DON_CHEFO Posted September 15, 2010 Share Posted September 15, 2010 Не се променя, но може да те заболи глава Питам, защото в момента имам някъде към 5-6 литра 95 обикновен, още толкова 95 V-Power и днес сипах 10 литра 96 Еxtra Force, та ми е чудно дали няма да се получи някаква странна комбинация. няма...иначе щяха да те питат предварително с къв бензин си и да ти сипват от същия Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
djadomraz Posted September 15, 2010 Share Posted September 15, 2010 и днес сипах 10 литра 96 Еxtra Force Защо се връзвате на глупостите с добавките? Аз го пробвах и не виждам абсолютно никаква разлика. Даже съм сигурен че с 98 върви по-добре отколкото с това 96. А прекаленото рекламиране ме дразни. От Петрол не са пропускали всеки път да ме кандърдисват и да ми обясняват как скоро щели да му вдигнат цената и колко голяма далавера е този бензин и т.н. Един път се вързах - няма разлика, по-добре 95 да сипя тогава. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Midex Posted September 15, 2010 Share Posted September 15, 2010 Дедо, то не е само в дърпане, повече конски сили и др. подобни, които при нормалните ни коли, просто няма как да усетиш разликата. В случая не става дори дума за октановото число, а за почистващите и др. полезни добавки, които двигателят "усеща" в дългосрочен план. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Overdrive Posted September 15, 2010 Share Posted September 15, 2010 В фифтх геар или топ геар мериха на дино 3-4 коли и разлика в конските сили имаше само при турбо импреза, която е към 300. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Midex Posted September 15, 2010 Share Posted September 15, 2010 Имам един въпрос към БМВ-феновете....от 2-3 седмици насам до нас (Джумаята) спира (по-точно паркира) все на едно и също място някакво зверско черно BMW, дето не мога да му позная модела. Веднъж засякох от него да слиза Цвети Пиронкова (тенисистката), а доколкото знам преди тя май караше някаква Шкода ако не се лъжа. Може и да е на приятеля й, който е някакъв бивш спортист, но сега се занимава с бизнес, доколкото съм чувал. Та въпросът ми е какво е това БМВ, дето не мога да го позная..едно такова загладено отзад, почти като поръчково? Тъй като обикновено вървя все по левия тротоар и го виждам само отзад, най ми прилича на 650i, но не съвсем... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RaptoR Posted September 15, 2010 Share Posted September 15, 2010 6-ца си е - какво ти дреме точно коя е? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Midex Posted September 15, 2010 Share Posted September 15, 2010 Просто на живо е доста впечатляваща...откроява се от всички останали наоколо. П.П. Това на снимката е само демо - горе-долу на него май прилича.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dunata Posted September 16, 2010 Share Posted September 16, 2010 Е да не е на някоя от тунинг компаниите към BMW? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
CyberHill Posted September 16, 2010 Share Posted September 16, 2010 (edited) Мидекс - Пусни едно ПМ като го видиш... да порадвам окото btw... Аз за това пък не пазарувам в ШЕЛ. То не е вода от сто кладенеца.... пък това , пък онова... то човек не може да сипе - плати - тръгне За това предпочитам намусените служители на Лукойл... 50лв = 50лв = bye Edited September 16, 2010 by CyberHill Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
INCINERATOR Posted September 16, 2010 Share Posted September 16, 2010 Имам един въпрос към БМВ-феновете....от 2-3 седмици насам до нас (Джумаята) спира (по-точно паркира) все на едно и също място някакво зверско черно BMW, дето не мога да му позная модела. Веднъж засякох от него да слиза Цвети Пиронкова (тенисистката), а доколкото знам преди тя май караше някаква Шкода ако не се лъжа. Може и да е на приятеля й, който е някакъв бивш спортист, но сега се занимава с бизнес, доколкото съм чувал. Та въпросът ми е какво е това БМВ, дето не мога да го позная..едно такова загладено отзад, почти като поръчково? Тъй като обикновено вървя все по левия тротоар и го виждам само отзад, най ми прилича на 650i, но не съвсем... Голямо ли е, малко ли е Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Midex Posted September 16, 2010 Share Posted September 16, 2010 Голямо ли е, малко ли е Голямо, голямо....и доста загладено....и лъскаво. @CyberHill, то почти всеки ден паркира на едно и също място - между Кукления театър и енергото ...горе-долу срещу ул. "Кирил и Методий". Като го мерна направо ще мина до тебе да ти кажа. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
host Posted September 16, 2010 Share Posted September 16, 2010 Звука от тия машини ми дРъви .... ххаха Ще ме е шубе дори да ме возят, камо ли да карам. Изчиствам се на първия завой с усмивка :) 1-во - СВИНьО, стига коментира в темата с клипчета, бря! Нека я държим чиста, инак й се губи целта Цитирай клипа, па го коментирай тук, все пак сме интелигентни свини тук 2-ро - Чак пък да го е шубе, вероятно ако покараш 20-на хил. км тази кола поне малко от малко ще й свикнеш - иначе първото качване, спор да няма ... нищо чудно да ти е последно. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
xXx Posted September 16, 2010 Share Posted September 16, 2010 В фифтх геар или топ геар мериха на дино 3-4 коли и разлика в конските сили имаше само при турбо импреза, която е към 300. Колкото по-мощна е колата толкова повече конски сили получаваш от бензина.При Импрезата ако не се лъжа измериха към 20-ина конски сили повече Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
host Posted September 16, 2010 Share Posted September 16, 2010 Колкото по-високотехнологичен е двигателя, толкова по-добре използва по-високото октаново число по-скоро. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Midex Posted September 16, 2010 Share Posted September 16, 2010 Така си е...под 200 коня няма какво да говорим за мощности при различните октани. То е същото като модваната кола (или чип) - като й качиш изкуствено конете или пък по дефолт са ти в излишък (всъщност те никога не са в излишък , даже и да са 500+)...тогава разлика ще има и то осезаема (най-точно на диното). Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Overdrive Posted September 16, 2010 Share Posted September 16, 2010 (edited) Според мен трябва 98-100 октана, ако мотора е някаква атмосферна пила с висока компресия (тип втек) или с турбо, ако е голям разтоварен мотор - примерно BMW 4,4 280коня предполагам че няма да качи мощност високооктановото гориво. Въпрос - наистина ли в Щатите карат с бензин 89-91 или просто такава им е системата а бензина е същия? Edited September 16, 2010 by Overdrive Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
host Posted September 16, 2010 Share Posted September 16, 2010 (edited) Доколкото помня системата е друга - но все пак има разлика и тя е надолу с малко спрямо Европа. http://en.wikipedia.org/wiki/Octane_rating Generally, octane ratings are higher in Europe than they are in North America and most other parts of the world. This is especially true when comparing the lowest available octane level in each country. In many parts of Europe, 95 RON (90-91 AKI) is the minimum available standard, with 97/98 RON being higher specification (being called Super Unleaded). The higher rating seen in Europe is an artifact of a different underlying measuring procedure. In most countries (including all of Europe and Australia) the "headline" octane that would be shown on the pump is the RON, but in Canada, the United States and some other countries the headline number is the average of the RON and the MON, sometimes called the Anti-Knock Index (AKI), Road Octane Number (RdON), Pump Octane Number (PON), or (R+M)/2. Because of the 8 to 10 point difference noted above, this means that the octane in the United States will be about 4 to 5 points lower than the same fuel elsewhere: 87 octane fuel, the "regular" gasoline in Canada and the US, would be 91-92 in Europe. However most European pumps deliver 95 (RON) as "regular", equivalent to 90–91 US AKI=(R+M)/2, and deliver 98, 99 or 100 (RON) (93-94 AKI) labeled as Super Unleaded - thus regular petrol sold in much of Europe corresponds to premium sold in the United States. ______________ Високото октаново число е критично за точния момент на възпламеняване, на доброто изгаряне и прочие. Една каруца v8 400 к.с. от 60те разликата между а95 и 100 октанов ще я усети в пренебрежим толеранс предполагам (3-4) к.с. , докато съвременен агрегат като v10 e60 m5 ще има към 30-на коня повече, по-добра крива на въртящия момент, подобрена икономия и прочие (знам, че примера е брутален от гледна точка поколения на агрегатите ама да ме разберат всички). Съвременния ел. контрол на двигателя се напасва към горивото сам, докато при не дотам съвременни решения по-високото число е почти безмислено. Много правилно е писал Midex за 200 к.с. бариерата. Дори и днес тя си е разликата между агрегат за смейно ръчкане (говорим за Европата, не за онова зад водата) и агрегат разработен за "по-сериозно" каране. Никой предполагам дори не си въобразява, че някой ще си купи 140 к.с. кола с предно и ще вземе да ми я кара в червеното и ще й сипва 100 октанов. Просто още като се прави двигателя и ECU-то не е мислено за такива "изцепки". Edited September 16, 2010 by host Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Midex Posted September 16, 2010 Share Posted September 16, 2010 (edited) "200 коня" го сложих ей така - на око...Моята е под 200 коня и трябва много да се напрегна и да си представя, за да реша категорично, че с шелския "ви-пауър рейсинг" върви повече, отколкото само с "ви-пауър", но по принцип нямам нищо против някой да ми плати 2 ръна на диното, за да го докажем категорично. А иначе в мануала й пише, че била оптимизирана за 91 октана, ама по щатските смятания, което си се равнява на около 95 по европейските - всичко е въпрос на приетия коефициент при смятането на октаните...горе-долу разликата е към 4-5 октана надолу при US-смятането. П.П. Сега видях по-горе цитата от уикито... Edited September 16, 2010 by Midex Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
CyberHill Posted September 17, 2010 Share Posted September 17, 2010 Не знам... ама 120к.с. са мнооого малко за преминаване на Шипка.... Направо ми идваше да я засиля от някъде.... Добре че не бях на климатик 150к.с. дизелашки пък са малко за Беклемето... Истината е над 200. Между другото 530i е39 нещо ми е влезло в главата... к'во е нормало като пари за тоя котор ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
host Posted September 17, 2010 Share Posted September 17, 2010 (edited) 10-4k за колата. А "пари за тоя мотор"... за обслужаване ли питаш? Edited September 17, 2010 by host Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
CyberHill Posted September 17, 2010 Share Posted September 17, 2010 Не за обслужване... нормална цена за подобен екземпяр. 10-4к за коя година имаш в предвид? Последните ли ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
host Posted September 17, 2010 Share Posted September 17, 2010 (edited) e39 530i 2000–2003 няма нови и стари тоя модел е само 3 години правен. http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?lang=en&id=135365217&pageNumber=1&tabNumber=2&picture=2 _________ Aма имай предвид, че моделите 2002 и 2003 си вървят стабилно около и над 10хил евро. Edited September 17, 2010 by host Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DON_CHEFO Posted September 17, 2010 Share Posted September 17, 2010 Ха..ха...даже имаше време да го погледне като го изпреварваше на дългата права. На това клипче (първото) не ви ли прилича все едно че е някой фен на NFS или TD, задобрял след десетките нощи ръчкане из нивата? Майтапът настрана, ама при тия скорости си е направо нереално като компютърна игра и същевременно доста рисковано от гледна точка на неочаквана реакция на някои от по-бавните на пистата... И аз се чудя защо пускат толкова различни коли на пистата. Нека пуснат бързите, после бавните. То верно, че това не е състезание и те хората се пускат един друг...ама и тия самолети много бързо приближават майна Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Psihara^^ Posted September 17, 2010 Share Posted September 17, 2010 Трябва да си направим тема за най-безмислените коли (освен тези за най-красивите и за най-грозните). Сещам се за поне 16-17 модела ма BMW, които ще оглавят класацията! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
host Posted September 17, 2010 Share Posted September 17, 2010 ходи пий боза Ся ни в клин, ни в ръкав за какво го ръсиш туй? Дай ги моделите в листа и се рахатясай. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.