Jump to content
BulForum.com

Обща дискусия на тема автомобили


netrootbg

Recommended Posts

За 30тина хилки в долари и то там можеш доста свестен автомобил да си вземеш при това на доста малко километри

Ферари Мондиал или 348 :D :D. На малко мили са :D

Най-сериозния Мустанг, който съм виждал беше Cobra Jet ли как му викат. Буквално почти се тресеше на светофара. Задните му гуми бяха полу-слик, огромен профил и малка джанта, а предните бяха почти бутафорни...малко по-широки от резервните. Да не кажа някоя глупост ама май заводски излиза така. НЕ съм сигурен. На другите Мустанги и Корвети не им обръщам внимание, доста често срещани са.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 11.2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Серийно има такава версия мустанг.

 

За кефа явно само Мидекс ме е разбрал.

За 7 хилки говоря за перфектна външно и технически кола. Кожата, климатроник, спортно окачване, м-пак, темпомат, подгрев, борд компютър, шибедах, м-волана, м-скоростен лост и тн. За мен си струва 7хил лв.

 

__________________

 

Тия дни ще имам 100% яснота как ще процедирам и ще споделя.

Edited by host
Link to comment
Share on other sites

 

Корвет Стингрей 2014 - базова цена 52 хилки (зелени) - няма да му споменавам данните, че ме хваща яд...а пък камионите им Камаро да не казвам на каква цена са там, че ме хваща направо бяс. Да не говорим за евтинийките Мустанг, на които тука гледаме като на супер екзотични машини...

 

Едит: Поправка - не е 2013, а 2014...и не е 56, а 52 хилки...и аз като Пешо май не задържам много...

 

 

 

Вери найс!

 

http://www.youtube.com/watch?v=77_15oR64aI

 

И все пак, за $52 000, бих си купил това:

 

normal.jpg?pool=multimedia&type=galleryi

 

Серийно има такава версия мустанг.

 

За кефа явно само Мидекс ме е разбрал.

За 7 хилки говоря за перфектна външно и технически кола. Кожата, климатроник, спортно окачване, м-пак, темпомат, подгрев, борд компютър, шибедах, м-волана, м-скоростен лост и тн. За мен си струва 7хил лв.

Ама къде ще я намериш? От Германия ли ще я внасяш? Защото тук такива не виждам да се продават.

Link to comment
Share on other sites

Ти не си наред. Все си мисля, че за 6000лв има по-нов модел кола, която да върви колкото, че дори и повече от тази, щом двигателя ти е водещия елемент в автомобила.

А този съм сигурен, че ще ти я даде за 4500 тая кола.

Link to comment
Share on other sites

Двигател на Хонда.Срещан е в модел-а сивик 6та генерация ВТИ.

 

 

B18C4 VTEC
  • Found in:
    • 1996–2000 UK Civic
    • VTi 5-door Hatch (MB6)
    • 1996–2000 UK Civic 1.8i VTi-S (Limited Edition) 5-door Hatch (MB6)
    • 1996–2000 UK Civic Aerodeck 1.8i VTi 5-door Wagon (MC2)
    • 1998–1999 EU Civic Aerodeck 1.8i VTi 5-door Wagon (MC2)
    • 1998–1999 EU Civic 1.8i VTi 5-door Hatch (MB6)
      • Displacement: 1,797 cc (109.7 cu in)
      • IAB open@4,875 rpm
      • VTEC engagement@5,750 rpm
      • Compression: 10.0:1
      • Power: 169 hp (126 kW) @ 7600 rpm & 128 lb·ft (174 N·m) @ 6200 rpm
      • Limit: 8,600 rpm
      • Transmission: S9B 4.26 final drive TORSEN LSD.
      • ECU code: P9K
Edited by kotora
Link to comment
Share on other sites

Не съм видял по-вървяща, толкова комфортна и надеждна кола до сега, на такава цена.

 

Хонда няма да притежавам в този си живот. Различни концепции имаме.

 

Б18ката колко ревизии е видяла до сега и на колко км е? Как тръгва от ниските, на колко оборота е на 140? Как звучи, как е като интериор?

Edited by host
Link to comment
Share on other sites

Сипвай си дизелче и тихо. Твоето не обект на никав интерес от мен.

 

Не бе, брат, кажи си - "Келеш съм си, не ме закачайте, БМВ от балканската война ще карам!"  :laughing:

 

Няма да правя анализи на новата ти гробница, ти сам си знаеш. Инак поне ке си гоУЕм на светофара де... Нищо повече. 

Link to comment
Share on other sites

Грам не ме разбираш, ама нали трябва да коментираш.

 

Това че искам варела за който давам пари да ми доставя опрделени звуци, емоции и усещания НЯМА нищо общо със светофара.

Който иска евтини светофари взема Б18ката и изхвърля всичко от варела. Или Рекс, на него вече всичко си му е изхвърлено по дефаулт.

 

Мен ми е кеф да си карам на 5та с 50-60, да си я пусна на 3та до светофара... да си слушам бекфайър-а. После една 2ра до 40-50 и съм щастлив, после си вдигам джама, пускам си музика и се наслаждавам на това как волана в ръцете ми насочва колата и ти дава информация за това по какво караш. Пускаш си климата и замръзваш, таблото не ми връща светлина към очите, всичко е лесно за стигане и логично сложено.

Имам нормален просвет, много хубаво пътно поведение.

Колата има нормална поддръжка и разход ЗА мен.

Това е.

 

Аз НИКОЙ не карам да я харесваш, или да се вози в нея. Не искам и мен да ме убеждават.

 

Имал съм коли на предно въртящи до 7к, нищо интересно. Карал съм по-бързи варели на Алфа от моя, нищо интересно.

 

Да, сектант съм, болен, просТ и прочие. Знам го. Не ми пречи.

Edited by host
Link to comment
Share on other sites

..... волана в ръцете ми насочва колата и ти дава информация за това по какво караш..

Тоя момент в E46 явно са го попроменили, та си прав, че не е твоя модел ако това търсиш. :)

Link to comment
Share on other sites

Видене, в случая гледам Коста много добре знае какво иска, защо го иска и как го иска... за което шапка му свалям. Аз нямам време нито желание да се занимавам с подобен автомобил, но след като той има и му се занимава при това му е такава страст - ами евала. Всеки иска различно нещо - аз искам да сипвам бензин и да върви, мой приятел търси най-вече да му е евтино и относително комфортно защото кара много, Коста глед двигател и иска да му се радва. Аз моята кола дори не съм наясно на какви обороти е при 180км/час защото над 150 не вдигам и нямам никакво намерение по нашата магистрала да го правя, а другаде е още по-необмислена постъпка да се вдига толкова. Преди години съм карал Пловдив-Пазарджик по онзи път 2те ленти със 150 със Полото - сега гледам и си мисля че съм бил пълен идиот да го правя. Пловдив-Хисар съм карал със 160, преди седмица минах оттам - няколко завоя имат ОБРАТЕН наклон даже... слава богу още съм жив...

Пускаш си климата и замръзваш, таблото не ми връща светлина към очите, всичко е лесно за стигане и логично сложено.

Е затова харесах Тойотата аз като гледах другите - таблото е абсолютно удобно и логично. Повечето неща дори не мисля като се пресягам за копчетата а те са едни големи и удобни също така.

 

 

Имам нормален просвет, много хубаво пътно поведение.

За какъв просвет говориш?

 

 

Колата има нормална поддръжка и разход ЗА мен.

Това е.

E те това е :) То и аз бях харесал едно инфинити ама някак нито поддръжката ми е по джоба нито каското (особенно каското)

Edited by djadomraz
Link to comment
Share on other sites

Просвет = достатъчно е висока. Като видя някой да спира буквално на спящ полицай или да ми кара с 10км по паваж.. Еми това са простотии.

Или като ми каже някой - тук намалявам много да не ми се разбие окачването... ами това са коли. За каране са. Ся, и аз не влизам в кратери с колосални скорости ама кола да й треперя на всяко паве и неравност са пълни глупости.

Link to comment
Share on other sites

Аха... на мен ми прави впечатление, че повечето от новите коли като че ли са по-ниски по начало (не говоря за спортни окачвания в случая). Примерно моята успявам всеки бордюр да го застържа. Верно стърже някаква пластмаса отдолу, но винаги някой се обръща да погледне какво е издало такъв зловещ звук. При това не говоря за кой знае какви високи бордюри а най-обикновенни.

 

За влизане в кратери - не винаги имаш избор особенно ако си леко по-разсеян или решиш да хванеш зеленото и се засилиш, колкото да разбереш че по средата на кръстовището има дупка, а до теб има кола и заобикалянето на дупката просто не е вариант... аз затова сменях тампони наскоро (и пак хубаво че само тампони а не 2те карета че хич не ми хареса цената).

 

ПС: В този ред на мисли след като се натресох на 20-30см-ов кратер с 60 как не успях да счупя джанта не знам. Помня само че яко ми изтракаха зъбите а жена ми се оплакваше че се е прехапала...

Edited by djadomraz
Link to comment
Share on other sites

По повод вашите писания по-горе, малко мои разсъждения върху вашите разсъждения..... :))

 

За колите и хората: На баща ми например, още откакто е започнал да кара кола, му е фикс идея колата да е максимално икономична. С каквато и кола да е, периодически ми се хвали как за едикой си преход колата му била изгоряла 6.х литра бензин (и той е противник на газта и дизела като мен) ; като взех тази последната, отидох да му я покажа и вместо да се възхити на избора ми или поне да ме похвали какъв интересен цвят има - първата му приказка беше "Колко гори?". :) Ами колко да гори...ба ли го и шестака, като никога (вкл. и досега) не съм го засичал...аз ако исках да му се похваля с горене, щях да си взема една фиеста дизел и сигурно щеше да е доста впечатлен. Та така - всеки търси различни неща в живота и респ. в колите като част от живота....

 

За хората и дупките: Не знам за вас, но когато съм влизал в дупки, почти винаги е било, когато съм карал с 20-30 км/ч и съм се опитвал да маневрирам пак бавно между дупките на развален път. Затова през такъв разбит участък от пътя съм установил, че най-добре го минавам на газ с висока скорост - тогава сякаш рефлексът ми се изостря и почти не закачам нито една, маневрирайки на бърз слалом между тях. В такъв момент и да влезна случайно в някоя съм установил, че точно поради бързата скорост гумата не успява да хлътне в дупката и колата понася дупката доста по-леко, отколкото при 30 км/ч. Това маневриране на голяма скорост разбира се е неприложимо при натоварено насрещно движение или на път с много дълбоки кратери. Като извод съм си изкарал, че ако не мога по някаква причина да мина участък с дупки с висока скорост, тогава свалям на много ниска 5-10 км/ч, но не и на някаква средна, защото ако тогава влезна в дупка, колата я понася най-зле. По ирония на съдбата най-лошото ми влизане в "дупка" досега не беше на развален път, а на идеално гладко шосе (Кукленско), където някой мангал беше махнал капака на една от шахтите и минах през нея и то, точно когато ускорявах (блях :sick ) - гумата оцеля и дори не спадна, но после се наложи да поизправя малко джантата.

 

За колите и просветите им: Виждал съм как модвана кола засяда на излизане от автомивка заради минималния наклон, който трябва да преодолее. Това рязане на пружини и добавяне на предни/странични/задни пластмаси, намиращи се на 5 см. от пътя си е жива простотия в нашите условия, но ако говорим за немодвани коли - винаги ме е учудвал някой лъскав мерцедес или бмв като спре пред легналия полицай, след това внимателно превключи на първа и с 0.5 км/ч бавно прокарва предните си гуми върху полицая, след което внимателно натиска спирачката, за да слезнат прекалено "бързо" предните гуми....после следва същата внимателна процедура и със задните гуми.....след малко всички насъбрали се зад него отново чакаме същото и на следващия легнал полицай....и всичкото това при огромен просвет на въпросната кола с полицая....бах тия и амортисьори - пази ги, все едно са златни или пък са последните в живота му.

 

Айде стига съм разсъждавал ами да си сипя една количка, че нещо ожаднях с това писане... :beerchug

Link to comment
Share on other sites

Няма как да съм по-съгласен с теб по всички параграфи.

 

Чак такова пазене и аз не го разбирам. Айде нова нова, ама ако толкова нямаш пари да я поддържаш да беше си взел някоя по-евтина егати. Кола е - кара се. От бордюр като слизаш да я пазиш да не друсне че да застърже нещо - да ама от полегнали полицаи...

 

Виж дупката, която аз нацелих беше доста дълбок кратер, неясно как образувал се там точно на кръстовището на 6ти септември и цар борис. Ама вътре в кръстовището. И аз давам газ да хвана зеленото, този до мен също. Не бях минавал от там скоро и не очаквам, че може да има дупка, а какво да говорим за такава дълбока към 20-30см и около половин метър в диаметър. Не мога да я заобиколя отляво - до мен има друг автомобил. От дясно е тротоара с пешеходци (и подлеза).. не знам успях ли даже да набия хубаво спирачка или само леко, защото в момента, в който я видях вече беше късно. Но помня, че много яко изтрънча та чак ми изтракаха зъбите. Мислех че съм спукал гума - спрях малко по-натам - огледах - нищо. Няколко седмици по-късно ми направи впечатление, че като тръгвам на завой с повече газ и почва да тресе едно такова... Но само при определени обороти. Ако карам направо и с по-малко газ нямаше проблеми. Предполагам можеше да изкарам още извествно време така преди да я оправя, но ме дразнеше.

Link to comment
Share on other sites

Ти не си наред. Все си мисля, че за 6000лв има по-нов модел кола, която да върви колкото, че дори и повече от тази, щом двигателя ти е водещия елемент в автомобила.

 

А този съм сигурен, че ще ти я даде за 4500 тая кола.

 

Той има защо да иска да кара кола от по-старата школа.

 

Още не си разбрал какво е да караш Алфа. Отказващия мигач и пълнщия се стоп са само началото. :grin:

 

Относно БМВ-то пък на мен не ми се вижда толкова леш, та да не може да се оправи. Това обаче е въпрос на избор, като не иска Коста да го прави той си решава. Като знам, че има коли тук които са събрани 2 половини и е направена 1 цяла....

 

Относно икономията от разход никога не ми е била водеща. Като избирам колата горе долу се съобразявам, но после нямам никакво намерение да се мъча само да съм карал икономично. Карам колкото позоволява ситуацията и толкова. Мегана сега ми е някаква странна порода. Правил съм си експериемнти в града, като баба да карам и нормално да карам все 10 газ ми гори. Устройва ме, бензин за сега за доходите ни е мръсна дума, пък и нямам намерение тая кола да я карам 20 години като едно време. Като се скапе от каране да е.

 

Пловдив-Хисар съм карал със 160, преди седмица минах оттам - няколко завоя имат ОБРАТЕН наклон даже... слава богу още съм жив...

 

 

Пловдив Хисар съм карал със 120 и ме изпреварват, какво да говорим. Луди хора има, а там вече не че има дупки, но пътя е адски неравен.

Edited by jozo
Link to comment
Share on other sites

Той има защо да иска да кара кола от по-старата школа и да иска такава.

 

Още не си разбрал какво е да караш Алфа. Отказващия мигач и пълнщия се стоп са само началото. :grin:.

Ти колко Алфи си карал/имал?

Мигача и на Голф-а ми мига ако не е наред нещо с крушките, а стопа се пълни, защото не е направен като хората като е монтиран. Не случайно десния не се пълни. Просто уплътнението не му е сложено както трябва.

Link to comment
Share on other sites

Ти колко Алфи си карал/имал?

Мигача и на Голф-а ми мига ако не е наред нещо с крушките, а стопа се пълни, защото не е направен като хората като е монтиран. Не случайно десния не се пълни. Просто уплътнението не му е сложено както трябва.

 

Колко съм карал не е важно в случая, а съм имал 0 скоро няма и да имам, ако изобщо някога си купя такава. Поне за 1 митовете са верни, че френски и италиански имат слабости в ел. часта. С таз разлика, че в Рено например има много компоненти на Бош, Сименс, GM и т.н. немски марки докато във FIAT AG не е така.

Link to comment
Share on other sites

Като си нямал, защо се изказваш толкова категорично?
"Тия Хонди Цивик нямат чупене" - 20 000км съединител гаранционно.
Айде стига толкова легенди. Като се прецака нещо по електрониката - оправя се.

В Алфа-та цялата електроника е на Bosch. Само да знаеш.

Link to comment
Share on other sites

Щото съм подържал Алфа 145, въпреки че не беше моя. Редовно нещо не работеше.

 

И какво ще рече цялата електроника? ECU, UCH, ABS, ASR, TCS, Airbags? Щото ако не знаеш това са отделни системи ако избщо ти говорят нещо.

Edited by jozo
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...