Jump to content
BulForum.com

Обща дискусия на тема автомобили


netrootbg

Recommended Posts

И аз това щях да кажа - хич няма и да обърна внимание ако някой не ми го насочи (вниманието) специално.

 

 

Едит: Я чакай да използвам поста да попитам нещо феновете на марката, че аз съм доста далече от подробностите - Е36/3000 кубика какво точно се води и с колко коня е, че даде 2 сек. по-добро време от мене на Калояново...

 

П.П. Ако ще помогне номера му...и него го имам - СА 3392 НТ. :bgrin:

Edited by Midex
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 11.2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Не е.

 

е36 3000куб няма. Ако е наистина 3000куб е или с мотор m54b30 от е46 (231к.с.)

Ако е като това което аз искам да си правя на мотора е строук на 2.5л мотор до 3л с части от м3 286к.с. и крайния резултат е между 260-300к.с. зависи колко качествено и за колко пари е правено. Обаче 2сек са много според мен и сериозно трябва да помислиш за окачването щото там много се припада ако е неговото е свястно.

Edited by host
Link to comment
Share on other sites

е36 3000куб няма. Ако е наистина 3000куб е или с мотор m54b30 от е46 (231к.с.)

Ако е като това което аз искам да си правя на мотора е строук на 2.5л мотор до 3л с части от м3 286к.с. и крайния резултат е между 260-300к.с. зависи колко качествено и за колко пари е правено. Обаче 2сек са много според мен и сериозно трябва да помислиш за окачването щото там много се припада ако е неговото е свястно.

 

Явно има...на италианското, освен че ни питаха, ни гледаха и двигателите и ги записваха...кой с какъв е, има ли турбо или не и т.н. - после така излизаха и в резултатите.

Link to comment
Share on other sites

http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?f=46&t=345082 ето това е много зло 3.0 и е Пловдивско. Ако са го записали в клас който е за немодифицирани и е бил 3.0л значи е 231кс м54б30 ;) Много добър мотор, но и доста капризен на масла, филтри, термостати. Ако не е всичко оригинално по него и в изправност лесно почва да харчи колосални количества масло.

 

_______________________

 

Ако е м54-ка 231кс най-лесно се познава по щеката за маслото. Ако е отпред на мотора(т.е. по-близо до радиатора) значи е м54-ка. Ако щеката е отзад по-близо до каросерията, значи е някоя зла гад м52 със строук до 3л и кой знае какви карантии вътре (може да е с бутала от тойота супра, от скайлайн, от M-power... шрик валове и какво ли още не)

 

Edited by host
Link to comment
Share on other sites

Ами не знам...аз бях в клас S3 (street) и тоя ме би с 2 секунди и отгоре, та затова ми стана интересно какви коне е. А иначе за компенсация относно софиянците, аз пък бих с 3.5 секунди едно 520i/2500 кубика (С 6655 КА) и дори с 1 точно секунда един E320 CDI/3200 кубика (с няк'ъв странен номер А 1000 и няк'ви букви...). :evil

А иначе от Пловдив в този клас (S3, с по-големите обеми) имаше само една турбинирана Тойота MR2 (РА 2285 НР), ама и той даде същото време както и 525i-цата...

Link to comment
Share on other sites

При цялото ми уважение 2500куб в е39 или е34 са несериозна работа. Много тежи, високо е центъра на тежеста. Тия коли не са мерило за вървеж на писта. Нз що споменаваш Е320CDI ... тоя гроб ако ще и 15 чипа да има ще припада от тук до луната всеки ден.


 


Да ти кажа, тоя дето те е помлял с е36цата си е плачел за контестация, че колата му не е за стрийт - зависи какви са и изискванията им де ама ... за мен не е нормално.


Link to comment
Share on other sites

...Нз що споменаваш Е320CDI ......

 

Що...щото и той беше софиянец. :lol:

 

Каква контестация, това не е официален шампионат...пък и класът е мнооооого широк и неравностоен, гледа се единствено дали имаш турбо и съответно - да си над определени кубици без горна граница ;  за пример - пак в тоя клас имаше и един софийски KTM X-BOW (СА 1516...)...той пък даде 6 секунди по-добро от моето време...то оставаше и да не даде предвид турбото, конструкцията и теглото му...а 2 секунди след него беше едно турбинирано Мицубиши Лансер 9 (и пак софиянец да го ева...). :woot

Link to comment
Share on other sites

Само информативно, колко беше твоето време и най-доброто на тоя Лансер 9 ли е било?

Link to comment
Share on other sites

520i даже и в е60 е толкова мъртва кола че повече няма на къде.

и не подценявайте Е320ката , не става за писта но като цяло колата навървява доста приятно като за дизелак.

 

Майдексе , я ме подсети какви ти беше конфигурацията на колата ?

 

 

 

Аз засилено търся а4 Б7 2.0Т 4х4 , с много малко парички колата става 320+ к.с.

Edited by zlobil
Link to comment
Share on other sites

Що не поръчаш на някой да ти го внесе по поръчка? Ако не бързаш може да изчакаш месец-два да ти намери нещо което да си заслужава.

 

http://www.weltauto.bg/?go=offer&p=detail&usedcarofferId=2777

 

Ама това е Б6 нали?

Edited by host
Link to comment
Share on other sites

Принципно ако не намеря тук (както най-вероятно ще се случи) , предпочитам да си го внеса сам.

 

Иначе това е 4.2 С4 Б6 и тоя вариянт го обмислям но не съм сигурен дали няма да ми писне да гори по 25/100..... тука вариянта е хубава ГИ за 2.5-3К и разботата заспива щото с разход 25/100 идва леееко скъпо да навъртам по 3.5-4К км/месечно ..... ще видим за сега 2.0Т на Б7 е предпочитаният вариянт. 

 

 

http://www.autoscout24.bg/Details.aspx?id=233340212&cd=635058081270000000&asrc=st

rainbow_mouth___fap_face_by_son_of_megam

Edited by zlobil
Link to comment
Share on other sites

Ако ще се прави за ежедневка както трябва... течна фаза... поне да се направи един път. Ама това при положение, че смяташ минимум 5г да я караш. Щото иначе толкоз пара ... тц.

 

Аз официално днес ПРИКЛЮЧИХ с търсенето на друго шаси за моя дарак. Нямам нерви за т'ва. Няма да казвам колко дни изгубих, 50лв вътре(за едно капаро) и сумати нерви.

 

НЯМА нормално шаси под 500лв в БГ за е36 купе. Или са над тая сума (което не ме урежда щото съм мизерен тип) или са помляни, без никав вид и т.н.

 

4 майстора тенекеджии я гледаха... и 4мата казаха "лек и поправим удар е това"... еми майната му.
Избрах си един сервиз автотенекеджийски и боя ... момчетата правят от 2 коли една ... наистина. Утре я оставям при тях.

 

Разликата в парите за варианта да си правя мойта и да прехвърлям всичко в друга е има няма 3 пъти в цената... та реших, че не съм толкова прост още да наливам към 3хил. лева в тоя гроб (колкото и да си го обичам).

 

Те така. Като е готова колата ще има снимки преди и след.

Link to comment
Share on other sites

Кои...дай ми линк, че нямам много време да чета и търся кога сте писали за крушки (влезнах за малко и после пак ще изчезвам...)

 

Едит: Ако е с диоди от тези модели, умножи бройката на диодите по стойностите и ще получиш резултата...

Edited by Midex
Link to comment
Share on other sites

заминало ми е управлението/електрониката на турбината на бмв-то , скъсал се е един тампон който смених преди 2 месеца с оригинален , единият ми ксенон е на път да изгори сменен преди два месеца с осрамски за 140лв и щото 1200лв ремонт не са малко ме ухапа оса по средният пръст докато се връщах от сервиза ........

какво може да се случи още за да стане денят още по скапан?!?

Link to comment
Share on other sites

 

Всичките видове са от възможно най-евтините и слабосветещи, като реалната им цена е същата като неговата за 1 брой, но за 2 броя. Този тип са подходящи когато не търсиш сила в светлината, а най-вече когато искаш да добавиш малко цвят в интериора - има най-различни цветове, които светят доста приятно точно поради това, че тия диоди са слаби.

Btw  с част от тези модели започнах, когато бях в началото на подмяната на крушките с диоди навсякъде в колата...разбира се после като понаучих това-онова и си ги подмених малко по малко със съвсем други.

Link to comment
Share on other sites

Злобиле сподели кой е сервиза? Щото акл имаш каквито и да е съмнения, мога да те пратя при точните хора, който не летят в небесата и като цени и като отношение.

Link to comment
Share on other sites

заминало ми е управлението/електрониката на турбината на бмв-то , скъсал се е един тампон който смених преди 2 месеца с оригинален , единият ми ксенон е на път да изгори сменен преди два месеца с осрамски за 140лв и щото 1200лв ремонт не са малко ме ухапа оса по средният пръст докато се връщах от сервиза ........

какво може да се случи още за да стане денят още по скапан?!?

 

Една дума - АУДИ

=======================

 

 

НАЙ-КРАСИВОТО КОМБИ НА СВЕТА!

Link to comment
Share on other sites

чак такава генерализация не мога да направя

общо взето за близо 3 години сам сменял 2 пъти ксенон и 1 път демпферната шайба , за тия километри тва е нищо.

 

но следващата ще е ауди почти на 100% , освен ако не намеря от някъде 330xi на много добра цена и се поддам на моментна емоция.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...