host Posted June 28, 2013 Share Posted June 28, 2013 Ахм. Мисля да купя велурени в крайна сметка. А иначе... поклон> Най-накрая някой да направи "зелена" кола която бих искал да имам. Наистина ми харесва. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
djadomraz Posted June 28, 2013 Share Posted June 28, 2013 Още малко да пооправят батериите и ще стават Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Midex Posted June 28, 2013 Share Posted June 28, 2013 Аз не мога да разбера какъв е проблемът...вече има батерии, издържащи прилично количество километри. Проблемът е за тия, дето искат да минават доста по-дълги разстояния, примерно 500+. Защо вместо да се търси способ за скъсяване времето на заряд с някоя и друга минута, след като толкова са загрижени за тая околна среда, да унифицират батериите по параметри, вкл. габарити, куплунзи и всичко останало, да наредят пунктове на всеки 20-30 километра, както в момента са бензиностанциите, да ги заредят с батерии на склад и да ги оборудват със система за замяна на старите батерии с нови от склада. Така за 5 минути, време сравнимо с едно зареждане на бензиностанция, ще ти бъде сменена изтощената батерия с новозаредена - плащаш, сменят ти новата батерия, взимат ти старата и си я зареждат за следващия...просто трябва да имат достатъчно складирани бройки и всичко ще става много бързо. Така си мисля аз, пък макар и да разсъждавам като неспециалист... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
djadomraz Posted June 28, 2013 Share Posted June 28, 2013 (edited) Би могло ако батериите са собственост на бензиностанциите. Но ако не са, си яко прецакан да ти сменят новата батерия с някоя 5 годишна. Edited June 28, 2013 by djadomraz Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Midex Posted June 28, 2013 Share Posted June 28, 2013 Много опростено представяш нещата, все едно говорим за 'пълна за празна' бутилка газ, където всички знаем в какво състояние са оборотните бутилки. В случая контролът трябва да е много по-затегнат, с гаранция за определен пробег на всяка една предоставена ти батерия, като след определения максимален брой зареждания на дадена батерия (нещо, което лесно може да се следи), тя да се бракува. Убеден съм, че ако зелената офанзива се запази и колите масово започнат да ги правят електрически, в един етап от развитието на системата, това ще е преобладаващ начин за "зареждане" без чакане....разбира се ако междувременно не измислят някаква революционна батерия, която ще те издържи поне 500 километра и ще се зарежда на 90% за 10 минути. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
djadomraz Posted June 28, 2013 Share Posted June 28, 2013 (edited) Ами в момента точно батериите са слабото място. Както и местата за зареждане. Но общо взето натам върви. Имам познат само това разправя - как колите с ДВГ след 10 години ще са отживелица, но леко не му вярвам да стане. Натам върви, но няма да е толкова бързо. Edited June 28, 2013 by djadomraz Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DON_CHEFO Posted June 29, 2013 Share Posted June 29, 2013 Батерии, визия, звук...всичко е отвратително в тия коли. Я си погледни книжката...на нея пише ли "ватман" Дано...дано нефта стигне докато съм толкова стар, че да не мога да карам кола. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
djadomraz Posted June 29, 2013 Share Posted June 29, 2013 (edited) Чефо, двигатела е устройство, което се предполага да движи колата в определена посока. Как го прави ми е все едно. Въпроса е да е надеждно, изгодно и "да има тяга". По какъв начин го прави абсолютно ми е все тая. Ти ако си пред избора да караш някоя малолитражка с под 100 коня на бензин или нещо с 500+ конски сили, но с електромотор кое ще избереш? Представи си че всички останали параметри са им еднакви, само двигателя е разликата Edited June 29, 2013 by djadomraz Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DON_CHEFO Posted June 29, 2013 Share Posted June 29, 2013 (edited) Само двигателя....е достатъчна и много съществена разлика. Аз съм твърдо против да карам тролей, дори сега когато въртя по 100-тина мили всеки ден . Слагал съм клиповете на състезателна кола с бензинов двигател и с електромотор...много молим, но ниско бюджетно порно не ми се гледа. На всичкото от горе Тесла Роудстър е на цената на една R1-ца(нова) и една Модена . Аз тука видях от тия Тесли ама седан. Кола като кола ама без звук Edited June 29, 2013 by DON_CHEFO Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jozo Posted June 29, 2013 Share Posted June 29, 2013 (edited) То е ясно, че скоро ще сме с електрички. Според мен обаче няма да са с батерии, а с ултра кондензатори. Зарежда се за секунди, после се разрежда постепенно. Там обаче, ще иска огромен ток за заряд, а и още не са ги развили достатъчно. Аз лично не вярвам да стане това със смяна на батериите, така само тея дето ги сменят ще се набутват. Като и дойде времето ще идеш да си я смениш, ще набуташ бензиностанцията, а те ще платят за рециклирането още 1 път вътре. Иначе електричките за мен отстъпват на ДВГ-тата само по звук. Всичко друго им е по-добро. По-добро КПД, по-добро ускорение, липса на замърсявания, не ти трябва и скоростна кутия всички ще са "автомат", имаш тяга във всички диапазони на скоростта, няма турбо дупки, турбо лаг и т.н. Edited June 29, 2013 by jozo Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mockingbird Posted June 29, 2013 Share Posted June 29, 2013 Графен момчета, графен...Така се нарича нещото, което съхранява много енергия и се зарежда много бързо и няма да тежи 7-800кг. колкото сегашните батерии. Няма да има никакви кондензатори или подмяна на батерия в батерио-станция. А и не забравяйте лобито на петролните компании..И всички подкупи, които раздават...И как всъщност, ако огромните бюджети харчени за какви ли не глупости, се похарчат за развитие на електрическите возила и на космоса...До сега сигурно щяхме да ходим за уикенда на Луната и да печем кълки на някой пресъхнал марсиански океан.....и да обикаляме Европа с 4-5 зареждания на батерията. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kotora Posted June 30, 2013 Share Posted June 30, 2013 До 10 години може и да измислят микрореактор със студен синтез. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kotora Posted July 1, 2013 Share Posted July 1, 2013 Беше ясно,че Льоб с това пежо няма как да не подобри рекорда http://fakti.bg/avto/70605-sebastien-lyob-razbi-rekorda-na-paiks-piik Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
host Posted July 4, 2013 Share Posted July 4, 2013 Странно как не съм разбрал досега, че в ютюба излъчват и Live на различни състезания или квалификации - ето в момента гледам live на квалификациите на Formula Drift! http://www.youtube.com/watch?v=zCebpnJeCmg Пусни пак линк към тоя канал ако обичаш Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DON_CHEFO Posted July 6, 2013 Share Posted July 6, 2013 Карах Приус...може би до неделя ще ми се наложи да го карам. Чувствам се омърсен. Това не е кола, това е пародия. Ако искаш да гори малко(каквото е нейното предназначение) трябва да я караш като ветеран от втората световна....но това не е каране. Това е психически тормоз. Ще ходя в чистилището(италианско кафе). Ще пия еспресо, ще ям паста, за да се пречистя и дано сектата ми прости . Да поясня. Приуса е служебен, за който си плащаш "лукса" да го караш, а го карам щото счупих Субаруто...пак. Тоя път аз съм си виновен. Повече няма да го въртя в кръг по пясъците Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Midex Posted July 6, 2013 Share Posted July 6, 2013 Ха-хаааа.....който много приказва за тролеи, накрая точно това му се случва. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DON_CHEFO Posted July 6, 2013 Share Posted July 6, 2013 Ха-хаааа.....който много приказва за тролеи, накрая точно това му се случва. За съжаление в "братска" Америка няма нищо служебно, има само ЛИЧНИ неща. ЛИЧНАТА ми кола, която ми вади хляба я счупих от келешлък и съм принуден докато не я оправя, да карам този боклук Приуса. Представям си какво е да караш на ток. По-голяма глупост от това е само гей порното Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
host Posted July 6, 2013 Share Posted July 6, 2013 Какво му счупи на ориза? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DON_CHEFO Posted July 6, 2013 Share Posted July 6, 2013 (edited) Биелети и амортисьори....като тука мога да кажа, че ги дочупих. Предишния собственик само е карал. Живи и здрави. Успях и да го занеса на един ръкав на излизане от магистралата(не един път). Накрая се предаде горката Edited July 6, 2013 by DON_CHEFO Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
host Posted July 6, 2013 Share Posted July 6, 2013 (edited) Ся... Koni? Edited July 6, 2013 by host Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DON_CHEFO Posted July 6, 2013 Share Posted July 6, 2013 (edited) Ся... Koni? Ся нещо евтино, щото аз въртя по 80, 100(рядко по 120, 140) мили всеки ден, а като погледнеш колата като цяло или пък от долу и ти става ясно, че не си заслужава на тоя гнилоч да слагаш хубави части. Климата тука е отврат, а от долу ми се струва, че няма част дето да не е в ръжда . Като събера един ден пари за S2000....тогава ще ги гледам тия неща . Ето я. Точно такава я искам. 1:1 Edited July 6, 2013 by DON_CHEFO Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
djadomraz Posted July 6, 2013 Share Posted July 6, 2013 И ако я ползваш и за работата ще те призная Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DON_CHEFO Posted July 6, 2013 Share Posted July 6, 2013 (edited) Това може да го направи тъп американец, не и аз . За сегашната ми работа имам сегашната ми кола. Edited July 6, 2013 by DON_CHEFO Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Midex Posted July 6, 2013 Share Posted July 6, 2013 Точно такава я искам. 1:1 Нали и там имало дупки бе, що ти е такава ниска... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
host Posted July 7, 2013 Share Posted July 7, 2013 (edited) Безмислено е пари за тая хонда да дадеш. Скоро ще почнат да им вдигат цените изкуствено. Едва ли не като на колекционерски модел. По-добре огледай за друго. И тая хонда... с тоя къса база .... нз дали си карал е30 ама ще е като него непредвидимо на моменти предполагам. _________________________Горе имам предвид безмислено, че е доста скъпа. Пък мотора дето върти бая стабилно над 7-8 хилки... дали ще го вземеш на 1ви ремонтен комплект... _________________________ http://www.cars.bg/c270193 тая един мой клиент я продава, ако ти е толкова мерак. Нещо й се губят км :D ама иначе момчето е съвестно и си я гледка бая... но лятото й върти по 10хил км за под 2 месеца често си ходи до турция (и нииииикога не я кара в червеното) Edited July 7, 2013 by host Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.