Jump to content
BulForum.com

Обща дискусия на тема автомобили


netrootbg

Recommended Posts

Споко, споко, той майстора на спорта с белите ленти на капака на Голфа все ще си дойде до Плд от морето и ще го точкува и тоз'.

(някой да добави снимка на голф-а на Пазу, даващ "къси-дълги")

Edited by host
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 11.2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Момчето се е отдало сериозно на дрифт не на гонки :lol: :laughing: - http://vbox7.com/play:ea4f89bb

 

Правилно се е ориентирал към предното предаване за дрифт - то е най-доброто както може да се види в

клип :lol:

...ся като се замисля на дрифт шампионатите не пускат предно, щото ще точковат сички БНВта :woot

 

Колкото до прегряването обикновено датчика на перката е на радиатора и щом отваря термостата причината може би е или задръстен радиатор или въздух в системата.

Edited by Overdrive
Link to comment
Share on other sites

някой да добави снимка на голф-а на Пазу, даващ "къси-дълги"

 

Не разбирам що си мислите че Пазу кара така както пише. Нали съм го виждал - аз карам по-бързо... и то когато не съм се нервирал от автобус правещ змиорки за да спре на спирка и окончателно да е** мамата на цялото движение или кретени минаващи на толкова червено че още малко и на мен ще ми светне червеното - е те след тези случаи става страшно около мен (и изобщо не се гордея с което, даже ходих няколко пъти при една психоложка че както съм тръгнал ще очистя някой и то хилейки се злобно)

 

А според host май по-скоро трябва да летя ниско защото завой който го взимам с около 30 той си мисли че съм карал с 60 там ... :lol:

Edited by djadomraz
Link to comment
Share on other sites

Охо, вече си и пилот-изпитател :) Може и с 30 да е било ама доста беше нахъсан... пък и в тая малка улица нещата действително излеждаха като в хасковския сценарий ;)

Link to comment
Share on other sites

XMD, кв'о стана със загряването?Установи ли се проблема?

 

Не успях да разбера къде е проблема, ще я карам бараката на майстор, че ми писна да се занимавам с нея.

Link to comment
Share on other sites

Имам един въпрос, пък дано някой може да ми даде практичен отговор....

 

Колата ми се води тип "купе", но всъщност е нещо подобно на хечбек - с др. думи капакът на багажника + стъклото се вдигат заедно и се задържат във вдигнато положение от 2 амортисьора. Първоначално всичко си беше ОК, но напоследък забелязвам, че "задната врата" все по-трудно се задържа в горно положение и тъй като е доста тежка, понякога сама слиза надолу. Като изключим варианта със закупуването на нови амортисьори (които за моя модел доста трудно ще намеря)...има ли някакво друго решение да направя малко по-стегнати настоящите амортисьори? Нямам си и представа как мога да "стегна" движението на амортисьор...дали да го смажа с някаква гъста грес, оказваща съпротивление или пък по друг начин....:unsure:

Link to comment
Share on other sites

Имам един въпрос, пък дано някой може да ми даде практичен отговор....

 

Колата ми се води тип "купе", но всъщност е нещо подобно на хечбек - с др. думи капакът на багажника + стъклото се вдигат заедно и се задържат във вдигнато положение от 2 амортисьора. Първоначално всичко си беше ОК, но напоследък забелязвам, че "задната врата" все по-трудно се задържа в горно положение и тъй като е доста тежка, понякога сама слиза надолу. Като изключим варианта със закупуването на нови амортисьори (които за моя модел доста трудно ще намеря)...има ли някакво друго решение да направя малко по-стегнати настоящите амортисьори? Нямам си и представа как мога да "стегна" движението на амортисьор...дали да го смажа с някаква гъста грес, оказваща съпротивление или пък по друг начин....:unsure:

Доколкото съм запознат няма как да "стегнеш" амортисьора. Моят съвет е да потърсиш алтернативен амортисьор, а не заводския. Мисля че ги предлагат във всякакви дължини. Тук има доста.

Edited by XMD
Link to comment
Share on other sites

Имам един въпрос, пък дано някой може да ми даде практичен отговор....

 

Колата ми се води тип "купе", но всъщност е нещо подобно на хечбек - с др. думи капакът на багажника + стъклото се вдигат заедно и се задържат във вдигнато положение от 2 амортисьора. Първоначално всичко си беше ОК, но напоследък забелязвам, че "задната врата" все по-трудно се задържа в горно положение и тъй като е доста тежка, понякога сама слиза надолу. Като изключим варианта със закупуването на нови амортисьори (които за моя модел доста трудно ще намеря)...има ли някакво друго решение да направя малко по-стегнати настоящите амортисьори? Нямам си и представа как мога да "стегна" движението на амортисьор...дали да го смажа с някаква гъста грес, оказваща съпротивление или пък по друг начин....:unsure:

Може да потърсиш и в Косер.Водят ги газови пружини.Погледни колко dN са и каква им е дължината в разтегнато положение.Най-добре ще е на място да отидеш, но предполагам и по телефона можеш да провериш за наличност или заместител.

Link to comment
Share on other sites

Хора, предлагат ми, за дето се вика за без пари, едно Пежо 405... 90 коня е... дърто но запазено.

Някой има ли преки впечатления от този котор? :D

 

Колегата има такова... "бате, по-добре недей".

 

Само за последните 7 месеца. Бензинова помпа, стартер, глава на блока, изпарител, термостат... др. не ги помня. Общо ремонти 700+ лв.

Оу, да ... цялата предница също я оправя в близките 12м. Цялата изпускателна система. Главини на предни колела.

 

Въобще, поддръжката му излезе през носа. И при това не е "простак" , съвсем отговорно си се отнася към колата, нито я пържи, нито нищо.

 

Просто годинките й са много вече.

Link to comment
Share on other sites

Момчето се е отдало сериозно на дрифт не на гонки :lol: :laughing: - http://vbox7.com/play:ea4f89bb

 

Чудя се дали Пазу вече не е започнал да пие....:bgrin:

Пиян шофьор е блъснал десет коли, паркирани от двете страни на бургаската улица "Въстаническа", съобщиха от полицията.

На 19 януари около 23.00 часа, при гъста мъгла и мокра асфалтова настилка, водачът на лек автомобил «Фолксваген Голф» се блъснал последователно в паркираните от двете страни на улицата десет леки автомобили, собственост на живущите в близост. Дрегерът е отчел 1,69 промила алкохол в кръвта на шофьора.

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Просто годинките й са много вече.

 

То си е и до конкретната кола - как е карана, как е съхранявана, дали изобщо е поддържана, защото повечето май са на принцип "тая кола и без тва е стара, ще карам до последно (докато почне да се разпада), пък после ше и зема 1000лв" :D

Какво ще рече без пари? щото за малко пари има какви ли не 20+ годишни бараки...

Edited by Overdrive
Link to comment
Share on other sites

Няма такова нещо като годинки за една кола.Има изминати километри и начин на поддръжка, и на шофиране.Това че е стара не означава, че е барака.Може да изгнила, но ако другото е наред..ламарините се оправят.И не са чак толкоз пари.

Иначе за колата...имахме служебно такова..комби..Караше го бившия ми шеф.Прегря му мотора и му счупи торсиона.Караше го като .....абе няма такова каране.След като го заряза..един колега го взе..инвестира към 600лв и до ден днешен (бившия ми шеф я заряза преди около 6 години) си е с него без никакви оплаквания.Та така....

Link to comment
Share on other sites

Колегата има такова... "бате, по-добре недей".

 

Само за последните 7 месеца. Бензинова помпа, стартер, глава на блока, изпарител, термостат... др. не ги помня. Общо ремонти 700+ лв.

Оу, да ... цялата предница също я оправя в близките 12м. Цялата изпускателна система. Главини на предни колела.

 

Въобще, поддръжката му излезе през носа. И при това не е "простак" , съвсем отговорно си се отнася към колата, нито я пържи, нито нищо.

 

Просто годинките й са много вече.

 

Хм... отказах се де, но твоя човек не е оправил най скъпото още - заден мост :D

Благодаря за инфото

 

То си е и до конкретната кола - как е карана, как е съхранявана, дали изобщо е поддържана, защото повечето май са на принцип "тая кола и без тва е стара, ще карам до последно (докато почне да се разпада), пък после ше и зема 1000лв" :D

Какво ще рече без пари? щото за малко пари има какви ли не 20+ годишни бараки...

 

Ми 1100лв... вижда ми се страшно евтино... все пак не е хептен дроб колата :D

 

Ееее, то ако беше Пазу, колите щяха да са поне 20 :lol:

 

Да не е мигрирал на изток ? :lol:

Link to comment
Share on other sites

Еми както е казал Енцо, трябва да се издържа на всяка цена състезателния отбор. Скоро да пуснат и джипче... че нали е модно.

Link to comment
Share on other sites

Еми както е казал Енцо, трябва да се издържа на всяка цена състезателния отбор. Скоро да пуснат и джипче... че нали е модно.

Само не искам да се плашункаш. Ако мислиш, че 6000 продадени коли могат да издържат състезателен отбор от калибъра на Ферари. 150 млн дават Малборо :)

 

Мен ми е интересно как ще се държи тази с-ма 4х4 дето пишат, че е 50% по-лека от стандартните такива :) Като за 4местна АТМОСФЕРКА...май е добре? :blush: Най-грозното нещо естествено е цената и дано не я продадат на някой БГ лайн...извинявам се, тузар :D

 

Хибрид ще има..."Жип"....по-скоро не :)

Edited by DON_CHEFO
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...