host Posted May 15, 2012 Share Posted May 15, 2012 (edited) Ае, вече сме на 17-ки Снимки с колата по-късно... _____________________ И ако някой се чуди, да цвета е с перла (и да аз нямам вкус и харесвам кич ). Edited May 16, 2012 by host Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
host Posted May 16, 2012 Share Posted May 16, 2012 (edited) Edited May 16, 2012 by host Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Midex Posted May 16, 2012 Share Posted May 16, 2012 На първата снимка такъв ракурс си избрал, че ако не се вижда решетката и емблемата, почти няма да познаеш, че е БМВ...и да вземеш да я измиеш, ей! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
host Posted May 16, 2012 Share Posted May 16, 2012 До 19ти нИкав шанс, дават го постоянно да вали може би OMV на пароструйките единствено да мина. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Overdrive Posted May 16, 2012 Share Posted May 16, 2012 Смени си пружините че е като жипка отпред Емблемата 320 за заблуда ли е (нали беше 328??) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bat Gosho Posted May 16, 2012 Share Posted May 16, 2012 Е чак пък джипка,добре е колата.един приятел я свали с няколко см и сега няма бордюри,няма легнали полицаи... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
host Posted May 16, 2012 Share Posted May 16, 2012 И аз няма да я свалям - не и с това окачване. Ако сложа вече нещо реглаж, тогава. Сега няма смисъл. Иначе, 320i е именно с цел извращения - последно x5 3.0d, Психара да каже колко го беше срам горкия, плюс една Це-дка купе дизелче на пожарната до панаира... поседяхме си и с него 30 сек. на светофара на моста на адата, горкия не отлепи поглед от волана си, един път не погледна към мен... а щях да го питам cdi-то колко н тона е. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Overdrive Posted May 16, 2012 Share Posted May 16, 2012 (edited) Разбрах че е 325 или 328 като се похвали... за гавра с масови коли или 2,5 тонни камиончета става, но не си мисли че имаш много вървяща кола, да не останеш изненадан като те накаже някоя гнила астра, пижо или подобен боклук Относно окачванията с реглаж, точно от тия китайски ментета няма смисъл. Вдигаш си я смъкваш си я голям кеф... влизаш в завоя пълен шит като със сток окачване. Само визия имаш (изключвам варианта че ще дадеш 1600 за истински перформанс коиловъри). Аз съм със H&R 40/40 и регулируеми по твърдост Конита, най-дебелите стаб. щанги за модела, ще сложа полиуретанови тампони, рейка от 328 с увеличен с 10 градуса ъгъл и това е по окачването. (на снимката отпред е още със зимните гуми с доста висок профил, с нормален размер е по-добре) Нямам проблеми с опиране във Шумен - най-разкопания град и областта с най-смотаните пътища в България и от към поведение съм доволен, карам дрифт често или по-точно карах докато не разсипах мотора Edited May 16, 2012 by Overdrive Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
host Posted May 16, 2012 Share Posted May 16, 2012 А, аз нямам претенции, че ми е вървящ автомобила или нещо. Возил съм се в 133 к.с. (италиански) със скорости от дизел в купе под 900кг и си имам идея за вървежа, че си е вървеж. Не съм взел колата за меренета, взел съм я да си правя кефа и да си возя гъза общо взето и за момента за тия цели е ПЕРФЕ Иначе имах предвид именно рег. Кони предния собственик беше я оборудвал с такова и нямаше такова влизане по завоите, карах я 3-4 пъти. За ся обаче предпочетох да я взема с нормалното окачване. По нататък вече има мегдан за напредък - да напреднем малко и ние като шофЕри Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DON_CHEFO Posted May 16, 2012 Share Posted May 16, 2012 (edited) Нямам проблеми с опиране във Шумен - най-разкопания град и областта с най-смотаните пътища в България и от към поведение съм доволен, карам дрифт често или по-точно карах докато не разсипах мотора Малеее, аз бях там за Рали Старите Столици ли беше миналата година Септември като се почиваше 4 дни. Майчица плаче от улици. Особено като не ги познаваш.... На излизане от града успях да се набутам в Лидл ли беше Кауфланд ли да беше...абе някъв магазин(под набутам, имам предвид - влезнах в паркинга и обърнах, а не, влезнах вътре с колата ). Не уцелих пресечката за Ришкия проход Edited May 16, 2012 by DON_CHEFO Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Overdrive Posted May 16, 2012 Share Posted May 16, 2012 Ришкия проход... е няма такъв проход Един приятел наскоро се набута да мине оттам и му отне 2-3 часа, всичко във кратери и нарязано за 15то поред кърпене - всяка година се прави и догодина пак е непроходимо А града миналата есен почнаха да го асфалтират, дойде студа и оставиха нарязани и разкопани ключови места цяла зима - за да не си разбиеш колата трябва да минаваш с 10км през кръстовищата, защото има нещо като стъпало Къде ли не съм ходил, няма друг град в който минеш ли табелата да почне да ти подскача колата от пътя на огромни вълни и да се налага да караш като постоянно... да не съм чул някой да се оплаква от улиците в Пловдив, щото тук мизерията е на съвсем друго ниво Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
djadomraz Posted May 16, 2012 Share Posted May 16, 2012 T.e. корупцията там е такава, че от отпуснатите средства се крадат поне 90%... Иначе и аз мисля, че напоследък улиците тука са по-добре. Пак има тук-там някоя дупка като на моменти изненадващо не са никак малки при това на големи булеварди (на моста на ВИХВП има едни големи дупки в най-дясното платно от 1 месец са така и никой не ги оправя а още помня първия път като се натресох в едната как ми изтрака ченето... и оттогава е станала още по-голяма) Само тертипа на оправяне - първо изрязват дупките и след това (т.е. 2-3 дена по-късно) ги запълват е крайно дразнещ... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DON_CHEFO Posted May 17, 2012 Share Posted May 17, 2012 (edited) Ришкия проход... е няма такъв проход Един приятел наскоро се набута да мине оттам и му отне 2-3 часа, всичко във кратери и нарязано за 15то поред кърпене - всяка година се прави и догодина пак е непроходимо А града миналата есен почнаха да го асфалтират, дойде студа и оставиха нарязани и разкопани ключови места цяла зима - за да не си разбиеш колата трябва да минаваш с 10км през кръстовищата, защото има нещо като стъпало Къде ли не съм ходил, няма друг град в който минеш ли табелата да почне да ти подскача колата от пътя на огромни вълни и да се налага да караш като постоянно... да не съм чул някой да се оплаква от улиците в Пловдив, щото тук мизерията е на съвсем друго ниво Съгласих се....за само няколко дни каране там . А иначе в Ришкия проход има отсечки дето вдигнах и 110, но веднага след това трябва да се намали до 10, щото мост + половината купе могат да останат в дупките(сигурно знаеш де). Най-странното беше, че на връщане карах страхливо, че беше и сумрак....ТИР с прицеп ме изпревари докато карах със 75, 80 км в час. Не знам, може да е летял над дупките или да не му е пукало грам Edited May 17, 2012 by DON_CHEFO Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Overdrive Posted May 17, 2012 Share Posted May 17, 2012 Всъщност не съм се прецаквал да мина оттам от 4-5 години, ползвам котелския или търновския... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
3dfx Posted May 17, 2012 Share Posted May 17, 2012 Два пъти ми се е случвало кола да излезе от пресечка без предимство и да спре в мен, докато си карам по главен път. Единият път жена, другият - мъж... При първият път колата ми беше почти чисто нова, при втория - седя към месец и половина в сервиза... И все пак - колите са просто вещи. За да тръгнеш да се биеш, за дето някой ти е ударил колата трябва да не си много в час според мен... Днес друг е заблян, а утре може да си ти... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
echo Posted May 26, 2012 Share Posted May 26, 2012 Някой има ли идея проблем ли е повече налято масло в двигателя? Значи закарах колата да я обслужат- смяна на масло, филтри и т.н., но момчето малко се отплесна и при смяната на маслото изля цялата туба вътре- т.е. около 1 литър повече. Сега като вдигна щеката за маслото цялата част с индикатора е омазана Колата не гори грам масло и се чудя да не и се прецака нещо... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
XMD Posted May 26, 2012 Share Posted May 26, 2012 Някой има ли идея проблем ли е повече налято масло в двигателя? Значи закарах колата да я обслужат- смяна на масло, филтри и т.н., но момчето малко се отплесна и при смяната на маслото изля цялата туба вътре- т.е. около 1 литър повече. Сега като вдигна щеката за маслото цялата част с индикатора е омазана Колата не гори грам масло и се чудя да не и се прецака нещо... Проблем е. Закарай я обратно в сервиза и им кажи да ти оправят нивото на маслото. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jozo Posted June 12, 2012 Share Posted June 12, 2012 (edited) Да има някой по-запознат с измерването на времета на "Drag" на Дракона в Калояново? В събота записах за сефте официално време на подобна дисциплина, но на доста места чета, че времената не били реални. Повече ли са по-малко ли? Иначе като за 1.6, 90 коня, 8 клапана, 1150 кг. автомобил, карайки на ГАЗ с обикновенна газова и наличието на спътник с мен съм доволен как се представи колата. Заради времето нямах възможност да направя втора гонка на бензин да видя разликата.... Edited June 12, 2012 by jozo Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DON_CHEFO Posted June 12, 2012 Share Posted June 12, 2012 Да има някой по-запознат с измерването на времета на "Drag" на Дракона в Калояново? В събота записах за сефте официално време на подобна дисциплина, но на доста места чета, че времената не били реални. Повече ли са по-малко ли? Иначе като за 1.6, 90 коня, 8 клапана, 1150 кг. автомобил, карайки на ГАЗ с обикновенна газова и наличието на спътник с мен съм доволен как се представи колата. Заради времето нямах възможност да направя втора гонка на бензин да видя разликата.... ниска 18-ка? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jozo Posted June 12, 2012 Share Posted June 12, 2012 (edited) ниска 18-ка? Ще ми се Все пак карах на газ, а там във високите с обикновенна газова не бъка от мощност, не знаех и от къде да спирам, все пак за сефте се пусках, а не исках да се намеря в тревата. По тяхните времена направих 19.057. За справка с Меган като моя, но 2.0 8 клапана, 115 коня след мен направи 18.5. Победителя в нашия клас с Клио 1.7, 8 клапана 107 коня направи 17.5 пак по тяхните времена. П.П. Поне на майсторско шофиране се оказах в средата на колоната и пак за сефте се пусках. Доволен съм като за първи път. Догодина повече. Edited June 12, 2012 by jozo Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Overdrive Posted June 13, 2012 Share Posted June 13, 2012 (edited) Ех и на мен откога ми се кара на дракона но все си троша нещо сериозно по колата и престоява доста време в бокса Edited June 13, 2012 by Overdrive Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Midex Posted June 15, 2012 Share Posted June 15, 2012 Това изглежда добро (6,2 л., V8, 641 к.с/предполагаеми): Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
transporterpld Posted June 23, 2012 Share Posted June 23, 2012 Някой може ли да ми направи лек ремонт на един джоб за говорител от смола ? Трябва да се скоси леко в единия ъгъл,нищо повече Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Midex Posted June 28, 2012 Share Posted June 28, 2012 Днес се разгледах в мобиле.бг за нещо около 300+ к.с., което е във възможностите ми и се изненадах колко са паднали цените на над 10-годишните коли. Ето например вече за малко над 6 бона можеш да си вземеш S600, че даже може и да избираш за тази цена. (П.П. Само дето вече като прочета някъде "реални километри", направо издивявам... ) И един теоретичен въпрос: ако имахте избор само между 2 коли на приблизително еднаква цена, коя от двете бихте взели - BMW M5 от 1994-та, ръчка с 315 к.с. или E50 AMG от 1999-та, автоматик с 347 к.с.? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mockingbird Posted June 28, 2012 Share Posted June 28, 2012 (edited) Можеш да си позволиш да купиш или да купиш, зареждаш с гориво и поддържаш?Защото има голяма разлика. Иначе относно теоретичния въпрос:Нито едно от двете....Най-малкото и двете не ми харесват как изглеждат.По принцип бих предпочел ръчната скоростна кутия...и вероятно по-старата на години кола.Но със сигурност нито една от двете посочени. Edited June 28, 2012 by magdanoz4o Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.