Jump to content
BulForum.com

Обща дискусия на тема автомобили


netrootbg

Recommended Posts

Колата притриса при потегляне,освен ако не тръгна по-рязко. Вече се усеща и мирис на феродо след като спра. Това симптоми на заминал съединител ли са, и дали е нормално да се смени само феродовия диск,и лагера евентуално? Каква е опасността,ако продължа да карам така?

Най-добре я тествай на някой бордюр, за да видиш дали ти приплъзва съединителя. И да, може да се сменят само частите, които са за смяна, а не всичко по съединителя, но това е мое мнение, има много хора, които сменят всичко, въпрос на личен избор и преценка.

 

А да, притрисането може да ти идва от заминал тампон на двигателя, не е зле да провериш и него.

Edited by XMD
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 11.2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

18. Ferrari 458 Italia 7:28.00 166 '09 570 / 1485 Scuderia Autoropa

19. McLaren MP4-12C 7:28.00 166 '10 600 / 1434 Horst von Saurma

 

Признавам си, не знаех, че Мака е качен на Нюрба.

Edited by DON_CHEFO
Link to comment
Share on other sites

Къде ги гледаш тия времена и на каква конфигурация са? Защото ако не се лъжа Porsche 935 даваше подобни, пък то не е особено съвременно... остава тия да са на най-дългата конфигурация с GP пистата.

 

 

Link to comment
Share on other sites

http://fastestlaps.com/tracks/nordschleife.html

 

Тоя сайт дава данни, които и аз имам за 458 Италия снимани от италианско списание, в което колата набира по-бързо до 100 и прави под 11 сек за 400 метра(ако не се лъжа).

 

Долната част на таблицата е мноооого интересена.

Edited by DON_CHEFO
Link to comment
Share on other sites

Интересен сайт.

Opel Zafira OPC 8:54.00

BMW X6 M 8:24.00, Curb weight 2343 kg, Faster than Mitsubishi Evo VII :blink:

 

 

Времето на Зафирата е истинско, ползвах го(или това на Астрата беше :):) ) да се подигравам на едни Хонда фенове, като съм сканирал листовете от списанието, в което бяха публикувани тия времена ;)

 

BMW 1 Series M Coupe 8:15.00

Honda NSX 3.0 8:16.15

WTF ???

 

Ти да не си чакал чудеса, с оглед времена на Мака и 458-цата. Другите пред тях пък да не говорим....

Link to comment
Share on other sites

Аз гледах ТУК, за 458 дават друго по-бавно време. Явно за различни тестове става въпрос на 2те места.

В тоя сайт също има интересни времена:

 

16:01 Trabant P50 Factory team of VEB Sachsenring April 1960. Production car with 20 bhp :lol:

 

Това време е много добро:

7:31.7 Porsche 935 K3 Gr. 5 Klaus Ludwig 29 April 1979

Като се има предвид, че колата е 100% механична с две духалки от тир (зверски лаг) и огромни гуми.

Никакви технологии, а времената само 5-6 секунди по-зле от наблъскания с компютри GT-R и изобщо последните "супер коли".

Link to comment
Share on other sites

Италията има няколко времена. Първото беше 7:38...или нещо от сорта. 430ката също има няколко времена.

 

Обаче мен лично GT2RS ми пълни душицата. Ей тва е Порше, което ще те накаже дори и при малка грешка с най-десния ПЕДАЛ :D :D

 

Аз правя 5 и 30...ама с болид и на игра хахаха..все се каня да кача някоя обиколка тука....за шоуто :))

 

Изгарям от желание тест пилот на Ферари да направи обиколка с FXX EVO....според мен ще е минимум 5 секунди по-бърза от 599XX...пък и ще е интересно да се сравнят със Зонда Р

Edited by DON_CHEFO
Link to comment
Share on other sites

Аз имам потенциал за 7:20 с кола в симулатор, но карам твърде агресивно и не мога да направя цяла обиколка без катастрофа. Към средата прегрявам гумите и почват да отърват Че и КЛИП съм си правил.. Снимах 10 обиколки и тази беше с най-малко инциденти :lol: С такова каране правя много добри времена на къси писти, но за 22км/обиколка явно трябва друг стил.

 

 

Мдаа GT2 е една от малкото останали непрощаващи спортни коли. Затова съм фен на Порше, държат на традициите си и не правят радикални промени в 911 (като изключим водното охлаждане). Но пак не е непрощаваща колкото трябва - има турбини с променлива геометрия, което до голяма степен елиминира лага... докато старите имат гигантски супер лагави турбини. Много ми се ще някога да усетя какво е да настъпиш газта в завоя, няма никой и изведнъж да треснат 2 бара :woot

Link to comment
Share on other sites

Аз имам потенциал за 7:20 с кола в симулатор, но карам твърде агресивно и не мога да направя цяла обиколка без катастрофа. Към средата прегрявам гумите и почват да отърват Че и КЛИП съм си правил.. Снимах 10 обиколки и тази беше с най-малко инциденти :lol: С такова каране правя много добри времена на къси писти, но за 22км/обиколка явно трябва друг стил.

 

 

Мдаа GT2 е една от малкото останали непрощаващи спортни коли. Затова съм фен на Порше, държат на традициите си и не правят радикални промени в 911 (като изключим водното охлаждане). Но пак не е непрощаваща колкото трябва - има турбини с променлива геометрия, което до голяма степен елиминира лага... докато старите имат гигантски супер лагави турбини. Много ми се ще някога да усетя какво е да настъпиш газта в завоя, няма никой и изведнъж да треснат 2 бара :woot

 

Ако може да си позволя един съвет....не качвай бордюрите, макар да не си с болид...прекалено високи са и за да ги катериш ти трябва меко окачване. Аз гледах едно филмче, в което Порше говорят за Турбото от средата на 90-те(993)...и как много лошо е идвал бууста и много бели са ставали и за тва...twin turbooo :)

 

Аз като карам на рФактор ползвам само АБС...изключвам всички други с-ми и на втора и на трета е много лесно да "загубя задницата" :)

 

БМВ с ДЕТТ ххиихих

 

а как беше името на симулатора ? Че сега мисля да взимам един волан от приятел и да се пробвам малко :D

 

пробвай рФактор

 

 

Исках да е цяла обиколка, ама не съм карал скоро. Овапцах последния сектор иначе отивах към 5 и 35 според междинните контроли :).

 

Имам фрапс, обаче после как да компресирам видео файла...идея нямам :)

Edited by DON_CHEFO
Link to comment
Share on other sites

^С истинско 4х4 ли е или с муфи, електроники и тн?? На отделно шаси ли?

Дизайна е малко странен, но не ме дразни, за разлика от много други нови модели.

 

а как беше името на симулатора ? Че сега мисля да взимам един волан от приятел и да се пробвам малко :D

Тоя от клипа е GT Legends, колата и пистата са адд-он. Физиката ми харесва, има мноого класически коли и още повече писти (с добавени всички читави модове прави 20-25гб).

Пробвай и Live For Speed. Според мен е най-реалния симулатор, като оставим няколко бъга във физиката, които съм открил на база сравнения със дъ тру лайф.

RFactor го хвалят, на мен не ми допадна нещо.

 

DON_CHEFO - бива, бива :rolleyes: За компресията дръпни virtualdub, супер е за такива операции. Качи си x264 и MP3 кодеци и си готов да компресираш.

Нали за да ползваш максималното сцепление се иска някъв слип ъгъл... затова "стила" ми е малко дрифтаджииски - влизам с трейл брейкинг, което подкарва леко задницата и на апекса му давам цялата газ. По тоя начин наистина се правят добри времена, за справка времето в този клип: http://vbox7.com/play:7c495b96e3 ме нарежда някъде на 63то място в света :D Мисля не е зле за човек, който не се взема на сериозно и не си дава зор (все пак е само един симулатор).

 

За Поршетата - да, 993 ГТ2 е туин турбо. Ето клип, в който може да се види бууст метъра:

http://www.youtube.com/watch?v=_S1EPFqoNL4

935 е много по-опасно - пак туйн турбо, такава мощност, но в купето на 930:

Porsche-935-K4_5.jpg

Турбините са ККК К35, същите се ползват в много влекачи от това време :lol:

 

Колкото и да мисля, за по-брутални състезателни коли не се сещам, освен турбо формулите... пред тия зверове алДи С1 е не прави впечатление.

Edited by Overdrive
Link to comment
Share on other sites

 

RFactor го хвалят, на мен не ми допадна нещо.

 

 

Нали за да ползваш максималното сцепление се иска някъв слип ъгъл... затова "стила" ми е малко дрифтаджииски - влизам с трейл брейкинг, което подкарва леко задницата и на апекса му давам цялата газ. По тоя начин наистина се правят добри времена, за справка времето в този клип: http://vbox7.com/play:7c495b96e3 ме нарежда някъде на 63то място в света :D Мисля не е зле за човек, който не се взема на сериозно и не си дава зор (все пак е само един симулатор).

 

 

 

Амиии...настройките по болида сa мои. Слушал съм какво говорят за различни писти с различни височини на бордюрите в реалната Ф1 и какво окачване им трябва. Пробвах с твърдо окачване на Нюрба и ...не става. Пистата е много неравна, с високи бордюри и трябва нещо да ги обира тия неща :). Ако под слип ъгъл имаш предвид camber ...колкото е по-голям тоя ъгъл - толкова си по-стабилен в завоите и губиш на правите :). Чувал съм го тоя слип ъгъл ама на 3 ракии не се сещам сега :D . рФактор за мен е най-добрата игра с БОЛИДИ, нарочно казвам БОЛИДИ, понеже аз си признавам, че с тях съм....да го наречем много силен(много километри имам навъртяни). С обикновени коли не мога да карам така. Пример: на рФактор махам всички ама всички неща без АБС(на всяка една писта), на един НФС да речем...играя 2, за 3 :D...а ГРИД не можах да го превъртя...няма по-глупаво управление :(.

 

LFS е готина :)...аз там само пързалям. За време яко издишам :)

Във findthelimit.com още седят някои времена на Ф1 Челинч....ама както и да е. Веднъж на две седмици се правя на пилот :D.

Edited by DON_CHEFO
Link to comment
Share on other sites

Като прочетох последните ви постове се чудя...дали ако скоро имам път към Германия да не взема да се пробвам на свободните обиколки на Нордшлайфе...:rolleyes: Един познат, дето си живее там, но често пътува и до BG, ми прати онборд клипче с неговата кола (и той има като моята, но предишния модел с турбото). За пръв път кара на писта, а и имаше доста други коли, с които постоянно се съобразяваше. Като го гледах колко бавно и предпазливо взимаше завоите и въпреки "туристическото" каране пак успя да направи 12+ минути, аз сигурно ще падна под 10 минути - мисля, че е напълно във възможностите ми (и на колата също), след като оная Мазда на 251-во място от по-горния списък, която е със същия двигател като моя, дава 9 минути и половина...

Link to comment
Share on other sites

Пробвай се, аз не бих изпуснал такава възможност :)

Гледал съм онборд с BMW 320is. Това е атмосферен 2 литра 4 цилиндъра, понаправен към 220 коня, добро окачване и семи сликове - даде 8:26. Не е кой знае каква спортна кола. Явно всичко е до шофьора, с каква скорост се преминава през завоите.

 

Слип ъгъл ще рече ъгъл на приплъзване на гумите.

Да, за да ползваш максималното възможно сцепление, трябва да караш с леко приплъзване! За сликовете 1-2 градуса, за стриит гумите 4-5.

Ето матрял по въпроса: http://www.drifting-...topic.php?t=223 не е много разбираемо, но не съм виждал другаде преведено.

В симулаторите карах само коли с цел нещо като тренировка.

С Logitech G25, който имах и правени педали от истинска кола (добавих електроника към механиката) реализма беше огромен. LFS ми се струваше най-реалния за какъвто и да е вид каране (все пак дрифта е "нормално" каране с леко преминаване на лимита).

Но и в ЛФС съм открил два дефекта във физиката: Стриит гумите като прегреят колата почва да се държи нереално като на лед. Това си го признават и разработчиците на ЛФС, При започване на дрифт с фейнт навътре към апекса и рязко навън в реалния живот имаш момент на недозавиване и хлъзгане на предницата, а в ЛФС това не се усеща изощо.

Edited by Overdrive
Link to comment
Share on other sites

Като прочетох последните ви постове се чудя...дали ако скоро имам път към Германия да не взема да се пробвам на свободните обиколки на Нордшлайфе...:rolleyes: Един познат, дето си живее там, но често пътува и до BG, ми прати онборд клипче с неговата кола (и той има като моята, но предишния модел с турбото). За пръв път кара на писта, а и имаше доста други коли, с които постоянно се съобразяваше. Като го гледах колко бавно и предпазливо взимаше завоите и въпреки "туристическото" каране пак успя да направи 12+ минути, аз сигурно ще падна под 10 минути - мисля, че е напълно във възможностите ми (и на колата също), след като оная Мазда на 251-во място от по-горния списък, която е със същия двигател като моя, дава 9 минути и половина...

Пробвай бре. 20 евро на тур, колата ти вдига над 40 км в час(условие на пистата хаха). Записваш се за любители и си ти. :) 73 завоя, 20 километра писта, слепи завои(много). Аз първи сектор го знам перфектно, след това обаче или бъркам или забравям и мантинелите се оказват много близо до Хасфалта хаха :D.

 

Да паднеш под 10 мин. с първото сядане....не ми се вярва :)

 

Ако имаш път към Германия...пиши ме като ръчен багаж...да видя и аз Ринга хаха :D

 

 

 

Слип ъгъл ще рече ъгъл на приплъзване на гумите.

Да, за да ползваш максималното възможно сцепление, трябва да караш с леко приплъзване! За сликовете 1-2 градуса, за стриит гумите 4-5.

Ето матрял по въпроса: http://www.drifting-...topic.php?t=223 не е много разбираемо, но не съм виждал другаде преведено.

В симулаторите карах само коли с цел нещо като тренировка.

С Logitech G25, който имах и правени педали от истинска кола (добавих електроника към механиката) реализма беше огромен. LFS ми се струваше най-реалния за какъвто и да е вид каране (все пак дрифта е "нормално" каране с леко преминаване на лимита).

Но и в ЛФС съм открил два дефекта във физиката: Стриит гумите като прегреят колата почва да се държи нереално като на лед. Това си го признават и разработчиците на ЛФС, При започване на дрифт с фейнт навътре към апекса и рязко навън в реалния живот имаш момент на недозавиване и хлъзгане на предницата, а в ЛФС това не се усеща изощо.

 

Като поизтрезнях...стоплих за какво говориш :).

Edited by DON_CHEFO
Link to comment
Share on other sites

@МИдекс и @ЧЕфо, и аз ще дойда. И сега сериозно - искате ли да скочим до там?! Съвсем сериозно! Дайте да направим разбора и да измислим нещо?

Звучи гот, но си мисля, че все още е голям залък за моята уста...поне за сега. На всичкото отгоре нямам и кола, с която да се кача на пистата :).

Link to comment
Share on other sites

За к'во ние да си чупим колите? Ние ще сме в проба и ще пием, а Мидекс ще кара. :) Ще му помогнем с бенза и ще идим да гледаме поршета на писта. Къде е проблема?! :)

Link to comment
Share on other sites

Колата притриса при потегляне,освен ако не тръгна по-рязко. Вече се усеща и мирис на феродо след като спра. Това симптоми на заминал съединител ли са, и дали е нормално да се смени само феродовия диск,и лагера евентуално? Каква е опасността,ако продължа да карам така?

 

Всичко е замнало, комплект съединител си търси... Опасност няма кой знае каква - просто в един момент ще блокира нацяло. Не те съветвам да го чакаш тоя момент, защото после някой трябва да те тегли до сервиза...

Link to comment
Share on other sites

За к'во ние да си чупим колите? Ние ще сме в проба и ще пием, а Мидекс ще кара. :) Ще му помогнем с бенза и ще идим да гледаме поршета на писта. Къде е проблема?! :)

Защото ми се кара свирепо и ще стане като да ида до Рим и да не видя папата. Не е напълно изключен варианта де ;)

Link to comment
Share on other sites

За к'во ние да си чупим колите? Ние ще сме в проба и ще пием, а Мидекс ще кара. :) Ще му помогнем с бенза и ще идим да гледаме поршета на писта. Къде е проблема?! :)

 

Няма да ми е за сефте да чупя кола... :bgrin: ...важното е после тия, дето са вътре, да излязат невредими. А дали ще направя под 10 мин. още на първия път - нямам представа. По принцип на писта карам доста агресивно (но не чак самоубийствено), колата ми не е много бърза, понеже няма разни модове из нея, но пък е в добро състояние, с хубаво масло и спирачна течност, с маркови накладки и т.н...само гумите трябва да сменя с някоя по-добра марка, че от настоящите не съм доволен. Понеже съм забелязал, че на познат за мен маршрут и липса на трафик, мога да следвам с висока скорост и без да изоставам коли с 2-3 пъти повече коне от моите (на правите ми дърпат, но на завоите пак съм зад тях), може и да се запозная "компютърно" с пистата с малко предварителни обиколки в симулатор, а и като съм отишъл чак до самата писта, няма да направя само една обиколка я. ;)

 

Майтапът настрана, но като се постопли малко времето, наистина смятам да си направя една кратка екскурзия - не, че Серес не ми е по-близо, но онази писта е просто емблематична. А и ще бъда доволен ако има някой желаещ да разделим малко разходите по пътните...

 

П.П. Като казах "да се постопли", визирам предстоящия пролетно-летен сезон, понеже ноември имам ангажименти, а декември вече е студено и се кара със зимни гуми.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...