Jump to content
BulForum.com

Обща дискусия на тема автомобили


netrootbg

Recommended Posts

http://www.cars.bg/c200565

Ей тая ми харесва на мен.
 

Тия host-а дето ги е показал са хубави, но ако искаше подобни изпълнения, Psihara щеше да напише 2006++, а не 2004++, което ме навява на мисълта, че търси кола около 7000-9000лв, а не 19 000 - 25 000.

Тия комбита по-дърти, но на повече километри от моето спортно купе бе. Да се неначуди човек нарпаво как се случват тия неща...

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 11.2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Иване... харабия ако гледаш такива като тая от линка на Ангел ... ти си ебати извратеното животно да се затвориш в интериор с така долна пластмаса... това е велико изпълнение на глупостта като интериор.

Link to comment
Share on other sites

Е такива гледа, какви да гледа? За по 20 000лв...? С пълни екстри може и да изглежда добре. Един познат има нова от салона, но аз не съм се возил в нея... Мога обаче да го питам дали не иска да я продава.. :) Не е комби. Седан е.

Link to comment
Share on other sites

Пфффффффф... заеби... ще си вземеш по-голям дарак от аудито.

 

____________________________

btw ако не държиш да е Мазда, имам наблюдения над едно комби дизел за 6000лв, но мисля, че е 2000г.

 

:wtf:  :wtf: :wtf:  :wtf: :wtf:  :wtf:  :wtf:

 

98k km?!?!?!?!?!?

 

http://www.cars.bg/c213815

 

тия вярват ли си бе?!  

____________________________

Има и бЕло за меринджеи  >

 

http://www.cars.bg/c365055 <<<<<<<<<<<<< Преди да ме изпреварил Иван "ТОВА С ЧЕРНА 17ка ЩЕ Е СКАДАуНО" :D :D :D

 

Edited by host
Link to comment
Share on other sites

btw ако не държиш да е Мазда, имам наблюдения над едно комби дизел за 6000лв, но мисля, че е 2000г.

 

:wtf:  :wtf: :wtf:  :wtf: :wtf:  :wtf:  :wtf:

 

98k km?!?!?!?!?!?

 

http://www.cars.bg/c213815

 

тия вярват ли си бе?!  

____________________________

 

Има и бЕло за меринджеи  >

 

http://www.cars.bg/c365055  :D :D

 

 

Вярват си. Моята Алфа 2006-та е на 158 000км и вече мога да гарантирам за това, а тука тия комбита 2004, едно няма над 150 000. :D

 

Явно са купили ЯПОНСКО КОМБИ, ДИЗЕЛ защото изглежда добре и да си го карат уикендите, а не защото са здрави и може да ги спукаш от каране.

Edited by w00x
Link to comment
Share on other sites

Всички коли в БГ са внесени от Германия и преди това са ги карали баби , ползващи ги за маршрута Лидл - дневната... естествено са редовно обслужвани и естествено повечето след 5 хил км раждат с някой хубав и "евтин" проблем или мотора или по ходовата част.

Link to comment
Share on other sites

Оттук нататък, каквото и да си купя, няма да е по-здраво от Аудито. Не разбирам на къде биеш? И що да са дараци? Това е кола на 7-8 години. Аудито е на 21.

Link to comment
Share on other sites

Оттук нататък, каквото и да си купя, няма да е по-здраво от Аудито. Не разбирам на къде биеш? И що да са дараци? Това е кола на 7-8 години. Аудито е на 21.

 

Ами тия коли имат един куп ел платки, чипчета и простотийки от твоето Ауди. Това имам предвид. Знаейки какво е нивото на извънгаранционното и гаранционно обслужване в БГ ... нз какво може да очаква човек. В БМВ форум тук там се появява някой изревал как 530ката му дизел е за хвърляне поради износване на верига... друг с пеперудки паднали в мотора ... предполагам и с другите марки е така. Колите след 2000 (като проектирани модели, не като продажба) са си друга бира.

Link to comment
Share on other sites

Да, но Аудито гори повече от тази кола, по-бавно е от тази кола, няма и 1/10-та на екстрите на тази кола, по-неудобно е от тази кола, повече трака, и има 1 сурия повече проблеми.

Link to comment
Share on other sites

Че Иван не е казал да е красиво? Освен това Волво си имат собствен чар... Милф-ките в Мола идващи от Пикадили са негови 100% само след едно пастиране на Волвака :D

 

__________________________________________________

ШШШШШШШшшшшшшшшшшшшшшшшшшшшшшшш, тоя волан ме влудява ... искам го >

 

2014-BMW-4-Series-Coupe-with-M-Performan

 

Edited by host
Link to comment
Share on other sites

Новата Мазда6 я има един познат.

Качвах се и не е лоша но е фулл изпълнение и е доста парички , мисля миналата година я искара от представителство. Въпреки това бих предпочел 2-3 годишен премиум.

Старата е пластмасов кашон , возил съм се на такова такси , отвратителен интериор.

 

За 7-8-9К има Б6-ци на Ауди в пъти по-добри , вярно 2004-та но определено са в пъти повече кола от това японско недоразумение сглобено от лего.

 

 

 

Воксе по какво разбра че е на реални 158К ? 

7 годишна кола внос от италия на 160К километра нещо не ми хваща вяра ..... тва значи по малко над 20 000 пробег годишно а в чужбина почти никой не върти толкова малко.

 

 

 

 

PS : Псайхаре 

http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11374161254693730&f1=details&slink=3svd5y

 

нещо такова ? 

 

 

 

 

 

 

ПС 2 : бахти М-ката.....  :bowdown:  :bowdown:  :bowdown:  :bowdown:  :bowdown:

Edited by zlobil
Link to comment
Share on other sites

Воксе по какво разбра че е на реални 158К ? 

7 годишна кола внос от италия на 160К километра нещо не ми хваща вяра ..... тва значи по малко над 20 000 пробег годишно а в чужбина почти никой не върти толкова малко.

Не забравяй, че е купе, а не комби или бизнес седан. Хората не се мотат всеки ден с такива коли.

 

В ECU-то също излезнаха същите километри.

 

От 2011 година, тая кола не е карана, което означава, че е карана само 5 години. 30 000км на година идват, което са си доста.

 

Съдя по това, че покритието по боята на тавана от едната страна е нарушено от разни капещи джаджи от някое дърво, което означава, че е седяла без да мърда доста, доста време. На капака също има един такъв дефект от "ако" на пиле, което е седяло доста време преди някой да го измие и е развалило лака.

Гумите са 22-ра седмица на 2011 година, а ресните им седят ненарушени. Толкова са стояли, че горе и долу са кафеви и трябва да ги изтъркам, за да ги направя черни отново.

 

2009 в сервизната книжка е отбелязан последния гаранционен преглед на 120 000км.

Интериора е почти нов, като изключим порнатото на две седалки, но това е от дефект на конструкцията или от дебелия гъз на водача. Познавам ги и по износването на бутоните на волана. Видях снимки на кола на 50 000км, видях и такива на 200 000.

 

Найлончетата на металните лайсни отзад на багажника ми седят още неотлепени.

 

Общо взето, май взех, че уцелих на бройка. Да чукна на дърво.

Link to comment
Share on other sites

Това Ауди е със същия двигател като моето. Фактически ще ъпдейтна само купето ако се насоча към такова нещо. А и не съм сигурен откъм екстри и возия как е....

Link to comment
Share on other sites

Доста хора се оплакват от скъпа поддръжка на Ауди. Същевременно гледам доста пъти се споменават в темата. Я си кажете мнението, че ми е интересно какво е мнението на собственици на такива автомобили.

Link to comment
Share on other sites

Еми 1999 Голф 4 с 1.9ТДИ мотор който го има и в Ауди, смяна съединител ~ 900лв скоро плати един младеж (преди един месец). За кола за която е платил няма и 3.5к лв? Ся... има хора и хора. Той си ги плати и си я кара. Има и хора, които ще я хвърлят на части ако им обявят тая цена... нз...

Link to comment
Share on other sites

Audi 80 1.9 TD 1896 cm³ 55 kW (75 к.с.) четирицилиндров с турбо компресор AAZ Ауди 80 1.9 TDI 1896 cm³ 66 kW (90 к.с.) четирицилиндров с турбо компресор 1Z

?

 

http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_Volkswagen_Group_diesel_engines

 

Може да е базиран на него ама все си мисля, че не е същият.

 

>>>>

 

applications Audi 8L A3 (Mk1) (AHU: 09/96-08/00, AHF: 01/97-04/02, ALH: 08/97-06/01, ASV: 09/99-06/01), Audi B4 80 (1Z: 09/91-07/95), Audi Cabriolet (1Z: 07/95-07/96, AHU: 07/96-08/00), Audi B5 A4 (1Z: 01/95-07/96, AFN: 02/96-07/99, AHU: 08/96-06/00, AHH: 04/97-09/01, AVG: 08/99-06/00), Audi C4 A6 (1Z: 07/94-06/96, AHU: 07/96-10/97), Audi C5 A6 (AFN: 04/97-04/01, AVG: 08/99-10/00) Ford Galaxy Mk1 SEAT Ibiza Mk2 (1Z: 07/96-12/96, AHU: 12/96-06/99, AFN: 03/97-06/99, ASV: 03/99-05/02, AGR: 04/99-05/02, ALH: 10/99-05/02), SEAT Córdoba Mk1 (1Z: 07/96-12/96, AHU: 12/96-06/99, AFN: 03/97-06/99, ASV: 03/99-08/02, AGR: 04/99-08/02, ALH: 10/99-05/01), SEAT León 1M (Mk1) (ASV: 10/99-10/05, AGR/AHF: 11/99-09/02, ALH: 05/00-10/05), SEAT Toledo Мк1-Mk2 (1Z: 04/95-12/96, AHU: 06/96-03/99, AFN: 12/96-03/99, ALH: 03/99-07/04, AGR: 04/99-09/02, AHF: 10/98-09/02, ASV: 10/99-07/04), SEAT Alhambra (1Z: 03/96-07/96, AHU: 07/96-02/00, AFN/AVG: 09/97-02/00) Škoda Octavia 1U (Mk1) (AGR: 10/96->, AHF: 08/97->, ALH/ASV: 08/00->) Volkswagen Polo Mk3 Classic / Variant (AHU: 01/97-08/99, ALE: 11/97-08/99, AFN: 06/98-08/99, AGR/ALH/ASV: 10/99-09/01), Volkswagen Golf Mk3 (1Z: 07/93-07/96, AFN: 02/96-08/99, AHU: 07/96-06/00), VW Vento/Jetta Mk3 (1Z: 07/93-07/96, AFN: 02/96-12/97, ALE: 01/97-12/97, AHU: 08/96->), Volkswagen Golf Mk4 (ALE: 05/96-12/01, AHF: 10/97-05/06, AGR/ALH: 10/97->, ASV: 05/00-05/06), VW Bora/Jetta Mk4 (AHF/ALH: 09/98-05/05, AGR: 10/98-05/05, ALH: 11/98->, ASV: 05/00-05/05), Volkswagen New Beetle (ALH: 01/98-06/04), VW Passat B4 (1Z: 10/93-12/96),VW Passat B5 (AFN: 03/96-08/99, AHU: 08/96-08/00, AHH: 05/98-08/00), Volkswagen Sharan (1Z: 09/95-07/96, AHU: 08/96-10/00, AFN: 12/96-07/99), Volkswagen Caddy (1Z: 10/96-03/97, AHU: 10/96-09/00, ALE: 09/97-09/00, ALH: 09/00-06/03)


 

Edited by host
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...