CyberHill Posted September 17, 2010 Share Posted September 17, 2010 Айде отваряй... и аз имам каквод а кажа, ама ще да е за Ауди Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Midex Posted September 17, 2010 Share Posted September 17, 2010 Не знам... ама 120к.с. са мнооого малко за преминаване на Шипка.... Направо ми идваше да я засиля от някъде.... Добре че не бях на климатик 150к.с. дизелашки пък са малко за Беклемето... Истината е над 200. Не е задължително да е над 200...трябва да те повозя към Шипка или Беклемето някой път (на климатик)...и ако искаш - на високи предавки. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Psihara^^ Posted September 17, 2010 Share Posted September 17, 2010 BMW 1934-1936 BMW 315/1 1935-1937 BMW 319/1 1937-1939 BMW 328 1940 BMW 328 at Mille Miglia 1940 BMW 328 Kamm Coupe 1957 BMW Isetta 300 - Red 1957-1959 BMW 600 1958 BMW Isetta 300--Green 1958 BMW Isetta 300--Green--Rear 1959-1965 BMW 700 1975 BMW 3.0 CSL Art Car by Alexander Calder 1976 BMW 3.0 CSL Art Car by Frank Stella 1977 BMW 320i Group 5 by Roy Lichtenstein 1979 BMW M1 Art Car by Andy Warhol 1982 BMW 632 CSi Art Car by Ernest Fuchs 1986 BMW 635 CSi Art Car by Robert Rauschenberg 1988 BMW e30 M3 Photography by Webb Bland 1988-1991 BMW Z1 1989 BMW M3 Art Car Michael Jagamara Nelson 1989 BMW M3 Raceversion Art Car by Ken Done 1990 BMW 730i Art Car by Cesar Manrique 1991 BMW 525i Art Car by Esther Mahlangu 1991 BMW Z1 Art Car by A. R. Penck 1992 BMW 3-Series Art Car by Sandro Chia 1995 BMW 850 CSi Art Car by David Hockney 1999 BMW 323 ti 1999 BMW 323 ti 2 1999 BMW 323 ti 3 1999 BMW 323 ti 4 1999 BMW 328i 3 1999 BMW M5 1999 BMW M5 2 1999 BMW M Coupe 1999 BMW Z3 1999 BMW Z3 2 1999 BMW Z9 Gran Turismo Concept 2000 BMW Z9 Convertible Concept 2002 BMW 760Li Yachtline Concept 2003 BMW 325Ci Europrojektz ///OSS 2004 BMW 330i ZHP Europrojektz DarXide 2003 BMW AC Schnitzer V8 Topster 2003 BMW Alpina Roadster V8 2004 AC Schnitzer BMW ACS6 2004 AC Schnitzer BMW ACS6 Cabriolet 2004 BMW 645Ci Coupe 2004 BMW 645Ci Convertible 2004 BMW Alpina B7 2004 BMW Concept M5 2004 BMW HR2 2004 BMW Williams F1 FW26 2005 AC Schnitzer BMW ACS1 2005 AC Schnitzer ACS3 2005 AC Schnitzer BMW ACS5 Touring 2005 AC Schnitzer TENSION 2005 BMW 330i 2005 BMW Alpina Roadster S 2005 BMW M5 2005 BMW Simple Concept 2005 BMW X5 Ultimate Listening Machine 2005 BMW Z4 Coupe Concept 2005 G-Power BMW G6 2005 HARTGE 645 Ci 5.1 2006 AC Schnitzer ACS6 Sport 2006 BMW 3 Series Sports Wagon 2006 BMW 330i 2006 BMW 7 Series 2006 BMW Alpina B7 2006 BMW Le Mans Classic 2006 BMW M6 2006 BMW Mille Miglia Concept 2006 BMW Z4 M Coupe 2006 BMW Z4 M Coupe Motorsport Version 2006 BMW Z4 M Roadster 2006 BMW Z4 Photography by Webb Bland 2006 C.L.E.V.E.R. Research Vehicle 2006 Hamann BMW M5 Edition Race 2006 HARTGE BMW M6 2007 AC Schnitzer BMW E92 3-Series Coupe 2007 AC Schnitzer GP3.10 Concept BMW 3-Series 2007 AC Schnitzer BMW Z4 M Coupe 2007 AC Schnitzer BMW Z4 M Coupe Profile 2007 AC Schnitzer BMW Z4 M Roadster 2007 AC Schnitzer TENSION BMW 6-Series 2007 Alpina B3 BiTurbo based on BMW 335i 2007 BMW 335i Coupe 2007 BMW 3 Series Convertible 2007 BMW 7-Series Exclusive Edition 2007 BMW Concept 1 Series tii 2007 BMW Concept CS 2007 BMW Hydrogen 7 2007 BMW Limited Edition Individual M6 Convertible 2007 BMW M3 Concept 2007 BMW M6 Cabriolet 2007 BMW Sauber F1.07 2007 BMW X5 2007 BMW Concept X6 2007 BMW Concept X6 ActiveHybrid 2007 G-Power BMW M3 CSL 2007 Hamann BMW 3 Series Convertible 2007 Hamann BMW 3 Series Coupe 2007 Hamann BMW 5-Series 2007 Hamann BMW M6 Widebody 2007 Hamann BMW X5 E 70 2007 Hamann BMW Z4 M Coupe 2007 Hamann BMW Z4 M Roadster 2007 Hamann BMW Z4 Roadster 2007 Kelleners Sport BMW 3 Series 2007 Lumma Design BMW CLR 600 S 2007 Lumma Design CLR 500 RS BMW M5 2008 AC Schnitzer ACS1 BMW 1-Series Convt 2008 AC Schnitzer ACS3 Sport BMW M3 Convt 2008 AC Schnitzer ACS3 Sport BMW M3 2008 AC Schnitzer BMW 1-Series Convertible 2008 AC Schnitzer BMW ACS1 3.5i 2008 AC Schnitzer BMW ACS6 2008 AC Schnitzer BMW X5 Falcon 2008 BMW 1-Series Convertible 2008 BMW 1 Series Coupe 2008 BMW 5 Series 2008 BMW 6 Series 2008 BMW Concept X1 2008 BMW Gina Light Visionary Model 2008 BMW M1 Homage Concept 2008 BMW M3 2008 BMW M5 Touring 2008 BMW M-Zero Concept by Mael Oberkampf 2008 BMW Sauber F1.08 2008 BMW X5 M Sport Package 2008 BMW X6 Sports Activity Coupe 2008 BMW Z0 Concept Design by Andrei Avarvarii 2008 Hamann BMW 3-Series Thunder 2008 Hamann BMW 6 Series 2008 Hamann BMW X5 Flash 2008 HARTGE BMW X5 2008 HARTGE BMW X6 2008 Lumma Design BMW CLR X530 2008 Lumma Design BMW CLR X530 Diesel 2009 AC Schnitzer BMW 7 Series 2009 AC Schnitzer BMW ACS3 3.5d Nardo Record 2009 AC Schnitzer BMW X6 2009 AC Schnitzer BMW X6 Falcon 2009 BMW 3 Series Sedan and Sport Wagon 2009 BMW 5 Series Gran Turismo 2009 BMW 7 Series 2009 BMW 760i & 760Li 2009 BMW Alpina B3 2009 BMW Alpina B5 S 2009 BMW Alpina B6 GT3 2009 BMW Alpina B6 S 2009 BMW Alpina B7 Bi-Turbo 2009 BMW Alpina D3 Bi-Turbo 2009 BMW Concept 5 Series Gran Turismo 2009 BMW E92 M3 Darth Maul by MW Design Technik 2009 BMW H2R project Art Car by Olafur Eliasson 2009 BMW M Concept Design by Idries Noah 2009 BMW M3 ALMS Race Car 2009 BMW M3 Convertible 2009 BMW M3 Edition Model 2009 BMW Motorrad BMW C1-E Concept 2009 BMW RZ M6 by Racer X Design 2009 BMW Vision EfficientDynamics 2009 BMW X5 M 2009 BMW X6 M 2009 BMW Z4 Art Car Expression of Joy 2009 BMW Z4 Roadster 2009 G-Power BMW M5 Hurricane RS World Record 2009 G-Power BMW M6 Hurricane CS 2009 G-Power BMW X5 Typhoon 2009 G-Power G4 BMW Z4 2009 Hamann BMW 7 Series 2009 Hamann BMW X6 Tycoon 2009 Hamann BMW X6 2009 Hartge BMW 135i Coupe 2009 Hartge BMW M3 Aerodynamic Kit 2009 Hartge BMW X6 2009 Hartge BMW Z4 2009 Prior Design BMW 6er 2009 RDSport BMW RS35 Biturbo 2009 Vorsteiner BMW E90 M3 Sedan 2009 Vorsteiner GTS3 BMW M3 2010 AC Schnitzer 5 Series GT BMW F07 2010 AC Schnitzer BMW X1 2010 AC Schnitzer BMW X6M 2010 AC Schnitzer BMW X6M Falcon 2010 AC Schnitzer BMW Z4 E89 2010 BMW 3 Series 2010 BMW 5 Series Long-Wheelbase Sedan 2010 BMW 5-Series Sedan 2010 BMW 5-Series Touring 2010 BMW 760i and 760Li 2010 BMW ActiveHybrid 7 2010 BMW Alpina B3 S Biturbo 2010 BMW Concept 5 Series ActiveHybrid 2010 BMW Concept Gran Coupe 2010 BMW M2 Concept Design of Amadou Ndiaye 2010 BMW M3 GT2 Art Car by Jeff Koons 2010 BMW M3 Performance Package 2010 BMW X1 2010 BMW X5 2010 BMW X5 M Sports Package 2010 BMW Z4 sDrive35is 2010 G-Power BMW 760i Storm 2010 G-Power BMW M3 GT2 S & M3 Tornado CS 2010 G-Power BMW X5 Typhoon 2010 G-Power BMW X6 Typhoon RS Ultimate 2010 Hamann BMW 5 Series Gran Turismo 2010 Hamann BMW Z4 E89 2010 Hamann Tycoon Evo M based on BMW X6 M 2010 Hartge BMW 5 Series Gran Turismo 2010 Hartge BMW X5 Beau de Beckingen 2010 Hartge BMW X6 M 2010 Hartge BMW Z4 Aerodynamic Kit 2010 Lumma Design BMW CLR X 650 M 2010 Lumma Design BMW X6 M 2010 Lumma Design TopCar BMW 5 Series 2010 Manhart Racing BMW M3 E91 V10 2010 Manhart Racing BMW M3 E92 Compressor 2010 Manhart Racing BMW M3 V10 2010 Manhart Racing BMW Z4 V10 2010 MWDesign BMW Z4 E89 Slingshot 2010 Nowack Motors N635S Hans Nowack Edition 2010 RDSport BMW M3 RS46 2010 Vorsteiner BMW GTRS3 M3 Widebody Coupe 2010 Vorsteiner BMW VR-7 Sportive Aero Package 2010 Vorsteiner V-MS Package BMW 3 Series 2011 ArmorTech BMW X6 ARMG Coupe 2011 BMW X3 BMW 328 - Silver - Front Angle BMW 328 - Silver - Side Angle BMW 2002 tii Reconstructed BMW Alpina B5 BMW Hamann Las Vegas Wings BMW Hamann Z8 BMW M Roadster BMW M1 Andy Warhol Art Car - Front BMW M1 Andy Warhol Art Car - Front Angle BMW M1 Andy Warhol Art Car - Front & Top BMW M1 Andy Warhol Art Car - Side Angle BMW M1 Group 4 - Black - Front Angle BMW M1 Group 4 - White - Front BMW M1 Group 4 - White - Front Angle BMW M1 - Orange - Front Spoiler - Side Angle BMW M1 - Orange - Side Angle BMW M1 - Red & Black - Front Angle BMW M1 - Red & Black - Side Angle BMW M1 - Red - Front Angle BMW M1 - Red - Lettering - Side Angle BMW M1 - Red - Side Angle BMW M1 - White - Side BMW Z3 BMW Z3 silver BMW Z4 BMW Z8 STRUT BMW 7 Series STRUT BMW X5 Cologne BMW Sauber F1.06 Безмисленост. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Midex Posted September 17, 2010 Share Posted September 17, 2010 Иване, какво беше туй излияние от тебе? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DON_CHEFO Posted September 17, 2010 Share Posted September 17, 2010 Съгласен съм с последния ред Голяма хапка се оказа. Следващите ще са Мерцедес според мен. Дал съм им срок 3 години без титли и адиос Ф1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
host Posted September 17, 2010 Share Posted September 17, 2010 Иване, какво беше туй излияние от тебе? Провокация се нарича чака ни да клъвнем. Инак, да. Може и да не е 200 к.с. - 192 к.с. също стават Като цяло стига да има добър въртящ момент, добро съотношение к.с. / кг става. А горе сигурно Мидекс е имал предвид високи обороти, не "предавки", щото на планинско не си го представям. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Midex Posted September 17, 2010 Share Posted September 17, 2010 А горе сигурно Мидекс е имал предвид високи обороти, не "предавки", щото на планинско не си го представям. Мидекс като казва нещо, обикновено знае какво има предвид. Имах предвид точно високите предавки, тъй като 80% от въртящият ми момент го имам още на 1500 оборота (имам го засечено на дино графика) и затова мога да си обясня защо когато минавам през някои по-ниски планини (1000-1200 м височинни преходи) бих могъл да стигна от началото до края само на 5-та...не е много практично при скорости под 50 км./ч, но заради пробата става...и то без да се мъчи колата. Разбира се от 50 км/ч няма да тръгна на 5-та да изпреварвам някой - говорим по принцип за дърпане и оползотворяване на мощността. Може би за това спомага факта, че съм с малко повече цилиндри от масовите коли, а и нямам турбо, че да гоня обороти. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
host Posted September 17, 2010 Share Posted September 17, 2010 T.e. ще го возиш пенсионерската или...? Дай да видим кривата на въртящия - ся се изфука пък не показа Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Midex Posted September 17, 2010 Share Posted September 17, 2010 Пенсионерската я...или на жаргона от писта Лаута - туристическата. Листа с кривата ще да е в някое чекмедже...ще го потърся. Иначе си е стандартна графика - въртящият тръгва стръмно и на 1800 оборота вече гони 200 нютонметра, след това още малко се качва и докъм 5600 оборота седи на максимум с леки колебания нагоре-надолу, след което плавно започва да пада. С конете е малко по-различно - още отначалото стръмно вървят докъм 5600 оборота, задържат се на максимума до 6000 и после плавно започват да падат докато удари прекъсвача малко под 7000. Ако намеря листа ще го сканирам и ще го видиш като графика... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DON_CHEFO Posted September 17, 2010 Share Posted September 17, 2010 (edited) И на мен ми се ще да видя как ти се ряпка колата. Edited September 17, 2010 by DON_CHEFO Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Midex Posted September 17, 2010 Share Posted September 17, 2010 Няма да ти хареса.... 1. Не е червена или жълта. 2. Няма кон на нея...барем форд-мустанг да беше, можеше да те прелъжа с другия кон. 3. Никъде няма италиански надписи - само английски... 4. Наистина не е нещо особено - просто е една пъргава атмосферка и толкова. Отговорих на CyberHill, понеже каза, че се измъчвал при по-високите преходи и то с нелоши коне (а той е с италианка между другото ) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
host Posted September 17, 2010 Share Posted September 17, 2010 (edited) Нищо, ние ще дойдем с Чефо... ще донесем ракия... ще почнем да те омайваме как може да си внесеш за безпари голям v6 (3.0 v6 ford) за твоята. После Чефо с ръце (като стар рибар) ще почне да показва колко голямо турбо може да се събере в коша... на сутринта само глава ще боли Edited September 17, 2010 by host Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
xXx Posted September 17, 2010 Share Posted September 17, 2010 ...50 километра градско за тази вечер...повече отколкото един начинаещ шофьор може да понесе.Сигурно съм направил повече обратни завои отколкото общо бях правил до сега Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dunata Posted September 18, 2010 Share Posted September 18, 2010 Няма да ти хареса.... 1. Не е червена или жълта. 2. Няма кон на нея...барем форд-мустанг да беше, можеше да те прелъжа с другия кон. 3. Никъде няма италиански надписи - само английски... 4. Наистина не е нещо особено - просто е една пъргава атмосферка и толкова. Отговорих на CyberHill, понеже каза, че се измъчвал при по-високите преходи и то с нелоши коне (а той е с италианка между другото ) Малко офф, ама ме развълнува - за каква кола говорим ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
host Posted September 18, 2010 Share Posted September 18, 2010 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Midex Posted September 18, 2010 Share Posted September 18, 2010 Хосте, Хостеее....така и не ми запомни колата - Кугър има TED, а мойта е Проуб, като тази долу (без лентите....поради липса на мои снимки в момента)... П.П. Пропуснах в по-горния си пост да добавя точка 5. Уредбата ми упорито отказва да просвири, когато я накарам да пусне нещо гръцко. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
host Posted September 18, 2010 Share Posted September 18, 2010 (edited) Еми Проуб-а е по-добре (като външен вид) за мен бравос. Винаги съм си мислел, че е Кугар - my bad. http://www.youtube.com/watch?v=t11NRgpYq0g&feature=related http://www.youtube.com/watch?v=VTK312eIp6U&feature=related Edited September 18, 2010 by host Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Overdrive Posted September 18, 2010 Share Posted September 18, 2010 Добър звук има тоя мАтор. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
host Posted September 18, 2010 Share Posted September 18, 2010 Щото е Жапонски Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Midex Posted September 18, 2010 Share Posted September 18, 2010 Добър звук има тоя мАтор. Ти за к'во мислиш, че карам кола с тоз мАтор...90% заради звука. Аз затова и не обичам да слушам музика, докато карам - по-голямо удоволствие ми е да слушам "мелодията" между 3000 и 6000 оборота, наистина е доста "музикален" и то без да съм сменял генерации и др. подобни. Жалко само, че моторът не е варианта за японския пазар (KL-ZE) с 200 кончета, ама и на американския вариант съм си доволен. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Overdrive Posted September 18, 2010 Share Posted September 18, 2010 каква е разликата, само електроника или и карантиите? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
INCINERATOR Posted September 18, 2010 Share Posted September 18, 2010 Пфф... пред дилема съм ... За малко повече от 1000 лева мога да направя колата от 218 HP at 6100 rpm, 270 Nm at 2400-4200 rpm на 272 HP at 6700 rpm, 320 Nm at 2750-3000 rpm... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DON_CHEFO Posted September 18, 2010 Share Posted September 18, 2010 Пфф... пред дилема съм ... За малко повече от 1000 лева мога да направя колата от 218 HP at 6100 rpm, 270 Nm at 2400-4200 rpm на 272 HP at 6700 rpm, 320 Nm at 2750-3000 rpm... Да ти имам дилемата - честно . Ако ти дават гаранция - дери Нищо, ние ще дойдем с Чефо... ще донесем ракия... ще почнем да те омайваме как може да си внесеш за безпари голям v6 (3.0 v6 ford) за твоята. После Чефо с ръце (като стар рибар) ще почне да показва колко голямо турбо може да се събере в коша... на сутринта само глава ще боли Ти се ебаваш....ама в на баща ми колата има място за турбо от камион. Дори в Плд има такава бяла Вектра...Изглежда опасна, но не съм я виждал в действие. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Midex Posted September 18, 2010 Share Posted September 18, 2010 каква е разликата, само електроника или и карантиите? Да бе...толкова коне при атмосферка как ги виждаш да се вдигнат само с електроника. То че електрониката е сменена за оня двигател е ясно, но освен това има и нови валове и още някои променени неща. Пфф... пред дилема съм ... За малко повече от 1000 лева мога да направя колата от 218 HP at 6100 rpm, 270 Nm at 2400-4200 rpm на 272 HP at 6700 rpm, 320 Nm at 2750-3000 rpm... Не виждам какво се чудиш - аз ако имах същата опция, досега да съм я направил и да съм забравил...колко по хиляда съм дал досега и то за доста по-маловажни неща, само да си чеша крастата... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Overdrive Posted September 19, 2010 Share Posted September 19, 2010 Ми като ги даваш за маловажни неща събери 3-4 по хиляда и сложи такова така ще се качат доста коне (доколкото има смисъл на кола с предно щото от 300 нагоре май трудно се кара предно)... Иначе много ясно че има повече разлики от електрониката, имах предвид дали е само нещо дребно като електроника/инжектори, колектори или всичко е друго, има по-малка степен на сгъстяване и тн, в смисъл да се направи като японския че излиза колкото още една кола. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.