Jump to content
BulForum.com

Обща дискусия на тема автомобили


netrootbg

Recommended Posts

Това и на мен ми го каза преди 5 години като взимах моята. Кажи ми обаче, ЗАЩО да я продавам? Докато ми върши работа и ми прави проблеми не виждам причина да я сменям. Само че, аз за моята броих 35 не 60. В момента гледам вървят около 15-18 тези като моята което си е около 50% от цената горе-долу, не че ми пука, освен ако изведнъж не се окажа наследник на няколко милиона и реша да си я сменя с С-класа.

еми добре :D :D :P

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 11.2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Това и на мен ми го каза преди 5 години като взимах моята. Кажи ми обаче, ЗАЩО да я продавам? Докато ми върши работа и ми прави проблеми не виждам причина да я сменям. Само че, аз за моята броих 35 не 60. В момента гледам вървят около 15-18 тези като моята което си е около 50% от цената горе-долу, не че ми пука, освен ако изведнъж не се окажа наследник на няколко милиона и реша да си я сменя с С-класа.

Стига с тая C класа. Видял ли си я вътре ква е? Гледах C класа втора ръка в cars.bg просто информативно, че ми стана интересно. По 35 - 50 000лв са тия от 2011-та нагоре и вътре те е яд да я гледаш.

 

Тая е 35 900лв. Егати шегата.

 

http://www.cars.bg/c357823

 

8828672o.jpg

 

За справка само: 44 000лв

 

http://www.cars.bg/c212692

 

Да си ги карат тия Мерцедеси.

 

7842324o.jpg

Edited by w00x
Link to comment
Share on other sites

ква е тая убита ц220 бе воксе луд ли си?

сигурно си търсил най базовата и кожа няма....даже , S класа 2011-та за 35 има само по филмите

 

vaje8apy.jpg

Edited by zlobil
Link to comment
Share on other sites

Аз си мислех, че за Ц класа говори дядото, а не за С. Иначе интериора на С класата 2013 го видях. Уникален е. Направо не ти се излиза от вътре.

Edited by w00x
Link to comment
Share on other sites

За S говорех като се опарича бе. S600 AMG всички екстри... говоря за момента когато почна да се спъвам в пачките по пода вече. Щото в момента имам яко кредити да връщам и към приятели и към банки, ама като се обърне положението една S класа мисля ще е удачно да си взема :lol:

 

Чефо, не се заяждай, чукча писател а не читател. Ама се схваща какво имам предвид :)

Link to comment
Share on other sites

За S говорех като се опарича бе. S600 AMG всички екстри... говоря за момента когато почна да се спъвам в пачките по пода вече. Щото в момента имам яко кредити да връщам и към приятели и към банки, ама като се обърне положението една S класа мисля ще е удачно да си взема :lol:

 

Чефо, не се заяждай, чукча писател а не читател. Ама се схваща какво имам предвид :)

Не се заяждам, майтапя се. :-). Начи викаш още половин година бачкане и здравей ес класа :-D

Едит : това със спъването от пачките на пода беше добро :-D

Edited by DON_CHEFO
Link to comment
Share on other sites

Аз си мислех, че за Ц класа говори дядото, а не за С.

Воксе, срам и позор! Как изобщо успя да си помислиш, че дедо може да си мечтае за Ц ( C ) класата? :lol:

Link to comment
Share on other sites

Не се заяждам, майтапя се. :-). Начи викаш още половин година бачкане и здравей ес класа :-D

Едит : това със спъването от пачките на пода беше добро :-D

По-скоро има-няма 200 както е тръгнало, но важното е човек да има мечти :)

Link to comment
Share on other sites

Чухме за М-ки, чухме за Тесли...айде един въпрос от мен. Коя кола/мотор/камион ще вземете ако имате право на едно желание. Само 1 бройка и желанието трябва да е за МПС. Малко спам няма да е излишен, пък и ще научим някоя и друг мечта ама истинска.

 

Аз като питащ ще започна пръв.

 

Ще хвърлям зарове и ще бъде или Ферари Ф40ЛМ, или Ферари 250ГТО....май повече клоня към Ф40-ката, макар една 250-ка да струва около 10 Ф40ки

 

сега се сетих и за Ф50ГТ...явно силата на зара ще бъде определяща :D

Edited by DON_CHEFO
Link to comment
Share on other sites

БМВ E34 m5 3.8 или e28 M5. С по 4 врати, 300на коня, климатик, ел седалки, хладилна жабка, темпомат, класически дизайн и супер саундтрак.

Link to comment
Share on other sites

Ако ще трябва да е лимузина ще избера ръбата англичанка Rolls Royce Phantom. Пред Ролса всички са детски играчки за мен.

 

Ако ще е спортна аз като дедо Lambo сесто елементо.  :grin: Все пак трябва да оправдая аватара.   :angel2:

 

принципно и аз съм на мнение че всяка марка си има и добри модели

но на черното не мога да кажа бяло , именно поради тая причина като цяло колите са в различни ценови класове.

имаш парички взимаш - С класа/7-ца/А8-ца/Панамера и т.н. и се качваш на кола изпипана до последният детайл но да обясняваме как и Пежо и Ситроен имали лимузини е смешно , те имат подобия на лимузини и се надяват чрез по-ниската цена да привлекът евентуални клиенти , там цената е определяща , обезценяването при тях за разлика от немската тройка е главозамайващо , купуваш си ситроен за 60К и след 4 години го продаваш за 15.... арЕ нема нужда

 

За някой неща съм съгласен. Има много бързо обезценяване, Пежо наистина и те се напъват за висок клас ама там е трудно да се бориш.

Обаче за Ситроен не мога да се съглася. Когато Ситроен са правили активно окачване и завиващи фарове(които има всяка една немска кола в момента) в Герамния не са ги и сънували.

Edited by jozo
Link to comment
Share on other sites

Това е тотална простотия - тоя жълтият разглоби цялата кола за тоя радиатор... Интересно как ще я сглобят после и за колко време. Безумие... 

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...