Jump to content
BulForum.com

Обща дискусия на тема автомобили


netrootbg

Recommended Posts

Точно комбито на е-класата е по-хубаво от лимузината :D Всеки ден ги гледам тъй като минавам до магазина :)

Това разбира се е лично мое мнение :lol:

Edited by kotora
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 11.2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

http://jalopnik.com/joy-of-joys-alfa-romeo-plans-an-entirely-rear-wheel-dr-859042970

Alfa минават всичките си модели на задно. Гарантирано след навършване на 10г на тия модели това ще са най-търсените коли 2ра ръка. Дерзайте.

 

Arriving first will be the Giulia, which targets the BMW 3-series, which should arrive in 2015. Following a year later is the Alfetta, which is gunning for the 5-series and E-class and may include a Sportwagon version. The Alfetta will be smaller than the old Alfa Romeo 166 and there will be some overlap with the Maserati Ghibli in terms of size, say insiders.

Edited by host
Link to comment
Share on other sites

За 50-на К евро Алфа 4c. 890 кила, 240 кончета. Плюс задното, че всички да са хепи :))

http://images.thecarconnection.com/lrg/alfa-romeo_100342273_l.jpg

 

Това е най-впечатляващата цифра. По-леко е от Пунтото ми.

Порше Панамера го отупва отма. Новото Ферари 4х4 е по-добра система. Общо взето не се превъзнасяй толкоз.

Пиян, напушен, надрусан + 3 месеца в тъмница на хляб и вода и дори тогава ще взема всеки модел на Порше или Ферари пред Нисана ;). Пък бил той и Алфа, Омега, Делта ;).

 

Виж обаче за 50 000 евро дето викаш - предпочитам Супра(може би). Но по-скоро английската кралица ще ми попипа бибека от колкото да се намери такава кола за продан. :D :D

Link to comment
Share on other sites

Тая тема е станала точно "Осмокласници в голямо междучасие" 

 

Пламене, не мога да съм по-съгласен с теб колко глупости са изписани... 

Link to comment
Share on other sites

Тая тема е станала точно "Осмокласници в голямо междучасие"

Ми човека си купи кола, аз съм изчаткал тотално от бачкане... пак малко поражения съм нанесал гледам :)
Link to comment
Share on other sites

Тая тема е станала точно "Осмокласници в голямо междучасие"

 

Пламене, не мога да съм по-съгласен с теб колко глупости са изписани...

нали заради това беше създадена темата...

Link to comment
Share on other sites

Аз съм сектант, но от почти всяка марка има модели, които ми харесват. За това категорично не съм съгласен с хора дето обясняват, че видиш ли от немските, японски, американски коли по-хубаво нямало. То ако беше така само тея щяха да се карат, а другите да са фалирали.

 

Пежо 508 не ми харесва изобщо. Ако ще е френска лимузина, то тогава бих избрал Ситроен, въпреки че новите им дизайни до някаква степен са ми странни.

Link to comment
Share on other sites

 Ако ще е френска лимузина, то тогава бих избрал Ситроен, въпреки че новите им дизайни до някаква степен са ми странни.

 

Че кое им е странното? С DS серията изкараха много готини дизайни

 

http://promo.citroen.bg/cars/model/14/Citro%C3%ABn%20DS5

http://s1.cdn.autoevolution.com/images/news/gallery/citroen-ds4-and-ds5-pure-pearl-editions-coming-to-paris_3.jpg

http://www.netcarshow.com/citroen/2012-ds5/1600x1200/wallpaper_01.htm

 

Всичко това само за 70 хилки в БГ леФчета

Link to comment
Share on other sites

T.e 10 хилки до 5та серия...не е лошо. Предполагам това е най-високото ниво на оборудванена промоция?

 

Не, не е най-високото. Мисля, че за 10 отгоре, ще имаш всички екстри, които се предлагат по каталог + разни, които ги няма обявени.

Link to comment
Share on other sites

Бива. Щото 5тата за 10 хил. отгоре ще почне от базовото. Т.е. докато я стигнеш като цена вече ще си на топ оборудването поне.

Link to comment
Share on other sites

Бива. Щото 5тата за 10 хил. отгоре ще почне от базовото. Т.е. докато я стигнеш като цена вече ще си на топ оборудването поне.

 

Честно казано все още е спорна работата. Може  и 10 да не те оправят, защото сега виждам, че на българския сайт няма още конфигуратор... И все пак, доста преди 5-та серия да започне да има смисъл като оборудване, вече DS5 ще е с всички глезотийки. Още повече, че много ми харесва визията като за ежедневка :)

Link to comment
Share on other sites

Проблем ще е вече ако 200bhp не ти стигат щото нещо не видях по-голям мотор. Ама пък не може всичко да е идеално при положение, че цената е толкова надолу.

Link to comment
Share on other sites

Много симпатяжен ситроен, и интериора му е малко като на космически кораб :))

А цената му е като за 3-ка ако не се лъжа, та никак не е зле.

 

@DON_Chefo - аз затова ги написах килограмите и кончетата. 4C тежи колкото CRX, а с тези кончета ще е хвърколетник и то голям :))

Link to comment
Share on other sites

Проблем ще е вече ако 200bhp не ти стигат щото нещо не видях по-голям мотор. Ама пък не може всичко да е идеално при положение, че цената е толкова надолу.

 

Е, да, това вече ще е проблем. Поне за момента не са изкарали по-голям, но надеждата е, че ще направят както с DS3- вариант с 202bhp с гръмкото име "Racing" :lol:

Link to comment
Share on other sites

Аз съм сектант, но от почти всяка марка има модели, които ми харесват. За това категорично не съм съгласен с хора дето обясняват, че видиш ли от немските, японски, американски коли по-хубаво нямало. То ако беше така само тея щяха да се карат, а другите да са фалирали.

 

Пежо 508 не ми харесва изобщо. Ако ще е френска лимузина, то тогава бих избрал Ситроен, въпреки че новите им дизайни до някаква степен са ми странни.

 

Когато правиш 500 лв на месец - мислиш за Клио, когато правиш 5 бона мислиш за 508, като правиш 50...е тогава вече трябва да си перманентно пиян, че все още да искаш френска лимозина пред Ес-ка или 7-ца или 8-ца. :)

Много симпатяжен ситроен, и интериора му е малко като на космически кораб :))

А цената му е като за 3-ка ако не се лъжа, та никак не е зле.

 

@DON_Chefo - аз затова ги написах килограмите и кончетата. 4C тежи колкото CRX, а с тези кончета ще е хвърколетник и то голям :))

 

Мда. Не случайно супер колите искат да ги направят възможно най-леки. А това под 900 кила на шосейна, заводска кола, която не струва милион евро....направо ми спря тока. Признавам си не знаех, че е толкова лека.

Edited by DON_CHEFO
Link to comment
Share on other sites

Признавам си не знаех, че е толкова лека.

Тя нека да е лека ама да не са икономисали като при дачиите страничните греди на вратите

Link to comment
Share on other sites

оооофффф... няма ли гугъл?

Знаеш ли от какво й е направена рамата? Подсказка... много карбон... , но не само. 

 

И цената на Алфата няма да е мноого айляк, като субару BRZ примерно.

 

_____________________________

Ъпдейт по моя въпрос с тотализираната кошница... не е невъзможно да почне ремонт на бракмата преди края на месеца. За ся всичко е стискане на палци и търсене на части.

Link to comment
Share on other sites

Тая тема е станала точно "Осмокласници в голямо междучасие" 

 

Пламене, не мога да съм по-съгласен с теб колко глупости са изписани... 

 

затова е добре да се правят подмятания "Ние разбираме повече" , тип 10ти клас.... 

 

 

Аз съм сектант, но от почти всяка марка има модели, които ми харесват. За това категорично не съм съгласен с хора дето обясняват, че видиш ли от немските, японски, американски коли по-хубаво нямало. То ако беше така само тея щяха да се карат, а другите да са фалирали.

 

Пежо 508 не ми харесва изобщо. Ако ще е френска лимузина, то тогава бих избрал Ситроен, въпреки че новите им дизайни до някаква степен са ми странни.

 

 

принципно и аз съм на мнение че всяка марка си има и добри модели

но на черното не мога да кажа бяло , именно поради тая причина като цяло колите са в различни ценови класове.

имаш парички взимаш - С класа/7-ца/А8-ца/Панамера и т.н. и се качваш на кола изпипана до последният детайл но да обясняваме как и Пежо и Ситроен имали лимузини е смешно , те имат подобия на лимузини и се надяват чрез по-ниската цена да привлекът евентуални клиенти , там цената е определяща , обезценяването при тях за разлика от немската тройка е главозамайващо , купуваш си ситроен за 60К и след 4 години го продаваш за 15.... арЕ нема нужда

Edited by zlobil
Link to comment
Share on other sites

купуваш си ситроен за 60К и след 4 години го продаваш за 15.... арЕ нема нужда

Това и на мен ми го каза преди 5 години като взимах моята. Кажи ми обаче, ЗАЩО да я продавам? Докато ми върши работа и ми прави проблеми не виждам причина да я сменям. Само че, аз за моята броих 35 не 60. В момента гледам вървят около 15-18 тези като моята което си е около 50% от цената горе-долу, не че ми пука, освен ако изведнъж не се окажа наследник на няколко милиона и реша да си я сменя с С-класа.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...