Jump to content
BulForum.com

Обща дискусия на тема автомобили


netrootbg

Recommended Posts

Сравняваш Алфа 2006 с Алфа 98-99 само защото и двете са Алфи?

Ще рече, че голяма част от електрониката по автомобила е Bosch. Не мисля, че мигачите и другите неща, които правят мизерии влизат в тия системи, които си изброил. Дори не съм видял някой да има проблем с тях.

ABS-а е Bosch.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 11.2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Къде е алфа 145, къде е GT-то на woox-a ...

Първото ми и единствено пежо 405 роди и го дадохме за скрап. Означава ли това, че пежо не струват ?

Подпалвала ми се е хонда сивик. Нова хонда сивик 8-ма генерация на няма и 3000 км спря защото изведнъж реши, че няма масло, в последствие се оказа, че и автоматика и също имал проблеми. Да взема да заклеймя и хондите ... :)

Edited by ARPAnet
Link to comment
Share on other sites

Аз и Стойо имахме Рено. Най-ужасното нещото, което се е случвало в живота ми. Нямаше нещо, което да не се развали. Няма такава катастрофа. А при него се развалиха дори повече работи.

Link to comment
Share on other sites

Ти не видях да питаш, от коя година била Алфа-та? Пита дали съм имал! Още повече, че след 2000-та година влиза света на ширпотребата в автомобилостроенето и става още по-зле.

 

А това, че ABS-a е БОШ нищо не значи. И моя също е БОШ ако има някакво значение. Обаче на колите след 2000-та година в UCH навират повечто неща и нещо дребно да се омаже там, се сменя целия модул. Почти съм сигурен обаче, че на Алфата тоя модул ще е Марели..


Аз и Стойо имахме Рено. Най-ужасното нещото, което се е случвало в живота ми. Нямаше нещо, което да не се развали. Няма такава катастрофа. А при него се развалиха дори повече работи.

 

Еми то втора ръка. Ние пък сега в семеството имаме 4 броя Рена. Едното от 94-та до ден днешен по българските пътища. Където съм ходил с тая кола и колкото зор е видяла и все още се държи. Само за справка 6 години зареждахме магазин за хранителни стоки с нея, като стока имаше само на Брезовско едно време. Та с удоволствие ще карам "чупени" Рена :grin:

Edited by jozo
Link to comment
Share on other sites

Ами не знам какво е UCH, но като го написах в Google, за да проверя, ми излезна само съчетано с Renault. Като го написах съчетано с Алфа, ме попитаха дали не съм имал предвид "much Alfa".

Link to comment
Share on other sites

На съвременните коли, това е модул в който са ти наблъскани управленията на стъкла, огледала, въртяще се фарове и т.н. екстри. На Алфата ще се казва по различен начин. Както на БМВ-тата променливогазоразпределение го наричат Ванос, на Хондите май се водеше VVTi и т.н.

Link to comment
Share on other sites

Това е чудесно. Значи името му не е UCH за всички автомобили, а само за Рено и няма как да знам каква му е марката в моя автомобил. Най-вероятно е fuse box-а.

А ти по-горе вместо "Още не си разбрал какво е да караш Алфа.", можеше да напишеш "Още не си разбрал какво е да караш Алфа 145." В такъв случай си прав. Няма и да разбера, защото моята не е такава.

Не може по държанието на един конкретен модел или бройка автомобил, да се вади извод за всички автомобили в тази марка. Така е при всякакъв вид техника.

За БМВ-тата е46 преди 2003 дето им се откача задния мост щото го кефи, какво да кажем? Или е по-готино да ми падне задния мост (или няква главна част, която държи задните гуми, може и да не се нарича мост, но четох, че се чупи ако не се подсили), отколкото да ми дава някъде на късо мигача от време на време (нещо, което се случва на всяка една кола на света в даден момент).

Edited by w00x
Link to comment
Share on other sites

Дам, на Алфата е fuse box-a това нещо. Поне по това, което гледам в нета.

 

Чакай малко, нали питаше за Алфа конкретно, ся обръщаме на модели?

 

То не може ама всеки го прави особено по нашите географски ширини. Хеле пък квартален майстор..... Както обичам да казвам, за това ги има всичките марки. Иначе всички щяхме да караме само БМВ или Ауди.

Link to comment
Share on other sites

...да ми дава някъде на късо мигача от време на време (нещо, което се случва на всяка една кола на света в даден момент).

 

Абсолютно...и моят гледам вчера нещо премигва, ама не мигача, а левия габарит, а то - нещо по управлението на диодите на крушката (многодиодна е), та 3 от тях си мигат и гаснат, като почти симулират мигач...деба и китайците, сигурно са й нареждали диодите в петък вечерта...

Айде стига сте се карали на марки...няма смисъл...

Link to comment
Share on other sites

Абсолютно...и моят гледам вчера нещо премигва, ама не мигача, а левия габарит, а то - нещо по управлението на диодите на крушката (многодиодна е), та 3 от тях си мигат и гаснат, като почти симулират мигач...деба и китайците, сигурно са й нареждали диодите в петък вечерта...

Айде стига сте се карали на марки...няма смисъл...

Аз как си реших проблема с диодните габарити :). Понеже имат малка консумация и компютърът веднага писка, че са изгорели. Има разни варианти които да го лъжат, но аз реших да използвам груба сила. Просто си взех диодна крушка която да харчи достатъчно за да няма такава грешка. Само 68 диода има във всеки габарит...
Link to comment
Share on other sites

Чакай малко, нали питаше за Алфа конкретно, ся обръщаме на модели?

Аз попитах за Алфа, защото ти толкова категорично се изказа, сякаш тази, за която ти си говорел е почти 1:1 с моята. 145-цата няма нищо общо. Най-малкото, че моята има доста повече електроника, датчици и т.н. тъпотии. А и модела ГТ е първия под надзора на някакъв човечец. който дошъл от БМВ и Порше, и щял да набляга над качеството на автомобилите, заради лошата слава на марката.

 

Ако съм доволен от тоя автомобил през следващите няколко години, следващата ми, ако мога да си го позволя ще е Giulietta.

 

А това пък е седана в класа на 3-та серия. И ще е със задно.

Грозни били..

 

2014-alfa-romeo-giulia-new-details-1.jpg

Link to comment
Share on other sites

Аз попитах за Алфа, защото ти толкова категорично се изказа, сякаш тази, за която ти си говорел е почти 1:1 с моята. 145-цата няма нищо общо. Най-малкото, че моята има доста повече електроника, датчици и т.н. тъпотии. А и модела ГТ е първия под надзора на някакъв човечец. който дошъл от БМВ и Порше, и щял да набляга над качеството на автомобилите, заради лошата слава на марката.

 

 

Те може да са различни, ама по това което описваш някой от проблемите им са 1:1 еднакви. Може да е някакво съвпадение, но явно не е до модела. А това, че има повече електроника и датчици за мен е по-зле.

Link to comment
Share on other sites

Кое съм описал? Мигача някъде дава на късо. Ти сериозно ли?
То ясно, че е по-зле, но освен, че е по-зле, означава също така и че не подлежи на сравнение особено в този аспект.

Link to comment
Share on other sites

Че стопа се пълнил с вода, че "откача" мигача точно същото го ядохме и на 145, пък нека оная била от 90 пък тая от новото хилядолетие.

Повечто електроника е добре на чисто нов автомобил, с такъв на незнаен брой километри втора ръка това са екстра главоболия.

Link to comment
Share on other sites

Стопа се пълни с вода, защото са го подменяли/сваляли явно и като са го подменяли/сваляли, не са му сложили правилно уплътнението отзад. Има една гума, която като не се сложи както трябва, не се уплътнява правилно. Затова кондензира. И тъй като е кондензирал, умните глави са му пробили една дупка.

Та стопа си е проблем при монтажа. Срещу 100лв за един нов от морга, ще се оправи.
Все пак ако беше проблем от колата, щеше и другия да е така. Щеше на всички Алфи ГТ да е така.
Проблема е често срещан, но има решение. Не е болка за умиране, за да се раздува извън пропорции. Да не говорим, че аз това го видях още в салона и знаех какво да очаквам.

Edited by w00x
Link to comment
Share on other sites

Просто си взех диодна крушка която да харчи достатъчно за да няма такава грешка. Само 68 диода има във всеки габарит...

 

В началото на занимаването ми с диодни крушки и аз мислех като тебе, но впоследствие установих, че не е чак толкова важна бройката диоди, а това от какъв тип са. Като изключим разните CREE-та, които винаги светят насочено, за една многодиодна крушка далеч не е едно и също дали ще й наредиш 68 броя 5050, 3528 или 2835 и в случая може да се окаже, че 68 броя от 3528 светят доста по-слабо от 30 броя 2835. ;)

Link to comment
Share on other sites

Тея по салоните се уникати, както пишат по обявите. Наскоро гледах на една кола така с дупка в таблото да спират лампа на еърбег. :wtf:

Link to comment
Share on other sites

В началото на занимаването ми с диодни крушки и аз мислех като тебе, но впоследствие установих, че не е чак толкова важна бройката диоди, а това от какъв тип са. Като изключим разните CREE-та, които винаги светят насочено, за една многодиодна крушка далеч не е едно и също дали ще й наредиш 68 броя 5050, 3528 или 2835 и в случая може да се окаже, че 68 броя от 3528 светят доста по-слабо от 30 броя 2835. ;)

68 броя 3020 SMD. 408 лумена се водят.
Link to comment
Share on other sites

Да, сектант съм, болен, просТ и прочие. Знам го. Не ми пречи.

 

Никой никъде не е казвал, че си проЗД...  :laughing:

 

Просвет = достатъчно е висока. Като видя някой да спира буквално на спящ полицай или да ми кара с 10км по паваж.. Еми това са простотии.

Или като ми каже някой - тук намалявам много да не ми се разбие окачването... ами това са коли. За каране са. Ся, и аз не влизам в кратери с колосални скорости ама кола да й треперя на всяко паве и неравност са пълни глупости.

 

Ангел сега е на тая гара, че и неговата е бая ниска. Като знам ,че три пъти съм сменял капака на картера на моята, дори не ми се и помисля за ниски коли... 

Link to comment
Share on other sites

На един приятел Е60-то е по-ниско от моята. Не е толкова ниска. Достатъчно просвет си има, но ще ми трябва малко време преди да се престраша да се качвам по бордюрите.

Edited by w00x
Link to comment
Share on other sites

68 броя 3020 SMD. 408 лумена се водят.

 

Не ти ли светят прекалено студено, имам предвид, че 3020 обикновено са над 6000К? Освен това макар и да са от най-слабичките (от групата на 3528 или още по-точно - на 3014), тия 68 броя би трябвало да ти дадат повече от 408 лумена - дори мога да ти кажа колко точно и с каква консумация, но не знам какви загуби в КПД-то са сложили точно на тая крушка...все пак ако е с 3020 би трябвало с тази бройка да имаш повече лумени. На какъв цокъл е? Ако е варианта на Т10 (дългия), знам че принципно толкова ги пишат ; ако обаче е на H27 лумените стават 550, което пак е под номинала на общата бройка 3020...ако пък е на G4 лумените дори са по-малко, отколкото на твоите.

Иначе аз си бях поръчал за дневните едни комбинирани CREE (с лупата в центъра) + 5 LEDs (отстрани), но не излезнаха добра сглобка (особено едната) и ме хвана яд, понеже светеха точно с 5000К, какъвто ми е и ксенона. След това малко импулсивно си поръчах още една такава комбинирана пак на цокъл H3 (между другото с 800+ лумена) - тя пък излезе поради мое недоглеждане някаква по-дебела и няма как да влезе във фара... ;)

Link to comment
Share on other sites

Не ти ли светят прекалено студено, имам предвид, че 3020 обикновено са над 6000К? Освен това макар и да са от най-слабичките (от групата на 3528 или още по-точно - на 3014), тия 68 броя би трябвало да ти дадат повече от 408 лумена - дори мога да ти кажа колко точно и с каква консумация, но не знам какви загуби в КПД-то са сложили точно на тая крушка...все пак ако е с 3020 би трябвало с тази бройка да имаш повече лумени. На какъв цокъл е?

Според мен не са над 6000к. Доста близко са до ксенона ми. Той е на 4300К. Ще видя да ти направя снимки или може и лично да ги видиш ;). Говорим за предни габарити. Цокълът е Т10, 12V - 5W консумация. Реално някой ги беше измерил, че дърпат по - малко. Важното е, че светят много и компютъра не ми дава грешка. Ето и линк към тях:

 

http://dx.com/p/5w-12v-408-lumen-68x3020-smd-led-car-white-light-bulb-pair-48178

Link to comment
Share on other sites

Извинявам се, ама ... защо да си купувам силно светещ габарит?! Нещо не топля? Вече да беше крушка за "задни" светлини в стопа... веднага ги плащам... ама това?!

Link to comment
Share on other sites

За да не ти дава грешка компютъра....а и с 2 х 4-500 лумена вече може да си ги ползваш и за дневни. :bgrin:  Моите габарити пак са многодиодни, но са не повече от 200 лумена....то и мястото в което може да влезе крушката е доста късо, та нямам много избор поне за тях.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...