DON_CHEFO Posted July 22, 2013 Share Posted July 22, 2013 Това и на мен ми го каза преди 5 години като взимах моята. Кажи ми обаче, ЗАЩО да я продавам? Докато ми върши работа и ми прави проблеми не виждам причина да я сменям. Само че, аз за моята броих 35 не 60. В момента гледам вървят около 15-18 тези като моята което си е около 50% от цената горе-долу, не че ми пука, освен ако изведнъж не се окажа наследник на няколко милиона и реша да си я сменя с С-класа. еми добре :D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
w00x Posted July 22, 2013 Share Posted July 22, 2013 (edited) Това и на мен ми го каза преди 5 години като взимах моята. Кажи ми обаче, ЗАЩО да я продавам? Докато ми върши работа и ми прави проблеми не виждам причина да я сменям. Само че, аз за моята броих 35 не 60. В момента гледам вървят около 15-18 тези като моята което си е около 50% от цената горе-долу, не че ми пука, освен ако изведнъж не се окажа наследник на няколко милиона и реша да си я сменя с С-класа. Стига с тая C класа. Видял ли си я вътре ква е? Гледах C класа втора ръка в cars.bg просто информативно, че ми стана интересно. По 35 - 50 000лв са тия от 2011-та нагоре и вътре те е яд да я гледаш. Тая е 35 900лв. Егати шегата. http://www.cars.bg/c357823 За справка само: 44 000лв http://www.cars.bg/c212692 Да си ги карат тия Мерцедеси. Edited July 22, 2013 by w00x Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DON_CHEFO Posted July 22, 2013 Share Posted July 22, 2013 Аз гаче ли си мисля, че С=S в случая. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
zlobil Posted July 22, 2013 Share Posted July 22, 2013 (edited) ква е тая убита ц220 бе воксе луд ли си? сигурно си търсил най базовата и кожа няма....даже , S класа 2011-та за 35 има само по филмите Edited July 22, 2013 by zlobil Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
w00x Posted July 22, 2013 Share Posted July 22, 2013 (edited) Аз си мислех, че за Ц класа говори дядото, а не за С. Иначе интериора на С класата 2013 го видях. Уникален е. Направо не ти се излиза от вътре. Edited July 22, 2013 by w00x Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
djadomraz Posted July 22, 2013 Share Posted July 22, 2013 За S говорех като се опарича бе. S600 AMG всички екстри... говоря за момента когато почна да се спъвам в пачките по пода вече. Щото в момента имам яко кредити да връщам и към приятели и към банки, ама като се обърне положението една S класа мисля ще е удачно да си взема Чефо, не се заяждай, чукча писател а не читател. Ама се схваща какво имам предвид Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DON_CHEFO Posted July 23, 2013 Share Posted July 23, 2013 (edited) За S говорех като се опарича бе. S600 AMG всички екстри... говоря за момента когато почна да се спъвам в пачките по пода вече. Щото в момента имам яко кредити да връщам и към приятели и към банки, ама като се обърне положението една S класа мисля ще е удачно да си взема Чефо, не се заяждай, чукча писател а не читател. Ама се схваща какво имам предвид Не се заяждам, майтапя се. :-). Начи викаш още половин година бачкане и здравей ес класа :-DЕдит : това със спъването от пачките на пода беше добро :-D Edited July 23, 2013 by DON_CHEFO Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Godfather Posted July 23, 2013 Share Posted July 23, 2013 Аз си мислех, че за Ц класа говори дядото, а не за С. Воксе, срам и позор! Как изобщо успя да си помислиш, че дедо може да си мечтае за Ц ( C ) класата? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
djadomraz Posted July 23, 2013 Share Posted July 23, 2013 Не се заяждам, майтапя се. :-). Начи викаш още половин година бачкане и здравей ес класа :-D Едит : това със спъването от пачките на пода беше добро :-D По-скоро има-няма 200 както е тръгнало, но важното е човек да има мечти Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DON_CHEFO Posted July 23, 2013 Share Posted July 23, 2013 (edited) Чухме за М-ки, чухме за Тесли...айде един въпрос от мен. Коя кола/мотор/камион ще вземете ако имате право на едно желание. Само 1 бройка и желанието трябва да е за МПС. Малко спам няма да е излишен, пък и ще научим някоя и друг мечта ама истинска. Аз като питащ ще започна пръв. Ще хвърлям зарове и ще бъде или Ферари Ф40ЛМ, или Ферари 250ГТО....май повече клоня към Ф40-ката, макар една 250-ка да струва около 10 Ф40ки сега се сетих и за Ф50ГТ...явно силата на зара ще бъде определяща Edited July 23, 2013 by DON_CHEFO Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
djadomraz Posted July 23, 2013 Share Posted July 23, 2013 Lamborghini sesto elemento разбира се Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
host Posted July 23, 2013 Share Posted July 23, 2013 БМВ E34 m5 3.8 или e28 M5. С по 4 врати, 300на коня, климатик, ел седалки, хладилна жабка, темпомат, класически дизайн и супер саундтрак. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jozo Posted July 23, 2013 Share Posted July 23, 2013 (edited) Ако ще трябва да е лимузина ще избера ръбата англичанка Rolls Royce Phantom. Пред Ролса всички са детски играчки за мен. Ако ще е спортна аз като дедо Lambo сесто елементо. Все пак трябва да оправдая аватара. принципно и аз съм на мнение че всяка марка си има и добри модели но на черното не мога да кажа бяло , именно поради тая причина като цяло колите са в различни ценови класове. имаш парички взимаш - С класа/7-ца/А8-ца/Панамера и т.н. и се качваш на кола изпипана до последният детайл но да обясняваме как и Пежо и Ситроен имали лимузини е смешно , те имат подобия на лимузини и се надяват чрез по-ниската цена да привлекът евентуални клиенти , там цената е определяща , обезценяването при тях за разлика от немската тройка е главозамайващо , купуваш си ситроен за 60К и след 4 години го продаваш за 15.... арЕ нема нужда За някой неща съм съгласен. Има много бързо обезценяване, Пежо наистина и те се напъват за висок клас ама там е трудно да се бориш. Обаче за Ситроен не мога да се съглася. Когато Ситроен са правили активно окачване и завиващи фарове(които има всяка една немска кола в момента) в Герамния не са ги и сънували. Edited July 23, 2013 by jozo Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
zlobil Posted July 23, 2013 Share Posted July 23, 2013 rs6 mtm Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mockingbird Posted July 23, 2013 Share Posted July 23, 2013 500SEC. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Psihara^^ Posted July 23, 2013 Share Posted July 23, 2013 !EVANTRA! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
w00x Posted July 23, 2013 Share Posted July 23, 2013 Maserati GranCabrio или 2013 Porsche 911 50th Anniversary Edition Coupe за мен.Мерси. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Psihara^^ Posted July 23, 2013 Share Posted July 23, 2013 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RaptoR Posted July 23, 2013 Share Posted July 23, 2013 https://www.youtube.com/watch?v=1jk__RZ3QgI https://www.youtube.com/watch?v=QeJCzUEBA1U Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
zlobil Posted July 23, 2013 Share Posted July 23, 2013 бах тоа кемпер ебах.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
host Posted July 23, 2013 Share Posted July 23, 2013 Кой се обесняваше, че трудно се сменят крушки на фар/мигач... я да види >>>> Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
zlobil Posted July 23, 2013 Share Posted July 23, 2013 Е това е друго вече.... като говорим за крушка свалянето на нещо различно от капаче определено е тъпо. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RaptoR Posted July 23, 2013 Share Posted July 23, 2013 Това е тотална простотия - тоя жълтият разглоби цялата кола за тоя радиатор... Интересно как ще я сглобят после и за колко време. Безумие... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
djadomraz Posted July 23, 2013 Share Posted July 23, 2013 ... Тоя не вървеше ли отдолу с едно пъхнато като в багажник ламборджини или ферари? Верно е мега як. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RaptoR Posted July 23, 2013 Share Posted July 23, 2013 Нямам такава информация и най-вероятно отговорът е НЕ. Което не го прави по-малко велик. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.