Jump to content
BulForum.com

Обща дискусия на тема автомобили


netrootbg

Recommended Posts

Определено доста, доста добро. Другите производители не знам как ще пъхнат и това постижение на Нисана под килима - имайки предвид цената му и другите му х-ки.

 

Много интересно Шеви с техния Корвет какво са замислили за новото му поколение. И Ферари с тая липса на информация за следващия си топ модел от гамата.

Edited by host
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 11.2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

ГТ-Р а тия дни се обсъждаше и в един друг форум който посещавам, ще цитирам 2 мнения които 100% съвпадат с моето че ме мързи да пиша:

GTR-а всъщност е само цифри - Ниска цена (цифрово изражение нали wink.gif ), висока мощност и добри цифрови показатели на ускорения и времена за обиколки... нищо повече
...това което имам предвид е ,че колата е не само сухи цифри и някакви чалъми с кутия и електроника за да ги постигнат. Няма ли характер, звучи пресилено - дори душа, дремеме ми за колко вдига 200.

 

Може и да бие времената на другите, но никога няма да е това което са Порше или Ферари.

Link to comment
Share on other sites

ГТ-Р а тия дни се обсъждаше и в един друг форум който посещавам, ще цитирам 2 мнения които 100% съвпадат с моето че ме мързи да пиша:

 

 

 

Може и да бие времената на другите, но никога няма да е това което са Порше или Ферари.

 

Ми имаш 3 Каменици от мен...не исках да го казвам, щото пак щяха да кажат секта мекта...на въпроса...кой супер кар ще избереш....ГТР-а ми е някъде на последните места... :blush:

 

Но иначе евала им, че с такова туловище и толкова "малко" мощност успяват по най-правилния път да я "впрегнат".

Edited by DON_CHEFO
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Три Мерцедеса...Ферари..Ламборджини Диабло...Нисан Скайлайн....това да се омачкат на едно място такива коли не е случайно. Май са се вживяли в NFS и са си правили някаква масова гонка. Нищо не разбирам от японски, но определено като гледам клипчето - таман това е станало.

 

 

Ъпдейт: Преди малко мярнах новината и в българското пространство - тука даже пише, че фераритата са били 8 и всичките, заедно с останалите цитирани коли са се движили в колона с висока скорост....

Edited by Midex
Link to comment
Share on other sites

Имам въпрос към Чефо (основно) - защо предпочита Ферари пред Ламборджини? Да се образовам леко, че ме мързи да чета и да гугълвам :)

Edited by djadomraz
Link to comment
Share on other sites

Имам въпрос към Чефо (основно) - защо предпочита Ферари пред Ламборджини? Да се образовам леко, че ме мързи да чета и да гугълвам :)

Ти не си ли си играл като малък с ЧЕРВЕНИ колички? Аз не можех да казвам Р, когато научих за тая марка. Естествено дете, което не е в първи клас се е захласвало по някакъв цвят и форма. Ферари ги знаех, а за Ламбото научих от дъвки Турбо. После за сефте като почнах да гледам Ф1(1994) - там пак ги имаше тия червени колички и се случи така, че през 96-та(любимия ми пилот тръгна да кара за тях) и край...тва беше "последния пирон". После естествено годините още минаваха, почнах да се интересувам от историята. Кое, как и защо е започнало. За самия основател. И моите уважания към Ламборгини, Пагани(последно време много започнах да ги тача) и т.н, но и двете на куп се побират в най-малкото "хале" на Ферари. Много е дълго....но основно заради историята, победите във всяка една надпревара без ВРЦ(имат само опит да влезнат там - в легендарната група Б). Философията...примерно Енцо е знаел какво прави и го е казвал. Не е искал и не е правил масова кола за бедняци, а за елита на обществото ;). Тръгва срещу работодателя си(въпреки че има забрана да се състезава срещу тях) и....печели. От 1950та до 2011 Ферари е единствения отбор НЕ пропускал сезон във Ф1.

 

И да завърша с програмата XX(Corse Clienti), която не съществува в друга марка. Ако ще да имаш всичките пари на света. Не те ли поканят да си купиш FXX или 599XX - няма да го имаш. И ако имах властта аз лично НЕ бих продал такъв расов жребец на българската и српската утайка наричаща себе си "бизнесмени" ;) Щото ме е срам такива боклуци да притежават такова бижу ;)

Лично съм гледал по Дискавъри как като излиза модела Галярдо и техния придворен тест пилот и някъв директор казват, че може много да се конкурират с Ферари, но кончетата просто са по-големи(почти подобни думи използваха).

 

Модела на Ламбо - Сесто елементо ми спира дъха, а от Пагани уважавам само Зонда Р(заради обиколката на Нюрба). Имам си различни разбирания и това - супер спортна кола да НЕ си произвежда сама мотора...не ме кефи особено ;)

 

Много четене ти спестявам....ако отговоря точно...ще трябва да прочетеш няколко монитора писаници :)

 

Дядо...с няколко думи. История, дух, магнетичност, традиции и т.н :)

 

 

Изгледай клипа и...те така :)

Edited by DON_CHEFO
Link to comment
Share on other sites

Аз пък си спомням един филм където, дявола беше жена (Елизабет Хърли) и се возеше в Ламборджини Диабло :) Помня че на тази сцена много се кефих като се сетих коя е колата... а и номера май беше ЛОШ №1 :)

Edited by djadomraz
Link to comment
Share on other sites

Аз пък си спомням един филм където, дявола беше жена (Елизабет Хърли) и се возеше в Ламборджини Диабло :) Помня че на тази сцена много се кефих като се сетих коя е колата... а и номера май беше ЛОШ №1 :)

Изгледай тогава филма за Ферари :)

 

Е, Елизабет я няма там :D

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Тия дни тотално съм изтрещял и все заглеждам това > http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11319633031128701&f1=details

 

Все хубави неща съм чувал за тоя двигател. Не може да има кой знае колко сложна електроника. Едно хубаво обслужване на двигателя, някой друг полеуретанов тампон, 6-7л масло 10w60 и даже ще останат при един бюджет от 4000лв даже може да остане някой друг лев за почерпка... Мидексе какво ще речеш?

Link to comment
Share on other sites

Пак ли, хосте? При тия цени на бензина как ти се ще...:laughing:

 

Това, което си дал като линк, съм го гледал лично - ходих специално, когато избирах моя и не е в Пазарджик, а в едно село до Пазарджик. Ако все пак си решил да вземеш такова, не те съветвам да е точно този екземпляр по няколко причини. Колата е вкарана от Холандия на собствен ход и външно беше доста запазена...това добре, но....няма климатик (може би единствената която гледах без климатик). А в днешно време да вземеш кола без климатик си е голяма глупост. Второ - тия конски сили, дето са написани не им се връзвай - с ремуса и чиптунинга в най-добрия случай е 170 коня, като сметнем, че от датата на производството поне 5 коня са избег̀али. Колата седя в сайта повече от две години, като отначало беше на 5000 лв., а година след това я беше намалил на 4500 лв., заради което разбира се си беше непродаваема предвид липсата на климатика и явно оня като осъзна, че така ще си е вечно негова...е намалил цената. Аз още тогава го бях попитал дали не може да направи някаква малка отстъпка от цената (5000), но онзи беше категоричен, че най-много да поделим разходите по прехвърлянето и толкова...ама виж как се променят нещата - още тогава щеше да я е продал за 4+ бона, защото ги имах в джоба. Така че ако нямаш проблеми с пълненето на резервоари - изчакай и се оглеждай, понеже излизат доста добри оферти от тоя модел.

 

 

П.П. А маслото не е чак толкова литри, колкото си се приготвил да му слагаш...обаче не се ебавай с това 10w60, защото няма да тръгне по-добре, а си му сложи 5w30 и ще усетиш разликата. Казвам ти го от личен опит, защото моя съм го карал на Калояново с най-различни масла, започващи с 10, но откак netrootbg ми докара оригинално американско Mobil1 5W30, друго не смятам да наливам повече. Освен това знаеш, че ако няма някакви други проблеми, първоначално трябва да отделиш едни допълнителни 1000 лв. за профилактика - смяна на ангренажни и лентови ремъци, течности и филтри (всичките) и т.н., без значение какво те уверява продавача кога са били сменяни...

Link to comment
Share on other sites

В момента s40то 2.0 бензин 140к.с. се кара с I.G.A.T 10w40 и се усеща разлика с 10w60. При другите марки не знам как е. Преди това имаше само едно пълнене с Мобил 1 ама не помня какво беше, точно след покупката на втомобила и от тогава се кара с 10w60. И да, тая гад събира точно 6л, за форда даже мислех, че може да е повече.

 

______________________

 

A живот и здраве да се стигне до покупка, то аз от сега си знам какво ще най-вероятното ... е36 325i - ама не е лошо човек да не е тесногръд все пак.

 

 

_______________________

 

Само да подчертая колко откачен фен съм на атмосферките ще кажа, че заглежда и това дори > http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11319090057031149&f1=details

въпреки, че знам, че не върви като за конете си, че е чупливо, италианско "нещо" и все пак 7хил. оборота галят ухото при тоя двигател.

Edited by host
Link to comment
Share on other sites

Дори е малко под 4 литра....и явно е пригоден най-добре за 5W30, защото си му личи ; аз също мислех, че в мануала само си пишат какво и защо, но май не е точно така.

Link to comment
Share on other sites

Не съм ли пускал още в началото...за к'во пак - кола като кола...а и за тия 2-3 години съм го снимал май само 2 пъти.

 

П.П. Ей ти една от миналото лято.

 

26105548099160e0.jpg

Link to comment
Share on other sites

А да си се оглеждал за Б16А2? Хем още 1000, 2000 оборота след 7-те на Алфта и БМВ-то, хем по-малко разходи, за вървенето няма смисъл да се отваря дума...е от към екстри най-вероятно ще падне ЯКО, както и от функция кръгово де :D. Ти си човека с пачките - ти си знаеш :)

Link to comment
Share on other sites

Хосте, каква е целта на колата? Аз бих си взел Е36 - просто ми доставя повече удоволствие колата да е със задно. Самото усещане, баланса. Не ми пука направо върви ли или ще ме късат някакви издънени астрички. Верно разхода е голям, не е нищо забележително като кола, върви по-малко от други на същите коне...

Edited by Overdrive
Link to comment
Share on other sites

Старото скорпио си беше желязно, за това нямам идея. Не е особено масово (може би защото е в повечето топ 10 на най-грозните коли и изглежда като... и аз не мога да определя какво :laughing: )... за тия пари в тоя клас май-по-добре Е34 или старата Омега.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Ти що гледаш фишките - гледай колата! А и като пиромана помести модата пак от фишките, нищо не каза...даже май и дрешките ти допаднаха. :woot

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...