host Posted November 23, 2011 Share Posted November 23, 2011 (edited) Определено доста, доста добро. Другите производители не знам как ще пъхнат и това постижение на Нисана под килима - имайки предвид цената му и другите му х-ки. Много интересно Шеви с техния Корвет какво са замислили за новото му поколение. И Ферари с тая липса на информация за следващия си топ модел от гамата. Edited November 23, 2011 by host Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Overdrive Posted November 23, 2011 Share Posted November 23, 2011 ГТ-Р а тия дни се обсъждаше и в един друг форум който посещавам, ще цитирам 2 мнения които 100% съвпадат с моето че ме мързи да пиша: GTR-а всъщност е само цифри - Ниска цена (цифрово изражение нали ), висока мощност и добри цифрови показатели на ускорения и времена за обиколки... нищо повече ...това което имам предвид е ,че колата е не само сухи цифри и някакви чалъми с кутия и електроника за да ги постигнат. Няма ли характер, звучи пресилено - дори душа, дремеме ми за колко вдига 200. Може и да бие времената на другите, но никога няма да е това което са Порше или Ферари. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DON_CHEFO Posted November 24, 2011 Share Posted November 24, 2011 (edited) ГТ-Р а тия дни се обсъждаше и в един друг форум който посещавам, ще цитирам 2 мнения които 100% съвпадат с моето че ме мързи да пиша: Може и да бие времената на другите, но никога няма да е това което са Порше или Ферари. Ми имаш 3 Каменици от мен...не исках да го казвам, щото пак щяха да кажат секта мекта...на въпроса...кой супер кар ще избереш....ГТР-а ми е някъде на последните места... Но иначе евала им, че с такова туловище и толкова "малко" мощност успяват по най-правилния път да я "впрегнат". Edited November 24, 2011 by DON_CHEFO Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Midex Posted December 5, 2011 Share Posted December 5, 2011 (edited) Три Мерцедеса...Ферари..Ламборджини Диабло...Нисан Скайлайн....това да се омачкат на едно място такива коли не е случайно. Май са се вживяли в NFS и са си правили някаква масова гонка. Нищо не разбирам от японски, но определено като гледам клипчето - таман това е станало. Ъпдейт: Преди малко мярнах новината и в българското пространство - тука даже пише, че фераритата са били 8 и всичките, заедно с останалите цитирани коли са се движили в колона с висока скорост.... Edited December 5, 2011 by Midex Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
djadomraz Posted December 8, 2011 Share Posted December 8, 2011 (edited) Имам въпрос към Чефо (основно) - защо предпочита Ферари пред Ламборджини? Да се образовам леко, че ме мързи да чета и да гугълвам Edited December 8, 2011 by djadomraz Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DON_CHEFO Posted December 8, 2011 Share Posted December 8, 2011 (edited) Имам въпрос към Чефо (основно) - защо предпочита Ферари пред Ламборджини? Да се образовам леко, че ме мързи да чета и да гугълвам Ти не си ли си играл като малък с ЧЕРВЕНИ колички? Аз не можех да казвам Р, когато научих за тая марка. Естествено дете, което не е в първи клас се е захласвало по някакъв цвят и форма. Ферари ги знаех, а за Ламбото научих от дъвки Турбо. После за сефте като почнах да гледам Ф1(1994) - там пак ги имаше тия червени колички и се случи така, че през 96-та(любимия ми пилот тръгна да кара за тях) и край...тва беше "последния пирон". После естествено годините още минаваха, почнах да се интересувам от историята. Кое, как и защо е започнало. За самия основател. И моите уважания към Ламборгини, Пагани(последно време много започнах да ги тача) и т.н, но и двете на куп се побират в най-малкото "хале" на Ферари. Много е дълго....но основно заради историята, победите във всяка една надпревара без ВРЦ(имат само опит да влезнат там - в легендарната група Б). Философията...примерно Енцо е знаел какво прави и го е казвал. Не е искал и не е правил масова кола за бедняци, а за елита на обществото . Тръгва срещу работодателя си(въпреки че има забрана да се състезава срещу тях) и....печели. От 1950та до 2011 Ферари е единствения отбор НЕ пропускал сезон във Ф1. И да завърша с програмата XX(Corse Clienti), която не съществува в друга марка. Ако ще да имаш всичките пари на света. Не те ли поканят да си купиш FXX или 599XX - няма да го имаш. И ако имах властта аз лично НЕ бих продал такъв расов жребец на българската и српската утайка наричаща себе си "бизнесмени" Щото ме е срам такива боклуци да притежават такова бижу Лично съм гледал по Дискавъри как като излиза модела Галярдо и техния придворен тест пилот и някъв директор казват, че може много да се конкурират с Ферари, но кончетата просто са по-големи(почти подобни думи използваха). Модела на Ламбо - Сесто елементо ми спира дъха, а от Пагани уважавам само Зонда Р(заради обиколката на Нюрба). Имам си различни разбирания и това - супер спортна кола да НЕ си произвежда сама мотора...не ме кефи особено Много четене ти спестявам....ако отговоря точно...ще трябва да прочетеш няколко монитора писаници Дядо...с няколко думи. История, дух, магнетичност, традиции и т.н Изгледай клипа и...те така Edited December 8, 2011 by DON_CHEFO Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
djadomraz Posted December 14, 2011 Share Posted December 14, 2011 (edited) Аз пък си спомням един филм където, дявола беше жена (Елизабет Хърли) и се возеше в Ламборджини Диабло Помня че на тази сцена много се кефих като се сетих коя е колата... а и номера май беше ЛОШ №1 Edited December 14, 2011 by djadomraz Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DON_CHEFO Posted December 14, 2011 Share Posted December 14, 2011 Аз пък си спомням един филм където, дявола беше жена (Елизабет Хърли) и се возеше в Ламборджини Диабло Помня че на тази сцена много се кефих като се сетих коя е колата... а и номера май беше ЛОШ №1 Изгледай тогава филма за Ферари Е, Елизабет я няма там Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
host Posted January 11, 2012 Share Posted January 11, 2012 Тия дни тотално съм изтрещял и все заглеждам това > http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11319633031128701&f1=details Все хубави неща съм чувал за тоя двигател. Не може да има кой знае колко сложна електроника. Едно хубаво обслужване на двигателя, някой друг полеуретанов тампон, 6-7л масло 10w60 и даже ще останат при един бюджет от 4000лв даже може да остане някой друг лев за почерпка... Мидексе какво ще речеш? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Midex Posted January 11, 2012 Share Posted January 11, 2012 Пак ли, хосте? При тия цени на бензина как ти се ще... Това, което си дал като линк, съм го гледал лично - ходих специално, когато избирах моя и не е в Пазарджик, а в едно село до Пазарджик. Ако все пак си решил да вземеш такова, не те съветвам да е точно този екземпляр по няколко причини. Колата е вкарана от Холандия на собствен ход и външно беше доста запазена...това добре, но....няма климатик (може би единствената която гледах без климатик). А в днешно време да вземеш кола без климатик си е голяма глупост. Второ - тия конски сили, дето са написани не им се връзвай - с ремуса и чиптунинга в най-добрия случай е 170 коня, като сметнем, че от датата на производството поне 5 коня са избег̀али. Колата седя в сайта повече от две години, като отначало беше на 5000 лв., а година след това я беше намалил на 4500 лв., заради което разбира се си беше непродаваема предвид липсата на климатика и явно оня като осъзна, че така ще си е вечно негова...е намалил цената. Аз още тогава го бях попитал дали не може да направи някаква малка отстъпка от цената (5000), но онзи беше категоричен, че най-много да поделим разходите по прехвърлянето и толкова...ама виж как се променят нещата - още тогава щеше да я е продал за 4+ бона, защото ги имах в джоба. Така че ако нямаш проблеми с пълненето на резервоари - изчакай и се оглеждай, понеже излизат доста добри оферти от тоя модел. П.П. А маслото не е чак толкова литри, колкото си се приготвил да му слагаш...обаче не се ебавай с това 10w60, защото няма да тръгне по-добре, а си му сложи 5w30 и ще усетиш разликата. Казвам ти го от личен опит, защото моя съм го карал на Калояново с най-различни масла, започващи с 10, но откак netrootbg ми докара оригинално американско Mobil1 5W30, друго не смятам да наливам повече. Освен това знаеш, че ако няма някакви други проблеми, първоначално трябва да отделиш едни допълнителни 1000 лв. за профилактика - смяна на ангренажни и лентови ремъци, течности и филтри (всичките) и т.н., без значение какво те уверява продавача кога са били сменяни... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
host Posted January 11, 2012 Share Posted January 11, 2012 (edited) В момента s40то 2.0 бензин 140к.с. се кара с I.G.A.T 10w40 и се усеща разлика с 10w60. При другите марки не знам как е. Преди това имаше само едно пълнене с Мобил 1 ама не помня какво беше, точно след покупката на втомобила и от тогава се кара с 10w60. И да, тая гад събира точно 6л, за форда даже мислех, че може да е повече. ______________________ A живот и здраве да се стигне до покупка, то аз от сега си знам какво ще най-вероятното ... е36 325i - ама не е лошо човек да не е тесногръд все пак. _______________________ Само да подчертая колко откачен фен съм на атмосферките ще кажа, че заглежда и това дори > http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11319090057031149&f1=details въпреки, че знам, че не върви като за конете си, че е чупливо, италианско "нещо" и все пак 7хил. оборота галят ухото при тоя двигател. Edited January 11, 2012 by host Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Midex Posted January 11, 2012 Share Posted January 11, 2012 Дори е малко под 4 литра....и явно е пригоден най-добре за 5W30, защото си му личи ; аз също мислех, че в мануала само си пишат какво и защо, но май не е точно така. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
host Posted January 11, 2012 Share Posted January 11, 2012 Ти няма ли да ни пуснеш някоя друга снимка на форда? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Midex Posted January 11, 2012 Share Posted January 11, 2012 Не съм ли пускал още в началото...за к'во пак - кола като кола...а и за тия 2-3 години съм го снимал май само 2 пъти. П.П. Ей ти една от миналото лято. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DON_CHEFO Posted January 11, 2012 Share Posted January 11, 2012 А да си се оглеждал за Б16А2? Хем още 1000, 2000 оборота след 7-те на Алфта и БМВ-то, хем по-малко разходи, за вървенето няма смисъл да се отваря дума...е от към екстри най-вероятно ще падне ЯКО, както и от функция кръгово де . Ти си човека с пачките - ти си знаеш Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Overdrive Posted January 12, 2012 Share Posted January 12, 2012 (edited) Хосте, каква е целта на колата? Аз бих си взел Е36 - просто ми доставя повече удоволствие колата да е със задно. Самото усещане, баланса. Не ми пука направо върви ли или ще ме късат някакви издънени астрички. Верно разхода е голям, не е нищо забележително като кола, върви по-малко от други на същите коне... Edited January 18, 2012 by Overdrive Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
transporterpld Posted January 14, 2012 Share Posted January 14, 2012 Някакви впечатления от този модел на SCORPIO ? Цената му е доста атрактивна , а и е автомат Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Overdrive Posted January 14, 2012 Share Posted January 14, 2012 Старото скорпио си беше желязно, за това нямам идея. Не е особено масово (може би защото е в повечето топ 10 на най-грозните коли и изглежда като... и аз не мога да определя какво )... за тия пари в тоя клас май-по-добре Е34 или старата Омега. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Midex Posted January 26, 2012 Share Posted January 26, 2012 Който не е виждал оригинално BMW 750iL от 1987 година с 12 цилиндров двигател, смятам, че ще му бъде интересно: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Psihara^^ Posted January 26, 2012 Share Posted January 26, 2012 Ех тия фишки, беееее.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Midex Posted January 26, 2012 Share Posted January 26, 2012 Ти що гледаш фишките - гледай колата! А и като пиромана помести модата пак от фишките, нищо не каза...даже май и дрешките ти допаднаха. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Psihara^^ Posted January 26, 2012 Share Posted January 26, 2012 Казах... Харесва ми. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Overdrive Posted January 26, 2012 Share Posted January 26, 2012 (edited) _ Edited March 10, 2012 by Overdrive Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mockingbird Posted January 26, 2012 Share Posted January 26, 2012 Хич не съм фен на трите буквички, но класиката си е класика.....То все за т'ва се озъртам за дърти кошарки...И двете ми возила са над 20 годишни..аха-аха набори... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Midex Posted January 31, 2012 Share Posted January 31, 2012 Седалките на новата Астра изглеждат доста харни. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.