vinyl_master Posted June 17, 2013 Share Posted June 17, 2013 http://www.youtube.com/watch?v=ondzeWcjngE До 270 според коментара. А тия дървета що си седят така в крайна лява? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
host Posted June 17, 2013 Share Posted June 17, 2013 (edited) http://www.bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?t=336002 Ей тука почват вече бруталните фантасмагории на автомобилистите. ________ И още Edited June 17, 2013 by host Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vinyl_master Posted June 17, 2013 Share Posted June 17, 2013 (edited) От темата по-горе хахах Бургаската астра [media]http://www.youtube.com/watch?v=rrhEV5GXNGs[/media] Edited June 17, 2013 by vinyl_master Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DON_CHEFO Posted June 17, 2013 Share Posted June 17, 2013 До 270 според коментара. А тия дървета що си седят така в крайна лява? И тука са същите миндили...в града и по магистралата. Подивявам като карам. Аз се върнах назад в темата ама не видях от къде тръгна всичко и не видях нищо за Рено. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
host Posted June 17, 2013 Share Posted June 17, 2013 Рено-то е нисан гтр, 1000кс на колелата при стандартен бензин, при състезателно гориво 1200кс. А всичко тръгна за това как се стигат 600куб между светофари с обикновена кола. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Midex Posted June 17, 2013 Share Posted June 17, 2013 Аз се върнах назад в темата ама не видях от къде тръгна всичко и не видях нищо за Рено. Няма и как да видиш...той хоста сам си измисля марките и кубиците..сега гледам по-горе, че говори за някакво 600цц, дето един Господ знае как е влязло в главата му. П.П. А по повод стигането между светофарите - много лесно става, даже и със стокова лада...само трябва да светне червено. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
djadomraz Posted June 17, 2013 Share Posted June 17, 2013 П.П. А по повод стигането между светофарите - много лесно става, даже и със стокова лада...само трябва да светне червено. Той е останал с впечатление че си го застигнал в движение Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Midex Posted June 17, 2013 Share Posted June 17, 2013 И аз това казах - чете и си интерпретира каквото му е в главата. Как ще стигна 150 килограмов пистов мотор със 160 коня (най-вероятно, тогава не конкретизирах какъв...а хоста дори си добави кубиците от него), след като аз съм със същите коне и тежа тон и 300?! Извадил си е някакъв извод от нощния спам с netrootbg, където го бъзиках за опела и след това на сутринта изтрих целия диалог след като Атанас с право се възмути, че спамим не където трябва. Там никъде не бях казал, че съм се дърпал с него, че съм го стигнал и в движение съм му правил забележка за бързото каране и т.н. Явно друг път трябва да описвам стъпка по стъпка и много конкретно всичките си действия, че да не остана отново грешно разбран....ама иначе не го упреквам хоста - те в БМВ форума всички се дуят кой с кого се бил дърпал и кой кого бил наказал, така че явно вече се е заразил от там. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DON_CHEFO Posted June 17, 2013 Share Posted June 17, 2013 Гледам оная Астра по-горе...верно, че 600 кубика и 1000 кубика мотор нямат общо. Ама и Супрата е 850 коня на колелата ебаси. Не мога да намеря инфо за тая пуста Ризла. Мисля, че е по-лека от стандартната хилядарка, но не съм сигурен. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Midex Posted June 17, 2013 Share Posted June 17, 2013 Руснаците от клуба 500+ съвсем откачиха....подозирам, че скоро ще го преименуват на 1000+.....вече са направили Галардо с 2000+ коня, баси.... http://www.youtube.com/watch?v=Mmx26LjxeMo Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DON_CHEFO Posted June 17, 2013 Share Posted June 17, 2013 Тва май от RACE, на DRAG car трябва да го преименуват щото на първия завой и съм го разминал с Пунтака :D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kotora Posted June 18, 2013 Share Posted June 18, 2013 Когато парите ти дойдат повече от акъла се получава това Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
chistacha Posted June 18, 2013 Share Posted June 18, 2013 Абре момци, гоУф 4 или Орел Вектра B? Кое ша е по-ефтинко за поддръжка, имайте предвид, че ще са бензинови, пригодени за работа с гориво за готвене Заслужава ли си да дам некой лев отгоре за гоУфо или да скачам на Вектрата? Гоуфо ме радва повече от вектрата, но и двете еднакво не ми се карат, просто не виждам друг вариант. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Midex Posted June 18, 2013 Share Posted June 18, 2013 Направо ме утрепа с тоя пост - хем ще са бензинови, хем ще ги караш на олио, хем едната те радва повече от другата, хем и двете не ти се карат....баси.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PSYCHOSIS Posted June 18, 2013 Share Posted June 18, 2013 Руснаците от клуба 500+... Защо пускат 2000+ срещу коли под 1000 к.с.? Вярно, че това не е единственият важен показател, но в кое измерение онези биха имали шанс? А и освен това стартират ужасно /поне на мен така ми се струва/. Би било интересно да го видим срещу онзи Alpha 12+. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
host Posted June 18, 2013 Share Posted June 18, 2013 Дай снимки на колите... реални. Нито една от двете не е кой знае какво, но голфа е по-доброто шаси от чисто шофьорска гледна точка. Вектра Б е известна като НАЙ-ЛОШОТО шаси на GM - говорим за пътно поведение/управляемост. Щом няма да е дизел...и при голфа и при вектрата цените на частите ще са близки , но Опела ще е с леко предимство предполагам. Просто има много внос и много алтернативи при тях - поне аз така съм забелязал. Ако Голфа е 1.6 бензин... това е чисто самоубийство за мен. Никакъв смисъл. Дори и на газ, пак е нерентабилен ама ти си знаеш. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vinyl_master Posted June 18, 2013 Share Posted June 18, 2013 (edited) Защо пускат 2000+ срещу коли под 1000 к.с.? Вярно, че това не е единственият важен показател, но в кое измерение онези биха имали шанс? А и освен това стартират ужасно /поне на мен така ми се струва/. Би било интересно да го видим срещу онзи Alpha 12+. E, на клипа се вижда, че е първите 2 са 1200+ Edited June 18, 2013 by vinyl_master Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Midex Posted June 18, 2013 Share Posted June 18, 2013 Защо пускат 2000+ срещу коли под 1000 к.с.? Вярно, че това не е единственият важен показател, но в кое измерение онези биха имали шанс? А и освен това стартират ужасно /поне на мен така ми се струва/. Би било интересно да го видим срещу онзи Alpha 12+. Алфата не е кой знае колко по-бърза от ония двата нисана с по 1200 коня в началото. Стартирането там няма особено значение, защото дърпането е на 1 миля, а и с 1000+ коня потеглянето с пълна газ е най-лошото нещо, което може да ти се случи. Да оставим настрана, че при някои видове драг едновременното тръгване даже не е задължително - там има залагания за време, под което не трябва да слизаш, но и не трябва да караш бавно, защото пак губиш...така че се отчита чистото време от момента на твоето тръгване до финала и спокойно може да си тръгнеш 5 секунди след другия. А иначе пускането на неравностойни коли специално на това състезание е колкото да има 2 коли, а не една - едно заради публиката, а и човекът с по-слабата кола също може да е пожелал да кара заедно с 2000 коня, прекрасно знаейки че няма никакъв шанс. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ARPAnet Posted June 18, 2013 Share Posted June 18, 2013 (edited) Тези типове се състезаваха за по-добро време, в единият случай победител беше финиширалият втори, просто имаше по-доброто време.Точно на това състезание ламбото загуби от единият нисан ако не се лъжа. Пък и 1200 конювите не се представяха никак зле, вярно, че изоставаха малко, но ако ламбото беше ниски 10-ки те бяха във високите на 1/4 миля. Вече на милята се вижда разликата Edited June 18, 2013 by ARPAnet Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
chistacha Posted June 18, 2013 Share Posted June 18, 2013 Щом няма да е дизел...и при голфа и при вектрата цените на частите ще са близки , но Опела ще е с леко предимство предполагам. Просто има много внос и много алтернативи при тях - поне аз така съм забелязал. Ако Голфа е 1.6 бензин... това е чисто самоубийство за мен. Никакъв смисъл. Дори и на газ, пак е нерентабилен ама ти си знаеш. Аз пък тъкмо този бях харесал като вариант... 1.4 е много малък, а 1.8 и нагоре идва мааааалко по-скъпичка поддръжката. Имай предвид, че няма да се заяждам по светофарите с тая кола, а ми трябва превоз, който да се ползва всеки ден, а газта ще е за дълги пътувания, тъй като в града ще са къси разстояния и в повечето случаи ще се кара на бензин. Хвърли някоя алтернатива на тея возила, мое се позамисля Колкото до Вектрата - що пък да е най-лошото шаси? Гледам бая ги карат Midex - под гориво за готвене се има предвид газ Нафтата е за отопление съгласно категоризацията на един виден съфорумник...DON_CHEFO Иначе колата която искам е Alfa 147 или 156 Sportwagon, нафта задължително, ама просто не ми са по джоба... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
host Posted June 18, 2013 Share Posted June 18, 2013 Вземай голфа смело. Аз бих заложил на 1.8. Нз защо всички си мислите, че само гонки са ми в главата. Казвам ти, че примерно 1.4, 1.6, 1.8 и 2.0 атмосферки в града ще горят почти едно и също. Извънграско отново. като пуснеш климата на първите 2 мотора и оставаш почти без тяга. За някакъв 1/2л нафта/бензин/газ разлика на по-малкия мотор ... аз не бих го взел. Но ако ти е на сърце и си проверил, че реално ще ти е по-евтина поддръжката на 1.6... взимай и си свиркай. Опела АДСКИ недозавива. Това е проблема с него, но той е малък за нормално каране, въпроса е да не го натискаш много. Алфа дизел... зависи колко ти е дълбок джоба. Имам прители с 147 JTD 115bhp ... взе я момчето да е лъскачка. Оригинален спорт пакет ... роди турбото. Задни мост целия за ремонт. Проблем с паленето имаше. Общо взето никога не я карал. Само му седи в гаража. И я изкарва 3 дни в месеца и все нещо за правене има. Голфа е удобна количка вътре - 2 или 4 врати за мен реално и двете са удобни. Седалките не са лоши, таблото не е дразнещо. Понякога им тракат корите на вратите .... или ремонт или от морга други. Като цяло никак не е лош автомобил Голф4. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mockingbird Posted June 18, 2013 Share Posted June 18, 2013 Съгласен за по-големия мотор...Под 1,8 бензин, сичко е мъртвец.Гори колкото големия, даже повече...Като кола..не знам.Каквото ти харесва повече....Може би Вектрата ще предложи повече комфорт. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
chistacha Posted June 18, 2013 Share Posted June 18, 2013 (edited) Вземай голфа смело. Аз бих заложил на 1.8. Нз защо всички си мислите, че само гонки са ми в главата. Казвам ти, че примерно 1.4, 1.6, 1.8 и 2.0 атмосферки в града ще горят почти едно и също. Извънграско отново. като пуснеш климата на първите 2 мотора и оставаш почти без тяга. За някакъв 1/2л нафта/бензин/газ разлика на по-малкия мотор ... аз не бих го взел. Но ако ти е на сърце и си проверил, че реално ще ти е по-евтина поддръжката на 1.6... взимай и си свиркай. Не, гонките бяха само за майтапа Много ясно, че ще горят еднакво в града. Проблемът на големите двигатели е, че по-трудно се намират, от колкото по-малките, а пък и цифрата скача. 1.6 е 101 коня, така че ще върши работа. Те Алфите наистина са основно за гледане...за каране - спорна работа но все пак това е колата, която ми харесва Едит: Сега като отворихме дума за двигателите - припомних си опитите ми с 1.2 двигател...ще пожертвам още някой лев... Edited June 18, 2013 by chistacha Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mockingbird Posted June 18, 2013 Share Posted June 18, 2013 Имам опит с 1,4 и 1,6..Никога вече... 1,4 -то ми гореше почти колкото 2,6-то с което се разделих наскоро..10-11лт. към 13-14лт..Еми разликата е пренебрежима...Да не говорим и за извънградското.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
host Posted June 18, 2013 Share Posted June 18, 2013 И също така никога не бива да се купува атмосферен, бензинов мотор с идеята, че е много бърз. Освен ако не е в нещо като кашон (Алфа 33). Щото докато няма някое вентилаторче или винтовертче да му помага ... само става да гали ухо. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.