host Posted January 9, 2011 Share Posted January 9, 2011 (edited) Споко, споко, той майстора на спорта с белите ленти на капака на Голфа все ще си дойде до Плд от морето и ще го точкува и тоз'. (някой да добави снимка на голф-а на Пазу, даващ "къси-дълги") Edited January 9, 2011 by host Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
XMD Posted January 10, 2011 Share Posted January 10, 2011 Момчето се е отдало сериозно на дрифт не на гонки - http://vbox7.com/play:ea4f89bb Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mockingbird Posted January 10, 2011 Share Posted January 10, 2011 (edited) XMD, кв'о стана със загряването?Установи ли се проблема? Edited January 10, 2011 by magdanoz4o Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Overdrive Posted January 10, 2011 Share Posted January 10, 2011 (edited) Момчето се е отдало сериозно на дрифт не на гонки - http://vbox7.com/play:ea4f89bb Правилно се е ориентирал към предното предаване за дрифт - то е най-доброто както може да се види в клип ...ся като се замисля на дрифт шампионатите не пускат предно, щото ще точковат сички БНВта Колкото до прегряването обикновено датчика на перката е на радиатора и щом отваря термостата причината може би е или задръстен радиатор или въздух в системата. Edited January 10, 2011 by Overdrive Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
djadomraz Posted January 11, 2011 Share Posted January 11, 2011 (edited) някой да добави снимка на голф-а на Пазу, даващ "къси-дълги" Не разбирам що си мислите че Пазу кара така както пише. Нали съм го виждал - аз карам по-бързо... и то когато не съм се нервирал от автобус правещ змиорки за да спре на спирка и окончателно да е** мамата на цялото движение или кретени минаващи на толкова червено че още малко и на мен ще ми светне червеното - е те след тези случаи става страшно около мен (и изобщо не се гордея с което, даже ходих няколко пъти при една психоложка че както съм тръгнал ще очистя някой и то хилейки се злобно) А според host май по-скоро трябва да летя ниско защото завой който го взимам с около 30 той си мисли че съм карал с 60 там ... Edited January 11, 2011 by djadomraz Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
host Posted January 11, 2011 Share Posted January 11, 2011 Моля, моля... конкретния случай за който говориш си се беше засилил като хасковска маршрутка за последен клиент. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
djadomraz Posted January 11, 2011 Share Posted January 11, 2011 Тествах го няколко пъти този завой - с над 30 трудно го взимам. След като го взема натискам газта но то не се брои Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
host Posted January 11, 2011 Share Posted January 11, 2011 Охо, вече си и пилот-изпитател Може и с 30 да е било ама доста беше нахъсан... пък и в тая малка улица нещата действително излеждаха като в хасковския сценарий Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
XMD Posted January 11, 2011 Share Posted January 11, 2011 XMD, кв'о стана със загряването?Установи ли се проблема? Не успях да разбера къде е проблема, ще я карам бараката на майстор, че ми писна да се занимавам с нея. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Midex Posted January 18, 2011 Share Posted January 18, 2011 Имам един въпрос, пък дано някой може да ми даде практичен отговор.... Колата ми се води тип "купе", но всъщност е нещо подобно на хечбек - с др. думи капакът на багажника + стъклото се вдигат заедно и се задържат във вдигнато положение от 2 амортисьора. Първоначално всичко си беше ОК, но напоследък забелязвам, че "задната врата" все по-трудно се задържа в горно положение и тъй като е доста тежка, понякога сама слиза надолу. Като изключим варианта със закупуването на нови амортисьори (които за моя модел доста трудно ще намеря)...има ли някакво друго решение да направя малко по-стегнати настоящите амортисьори? Нямам си и представа как мога да "стегна" движението на амортисьор...дали да го смажа с някаква гъста грес, оказваща съпротивление или пък по друг начин.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
host Posted January 18, 2011 Share Posted January 18, 2011 http://dnes.dir.bg/news/simeon-saxkoburggotski-Podslushvaneto-na-Tanov-7808433 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
XMD Posted January 18, 2011 Share Posted January 18, 2011 (edited) Имам един въпрос, пък дано някой може да ми даде практичен отговор.... Колата ми се води тип "купе", но всъщност е нещо подобно на хечбек - с др. думи капакът на багажника + стъклото се вдигат заедно и се задържат във вдигнато положение от 2 амортисьора. Първоначално всичко си беше ОК, но напоследък забелязвам, че "задната врата" все по-трудно се задържа в горно положение и тъй като е доста тежка, понякога сама слиза надолу. Като изключим варианта със закупуването на нови амортисьори (които за моя модел доста трудно ще намеря)...има ли някакво друго решение да направя малко по-стегнати настоящите амортисьори? Нямам си и представа как мога да "стегна" движението на амортисьор...дали да го смажа с някаква гъста грес, оказваща съпротивление или пък по друг начин.... Доколкото съм запознат няма как да "стегнеш" амортисьора. Моят съвет е да потърсиш алтернативен амортисьор, а не заводския. Мисля че ги предлагат във всякакви дължини. Тук има доста. Edited January 18, 2011 by XMD Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
CyberHill Posted January 19, 2011 Share Posted January 19, 2011 Хора, предлагат ми, за дето се вика за без пари, едно Пежо 405... 90 коня е... дърто но запазено. Някой има ли преки впечатления от този котор? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mockingbird Posted January 19, 2011 Share Posted January 19, 2011 Имам един въпрос, пък дано някой може да ми даде практичен отговор.... Колата ми се води тип "купе", но всъщност е нещо подобно на хечбек - с др. думи капакът на багажника + стъклото се вдигат заедно и се задържат във вдигнато положение от 2 амортисьора. Първоначално всичко си беше ОК, но напоследък забелязвам, че "задната врата" все по-трудно се задържа в горно положение и тъй като е доста тежка, понякога сама слиза надолу. Като изключим варианта със закупуването на нови амортисьори (които за моя модел доста трудно ще намеря)...има ли някакво друго решение да направя малко по-стегнати настоящите амортисьори? Нямам си и представа как мога да "стегна" движението на амортисьор...дали да го смажа с някаква гъста грес, оказваща съпротивление или пък по друг начин.... Може да потърсиш и в Косер.Водят ги газови пружини.Погледни колко dN са и каква им е дължината в разтегнато положение.Най-добре ще е на място да отидеш, но предполагам и по телефона можеш да провериш за наличност или заместител. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
host Posted January 19, 2011 Share Posted January 19, 2011 Хора, предлагат ми, за дето се вика за без пари, едно Пежо 405... 90 коня е... дърто но запазено. Някой има ли преки впечатления от този котор? Колегата има такова... "бате, по-добре недей". Само за последните 7 месеца. Бензинова помпа, стартер, глава на блока, изпарител, термостат... др. не ги помня. Общо ремонти 700+ лв. Оу, да ... цялата предница също я оправя в близките 12м. Цялата изпускателна система. Главини на предни колела. Въобще, поддръжката му излезе през носа. И при това не е "простак" , съвсем отговорно си се отнася към колата, нито я пържи, нито нищо. Просто годинките й са много вече. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Midex Posted January 20, 2011 Share Posted January 20, 2011 Момчето се е отдало сериозно на дрифт не на гонки - http://vbox7.com/play:ea4f89bb Чудя се дали Пазу вече не е започнал да пие.... Пиян шофьор е блъснал десет коли, паркирани от двете страни на бургаската улица "Въстаническа", съобщиха от полицията. На 19 януари около 23.00 часа, при гъста мъгла и мокра асфалтова настилка, водачът на лек автомобил «Фолксваген Голф» се блъснал последователно в паркираните от двете страни на улицата десет леки автомобили, собственост на живущите в близост. Дрегерът е отчел 1,69 промила алкохол в кръвта на шофьора. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Overdrive Posted January 20, 2011 Share Posted January 20, 2011 (edited) Просто годинките й са много вече. То си е и до конкретната кола - как е карана, как е съхранявана, дали изобщо е поддържана, защото повечето май са на принцип "тая кола и без тва е стара, ще карам до последно (докато почне да се разпада), пък после ше и зема 1000лв" Какво ще рече без пари? щото за малко пари има какви ли не 20+ годишни бараки... Edited January 20, 2011 by Overdrive Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mockingbird Posted January 20, 2011 Share Posted January 20, 2011 Няма такова нещо като годинки за една кола.Има изминати километри и начин на поддръжка, и на шофиране.Това че е стара не означава, че е барака.Може да изгнила, но ако другото е наред..ламарините се оправят.И не са чак толкоз пари. Иначе за колата...имахме служебно такова..комби..Караше го бившия ми шеф.Прегря му мотора и му счупи торсиона.Караше го като .....абе няма такова каране.След като го заряза..един колега го взе..инвестира към 600лв и до ден днешен (бившия ми шеф я заряза преди около 6 години) си е с него без никакви оплаквания.Та така.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
XMD Posted January 20, 2011 Share Posted January 20, 2011 Чудя се дали Пазу вече не е започнал да пие.... Ееее, то ако беше Пазу, колите щяха да са поне 20 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
CyberHill Posted January 21, 2011 Share Posted January 21, 2011 Колегата има такова... "бате, по-добре недей". Само за последните 7 месеца. Бензинова помпа, стартер, глава на блока, изпарител, термостат... др. не ги помня. Общо ремонти 700+ лв. Оу, да ... цялата предница също я оправя в близките 12м. Цялата изпускателна система. Главини на предни колела. Въобще, поддръжката му излезе през носа. И при това не е "простак" , съвсем отговорно си се отнася към колата, нито я пържи, нито нищо. Просто годинките й са много вече. Хм... отказах се де, но твоя човек не е оправил най скъпото още - заден мост Благодаря за инфото То си е и до конкретната кола - как е карана, как е съхранявана, дали изобщо е поддържана, защото повечето май са на принцип "тая кола и без тва е стара, ще карам до последно (докато почне да се разпада), пък после ше и зема 1000лв" Какво ще рече без пари? щото за малко пари има какви ли не 20+ годишни бараки... Ми 1100лв... вижда ми се страшно евтино... все пак не е хептен дроб колата Ееее, то ако беше Пазу, колите щяха да са поне 20 Да не е мигрирал на изток ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Midex Posted January 21, 2011 Share Posted January 21, 2011 Да не е мигрирал на изток ? Той отдавна е в Бургас...ти не знаеше ли? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
CyberHill Posted January 21, 2011 Share Posted January 21, 2011 Не Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DON_CHEFO Posted January 21, 2011 Share Posted January 21, 2011 http://www.ferrari.com/FF/ - като ще говорим за коли... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
host Posted January 21, 2011 Share Posted January 21, 2011 Еми както е казал Енцо, трябва да се издържа на всяка цена състезателния отбор. Скоро да пуснат и джипче... че нали е модно. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DON_CHEFO Posted January 21, 2011 Share Posted January 21, 2011 (edited) Еми както е казал Енцо, трябва да се издържа на всяка цена състезателния отбор. Скоро да пуснат и джипче... че нали е модно. Само не искам да се плашункаш. Ако мислиш, че 6000 продадени коли могат да издържат състезателен отбор от калибъра на Ферари. 150 млн дават Малборо Мен ми е интересно как ще се държи тази с-ма 4х4 дето пишат, че е 50% по-лека от стандартните такива Като за 4местна АТМОСФЕРКА...май е добре? Най-грозното нещо естествено е цената и дано не я продадат на някой БГ лайн...извинявам се, тузар Хибрид ще има..."Жип"....по-скоро не Edited January 21, 2011 by DON_CHEFO Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.