят? От пасти? Заеби.

Link to comment
Share on other sites

В Пловдив от години знам, че магазина за термо, масло т.н. маркучи е на бул. България, като идвате от моста на Васил Априлов на кръстовището в дясно. Блока преди бензиностанция OMV.

 

В София вече, божа работа. Ама тия ти режат на размер. Само им казваш какво ще тече и на каква температура - щото нали някой течности разяждат и т.н.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...