Midex Posted June 25, 2013 Share Posted June 25, 2013 (edited) Малка история в картинки... Какво ли е да караш по магистралата с жена ти до тебе, с близо 300 км/ч с това... ...и точно тогава да вземе да ти се спука това.... ....след което, логично да последва това.... ...и от хубавата ти червена кола да остане само това... ...и накрая да се окаже, че след всичко това, ти и жена ти сте се отървали само с леки наранявания....това си е баси и шибания късмет, дето го има това семейство! Едит: Малко уточнение...в интерес на истината последната снимка е от ъгъл, който малко лъже, а на друга снимка от преден план се вижда, че местата на водача и пътника са почти незасегнати....ама пак си е луд късмет да си жив без тежки наранявания след такова меле... Edited June 25, 2013 by Midex Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
djadomraz Posted June 26, 2013 Share Posted June 26, 2013 Всъщност тези автомобили са така конструирани, че при катастрофа да се разпадне максимално, но да опази пътниците. Иначе 300км/час са си цифра и как е успял този да не се размаже, как са се въртяли и т.н. не знам, но ако се бяха забили челно в нещо щяха да са дотам. А на въпроса "Какво ли е да караш по магистралата с жена ти до тебе, с близо 300 км/ч с това" мога да отговоря само като "пълен абсурд".. дори случайно да ми се прииска да изюркам добичето (колата) и да съм на немска магистрала (щото нашата е пълен леш) и да реша да вдигна над 180, жена ми сигурно ще нададе такъв вой да намаля, че няма да издържа и 5 минути преди да го направя... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
host Posted June 26, 2013 Share Posted June 26, 2013 И аз на нашата съм вдигал над 160...към 180 вече става неприятно... пътя Пловдив-Първомай е по-добър от магистралата. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Midex Posted June 26, 2013 Share Posted June 26, 2013 Според мен човек трябва да има отговорност ако вози някой до себе си...или пък ако застрашава движещите се около него. То за второто няма гаранция, щото и да си мислиш, че не застрашаваш никого, в следващия момент си на друго място на пътя, където нещо става, ситуацията се променя и вече си станал опасен....но поне за първото, където имаш човек до себе си през цялото време (или дори и още хора на задните седалки), тогава трябва да се замислиш, че в момента отговаряш и за други животи. По тази причина когато съм бил сам в колата и не е имало коли около мен, съм правил доста глупости, които само аз си ги знам, но когато кача жена ми или някой друг, нещата са по-различни - пак може да карам бързо от тяхна гледна точка, но реално съм смъкнал поне 40% от скоростта, когато съм сам и няма коли. @host, "нашата" ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kotora Posted June 26, 2013 Share Posted June 26, 2013 (edited) Офф пуснах си една муха аз B16 с турбо и газ за ежедневна кола edit:http://www.fordmods.com/ford-turbo-supercharger-f22/turbotaxi-update-au-lpg-turbo-new-dyno-result-t86384.html edit2:http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=26614&st=75 Edited June 26, 2013 by kotora Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
host Posted June 26, 2013 Share Posted June 26, 2013 (edited) Според мен човек трябва да има отговорност ако вози някой до себе си...или пък ако застрашава движещите се около него. То за второто няма гаранция, щото и да си мислиш, че не застрашаваш никого, в следващия момент си на друго място на пътя, където нещо става, ситуацията се променя и вече си станал опасен....но поне за първото, където имаш човек до себе си през цялото време (или дори и още хора на задните седалки), тогава трябва да се замислиш, че в момента отговаряш и за други животи. По тази причина когато съм бил сам в колата и не е имало коли около мен, съм правил доста глупости, които само аз си ги знам, но когато кача жена ми или някой друг, нещата са по-различни - пак може да карам бързо от тяхна гледна точка, но реално съм смъкнал поне 40% от скоростта, когато съм сам и няма коли. @host, "нашата" ? Магистрала _____________________________ Колкото до ежедневка с газ и принудително... май в БМВ форум има 2-3 проекта, но не съм сигурен, че си имат отделни теми за тях. Може да разгледаш. Там доколкото знам най-добър в проектите е user-а TOM и общо взето всички са доволни от него от това което чета ама все пак си потърси. Турбо кола да е надеждна и евридейка , при това нефабрично излязъл така мотор... лично аз сериозно бих се замислил. Ама има и луди. Edited June 26, 2013 by host Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Midex Posted June 26, 2013 Share Posted June 26, 2013 Магистрала Аха..хааа....аз пък го разбрах като "на колата на нашите" или нещо подобно... И искаш да кажеш, че в БМВ-то е неприятно при 180? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
djadomraz Posted June 26, 2013 Share Posted June 26, 2013 (edited) Аз бих казал че нашата магистрала е толкова некадърна, че скорости над 150 почват да стават леко неразумни.. а над 200 доста силно неразумни даже. Особено след като за едно връщане от София успях за малко да се размина с куче, разхождащо се в най-ляво, след това с криволичещ турски автобус (правещ си слаломче) и на няколко пъти бях изпреварен през аварийната лента по неясни причини... Edited June 26, 2013 by djadomraz Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
host Posted June 26, 2013 Share Posted June 26, 2013 С каквато и да е кола не бих карал с над 160 по българска магистрала. Настилката е лом, шофьорите са идиоти... Мен ми се живее. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Midex Posted June 26, 2013 Share Posted June 26, 2013 Аз бих казал че нашата магистрала е толкова некадърна, .. ...Настилката е лом, шофьорите са идиоти... Аха, в този смисъл - да. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Overdrive Posted June 26, 2013 Share Posted June 26, 2013 (edited) Магистрала _____________________________ Колкото до ежедневка с газ и принудително... май в БМВ форум има 2-3 проекта, но не съм сигурен, че си имат отделни теми за тях. Може да разгледаш. Там доколкото знам най-добър в проектите е user-а TOM и общо взето всички са доволни от него от това което чета ама все пак си потърси. Турбо кола да е надеждна и евридейка , при това нефабрично излязъл така мотор... лично аз сериозно бих се замислил. Ама има и луди. Ето една кола на ТОМ виждал съм е36 325и към 550-600 коня правено от него и много ми хареса. Евридейката му доколкото знам е е30 318ис на газ със 300 коня и стокови карантии Edited June 26, 2013 by Overdrive Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kotora Posted June 26, 2013 Share Posted June 26, 2013 (edited) Ми другия вариант е със суперчарджър,но там цената май ще легне колкото колата след като сложа Б16. 2300 паунда е кита. Edited June 26, 2013 by kotora Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DON_CHEFO Posted June 26, 2013 Share Posted June 26, 2013 Третия вариант е обикновена газова и край. . А да видим дали ще позная. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kotora Posted June 26, 2013 Share Posted June 26, 2013 Тц няма да слагам обикновена газова на инжекцион Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DON_CHEFO Posted June 26, 2013 Share Posted June 26, 2013 (edited) Тц няма да слагам обикновена газова на инжекцион като ги почнете такива. АЗ ЛИЧНО бях с обикновена газова на ПЪЛЕН инжекцион с гарнитура ПЛАСТМАСОВИ колектори. Гърмежи имаше само когато двигателя ми беше за отваряне "през средата" и дори тогава не пръснах колекторите. Е, дано има Бог и той се смили над мен. Покарах 1 година така...надявам се никога през живота си да не изпадам пак в тая ситуация. Послушен съм вече 27 гОдин...искам си бензина . Edited June 26, 2013 by DON_CHEFO Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Overdrive Posted June 26, 2013 Share Posted June 26, 2013 (edited) Ми другия вариант е със суперчарджър,но там цената май ще легне колкото колата след като сложа Б16. 2300 паунда е кита. Суперчарджър Eaton от мерцедес компресор и всичко къстъм, мани ги тия китове за американци При всички положения качествено буустване е 1000-2000 ако си правиш всичко сам с повечето неща втора ръка и 3-5000 с нови и да ти ги прави друг. От личен опит с няколко прецани мотора и много пари назад съм на мнение просто да си сложиш по-голям стоков мотор и да не се занимаваш с експерименти. Звучи лесно като четеш в нета слагаш това и онова,.. и накрая като гръмне матора и всичко е за скрап осъзнаваш че не е толкова лесно и се искат много знания и пари Edited June 26, 2013 by Overdrive Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
host Posted June 27, 2013 Share Posted June 27, 2013 +1 За това и аз си търсех само от 2.5 или 2.8 моторите. В един момент разбираш, че за 1л икономия се лишаваш от почти 100 нютона и 50на кс. Нямаше смисъл за мен. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kotora Posted June 27, 2013 Share Posted June 27, 2013 Ем уж инж. ще ставам бивало и двигател да не мога да отворя ще е пълна пародия Мм да най-много направо да се оглеждам за VTi Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
host Posted June 27, 2013 Share Posted June 27, 2013 Причините за фалит са най-различни, както и причините за слаби продажби на дадена марка и/или модел. Например за Мазерати да се каже, че не им са хубави колите не е много удачно, виж да кажеш, че идват по-скъпи от допустимото - да. Иначе няма лошо в БМВ, дори си е много добра марката, но започна да се компрометира от неподходящи хора, подобно навремето на голфа, който тогава твърдо се установи у Перник. Неслучайно най-многото изцепки с дрифт по пътищата се правят от хора със стари, но мощни БМВ-та и тук е мястото да направя малко отклонение и да спомена, че се е споминал оня грузинеца, дето правеше простотии по улиците с една М5-ца...добър беше на волана, но простотиите му бяха огромни и ми е чудно как не беше убил някой случайно минаващ досега (новината / клипове). Бтв Мидекс, тоя го уби негов приятел зад волана, защото баш шофьора му е дал да му кара колата, защото той самият бил се почерпил и уж за по-сигурно решил да не кара той. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Midex Posted June 27, 2013 Share Posted June 27, 2013 Знам, само отбелязах факта. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Psihara^^ Posted June 27, 2013 Share Posted June 27, 2013 (edited) WTF? Как се озовах тук? Edited June 27, 2013 by Psihara^^ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Overdrive Posted June 27, 2013 Share Posted June 27, 2013 (edited) Ем уж инж. ще ставам бивало и двигател да не мога да отворя ще е пълна пародия Мм да най-много направо да се оглеждам за VTi Ем пробвай се като имаш мерак, дано ти се получи от първия път и дано нямаш много проблеми Edited June 27, 2013 by Overdrive Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
host Posted June 28, 2013 Share Posted June 28, 2013 Понеже Мидекс писа за стелки при нестандартните въпроси... http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?f=63&t=102390 тука гледам пишат "велурени" ?! Някой има ли такива в колата? Това според мен ще става лом от мръсотия... ама изглеждат много хубави. Иначе си бях поръчал от тук > http://store.emk-33.com/%D1%81%D1%82%D0%B5%D0%BB%D0%BA%D0%B8 но се оказа, че за е36 са свършили само на едно френдче му доставиха за Голф 4 и бяха същите като оригиналните. Някой с други идеи за стелки? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Midex Posted June 28, 2013 Share Posted June 28, 2013 Според мен за да имаш всякакви велурени, мокетни и подобни, трябва или да внимаваш къде ходиш и кого вкарваш в дъждовно време, или да я чистиш доста редовно, като чистенето включва и изпиране на стелките. Тъй като аз не съм роб на колата си, винаги предпочитам нещо практично, а не нещо като за изложба...лично мнение, неангажиращо някого... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
djadomraz Posted June 28, 2013 Share Posted June 28, 2013 (edited) Аз съм с такива (от самата тойота ми ги дадоха ако не се бъркам за 150 кинта някъде ама гумените не им бяха чувствително по-евтини пък изглеждаха гадно). По-приятно е от гумените ама се късат по-лесно (тази на шофьорското място вече има лека дупка където си опирам десния крак). За цапането не е проблем - чистят се лесно (т.е. на автомивката ги чистят - как не знам ама са идеални след това). Калта също не е проблем. Те май отгоре са велурени отдолу е гумирано все пак. Edited June 28, 2013 by djadomraz Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.