jozo Posted April 16, 2013 Share Posted April 16, 2013 Това е светотатство, да купиш подобен автомобил и да не му врътнеш и 1 кръгче. Направо е за убиване тоя.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Midex Posted April 16, 2013 Share Posted April 16, 2013 За мене това е все едно да са предложили безплатно да литнеш за един ден в орбита около Земята и ти да си се отказал....още повече, че колата си е била негова и "кръгчетата" са могли да бъдат доста повече... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
host Posted April 19, 2013 Share Posted April 19, 2013 Еми човека явно не е авто фен ами инвеститор. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
host Posted May 18, 2013 Share Posted May 18, 2013 Някой да е ползвал този сайт или чувал нещо за него? http://www.motorni-masla.net/index.php?main_page=custom_advanced_search_result&zenid=e07f1215f11074b3c2dd29b6189df7ba&manufacturers_id=&oil_type_id=&oil_viscosity_id=10&oil_size_id=&x=18&y=2 Мисля да направя покупка от там, а имайки предвид стила ми на шофиране ако продукта който смятам да купувам от тях (моторно масло) е некачествен, ще си имам ядове. Също приемам мнения за магазини в Плд ползвани от вас. До момента ползвах Motul 8100 X-CESS 5w40, но ми се ще да мина на 0w40 или 5w50. Идеята в първия случай е да се подобри смазването зимата, а във втория при високи обороти. До сега не съм имал проблем със маслото зимата, просто като допълнителна мярка. Във високите, ще видим как е като го източа скоро това, разход на масло не е имала колата до момента. Та, някой с впечатления? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
host Posted May 23, 2013 Share Posted May 23, 2013 Счупи тъпометъра. Някой да го прати на Пловдив24 че съм през телефона. Turn off this option! GT-I9100 Turn off this option! 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
djadomraz Posted May 26, 2013 Share Posted May 26, 2013 http://www.24chasa.bg/Article.asp?ArticleId=1646648 Чл. 20 или как може да влезете в затвора, карайки по магистралата с 80км/час Шофьор на междуградски автобус се движи по магистрала с 80 км/ч. Ясна нощ е, пътят е сух. Бърза да стигне по график, но като съвестен шофьор кара под максималната разрешена скорост - 140 км/ч. Пуснал е късите светлини, за да не пречи на идващите в насрещното платно коли. Изведнъж обаче следва сблъсък... Удря бягащо по магистралата животно, после друга кола. Ранени са хора. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
host Posted May 26, 2013 Share Posted May 26, 2013 Аз от сумати време ви обяснявам, че ВИНАГИ може да се твърди, че е виновен шофьора, защото ВИНАГИ е могъл да кара със съобразена скорост. Въобще картинката е идиотична. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mobo Posted May 26, 2013 Share Posted May 26, 2013 http://www.24chasa.bg/Article.asp?ArticleId=1646648 Чл. 20 или как може да влезете в затвора, карайки по магистралата с 80км/час ааа да бе. не е виновна ИАПИ, че не поддържа поверената й пътна инфраструктура ами по чл. 20 ще гоним шофьора.... или па министъра че не е проверил кво правят с парите ни в точно тази агенция. А катаджията ако го напише в акта показва некомпетентност, а експерта със сметките за безопасната скорост трябва да върне парите на съда и да си скъса дипломата. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jozo Posted June 15, 2013 Share Posted June 15, 2013 (edited) Я да вдигнем малко тая тема. На миналия наскоро Рено фест имах възможност да покарам малко на Дракона, направо ме е яд, че преди съм имал възможност, но не съм се пробвал. Определено колата ми е много слаба, с това обикновенно окачване се люшкаме вътре като чували с картофи. Догодина живот и здраве пак ще покараме малко, не знам кога има свободни карания да тренирам. Карахме и Меган РС, Туинго РС. Мегана е много добра колица. Караш си със 100, стъпваш газта до ламарината, на 4-та и почваш да въртиш гуми. Туингото е по-слабичко ама няма и турбо. Ама за калинка добре повървява. Ето и 2 снимчици: Edited June 15, 2013 by jozo Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
host Posted June 15, 2013 Share Posted June 15, 2013 Другия месец ще има каране на Калояново организирано и от БМВ Клуб БГ. Може да си наемеш М3 е36 и М3 е30 за 20лв на обиколка. Не говорим за стрийт коли, говорим за подготвени за пистов шампионат. Също така подготвени ще има и 318i 115bhp. Въобще в България малко по малко почват нещата да стават като по света. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
host Posted June 17, 2013 Share Posted June 17, 2013 (edited) "Бинокъл", ама само на правата и то не с много, обаче в завоите съм направо "телескоп" в сравнение с него. Бая си се размечтал 600 кубика ще те тупа така яко "на правата" т.е. на ВСЯКА една улица, че ум ще ти зайде. Тия сравнения с мотори са жалка история, освен ако нямаш 600+ к.с. под капака или ако моториста е тотално зле. Недейте така щото само ще вземе да се въодушеви някой състезател с гоуф. Моторите са друга бира. Edited June 17, 2013 by host Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Midex Posted June 17, 2013 Share Posted June 17, 2013 Ти пък откак се качи на това БМВ много почна да разбираш моторите. Няма спор, винаги един мотор е по-бърз на правите предвид съотношението тегло/конски сили, както и няма спор че кола с добър шофЕр ( ) в завоите всякак го превъзхожда. Освен това оня дигаше и на задна, от което скоростта му падаше малко, а и тук-там в града си имаме и по някой светофар - ако говорим за професионални състезатели, които лягат на завоите при каране на писта, там е друго, защото завоите са направени така че да поддържаш скорост и да може да "лягаш", само че в града тоя номер просто няма как да стане... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
host Posted June 17, 2013 Share Posted June 17, 2013 Тия фантасмагории със завоите са за вътрешно успокоение на автомобилистите. Никой не се състезава с мотори и автомобили като по ТВ-то. Тука спираш на светофара, пънеш се, пънеш и после пистарката те изпича като едното нищо.Това е. До завоя вече никой не му пука, че ще го минеш мотора. По останалите параграфи сме единодушни. А аз мотористите ги уважавам - наистина - доста още от преди да взема книжка. Просто бях фен на МотоГП и Роси. А защо казвам да не се надъхва човек... точно заради ниската им скорост в завоя и че лесно падат. Искаш да го "обереш" точно преди ейпекса моториста... спираш късно, късно ... още по-късно... и я си го закачил моториста, я вземеш да изтървеш прекално точката за спиране. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
djadomraz Posted June 17, 2013 Share Posted June 17, 2013 Няма спор, винаги един мотор е по-бърз на правите предвид съотношението тегло/конски сили, както и няма спор че кола с добър шофЕр ( ) в завоите всякак го превъзхожда.Същото си мислеха доста хора преди 10тина години, когато направиха едно състезание между мотор някаква спортна кола и ако не се бъркам миг 21. Теоретично първите метри трябвало да дръпне мотора, после евентуално колата, а самолета като най-голям и най-тежък ужким последен, резултатите са били че като изпънал форсажа самолета ги оставил като спрели а колата благодарение на по-доброто сцепление успяла да дръпне преди мотора. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
host Posted June 17, 2013 Share Posted June 17, 2013 "някава спортна кола" НИКОГА не може да дръпне пред "мотор". МИГ21... къде отидохме?! За ускорение по права има толкова много смисъл да си говорим за дръпки с мотори, че може да закриваме форОма. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
djadomraz Posted June 17, 2013 Share Posted June 17, 2013 (edited) Толкова са ми спомените отпреди толкова години. Мисля че на крумово го бяха правили експеримента - ако ти се търси може да го намериш Edited June 17, 2013 by djadomraz Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
host Posted June 17, 2013 Share Posted June 17, 2013 Помислете си отново. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Midex Posted June 17, 2013 Share Posted June 17, 2013 Помислете си отново. Глупости на търкалета - постваш клипчета "някакъв самолет, vs някакъв мотор vs някаква кола", ама кое какво е точно, колко тежи и с колко коня...няма значение. За да е по-честно сравнението, дай да изравним малко килограмите с конските сили и тогава пак да си говорим - 210 коня Кавазаки Нинджа vs Нисан GT-R алфа. http://www.youtube.com/watch?v=sDDFUQFydYk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
host Posted June 17, 2013 Share Posted June 17, 2013 (edited) Чакай... СТОП! Кви са ти я ся?! Нисан 1200кс който хвърля дифове за "добър ден" , срещу тунингован мотор който му се пуска на летящ старт?!Къде отиде одеве старта от 0км/ч ... който да има общо със случката която ти пръв спомена?! Ае молим. Не, че не знаем за Реното Алфа 12... знаеме. Ама одеве нещо друга беше идеята. А именно, че ВСЕКИ 600cc пистак ще те тупа всеки път при нормална настилка, колкото пъти искаш. Ся ше носим кладенци от сумати места. И какво като има 1 рено с v6 с турбота като на камаз , струващо 200к в долари което върви като лудо? ____________________________________Тоя нездрав интерес към гонене на мотори, не е хубав. Оставете ги хората. Преди имаше една тема в БМВ форум как припадали 1000цц от м5 е60 след 250... и кво? До 250 така те пердаши мотора, че е жалко. Колко пъти мотора ша та изплющи на градско, колко пъти ти над 250?! Имаше и други сравнения на Крис Харис с Порша Турбо от мин. година срещу пистарка...и какво... пак му трябваше сумати място да почне да застига пистарката. Всеки път на старта му припадаше. Тия мечти да шамари човек пистарки са блянове... с много доларчета зад тях. Edited June 17, 2013 by host Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ARPAnet Posted June 17, 2013 Share Posted June 17, 2013 (edited) Но в следващият момент : https://www.youtube.com/watch?v=72b5Gik_1CI Edited June 17, 2013 by ARPAnet Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Midex Posted June 17, 2013 Share Posted June 17, 2013 Хосте, запри се овреме и хващай калкулатора, понеже явно наум ти е трудно. Както всички знаем, нещата се коренят основно в конски сили срещу килограми (има и нютонметри, ама за тях друг път). Та...простата сметка килограми срещу конски сили показва следното... От клипчето с алфата (която между другото на оная дръпка не е още 1200 коня, а с 200 по-малко). Та - алфата дори и с 1200 коня е с коефициент 1.4, а нинджата - 1.25 + бонуса на по-високите си обороти. Логично е това, което се вижда на клипа. Да коментираме и клипчето с любимата кола на Чефо срещу дукатито - 458 има коефициент 2.6, а дукатито - само 1, понеже е леко като перце (под 170 кила), така че при тази огромна разлика какво трябва да се очаква...само заради това, че 'нещо си' носи името 'ферари', да е отпред ли? Няма как да стане поне докато не се поизравнят коефициентите или светът генерално не си смени природните закони някакси. А иначе темата отдавна отиде на друга плоскост...за моята случка аз се изказах още предишната страница, но ти явно не си обърнал достатъчно внимание на факта, че не съм се дърпал с него, а съм го стигнал, за да разговарям с него...а и други допълнения имаше, ама карай...и тях си ги пропуснал... ...оня дигаше и на задна, от което скоростта му падаше малко, а и тук-там в града си имаме и по някой светофар... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ARPAnet Posted June 17, 2013 Share Posted June 17, 2013 Midex, напълно прав си, но колко са колите с 2,6 коефициент? Затова давам примера с ферари, нормалните коли няма и на толкова да се приближат. Пък и ми стана интересно та се разрових, имах някакъв спомен, че моторите нямат особен шанс срещу спортните коли, но съм се лъгал и реших да постна 2 от клипчетата. А твоят случай е по-различен. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Midex Posted June 17, 2013 Share Posted June 17, 2013 Знам...аз не визирах теб - само ползвах за пример клипчето ти. Исках да обясня на хоста, че откакто взе БМВ-то и започна да го модва, малко си е изкривил мисленето и във всяко едно изречение търси някакви несъществуващи гонки, тунинги и т.н....а аз всъщност просто разказах една историйка от ежедневието. Иначе много ми е интересно как стокова кола с коефициент 7.8 ще тръгне да се дърпа с мотор с многократно по-нисък коефициент, ама явно вече не прави разлика между 'дърпане' и 'застигане', понеже изписа сумати изречения, нямащи много общо със случката. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DON_CHEFO Posted June 17, 2013 Share Posted June 17, 2013 Сток М5 срещу произволна 1000-рка ако ще Симсон да е...мноого искам да го видя. Шестотките спират на около 280, 285. Хилядарките спират на 299(само по километраж). Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
host Posted June 17, 2013 Share Posted June 17, 2013 Аз коментирах се цел да изясним че 600цц-то даже не е ускорявало. За това си го стигнал. За м5-цата ще намеря клипа. И аз гонки не виждам, не се пускам и прочие. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.