Jump to content
BulForum.com

Обща дискусия на тема автомобили


netrootbg

Recommended Posts

  • Replies 11.2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Година и нещо. Да не казвам колко съм ядосан, но все пак разума трябва да вземе връх. Ако излея още 2-3хил лв в друго купе и да му насипя карантията ... почвам да влизам категорията "ненормални". Страхотен мотор, идеално линеен като мощност и вътящ момент, прекрасен звук (винаги ще ми липсва), но за съжаление нито съм достатъчно напред с материала да се заигравам в "проекти", нито мога да седя без кола и с месеци да карам чужди коли на които не мога да разчитам.

 

Вероятно пак същия модел но седан ще взема с 2.5 мотора. Вече след като съм карал 2.8 никога ако имах избор не бих взел 2.5... но в случая не мога да избирам особено много.

Link to comment
Share on other sites

Е36 от 92 до 98.

 

2.8 един ванус и 2.8 вануса са изцяло алуминиеви мотори и ако не са поддържани имат бая проблеми. Читава такава кола ще ми легне към 7 хилки. Аз нямам намерение да вземам труп.

Link to comment
Share on other sites

Като дам ляв мигач, първите 3-4 пъти понякога мига по-бързо и после започва да мига нормално. Ама само понякога. И само при бърза скорост го забелязах главно.

Link to comment
Share on other sites

Лев е. Ама тва сигурно има нещо общо с това, че задния ми ляв мигач кондензира вътре и се пълни с вода. Трябва да го сменя.

Link to comment
Share on other sites

Не е пукнат. Мисля, че уплатнението отзад не е сложено както трябва и вътре кондензира. И за да не се събира вода, са му продупчили дупка в края. И сега постоянно има конденз вътре, а днес видях, че след дъждовете снощи се е събрала и малко вода точно в секцията с мигача.

Link to comment
Share on other sites

То или едното, или другото ще е. Аз имах не конденз, а направо се пълнеше с вода до половината след всеки дъжд...и след всеки дъжд трябваше да сменям по една LED крушка (габаритната). Гледах го, гледах го - нищо няма, уплътненията - наред, отвеждането на конденза - седи си и е наред, пукнатини - няма. Минах го със силикон за всеки случай там дето 'стъклото' се събира с пластмасата - никакъв ефект. Накрая го свалих и започнах да го разглеждам през силна лупа. Чак тогава видях една миниатюрна дупчица по-малка от главата на топлийка, от която се проточваше една супер миниатюрна и почти невидима пукнатинка с дължина не повече от 1 см. Капнах в дупчицата и пукнатинката малко каноконлит и проблемът ми моменталически се запечата завинаги. Просто понякога е нещо много малко, което даже не се и вижда, а водата е коварна течност - винаги търси пътя на най-малкото съпротивление и използва всяка миниатюрна пробойна.

Link to comment
Share on other sites

Е36 от 92 до 98.

 

2.8 един ванус и 2.8 вануса са изцяло алуминиеви мотори и ако не са поддържани имат бая проблеми. Читава такава кола ще ми легне към 7 хилки. Аз нямам намерение да вземам труп.

Слез на земята момче...7 бона за 20 годишна кола. Трябва да си много кинтаджия, за да го направиш. Дори аз не съм толкова луд. Айде ако е М3 ще се съглася. Ти ако извадиш 7 бона сега на масата имам чувството, че удареното БМВ ще бъде много засилено

Link to comment
Share on other sites

Че що - к'во лошо има в една хубава 20-годишна машина, а и кефът цена няма...ти би трябвало да го знаеш най-добре. :P

 

П.П. Това последното по повод и като пример, че вчера по куриер получих 2 карбонови "кожи" шити по мярка от UK, за които се изръсих немалка сума с 3 цифри, но днес като си ги сложих веднага забравих колко съм платил за тях. :grin: - да, ако тук ми ги бяха ушили пак така по мярка, сигурно сумата щеше да е двуцифрена...ама пък нямаше да е карбон с червен шев и със сигурност нямаше да е същото...

 

Пак по тоя повод - я кажете някой тапицер, който може да ми направи шев на седалките с някаква портативна машинка без да се сваля нищо - малък шев...10 Х 5 см само...

Link to comment
Share on other sites

Че що - к'во лошо има в една хубава 20-годишна машина, а и кефът цена няма...ти би трябвало да го знаеш най-добре. :P

 

П.П. Това последното по повод и като пример, че вчера по куриер получих 2 карбонови "кожи" шити по мярка от UK, за които се изръсих немалка сума с 3 цифри, но днес като си ги сложих веднага забравих колко съм платил за тях. :grin:

хубаво ама говорим за обикновено нормално бмв, не за класика или екзотика. Аз Няма да дам 7 бона за 20 годишна алфа. Освен ако парите не са проблем. Но те са проблем. Всъщност за 30 тина хилки в долари мога да изпълня една моя мечта... Ама ми миришат крачета и то бая
Link to comment
Share on other sites

Корвет Стингрей 2014 - базова цена 52 хилки (зелени) - няма да му споменавам данните, че ме хваща яд...а пък камионите им Камаро да не казвам на каква цена са там, че ме хваща направо бяс. Да не говорим за евтинийките Мустанг, на които тука гледаме като на супер екзотични машини...

 

Едит: Поправка - не е 2013, а 2014...и не е 56, а 52 хилки...и аз като Пешо май не задържам много...

 

Both models feature a much higher level of standard equipment than the over the hill sixth-generation car, including carbon fiber bodywork, improved interior materials and a touchscreen based infotainment system, not to mention it’s all-new 450 hp 6.2-ltier V8.

 


 
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...