Jump to content
BulForum.com

Обща дискусия на тема автомобили


netrootbg

Recommended Posts

  • Replies 11.2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Още едно потвърждение на горното....

 

Вярно е, че дизеловият Мерцедес GL модел 2012 е доста по-тежък от моята кола, но пък е оборудван в замяна на това с мотор (V6) с 240 конски сили & 616 Nm, (последното е горе-долу 3 пъти повече от моите Nm)... и въпреки разликите - и двете машини ускоряват от 0 до 100 за около 8 секунди.

 

Е много ясно. За ускорението са важни конските сили..ако ще теглиш ремарке или ще ДОускоряваш, тогава въртящия момент идва на помощ.

 

Ма'а му стара, като гледам в горния си пост с какви дреболии се занимавам...а отдавна си мисля за някаква сериозна кола с 300-400 коня, ама пък като се замисля малко повече колко ще ми излезе, май излиза, че всъщност не си мисля, ами само си мечтая. :alien:

Оня ден карам по "Авксентий Велешки" и застигам едно лъскаво 640i convertible (подобно на това, но беше вдигнало покрива). Очите ми останаха като знам с какъв двигател е, какви са му конете и екстрите (и колко струва). Видеото ми работеше и изкарах един шот от него. Най-голямата изненада беше, когато го изпреварих и видях на шофьорската седалка да седи едно нежно и младо русо гадже, вероятно без един ден трудов стаж...баси...крака и цици да имаш на днешни дни. :pirate

 

П.П. След такива "срещи" се чувствам депресиран...:sick

много харесвам лафа на един авер: п**ка ако имах, до сега небостъргач, щях да вдигна :D

Link to comment
Share on other sites

Що? Искаш такова пък после ако ще да те скъсат от е**н? ):

 

Ахъм...ако имах крака и цици, съзнанието ми щеше да бъде друго, понеже краката и циците щяха да са ми работните инструменти и нещата със скъсването щяха да ми идват много естествено отвътре....а сега даже не се и пробвам, понеже вече навъртях години, трябва да се епилирам, да си присаждам цици, да режа разни работи, да отварям нови дупки...абе не става. :P

Ей го...и Гадин няма нищо против компромисите, ама неговата система с пъпа ми се струва доста сложна, а и не виждам далавера в цялата ситуация. :laughing1:

Link to comment
Share on other sites

Не, че ти давам акъл ама е36 м3 - 300+ к.с., 50-50 тегло = 15к лв?! Над 300 к.с. вече парите отиват много нагоре, че няма и много избор освен разни изтърбушени турбо мотори от япония. Пък и на твоята можеш един турбо-кит да й забиеш... ама предно 300+ к.с. ... не съм сигурен дали искаш :)

Link to comment
Share on other sites

Не ста'а...на мойта сигурно двойно турбо трябва да й забия, че да я докарам до 300 - нямам представа защо е така, а уж двигателят не е много малък и има много резерви, а пък като му сложиш турбо (стандартна големина), качва най-много 200 и нещо. А и за предното си прав - докъм 250 се ядва, но на 300 вече си е хазарт, а и понеже не съм много фен на дрифта, за многото коне дори предпочитам да е нещо с двойно предаване.

Link to comment
Share on other sites

Не ста'а...на мойта сигурно двойно турбо трябва да й забия, че да я докарам до 300 - нямам представа защо е така, а уж двигателят не е много малък и има много резерви, а пък като му сложиш турбо (стандартна големина), качва най-много 200 и нещо. А и за предното си прав - докъм 250 се ядва, но на 300 вече си е хазарт, а и понеже не съм много фен на дрифта, за многото коне дори предпочитам да е нещо с двойно предаване.

 

Силно съм НЕ съгласен ;). Питай Рибата на неговия Сивик 1.6 литра на 1.6 бара след последните интервенции колко коне изкара :D :D

 

Подковаваш железарията, голям кулер, 1 куфар пари(1 ден в Маднеса) и ако не удариш 500 коня - заплюй ме :D

 

Не, че ти давам акъл ама е36 м3 - 300+ к.с., 50-50 тегло = 15к лв?! Над 300 к.с. вече парите отиват много нагоре, че няма и много избор освен разни изтърбушени турбо мотори от япония. Пък и на твоята можеш един турбо-кит да й забиеш... ама предно 300+ к.с. ... не съм сигурен дали искаш :)

 

200sx SR20DET, 300ZX, а най-евтино е Купе Турбо, но е с предно.

 

Въпроса е в това: колко те пари куфара и с колко можеш да се разделиш(не ти персонално, а лирическия герой, да не се засегнеш :) )

Link to comment
Share on other sites

Чефо, идеята е не да преправям тази, която имам, понеже като почнеш, покрай "ковашките истории" започват да излизат и други проблемчета като липса на място, замяна на още части с по-устойчиви и накрая става така, че си сменил почти всичко без купето и седалките. Хората са събрали още в завода 300 или повече коня в завършен автомобил - ако ще взимам нещо, предпочитам да е по лесния начин. ;)

Link to comment
Share on other sites

Някой може ли посъветва къде да ида да регулират фаровете на колата, че баща ми явно няма да е закара и ако има инфо горе долу какви пари е :)

 

Щом питаш, значи или не искаш, или не можеш сам да се справиш със задачата...мисля, че ще е в рамките на десетина лева или по-малко, в зависимост от сервиза - на повечето места имат преносим апарат за центроване на фарове.

 

Още едно потвърждение на горното....

 

Вярно е, че дизеловият Мерцедес GL модел 2012 е доста по-тежък от моята кола, но пък е оборудван в замяна на това с мотор (V6) с 240 конски сили & 616 Nm, (последното е горе-долу 3 пъти повече от моите Nm)... и въпреки разликите - и двете машини ускоряват от 0 до 100 за около 8 секунди.

Е много ясно. За ускорението са важни конските сили..ако ще теглиш ремарке или ще ДОускоряваш, тогава въртящия момент идва на помощ.

 

Така е...и явно зависимостите се припокриват в почти всички дизелови "джипки" със сходни данни. Ето онова долното е с почти същите (малко по-слаби) данни като новия GL на Мерцедес - 220 коня и 500 нютонметра и ускорява от 0 до 100 за 8.2 секунди - практически същата работа...

 

 

439832252loder1899-range-rover-evoque-horus-04.jpg

Link to comment
Share on other sites

Преди може би 3 години се връщахме от морето с едно Браво HGT 147-те коня. И седим на 170 км в час(гледам зад нас черен Мерцедес GL.). Аз се возя и гледам и скоростомера и Мерджана. По едно време му се откри на ония възможност и както беше със 170, мръдна в ляво и така почна да ускорява, че ми скри шапката. Не вярвах, че такъв голям гюм може да дърпа така от 170 нагоре. Оказа се GL420CDI. И въпреки всичко ако някоя сила ми даде право на избор...ще бъде турбо бензин. Нaфталините не са ми по вкуса :D

Link to comment
Share on other sites

Има 2 дребни подробности - каското на такъв автомобил на година е колкото цената една средностатистически 10 годишен немски автомобил и второ разхода от около има-няма 17 на сто (ако не го юркаш много) не знам как ще го преглътнеш :)

Link to comment
Share on other sites

Има 2 дребни подробности - каското на такъв автомобил на година е колкото цената една средностатистически 10 годишен немски автомобил и второ разхода от около има-няма 17 на сто (ако не го юркаш много) не знам как ще го преглътнеш :)

 

Ако визираш мен и GL-a....не ме кефи. Преди 10 години бях луд по тия стругове. Ся друго ме влече(нещо, което и преди 10 години пак си ме влечеше и след 10 пъти по 10 години пак ще ме влече :D ). В момента мои лични пари(чужди ако са, тогава може и нещо с по-голям мотор :D ) за Мерцедес бих дал единствено за новата Ц класа ;). Говорим за нещо реално все пак.

Edited by DON_CHEFO
Link to comment
Share on other sites

Ако визираш мен и GL-a....не ме кефи. Преди 10 години бях луд по тия стругове. Ся друго ме влече(нещо, което и преди 10 години пак си ме влечеше и след 10 пъти по 10 години пак ще ме влече :D ). В момента мои лични пари(чужди ако са, тогава може и нещо с по-голям мотор :D ) за Мерцедес бих дал единствено за новата Ц класа ;). Говорим за нещо реално все пак.

 

Никого не визирам. Бях се наканил да си взимам някакво по-сериозно возило... и като направих малко сметки ми се отщя. Каското само ще ми е над 7 бона... бензина честно казано не ме бърка, но като се замисля едно отиване до софия как ще ми ляга към 150 кинта и някак от самосебе си ми се отщя. А да нарина 1 чувал пари за нещо, което ще го ползвам 3 пъти в годината ми се струва меко казано глупаво.

Link to comment
Share on other sites

Абе някой да има идея къде има автотенекеджия или нз и аз какво, трябва ми да разкарам една врата и броня които имам налични (без забележки), просто само висят в мазето и ми пречат. Идеята ми е, че не съм крайно придирчив към цената, трябва да ги разкарам - но все пак да ги дам на вторични при положение, че са си ок, не е опция. Идеи? Или някаква морга ли, нз.

 

__________________________________

 

А за автомобилите - кефа цена няма (фор риъл). Който каквото му е кеф.

 

А днес един Нисан Примера комби (некво сиво) му пращам поздрави на всичките роднини дето ми се пънеше на светофара на 6ти и Руски (по посока Моста отивахме). То бива си прост ма толкова чак. И не съм очаквал, но ...ТОООООЛКОВА негативни реакции има към моментната ми кола (е36 купе). Почти не се пропуска като ме доближи някой селски бек да ме засече, да ми отнеме предимство или на извънградско да ми се залепи на бронята и после с последни издихания да тръгне да ме изпреварва. И да отбележа, карам си с ограниченията (през повечето време) и не ги провокирам.

Нз, тия състезатели не ли им свършиха парите за газ, не им ли свършиха точките в талона... Феномени само.

 

_________________________________

 

Последно за Аудито - нз, фотошоп ли е това... истина ли да е? Да си купиш такава кола и да отидеш за заводски количества картофи!?

Edited by host
Link to comment
Share on other sites

Последно за Аудито - нз, фотошоп ли е това... истина ли да е? Да си купиш такава кола и да отидеш за заводски количества картофи!?

 

1. Не е в България, а в Русия (вижда се и водния знак на dofiga.net) ; 2. Снимката е стара и съм я виждал отдавна във "фишките" ; 3. Kолата не е Ауди, а няк'во Бентли или нещо подобно. ;)

Link to comment
Share on other sites

Да, прилича си, макар и на първата снимка долната външна част на стопа да прави 90 градуса, а на долната да се образува остър ъгъл....

Link to comment
Share on other sites

1. Не е в България, а в Русия (вижда се и водния знак на dofiga.net) ; 2. Снимката е стара и съм я виждал отдавна във "фишките" ; 3. Kолата не е Ауди, а няк'во Бентли или нещо подобно. ;)

 

Че е в Русия е ясно от номера на Сорентото в дъното на снимката, както и от цялостната обстановка laughing1.gif

 

Как можа да решиш, че е Бентли обаче - не разбирам. Това си е 100% Ауди. И какво толкова, че са му сложили 4-5 чувала картофи?

Link to comment
Share on other sites

Как можа да решиш, че е Бентли обаче - не разбирам.

 

Може бе - аз от коли не разбирам, само ги карам...а иначе тука всички се допитваме до Чефо при нужда и неясноти. :bgrin:

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Damn. :lol:

 

Колите отпред и отзад са били поместени леки почуквания, нали? :))

 

Да, в стил Атина. :DDD

Link to comment
Share on other sites

Да, в стил Атина. :DDD

 

Разликата между майстора и тоя, дето още се учи, е че майсторът паркира пак така, с малко повече маневри, но без да докосне нито един път нечия броня. :bgrin:

 

 

(Забележка: Всяка прилика между Майстора и пишещия поста да се счита за напълно случайна, но напълно възможна :laughing:)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...