Jump to content
BulForum.com

Обща дискусия на тема автомобили


netrootbg

Recommended Posts

  • Replies 11.2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Аз ти казах и тогава, това са изключително опростени и евтини мотори. Писах ти тогава, че колкото и да е лом бензиновия мотор, срещу 500-1000лв взимаш минимум още 250к от него и ще е безпроблемен.

 

Моя е над 180хил км и още е във фабричните данни за разход на маслото и дори под тях.

 

М3-ката ако искаш да й направиш лека ревизийка ти идва 8 бона. Но трябва предния собственик да е бил пълен ахмак и грам да не е поддържал мотора. Повечето хора каращи М са ентусиасти и си гледат колите и то доста, но и доста км им въртят. Обаче км навъртяни от ентусиаст който хвърля маслото на 5хил км, ползва двойно-естерни масла и оригинални консумативи, ако не и по-добри... Това е друго нещо.

Link to comment
Share on other sites

Мотора не е единственото нещо, което може да се счупи в един автомобил. Всъщност по-скоро може да се каже, че е измежду най-здравите неща в него. Обаче имаш една камара "дреболии", които като тръгнат да се развалят и всяка повлича крак на следващата и почваш да си отделяш един месечен бюджет не само за бензин ами и за ремонти. Или така или свикваш да стоиш под колата и да си я ремонтираш сам. Аз за уикендите имам по-добри идеи как да ги прекарам, вместо да стоя да гледам какво му има на автомобила.

Link to comment
Share on other sites

Мотора не е единственото нещо, което може да се счупи в един автомобил. Всъщност по-скоро може да се каже, че е измежду най-здравите неща в него. Обаче имаш една камара "дреболии", които като тръгнат да се развалят и всяка повлича крак на следващата и почваш да си отделяш един месечен бюджет не само за бензин ами и за ремонти. Или така или свикваш да стоиш под колата и да си я ремонтираш сам. Аз за уикендите имам по-добри идеи как да ги прекарам, вместо да стоя да гледам какво му има на автомобила.

Аз най-много пъти съм чупил мотор. И двата по няколко пъти . :-D не е гот. Всъщност вината беше моя само първия път. Просто им е била взета душичката, без да се поддържа.

Link to comment
Share on other sites

В смисъл единствено това си успявал да счупиш, друго нищо не си ремонтирал? Или искаш да кажеш че мотор си успявал да счупиш много по-често от други части? Защото ако не е така не разбирам в какъв смисъл го каза горното? Освен като подкрепа на казаното от мен преди това?

Edited by djadomraz
Link to comment
Share on other sites

Не се чудя, но не можах да схвана в какъв контекст го казва. Аз не съм казал, че двигател не може да се счупи, а че се чупи много по-трудно от какво ли не друго, а на една 20 годишна кола ВСИЧКО е старо и както и да е поддържана постоянно има нещо, което ще се обажда. Ту едно ту друго. Не можеш да подмениш всичко наведнъж, та просто ставаш абонат на някой сервиз...

Edited by djadomraz
Link to comment
Share on other sites

Какво друго скъпо може да се счупи което да те откаже от една кола струваща 15 бона освен да я изтаваниш или тряснеш челно? Ск. кутия? 200лв? Цяло окачване (сериозно окачване)? 2500лв? Всички тампони предни и задни? 900лв полиуретан? Комп? Цял работещ вероятно към 1000лв или изцяло къстъм софтуер за толкова пак.

 

Нз... явно аз имам друга гледна точка, че ако карам 320к.с. автомобил и съм си го позволил... някак няма да са проблем. 

 

_________________________

А за това "абонат" на някой сервиз... мойта 20 годишна стара грозна кола, НИТО един ден не ме е оставила да не запали, да се счупи и т.н. Водил съм я заради мои си прищевки в сервиз щото искам разни неща да се правят, а не защото не работят. 

Това че ти си карал пълни варели цял живот преди Авенсиса е твой проблем ;) Аз 2 коли съм избирал... еми едната от 2007 до сега разходите в сервиз са й само масла, филтри, гуми и един цилиндър на съединителя и един пиропатрон на шофьорският колан. Другата злощастно ми я убиха. Аз какво, да не съм някакъв пророк и да съм взел единствените 2 здрави коли в света, които да са 2ра ръка?
Има си пазар за дранголници и купувачи за тях. Никой не е длъжен да разбира от коли ама и такива боклуци се продават, че само простии гледам напоследък.

 

И какво значи "както и да се поддръжа"?! Има хора сипващи масло за по 340лв в 20 годишни коли, има части надминаващи стандарта на оригинално вгражданите, които се ползват. Не трябва човек да остава с впечатление, че всяка кола се поддържа от типа "нали върви". Просто 90% от хората така си карат колите. И после се чудят защо поддръжката излиза колкото месечна вноска за нов автомобил... има си причини и то доста.

Edited by host
Link to comment
Share on other sites

Не казвам да те откаже тотално, а че след като е на 20 години постоянно ще има нещо, което да се обажда. Единия месец ще са тампони, след няколко месеца някой амортисьор, след някое време свещи примерно, спирачките и те ще се обадят по някое време. Ако нямаш късмет (или е карана от жена) ще трябва да смениш по някое време и феродото на ръчната и/или да оправяш съединител. Те такива неща. Нищо съществено че да те откаже тотално от автомобила, просто си имаш занимавка с него съвсем редовно. Ту с едно ту с друго. Имаш една камара движещи се части вътре. Нищо не е вечно от тях

Link to comment
Share on other sites

200лв съединител? 900лв полиуретанови тампони? Тва за ква кола? :)

На моята Алфа комплект полиуретанови тампони за стабилизиращата щанга са 18лв.
Комплект съединител е 1200лв, за е46 съединителя е 2500лв.

Тия 200лв и 900лв не съм сигурен за какъв автомобил са. Че той на Голф 2-ката на баща ми съединителя е 220лв.

Link to comment
Share on other sites

В смисъл единствено това си успявал да счупиш, друго нищо не си ремонтирал? Или искаш да кажеш че мотор си успявал да счупиш много по-често от други части? Защото ако не е така не разбирам в какъв смисъл го каза горното? Освен като подкрепа на казаното от мен преди това?

мда...втория двигател още като го купих си беше за отваряне щото не съм Ванга. Беше на земята и трябваше да му бая, за да разбера в какво състояние е. Като си на зор обаче...взимаш и това е :)

Link to comment
Share on other sites

Бая трябва да се постараеш, че да счупиш един двигател...

Не съм съгласен. Източи му маслото и тръгни на път или го остави с чиста вода в охладителната система на -20 градуса през нощта, може също и със захар в резервоара, изобщо има изключително лесни начини да зачеркнеш със замах един дори перфектен двигател. :lol:

Link to comment
Share on other sites

Аз пък никога не съм чупил мотора и карам все Рена. Моята както на Хост-а никога не е отказала да пали, камо ли да ме остави на пътя. В сервиза влиза като на мен не ми харесва нещо, редовно си я наглеждам. Мен си ми харесва да си я човъркам и това хич не ме натоварва. Не обичам да ходя по майстори и после да оправям след тях, дето за едно я карам те 2 повреждат. Някой ходи по барове и жени, друг си прави колата, което е също хоби, колкото и странно да изглежда на дедо.

 

Аз най-много пъти съм чупил мотор. И двата по няколко пъти . :-D не е гот. Всъщност вината беше моя само първия път. Просто им е била взета душичката, без да се поддържа.

 

После италианците можели да правят коли.  :grin:  Един Фиат не могат да направят, камо ли спортна кола.

Edited by jozo
Link to comment
Share on other sites

Понеже се питаше за полиуретана > http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?f=134&t=244724 700лв цялата кола.

 

Е 36; Е30 ПРЕДНА ОС САМО ТАМПОНИ СТАНДАРТНИ 100.00 лв
Е 36; Е30 ПРЕДНА ОС САМО ТАМПОНИ ЕКСЦЕНТРИЧНИ 130.00 лв
Е 36; Е30 ПРЕДНА ОС ТАМПОНИ И ШАРНИРИ СТАНДАРТНИ 210.00 лв
Е 36; Е30 ПРЕДНА ОС ТАМПОНИ И ШАРНИРИ ЕКСЦЕНТРИЧНИ 240.00 лв
Е 46 ПРЕДНА ОС САМО ТАМПОНИ 110.00 лв
Е 46 ПРЕДНА ОС ТАМПОНИ И ШАРНИРИ 250.00 лв
Е 36 ЗАДНА ОС ВСИЧКО БЕЗ СКЪРЦАЩА ВТУЛКА 500.00 лв
Е 46 ЗАДНА ОС ВСИЧКО БЕЗ СКЪРЦАЩА ВТУЛКА 535.00 лв
Е 30 ЗАДНА ОС ВСИЧКО 7 ТАМПОНА 325.00 лв
Е 36 И Е46 ЗАДНА ОС САМО 3-103 90.00 лв
E34; E39; E38; E60 ПРЕДНА ОС САМО ТАМПОНИ 200.00 лв
Е39 ПРЕДНА ОС ТАМПОНИ И ШАРНИРИ 320.00 лв
Е39; Е38; Е60 ЗАДНА ОС ТАМПОНИ НОСАЧИ 200.00 лв
Е34 ЗАДНА ОС 6 ТАМПОНА 310.00 лв

Edited by host
Link to comment
Share on other sites

Е, ти ми кажи, не е ли селско това? Има около поне 1000 начина да го направиш това и да не изглежда като правено на село, при циганина, дето слага улуци и ремонтира кюнците на баба...

Link to comment
Share on other sites

To мани кюнците... то да беше само това... лепенки М3, отвори в калниците М3... ЕЖАС. Все едно съм в хорър филм правен в перник или пазарджик. Отврат.

Link to comment
Share on other sites

Това на теб ти прави впечатление, защото си навътре в материята. За мен няма особено значение, защото ако се водя по надписите, то в България има повече М-ки от колкото някога са произведени... Мен ме дразнят кюнците и отвратителният звук, който издават, способен да разклати стъклата на 3 квартала блокове с чисто нови PVC дограми...

 

Не че няма качествено направени генерации, но тях едва ли ще ги чуеш така, както ехти правата тръба...

Edited by chistacha
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...