Jump to content
BulForum.com

Обща дискусия на тема автомобили


netrootbg

Recommended Posts

През последните 5 дена ми се наложи да издърпам пет комшийски коли с фиестата на жена ми, за да могат да запалят. Два голфа, една астра, една вектра и един хюндай (такси). А най-интересното е, че собственика на вектрата, много често ме бъзика, че форд и циганин не работели през зимата. Тази сутрин като се наложи да го дърпам за да запали, му напомних за бъзика... :devil

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 11.2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Смисъла е??? Не, че съдя хората ама това мен не ме радва.

 

Не съм собственика, че да ме питаш мен, но със сигурност знам едно....не е старт от скрапа както повечето тунинги в БГ ;). Бая е вложено.

 

Мен въобще драга не ме радва, но всяко нещо си има фенове ;)

точно

Link to comment
Share on other sites

Абе тука в Пловдив мигача е нещо много свято :D

 

Щото в София, Варна, Бургас и изобщо в страната много се ползва.

В София мигач се пуска само при маневра от едно платно в друго и има коли в другото платно.

 

Варна ми е най-зор карането, трафик почти като в София, а култура на шофиране (тук визирам - пропускане на автомобил, пешеходец и изобщо умения за каране) като в Пловдив.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Има ли работещ сайт,в който като напиша шасито на колата да ми излезнат характеристики за нея - година на производство,екстри,оборудване,цвят,характеристики и т.н. ? Попадам само на неработещи такива

Link to comment
Share on other sites

Има ли работещ сайт,в който като напиша шасито на колата да ми излезнат характеристики за нея - година на производство,екстри,оборудване,цвят,характеристики и т.н. ? Попадам само на неработещи такива

 

Каква марка ти е колата?

Link to comment
Share on other sites

Каква марка ти е колата?

 

 

Не, че много ме интересува, но понеже преди 2 години търсех работещ линк за моята и така и не открих, 'айде ако имаш някой, дето не го знам, да го хвърлиш насам. :bgrin:

 

 

P.S. Колата е форд и номерът на шасито започва с "1FD"

Link to comment
Share on other sites

Имам ETKA, която може да търси по шаси, но тя е само за VAG (VW, Audi, Skoda и Seat). Иначе info-то е невероятно точно и подробно...

Link to comment
Share on other sites

Там където аз съм пробвал или казва, че номерът е невалиден, или изкарва грешни данни...примерно, че е сглобена в Бразилия, а тя всъщност излиза от фабриката във Flat Rock, Michigan...

Link to comment
Share on other sites

Там където аз съм пробвал или казва, че номерът е невалиден, или изкарва грешни данни...примерно, че е сглобена в Бразилия, а тя всъщност излиза от фабриката във Flat Rock, Michigan...

 

Пробва ли в Tec Doc.

 

 

Link to comment
Share on other sites

А опитахте ли на линка който ви дадох?

 

Някои от нас - да ;) (още откакто съм се регнал във форума на форд, където води линка за моята кола). Данните са супер оскъдни (Make:Ford / Manufactured in:USA / World region:North America)...все неща, дето ги пише в талона на колата.

Link to comment
Share on other sites

Там където аз съм пробвал или казва, че номерът е невалиден, или изкарва грешни данни...примерно, че е сглобена в Бразилия, а тя всъщност излиза от фабриката във Flat Rock, Michigan...

Пламене, твоята може да е някой special edition модел, сглобен някъде из Шекера или Столипиново...

Link to comment
Share on other sites

Отдавна ме мъчи един маловажен въпрос, породен най-вече от любопитство. Ако имам 2 абсолютно еднакви коли (и с еднакви двигатели), но въртящият момента на единия двигател е 215 Nm, а на другия 210 Nm - ще усетя ли разликата от 5 Nm, което на тази база се явява около 2%?

Link to comment
Share on other sites

Отдавна ме мъчи един маловажен въпрос, породен най-вече от любопитство. Ако имам 2 абсолютно еднакви коли (и с еднакви двигатели), но въртящият момента на единия двигател е 215 Nm, а на другия 210 Nm - ще усетя ли разликата от 5 Nm, което на тази база се явява около 2%?

 

Аз не си усещам разликата от чипа, не ми се вярва някви си 5Nm да успееш да ги хванеш

Link to comment
Share on other sites

И на мен не ми се вярва да хвана 5 (виж ако тия 5 са между 50 и 55 няма начин да не ги усетя :bgrin:), но за всеки случай реших да сравня мнение в темата за общите приказки.

 

П.П. А чипирането на атмосферка може и да го усетиш, а може и да не го усетиш. Зависи не само от качествено изчисления файл, но и на базовата мощност на мотора. За ежедневните атмосферки, каквито всички караме (изключвам тия с дизелаците и бензиновите турбо-та), в най-добрия случай може да вдигнеш 7-8 коня.....или максимум 10-12, ако моторът така или иначе ти е около 150 коня. А да не забравяме, че ако вдигнеш по някакъв начин 150 коня на кола, докъм 200, ще имаш бонус само половин секунда в упражнението 0-100. И това - за цели 50 коня, които няма как да постигнеш само с чипиране, а за десетината коня, разликата ти се явява 1/5 от половин секунда. :P

Link to comment
Share on other sites

5 няма да се усетят. Мен ме вълнува друг въпрос... имам две коли с приблизително еднакво тегло. Едната е бензин 150 коня - тяга 170-180нм. Другата е дизел 150коня, тяга 300нм. Според вас дизела по-бърз ли ще е?

Link to comment
Share on other sites

Според мен не, въпреки по-големия въртящ момент. Може би само на определени участъци и скорост ще започне да изпреварва бензиновата, но не и от началото до края.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...