Blitz^^ Posted February 7, 2009 Share Posted February 7, 2009 Ти очевидно много ги разбираш колите. Може ли да се снимам с тебе някой път? xD Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Botev1912 Posted February 7, 2009 Share Posted February 7, 2009 (edited) Що бе .. да не я буташ случайно ? Или може би я управляваш с дистанционно ? . И като се обърне в някой по-остър завой - отдоло пише Made in Japan изобщо за фолксвагени не ми говори, особено за старите. Такава дървена возия и сигурно и ладите нямат Edited February 7, 2009 by Botev1912 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pazu Posted February 7, 2009 Share Posted February 7, 2009 изобщо за фолксвагени не ми говори, особено за старите. Такава дървена возия и сигурно и ладите нямат Ходи ги разправяй на американците тия . Хем ще си отвориш много теми за разговор и ще те питат какво е лада и няма да те има тука дълго време , та да не ръсиш простотии така от дъжд на вятър . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
host Posted February 7, 2009 Share Posted February 7, 2009 (edited) Що питаш персонално защо го е взел?Да ти обясняваме ли колко на оферта го взе и какво караше преди или си забравил???Да не почваме. Ами ако искаш може да ме образоваш, давай.Почни ги АБС-и, ЕСП-та, Подгряване предни огледала, Подгряване предно стъкло, Задни Дискови спирачки само простотии на по 50 години дето ги пускат и после не ги копират всички.Мани, мани.Въздушни възглавници, 3 точкови колани...все Европа....ама мани бегай...хубаво, че е NSX-а та да има поне с какво да се затварят устите на такива като мен. Интересно ми какво толкова са допринесли съществено азиатците?Освен прослувутите разработки на Мистубиши на двигатели облужващи се 4 пъти по-често от другите поради прекомерна мощност, също толкова безумното налагане на издухана концепция от Субаро за двигатели - както дизел така и бенз.Сега е момента да споменем и безмисленото хвърляне на Тойота в битка с GM, което резултира в почти милион върнати за преправяне автомобили само миналия месец, а миналата година имаше още 5-6 случая на такива връщания от които поне 2 за над 500 000 автомобила?!?!?Хм...все хубави работи като гледам. Ама понеже се отнесох да едитна сега. Мене приказката си ми беше да не се бутат автомобили с принципно различни замисли в една категория.Не може автомобил, който още на чертожната дъска се мисли как да е най-евтин преди всичко да го пратим срещу 1-ва серия на БМВ, не сте ли съгласни?Ако сте със здраве. Edited February 7, 2009 by host Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thief Posted February 7, 2009 Share Posted February 7, 2009 Въпросната Тойота докараха до фалит GM който в момента се бори за оцеляване с правителствен заем. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
host Posted February 7, 2009 Share Posted February 7, 2009 Това горе е наистина голяма простотия.Голф 2, Пасат 2 имат по-добра возия от някои автомобили които и в момента се произвеждат и не струват от порядъка на 15 000 лв ами доста повече, което е трагикомично.Говоря ако са подържани като хората. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
host Posted February 7, 2009 Share Posted February 7, 2009 (edited) Споко, Тойота си натискат парцалите.Нека обявят за 1-вите 3 месеца всички каква е картинката и после ще се посмеем дружно.Нека не бързаме.GM няма да фалира поне ако се задържат нивата на суровия петрол и Volt не се окаже пълна гавра. Тойота Януари -32.3% GM - 48.8%( общо ) Това е само САЩ, моята прогноза е Тойота да наваксат скоро изоставането. Edited February 7, 2009 by host Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thief Posted February 7, 2009 Share Posted February 7, 2009 Напротив. ГМ практически бяха фалирали, но на фона на огромната безработица решиха да им дадат пари. И не са ГМ...ами цялото им трио заминаха. Тези проценти какво трябва да са ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
host Posted February 7, 2009 Share Posted February 7, 2009 (edited) Спад в продажбите като обем спрямо Януари 2008.Нещо такова И тук http://www.autoblog.com/2009/02/07/toyota-...-credit-rating/ Edited February 7, 2009 by host Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thief Posted February 7, 2009 Share Posted February 7, 2009 (edited) Всеки има спад...дори една квартална будка за вестници да вземеш ще покаже спад. Идеята е, че бизнес модела на тойота беше по-добрия. Отдавна американците не са инвестирали един цент в mainstream иновации. Същото донякъде правят и германците. Не тойота пуснаха работниците си на 1/3 раб. ден, а твоята любима марка. Та като заговори за продажби, виж тези на бмв. Там е трагедия. Иначе за дървената возия и посредствеността на VW съм напълно съгласен. Edited February 7, 2009 by Thief Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DON_CHEFO Posted February 7, 2009 Share Posted February 7, 2009 А ти да каза нещо различно от него?Не.Тия бюджетните нямат работа в класата на Мерк, БМВ, Ауди, Лексъс и прочие. Както и примерно Айго не може да го сравняваме със Флайнг Спър, те нямат нищо общо. ^това за ДедоМраз Моля да се чете статистиката от новинарската секция на форума за автомобили.БМВ са с по-добри продажби от който и да е Премиум Бранд в САЩ( луксозните марки ), така че по-кротко. Системата на светлините на новата 7-ца НЯМА аналог в СВЕТА!Двигателя на водород в 7 серия - тестовия, който с лека конверсия си минава изцяло на водород, и да за обикновенния двигател говорим - също няма аналог в света.Бенц да не говорим колко са напред в компресорните разработки и турбинирането.Въобще тия приказки за Азия да не ги подхващаме.Тия "псевдо" зелени кошници са само за пред гейовете и green peace, всички други знаят, че са прах в очите.Новата М3-ка дава по-добър разход при истински условия от Приус 1, вероятно и от 2-ката. aйде чети де. става дума за М версията. Колко има продаден 50 000 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
host Posted February 7, 2009 Share Posted February 7, 2009 (edited) Ммм, Фюжън на Форд далеч не е лош...принципно любима марка нямам.Гледам кой какво изкарава и как се представя то.Спор няма, че Тойота имаха по-добра концепция за мениджмънт в световен мащам, но явно и тяхната има сериозни недостатъци.Колкото до БМВ, те сравнени с конкурентите в техния клас са си цвете. VW не съм слонен да ги нарека дървени.Фаетон-а който изкраха те си беше порядъчно добра кола, но прекалено скъпа за производство от тях.И като говоря за VW аз по-скоро говоря за Порше.Не ги наричам посредствени заради огромния труд вложен в DSG и това, че в момента доста хора пият от тяхната чешма вода Иначе ме е жал как Форд опропасти Волво през последните години, точно както стана със Сааб( ама то в продължение на много време ) от GM.Грозна история. Ами то аз, чета ама другите май не... BMW -15.5% Audi -26.4% Acura -29.7% Infiniti -17.7% Mercedes -42.9% Porsche -36.1% BMW Group -15.5% Chrysler LLC -54.8% FoMoCo -40.2% General Motors -48.8% 1 Honda America -27.9% Nissan NA -29.7% Toyota Mo Co -31.7% Edited February 7, 2009 by host Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DON_CHEFO Posted February 7, 2009 Share Posted February 7, 2009 Тойота има спад от 95%. От 17 млрд до едва 1,5 млн заради кризата Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
djadomraz Posted February 7, 2009 Share Posted February 7, 2009 (edited) А ти да каза нещо различно от него?Не.Тия бюджетните нямат работа в класата на Мерк, БМВ, Ауди, Лексъс и прочие. Както и примерно Айго не може да го сравняваме със Флайнг Спър, те нямат нищо общо. ^това за ДедоМраз host, аз не казах ли че нещата имат цени? Не може да сравняваш коли различни класове и да викаш - ама тая е по-убава. Ми по-убава е ама струва 200+ хиляди лева да го таковам и таралясника. Ти какво би предпочел, кажи ми честно - Мерцедес А класа или Тойота Авенсис. Дай да сме реалисти, а? И даже BMW 1-ца е около 2 пъти по-скъпа от въпросната Тойота. Някакво обяснение с КАКВО ТОЛКОВА е по-добра можеш ли да ми кажеш? Ти още малко японските ще ги изкараш че са с качеството на руските лади ебати. То бива култ бива фанатизъм ама твоето май граничи с тъпотия май май. Защо обясняваш колко по-добри коли са BMW и Мерцедес като цяло след като моделите си имат цени. Ми дай да сравняваме само най-високите модели специална изработка примерно с Ролс или Бентли, а? Ама едните нямали позлатени дръжки на вратите... ми нямат я - пари струват тия работи... Edited February 7, 2009 by djadomraz Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DON_CHEFO Posted February 7, 2009 Share Posted February 7, 2009 (edited) host, аз не казах ли че нещата имат цени? Не може да сравняваш коли различни класове и да викаш - ама тая е по-убава. Ми по-убава е ама струва 200+ хиляди лева да го таковам и таралясника. Ти какво би предпочел, кажи ми честно - Мерцедес А класа или Тойота Авенсис. Дай да сме реалисти, а? И даже BMW 1-ца е около 2 пъти по-скъпа от въпросната Тойота. Някакво обяснение с КАКВО ТОЛКОВА е по-добра можеш ли да ми кажеш? Ти още малко японските ще ги изкараш че са с качеството на руските лади ебати. То бива култ бива фанатизъм ама твоето май граничи с тъпотия май май. Много си прав дЕдо. За 1-ца да броиш 50 бона си е кощунство и здраво трябва да те пере тока. При положение, че ще карам топ версията на Инсигния и то бензин за тия пари или пък може и да се вредя за 159. Или Тайп Р.....варианти много Edited February 7, 2009 by DON_CHEFO Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
host Posted February 7, 2009 Share Posted February 7, 2009 Ти ги даваш личностните квалификации, аз не бих си позволил. Аз какво съм ти написал?Ти какво четеш? Твоята Тойта дори не е в категория с А-Клас.Виж Йарис или оная другата малката са... Аз не искам да сравняваме кашкавала със сиренето ама ти продължавай да пишеш неща които не съм казал. За качество споменаваш.Ами като изработка ако съдим по връщанията до завод или дилър май Хонда доста години беше 1-ва в положителен аспект. Не искам да кажа, че бюджетната кола не може да е качествено сглобена, но от нея не може да се очаква същото като един модел в който е инвестирано добре. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DON_CHEFO Posted February 8, 2009 Share Posted February 8, 2009 (edited) Ти ги даваш личностните квалификации, аз не бих си позволил. Аз какво съм ти написал?Ти какво четеш? Твоята Тойта дори не е в категория с А-Клас.Виж Йарис или оная другата малката са... Аз не искам да сравняваме кашкавала със сиренето ама ти продължавай да пишеш неща които не съм казал. За качество споменаваш.Ами като изработка ако съдим по връщанията до завод или дилър май Хонда доста години беше 1-ва в положителен аспект. Не искам да кажа, че бюджетната кола не може да е качествено сглобена, но от нея не може да се очаква същото като един модел в който е инвестирано добре. 525и 88 хиляди лева. Ауди А4 турбо 59 хиляди лева, Опел Инсигния турбо 49 хиляди. ДВД-то с нави на баварията струва колкото кола 2000-та година, а за опела е стандарт. В ауто билд ли го видях или друго списание. Ебал съм ти и 5-цата за двойно повече пари. Ако ме пере толкова съчмата за 40 бона(отгоре) ще я направя 4х4 с 2 двигателя - един отпред и един отзад. Мисля, че хората са доста по-умни от нас, за да ги сравнят и да ги сложат в един клас, а? Или вие парите ги берете от дърветата. Ако е така, викнете ни с дядомраз да поберем малко Edited February 8, 2009 by DON_CHEFO Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
djadomraz Posted February 8, 2009 Share Posted February 8, 2009 (edited) Твоята Тойта дори не е в категория с А-Клас.Виж Йарис или оная другата малката са... КОЛКО яриса ще вземеш за 50 бона бе момче? Я се събуди. Авенсис не е категорията А клас, нито е категорията на BMW 1-ца, но струва ПО-МАЛКО ОТ ТЯХ! Не искам да кажа, че бюджетната кола не може да е качествено сглобена, но от нея не може да се очаква същото като един модел в който е инвестирано добре. Затова дайте да си купуваме само ръчно сглобени Ролсове, Ферарита и Ламборджинита, защото всичко друго е боклук. Така ли да разбирам последното ти изказване? Edited February 8, 2009 by djadomraz Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
host Posted February 8, 2009 Share Posted February 8, 2009 (edited) Не виждам смисъл да продължавам да пиша и ти да ме цитираш и да коментираш нещо, което само ти виждаш. Щом ТИ казваш да си купуваме само Ролсове, ок.Аз такова нещо не казвал.Нито пък, че ако искам да си купя семейна кола ще си купя A-Class или Авенсис.Както много добре знаем, бюджета определя избора на стоката.Въобще не ми е ясно защо смесваш/те автомобили от ЯВНО различни ценови листи с явно различни концепции. Факт, че при тест на Голф 5 и 1-ва серия извода беше...искате качество без компромис взимате 1-цата, искате реалност взимате мнооого по-евтиния Голф и получавате пак качествена кола, която ако сте един нормален шофьор даже няма да ви направи впечатление разликата в 1-цата.Това е. Горе, пак неща дето не съм ги казал гледам.Че кой ти е говорил за Инсигния и 525????Май всеки си пише що му е на сърце и ме цитира ей, така за густо. И да Инсигния и 5-та серия са от различни класове Форд Мондео и Инсигния....мда Хората отиващи да гледат ценовата листа на Бентли, Ролс и Ферари са различни от тези гледащи на Опел, Форд и Шеви.Аз това казвам.Не знам вие какво искате да кажете вече. Edited February 8, 2009 by host Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DON_CHEFO Posted February 8, 2009 Share Posted February 8, 2009 Не виждам смисъл да продължавам да пиша и ти да ме цитираш и да коментираш нещо, което само ти виждаш. Щом ТИ казваш да си купуваме само Ролсове, ок.Аз такова нещо не казвал.Нито пък, че ако искам да си купя семейна кола ще си купя A-Class или Авенсис.Както много добре знаем, бюджета определя избора на стоката.Въобще не ми е ясно защо смесваш/те автомобили от ЯВНО различни ценови листи с явно различни концепции. Факт, че при тест на Голф 5 и 1-ва серия извода беше...искате качество без компромис взимате 1-цата, искате реалност взимате мнооого по-евтиния Голф и получавате пак качествена кола, която ако сте един нормален шофьор даже няма да ви направи впечатление разликата в 1-цата.Това е. Аз ти казах. Хората са ги сравнили. Единствено не ми хареса разхода(който от една страна за турбо мотор) е добър, но да дадеш 2 пъти повече пари и да трябва да дадеш ощ 5000 лева.......ТАТЕ не е с фамилия ТРЪМП Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pazu Posted February 8, 2009 Share Posted February 8, 2009 (edited) Абе не че е боклук ... ама като че ли ... колкото повече се механизира пройзводството на коли и колкото повече им се вкарва електроника , толкова повече за нищо не стават .... смисъл ... кола на 20 години като голф 2 все още държи фронта , лади , москвичи дето даже са на по ~40... всичко си е наред и са си в движение ... ама ако почнем да броим от сега , след 20 години едва ли ще има кола която да е на 20 години и да върви .... освен ако не е някой единичен случай А и като стана дума за марки и модели ... я ми кажете колко бмвта на 20 години сте виждали и колко често ги виждате , ами пежа , ами мерцедеси , ами нисани , шкоди и т.н ? А сега ми кажете по колко голф 2ки виждате на ден , ами пасати ? Ето коя е здравата кола Edited February 8, 2009 by pazu Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pi4aga Posted February 8, 2009 Share Posted February 8, 2009 Голф 2, Пасат 2 имат по-добра возия от някои автомобили които и в момента се произвеждат и не струват от порядъка на 15 000 лв ами доста повече, което е трагикомично. Новата М3-ка дава по-добър разход при истински условия от Приус 1, вероятно и от 2-ката. Като цяло оставам с впечатление, че всички иновации в посл. време идват от Азия. момци,спрете се. дишайте дълбоко. не забравяйте да си сърбате предписаните ви отвари. направо се чудя от къде ги раждате подобни сентенции,особено за първите два цитата Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
host Posted February 8, 2009 Share Posted February 8, 2009 И аз не знам ти какво ще раждаш?!1-вия е от личен опит след цял ден возене в перфектно поддържан технически Голф 2 и после ме возиха в Шеви от тия като на бакшишите ама от големите.Еми Шевито ме уби по паважа( и да Шевито е на по-малко Км от Голфеца ). 2-рото от впечатленията ми от тест на писта с каране с нормална скорост продължително време разхода им беше еднакъв. Ходи пий едно топло мляко и лягай спокоен. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pi4aga Posted February 8, 2009 Share Posted February 8, 2009 мляко не пия,но продължавам да настоявам вие да си пиете предписаните медикаменти,преди да поствате във форума в момента дали се усещаш как твърдиш,че собственика на голфа е намерил начин да заобиколи законите на физиката,а пък инжинерите от бнв пък направо са ги пренаписали? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pazu Posted February 8, 2009 Share Posted February 8, 2009 (edited) мляко не пия,но продължавам да настоявам вие да си пиете предписаните медикаменти,преди да поствате във форума в момента дали се усещаш как твърдиш,че собственика на голфа е намерил начин да заобиколи законите на физиката,а пък инжинерите от бнв пък направо са ги пренаписали? Пичага .. я си снимай шофьорската книжка , че ми е интересно да видя датата на издаване и егн-то ти (само първите 2 цифри ) .. ако нямаш такъв документ изобщо , те съветвам да не се разписваш повече поне в авто раздела А ако имаш все пак ... вземи покарай няколко модела на една и съща марка от различни години Edited February 8, 2009 by pazu Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.