Jump to content
BulForum.com

Обща дискусия на тема автомобили


netrootbg

Recommended Posts

  • Replies 11.2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Не знам... ама 120к.с. са мнооого малко за преминаване на Шипка....

Направо ми идваше да я засиля от някъде....

Добре че не бях на климатик :D

150к.с. дизелашки пък са малко за Беклемето...

 

Истината е над 200.

 

Не е задължително да е над 200...трябва да те повозя към Шипка или Беклемето някой път (на климатик)...и ако искаш - на високи предавки. :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

BMW

1934-1936 BMW 315/1

1935-1937 BMW 319/1

1937-1939 BMW 328

1940 BMW 328 at Mille Miglia

1940 BMW 328 Kamm Coupe

1957 BMW Isetta 300 - Red

1957-1959 BMW 600

1958 BMW Isetta 300--Green

1958 BMW Isetta 300--Green--Rear

1959-1965 BMW 700

1975 BMW 3.0 CSL Art Car by Alexander Calder

1976 BMW 3.0 CSL Art Car by Frank Stella

1977 BMW 320i Group 5 by Roy Lichtenstein

1979 BMW M1 Art Car by Andy Warhol

1982 BMW 632 CSi Art Car by Ernest Fuchs

1986 BMW 635 CSi Art Car by Robert Rauschenberg

1988 BMW e30 M3 Photography by Webb Bland

1988-1991 BMW Z1

1989 BMW M3 Art Car Michael Jagamara Nelson

1989 BMW M3 Raceversion Art Car by Ken Done

1990 BMW 730i Art Car by Cesar Manrique

1991 BMW 525i Art Car by Esther Mahlangu

1991 BMW Z1 Art Car by A. R. Penck

1992 BMW 3-Series Art Car by Sandro Chia

1995 BMW 850 CSi Art Car by David Hockney

1999 BMW 323 ti

1999 BMW 323 ti 2

1999 BMW 323 ti 3

1999 BMW 323 ti 4

1999 BMW 328i 3

1999 BMW M5

1999 BMW M5 2

1999 BMW M Coupe

1999 BMW Z3

1999 BMW Z3 2

1999 BMW Z9 Gran Turismo Concept

2000 BMW Z9 Convertible Concept

2002 BMW 760Li Yachtline Concept

2003 BMW 325Ci Europrojektz ///OSS

2004 BMW 330i ZHP Europrojektz DarXide

2003 BMW AC Schnitzer V8 Topster

2003 BMW Alpina Roadster V8

2004 AC Schnitzer BMW ACS6

2004 AC Schnitzer BMW ACS6 Cabriolet

2004 BMW 645Ci Coupe

2004 BMW 645Ci Convertible

2004 BMW Alpina B7

2004 BMW Concept M5

2004 BMW HR2

2004 BMW Williams F1 FW26

2005 AC Schnitzer BMW ACS1

2005 AC Schnitzer ACS3

2005 AC Schnitzer BMW ACS5 Touring

2005 AC Schnitzer TENSION

2005 BMW 330i

2005 BMW Alpina Roadster S

2005 BMW M5

2005 BMW Simple Concept

2005 BMW X5 Ultimate Listening Machine

2005 BMW Z4 Coupe Concept

2005 G-Power BMW G6

2005 HARTGE 645 Ci 5.1

2006 AC Schnitzer ACS6 Sport

2006 BMW 3 Series Sports Wagon

2006 BMW 330i

2006 BMW 7 Series

2006 BMW Alpina B7

2006 BMW Le Mans Classic

2006 BMW M6

2006 BMW Mille Miglia Concept

2006 BMW Z4 M Coupe

2006 BMW Z4 M Coupe Motorsport Version

2006 BMW Z4 M Roadster

2006 BMW Z4 Photography by Webb Bland

2006 C.L.E.V.E.R. Research Vehicle

2006 Hamann BMW M5 Edition Race

2006 HARTGE BMW M6

2007 AC Schnitzer BMW E92 3-Series Coupe

2007 AC Schnitzer GP3.10 Concept BMW 3-Series

2007 AC Schnitzer BMW Z4 M Coupe

2007 AC Schnitzer BMW Z4 M Coupe Profile

2007 AC Schnitzer BMW Z4 M Roadster

2007 AC Schnitzer TENSION BMW 6-Series

2007 Alpina B3 BiTurbo based on BMW 335i

2007 BMW 335i Coupe

2007 BMW 3 Series Convertible

2007 BMW 7-Series Exclusive Edition

2007 BMW Concept 1 Series tii

2007 BMW Concept CS

2007 BMW Hydrogen 7

2007 BMW Limited Edition Individual M6 Convertible

2007 BMW M3 Concept

2007 BMW M6 Cabriolet

2007 BMW Sauber F1.07

2007 BMW X5

2007 BMW Concept X6

2007 BMW Concept X6 ActiveHybrid

2007 G-Power BMW M3 CSL

2007 Hamann BMW 3 Series Convertible

2007 Hamann BMW 3 Series Coupe

2007 Hamann BMW 5-Series

2007 Hamann BMW M6 Widebody

2007 Hamann BMW X5 E 70

2007 Hamann BMW Z4 M Coupe

2007 Hamann BMW Z4 M Roadster

2007 Hamann BMW Z4 Roadster

2007 Kelleners Sport BMW 3 Series

2007 Lumma Design BMW CLR 600 S

2007 Lumma Design CLR 500 RS BMW M5

2008 AC Schnitzer ACS1 BMW 1-Series Convt

2008 AC Schnitzer ACS3 Sport BMW M3 Convt

2008 AC Schnitzer ACS3 Sport BMW M3

2008 AC Schnitzer BMW 1-Series Convertible

2008 AC Schnitzer BMW ACS1 3.5i

2008 AC Schnitzer BMW ACS6

2008 AC Schnitzer BMW X5 Falcon

2008 BMW 1-Series Convertible

2008 BMW 1 Series Coupe

2008 BMW 5 Series

2008 BMW 6 Series

2008 BMW Concept X1

2008 BMW Gina Light Visionary Model

2008 BMW M1 Homage Concept

2008 BMW M3

2008 BMW M5 Touring

2008 BMW M-Zero Concept by Mael Oberkampf

2008 BMW Sauber F1.08

2008 BMW X5 M Sport Package 2008 BMW X6 Sports Activity Coupe

2008 BMW Z0 Concept Design by Andrei Avarvarii

2008 Hamann BMW 3-Series Thunder

2008 Hamann BMW 6 Series

2008 Hamann BMW X5 Flash

2008 HARTGE BMW X5

2008 HARTGE BMW X6

2008 Lumma Design BMW CLR X530

2008 Lumma Design BMW CLR X530 Diesel

2009 AC Schnitzer BMW 7 Series

2009 AC Schnitzer BMW ACS3 3.5d Nardo Record

2009 AC Schnitzer BMW X6

2009 AC Schnitzer BMW X6 Falcon

2009 BMW 3 Series Sedan and Sport Wagon

2009 BMW 5 Series Gran Turismo

2009 BMW 7 Series

2009 BMW 760i & 760Li

2009 BMW Alpina B3

2009 BMW Alpina B5 S

2009 BMW Alpina B6 GT3

2009 BMW Alpina B6 S

2009 BMW Alpina B7 Bi-Turbo

2009 BMW Alpina D3 Bi-Turbo

2009 BMW Concept 5 Series Gran Turismo

2009 BMW E92 M3 Darth Maul by MW Design Technik

2009 BMW H2R project Art Car by Olafur Eliasson

2009 BMW M Concept Design by Idries Noah

2009 BMW M3 ALMS Race Car

2009 BMW M3 Convertible

2009 BMW M3 Edition Model

2009 BMW Motorrad BMW C1-E Concept

2009 BMW RZ M6 by Racer X Design

2009 BMW Vision EfficientDynamics

2009 BMW X5 M

2009 BMW X6 M

2009 BMW Z4 Art Car Expression of Joy

2009 BMW Z4 Roadster

2009 G-Power BMW M5 Hurricane RS World Record

2009 G-Power BMW M6 Hurricane CS

2009 G-Power BMW X5 Typhoon

2009 G-Power G4 BMW Z4

2009 Hamann BMW 7 Series

2009 Hamann BMW X6 Tycoon

2009 Hamann BMW X6

2009 Hartge BMW 135i Coupe

2009 Hartge BMW M3 Aerodynamic Kit

2009 Hartge BMW X6

2009 Hartge BMW Z4

2009 Prior Design BMW 6er

2009 RDSport BMW RS35 Biturbo

2009 Vorsteiner BMW E90 M3 Sedan

2009 Vorsteiner GTS3 BMW M3

2010 AC Schnitzer 5 Series GT BMW F07

2010 AC Schnitzer BMW X1

2010 AC Schnitzer BMW X6M

2010 AC Schnitzer BMW X6M Falcon

2010 AC Schnitzer BMW Z4 E89

2010 BMW 3 Series

2010 BMW 5 Series Long-Wheelbase Sedan

2010 BMW 5-Series Sedan

2010 BMW 5-Series Touring

2010 BMW 760i and 760Li

2010 BMW ActiveHybrid 7

2010 BMW Alpina B3 S Biturbo

2010 BMW Concept 5 Series ActiveHybrid

2010 BMW Concept Gran Coupe

2010 BMW M2 Concept Design of Amadou Ndiaye

2010 BMW M3 GT2 Art Car by Jeff Koons

2010 BMW M3 Performance Package

2010 BMW X1

2010 BMW X5

2010 BMW X5 M Sports Package

2010 BMW Z4 sDrive35is

2010 G-Power BMW 760i Storm

2010 G-Power BMW M3 GT2 S & M3 Tornado CS

2010 G-Power BMW X5 Typhoon

2010 G-Power BMW X6 Typhoon RS Ultimate

2010 Hamann BMW 5 Series Gran Turismo

2010 Hamann BMW Z4 E89

2010 Hamann Tycoon Evo M based on BMW X6 M

2010 Hartge BMW 5 Series Gran Turismo

2010 Hartge BMW X5 Beau de Beckingen

2010 Hartge BMW X6 M

2010 Hartge BMW Z4 Aerodynamic Kit

2010 Lumma Design BMW CLR X 650 M

2010 Lumma Design BMW X6 M

2010 Lumma Design TopCar BMW 5 Series

2010 Manhart Racing BMW M3 E91 V10

2010 Manhart Racing BMW M3 E92 Compressor

2010 Manhart Racing BMW M3 V10

2010 Manhart Racing BMW Z4 V10

2010 MWDesign BMW Z4 E89 Slingshot

2010 Nowack Motors N635S Hans Nowack Edition

2010 RDSport BMW M3 RS46

2010 Vorsteiner BMW GTRS3 M3 Widebody Coupe

2010 Vorsteiner BMW VR-7 Sportive Aero Package

2010 Vorsteiner V-MS Package BMW 3 Series

2011 ArmorTech BMW X6 ARMG Coupe

2011 BMW X3

BMW 328 - Silver - Front Angle

BMW 328 - Silver - Side Angle

BMW 2002 tii Reconstructed

BMW Alpina B5

BMW Hamann Las Vegas Wings

BMW Hamann Z8

BMW M Roadster

BMW M1 Andy Warhol Art Car - Front

BMW M1 Andy Warhol Art Car - Front Angle

BMW M1 Andy Warhol Art Car - Front & Top

BMW M1 Andy Warhol Art Car - Side Angle

BMW M1 Group 4 - Black - Front Angle

BMW M1 Group 4 - White - Front

BMW M1 Group 4 - White - Front Angle

BMW M1 - Orange - Front Spoiler - Side Angle

BMW M1 - Orange - Side Angle

BMW M1 - Red & Black - Front Angle

BMW M1 - Red & Black - Side Angle

BMW M1 - Red - Front Angle

BMW M1 - Red - Lettering - Side Angle

BMW M1 - Red - Side Angle

BMW M1 - White - Side

BMW Z3

BMW Z3 silver

BMW Z4

BMW Z8

STRUT BMW 7 Series

STRUT BMW X5 Cologne

BMW Sauber F1.06

 

Безмисленост.

Link to comment
Share on other sites

Иване, какво беше туй излияние от тебе? :blink:

Провокация се нарича ;) чака ни да клъвнем.

 

Инак, да. Може и да не е 200 к.с. - 192 к.с. също стават :) Като цяло стига да има добър въртящ момент, добро съотношение к.с. / кг става.

А горе сигурно Мидекс е имал предвид високи обороти, не "предавки", щото на планинско не си го представям.

Link to comment
Share on other sites

А горе сигурно Мидекс е имал предвид високи обороти, не "предавки", щото на планинско не си го представям.

 

Мидекс като казва нещо, обикновено знае какво има предвид. :)

Имах предвид точно високите предавки, тъй като 80% от въртящият ми момент го имам още на 1500 оборота (имам го засечено на дино графика) и затова мога да си обясня защо когато минавам през някои по-ниски планини (1000-1200 м височинни преходи) бих могъл да стигна от началото до края само на 5-та...не е много практично при скорости под 50 км./ч, но заради пробата става...и то без да се мъчи колата. Разбира се от 50 км/ч няма да тръгна на 5-та да изпреварвам някой - говорим по принцип за дърпане и оползотворяване на мощността. Може би за това спомага факта, че съм с малко повече цилиндри от масовите коли, а и нямам турбо, че да гоня обороти.

Link to comment
Share on other sites

Пенсионерската я...или на жаргона от писта Лаута - туристическата. :laughing:

 

Листа с кривата ще да е в някое чекмедже...ще го потърся. Иначе си е стандартна графика - въртящият тръгва стръмно и на 1800 оборота вече гони 200 нютонметра, след това още малко се качва и докъм 5600 оборота седи на максимум с леки колебания нагоре-надолу, след което плавно започва да пада. С конете е малко по-различно - още отначалото стръмно вървят докъм 5600 оборота, задържат се на максимума до 6000 и после плавно започват да падат докато удари прекъсвача малко под 7000. Ако намеря листа ще го сканирам и ще го видиш като графика...

Link to comment
Share on other sites

Няма да ти хареса....;)

 

1. Не е червена или жълта.

2. Няма кон на нея...барем форд-мустанг да беше, можеше да те прелъжа с другия кон.

3. Никъде няма италиански надписи - само английски...

4. Наистина не е нещо особено - просто е една пъргава атмосферка и толкова. Отговорих на CyberHill, понеже каза, че се измъчвал при по-високите преходи и то с нелоши коне (а той е с италианка между другото :P)

Link to comment
Share on other sites

Нищо, ние ще дойдем с Чефо... ще донесем ракия... ще почнем да те омайваме как може да си внесеш за безпари голям v6 (3.0 v6 ford) за твоята. После Чефо с ръце (като стар рибар) ще почне да показва колко голямо турбо може да се събере в коша... на сутринта само глава ще боли :)

Edited by host
Link to comment
Share on other sites

...50 километра градско за тази вечер...повече отколкото един начинаещ шофьор може да понесе.Сигурно съм направил повече обратни завои отколкото общо бях правил до сега :D

Link to comment
Share on other sites

Няма да ти хареса....;)

 

1. Не е червена или жълта.

2. Няма кон на нея...барем форд-мустанг да беше, можеше да те прелъжа с другия кон.

3. Никъде няма италиански надписи - само английски...

4. Наистина не е нещо особено - просто е една пъргава атмосферка и толкова. Отговорих на CyberHill, понеже каза, че се измъчвал при по-високите преходи и то с нелоши коне (а той е с италианка между другото :P)

 

 

Малко офф, ама ме развълнува - за каква кола говорим :D?

Link to comment
Share on other sites

Хосте, Хостеее....така и не ми запомни колата - Кугър има TED, а мойта е Проуб, като тази долу (без лентите....поради липса на мои снимки в момента)...

 

277-lenso-rs5-sm-ford-probe-gt.jpg

 

 

 

 

П.П. Пропуснах в по-горния си пост да добавя точка 5. Уредбата ми упорито отказва да просвири, когато я накарам да пусне нещо гръцко. :bgrin:

Link to comment
Share on other sites

Еми Проуб-а е по-добре (като външен вид) за мен :) бравос. Винаги съм си мислел, че е Кугар - my bad.

http://www.youtube.com/watch?v=t11NRgpYq0g&feature=related http://www.youtube.com/watch?v=VTK312eIp6U&feature=related

Edited by host
Link to comment
Share on other sites

Добър звук има тоя мАтор.

 

Ти за к'во мислиш, че карам кола с тоз мАтор...90% заради звука. :bgrin:

Аз затова и не обичам да слушам музика, докато карам - по-голямо удоволствие ми е да слушам "мелодията" между 3000 и 6000 оборота, наистина е доста "музикален" и то без да съм сменял генерации и др. подобни. Жалко само, че моторът не е варианта за японския пазар (KL-ZE) с 200 кончета, ама и на американския вариант съм си доволен. :)

Link to comment
Share on other sites

Пфф... пред дилема съм ... За малко повече от 1000 лева мога да направя колата от 218 HP at 6100 rpm, 270 Nm at 2400-4200 rpm на 272 HP at 6700 rpm, 320 Nm at 2750-3000 rpm...

Да ти имам дилемата - честно ;). Ако ти дават гаранция - дери ;)

 

Нищо, ние ще дойдем с Чефо... ще донесем ракия... ще почнем да те омайваме как може да си внесеш за безпари голям v6 (3.0 v6 ford) за твоята. После Чефо с ръце (като стар рибар) ще почне да показва колко голямо турбо може да се събере в коша... на сутринта само глава ще боли :)

Ти се ебаваш....ама в на баща ми колата има място за турбо от камион. Дори в Плд има такава бяла Вектра...Изглежда опасна, но не съм я виждал в действие.

Link to comment
Share on other sites

каква е разликата, само електроника или и карантиите?

 

Да бе...толкова коне при атмосферка как ги виждаш да се вдигнат само с електроника. То че електрониката е сменена за оня двигател е ясно, но освен това има и нови валове и още някои променени неща.

 

Пфф... пред дилема съм ... За малко повече от 1000 лева мога да направя колата от 218 HP at 6100 rpm, 270 Nm at 2400-4200 rpm на 272 HP at 6700 rpm, 320 Nm at 2750-3000 rpm...

 

Не виждам какво се чудиш - аз ако имах същата опция, досега да съм я направил и да съм забравил...колко по хиляда съм дал досега и то за доста по-маловажни неща, само да си чеша крастата...

Link to comment
Share on other sites

Ми като ги даваш за маловажни неща събери 3-4 по хиляда и сложи такова

img-821-1-large.jpg

така ще се качат доста коне (доколкото има смисъл на кола с предно щото от 300 нагоре май трудно се кара предно)...

 

Иначе много ясно че има повече разлики от електрониката, имах предвид дали е само нещо дребно като електроника/инжектори, колектори или всичко е друго, има по-малка степен на сгъстяване и тн, в смисъл да се направи като японския че излиза колкото още една кола.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...