Jump to content
BulForum.com

Обща дискусия на тема автомобили


netrootbg

Recommended Posts

Разнородни ми са мислите поради факта, че ще сменям 1 кола + 1 нова в семейството. laughing.gif

Sorry, че съм ви объркал.

 

@Host - За това казвам, че ми се ще нещо поне към 200к.с. и Accord-а е добър вариант , но за съжаление, ще е на по къден етап. Поради факта че ще станат много колите...

А за Mitsubishi-то , просто ми мина така покрай главата ( имам предвид за по-мощен вариант) , но просто са скъпи и са рядко. Та ще купя Carisma/Galant , а за мен смяната ще е на по къден етап.

@JDFU - Да ама е GDI и ако в някакъв момент реша за ГАЗ, няма да стане... Или примерно ако реша да прехвърля сегашния ГИ на нея...

Та тъй като няма 140к.с. в BG , си мисля за 116-ката....

 

Този 2.5 GDI ли е? или то 2.4 беше GDI.... ?

 

http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11278927353223712&f1=details - този ми харесва , ама сте прави , че ще е мудна....

 

Искаш 200 коня и забравяш за 16ВТ? За Купе иде реч.... 20ВТ според мен е бая вече. А там има бая мегданЬ за отпушване, но......

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 11.2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ако се избира между тея японки аз бих избрал Галанта. Просто ми харесва като визия и комфорт. За вървеж нямам впечатление. За Акорда аз викам тц, понеже от японските ме кефят само Митцубишитата и Нисаните.

 

@xXX ето ти адреса на магазина http://www.yacco-bulgaria.com/contacts.html от където да си купиш маслото.

 

Иначе тва Мондео пък мен много ме кефи като форма.Уникално е на вид.Незнам как за някой е грозно ама е въпрос на вкус.Друг е въпроса, че баш за тея съм чувал, че им викат "Гърмящите Фордове"

Edited by jozo
Link to comment
Share on other sites

Акорда е страхотен поне вътре като седнах много ми хареса но не ми харесват 2 неща:

 

1. малък е багажника, като казвам малък имам предвид че на авенсиса е поне 3 пъти по-голям

2. цената - като взимах моя беше около 2.5 пъти (да не бяха 3) по-скъп иначе ми бяха останали очите в един бял акорд с дървени истории вътре

 

Между другото Акорд и Интегра са доста различен клас коли...

 

А от нисаните особено ТИИДА-та е все едно гледам някоя дачия - ебахти недоразумението. Виж мураното ме кефи а още повече ме кефи Инфинити само цените там не ме кефят :lol:

Link to comment
Share on other sites

Аз нямам кой зне какви предпочитания за клас кола, важното е да ми харесва... :)

Само на този етап комби няма да си купя :D

 

Интерграта, честно казано, не я бях забелязвал, но тази която показах горе, изглежда много добре, пък било то и 1-ва ген.

Акорда ( става въопрос за 7-цата ) е перфектен. Много ми харесва , а 2.4-то 190к.с. много върви... ама и много гори laughing.gif , но то 1-то без другото не може lol.gif

 

 

Не ми харесват тези мондео-та и това си е :) 1-ва генерация ми харесват доста повече... но всеки според вкуса си. Иначе съм се возил в такъв 2.0 и върви прилично.

А това за "гърмящите фордове" не съм го чувал.

 

 

Link to comment
Share on other sites

А това за "гърмящите фордове" не съм го чувал.

 

Как бе, за моя форд не знаеш ли - нали си говорехме, като бях в банката за картата. :D

 

Понякога самият аз си го "гръмвам", а понякога гадните дупки по пътищата. Скоро попаднах в 2 последователни шахти - едната вдлъбната с капак, другата - пак толкова вдлъбната, но без капак, вероятно вече претопен и предаден за вторични. Тъй като карах с около 60-70 км/ч чух само едно "туп...туп" (двете шахти бяха на около десетина метра една от друга). Джантите ми са петолъчки и издържаха, така, че само изпсувах наум и продължих. Да ама при всяко минаване върху някаква неравност или при каране върху паваж започнах да чувам глухи удари от време на време от дясно задно колело. Днес закарах колата в сервиз и се оказа, че трябва да сменям амортесьор, разбити планки и т.н. На всичкото отгоре ще трябват и яки заварки, тъй като при удара амортесьорът е натиснал горната метална основа и я беше разбил. Въпреки, че вече имам адреса на арменския поп, не смятам да се жалвам, тъй като най-вероятно ще отнеса и глоба, понеже КАТ ще ми кажат, че съм се движил с несъобразена с пътните условия скорост. :cry

Link to comment
Share on other sites

Не съм убеден, че има лек автомобил който да го "цунат" тия две гореописани шахти и да не свърши в сервиз.

Link to comment
Share on other sites

EPIC FAIL :) :wtf:

Не съм убеден, че има лек автомобил който да го "цунат" тия две гореописани шахти и да не свърши в сервиз.

 

 

Нье горните ама това може би >

1.jpg

Edited by host
Link to comment
Share on other sites

Зимай интеграта и не му мисли, това нещо ВЪРВИ много.

Освен това по-добро отношение икономия/мощност от vtec не мога да се сетя.

 

Добре ще е все пак да решиш какво търсиш - интеграта си е спортна кола, акорда е кораб със спортно окачване, а мицубишитата са обикновени коли с нищо особено.

Edited by Overdrive
Link to comment
Share on other sites

Ето че в цивилизованите държави и собствениците на суперавтомобили са третирани по същия начин, както и всички останали.

 

Преди дни представителят на катарската кралска фамилия Ана Ал-Тани паркирал две от колите в колекцията си - Ламборгини Мурсиелаго LP-670-4 SV и Кьонигсег CCXR, пред небезизвестния магазин Хародс на Бромптън Роуд в Лондон.

 

Малко по-късно обаче той с учудване установява, че и двете коли имат скоби на предните си колела, тъй като са паркирани неправилно.

 

Естествено гледката предизвиква и интереса на минувачите, един от които успява да направи и клипче със "заключените" автомобили.

 

Ал-Тани е известен колекционер на супер-скъпи и бързи коли, като интересното при него е това, че той държи абсолютно всичките му коли да са боядисани в светло-синьо. Една от последните му придобивки бе уникалната Пагани Зонда Уно (на снимката), чиято уникалност се състои именно в цвета й

 

В белите страни май има закони :)

Link to comment
Share on other sites

Имало автоморга за японски автомобили в Пловдив? Къде се намира и телефонче ако може

 

Да не са тези?

Не пише, че са "морга", но пък всичките им части са само втора употреба и са единствено за японски автомобили, така, че май и това се явява някакъв вид морга.

Link to comment
Share on other sites

Може да пробваш и този http://morgi.avtopor...d-140-2152.html . Инфото обаче в сайта не е много коректно.В смисъл, вече не е на Сан Стефано 76, а и доставя части за всякакви японки дори и преди 1997-ма година. Частите идват от Гърция по поръчка.

Edited by jozo
Link to comment
Share on other sites

Порше 911 GT3 постави нов рекорд на Пайкс Пийк - a на самото видео на 2:36-та минута...ЗАМРЪЗНАХ. Вътре в колата сигурно ще направя фал :D :D :D

Link to comment
Share on other sites

Аз ли пиша нещо грешно..излезнаха ми хиляди неща...е не ще и не ще да излезе тва време да му го ФУКНА яко....

 

И Джереми гледах как я кара. Накрая се накъка от кеф макар да ги оплю без причина :)

 

И аз това клипче намерих ама ми липсваха последните 2, 3 минути хааххаха :D Щях да сгъна лап топа на другата страна от яд

 

Същото става и когато търся отрязък от Ф1. Майка му стара. Знам дори в коя обиколка е станало дето се вика ама в тубата не ми се появява...ключовите думи нещо ми бягат. :D

 

Горе долу бива...като знам кви бесни и адски напомпани коли има пред нея....Ще е интересно на Нюрба....много интересно :)

 

Подобрението спрямо Енцо е страшно...И това прави отговора на Енцо Ферари толкова ВЕЛИК...... (blush)

Edited by DON_CHEFO
Link to comment
Share on other sites

Тодор Дунев спечели стартовете от европейския дрифт шампионат King of Europe в Андора и Унгария в рамките на две седмици.

 

На тренировките в Андора българинът имаше известни проблеми с автомобила си, но шайбата на коляновия вал бе почти светкавично възстановена. Последва второ място в квалификациите и безапелационна победа в състезанието, по пътя към която Дунев отстрани един по един всички именити съперници.

 

Далеч по-спокойно за Тодор в технически аспект бе второто състезание в Унгария, на пистата Мария Покс. Българският пилот отново се класира на второ място в квалификацията, оставяйки зад себе си над 50 дрифтъри от цяла Европа.

В директните двубои Дунев постави своеобразен рекорд, записвайки в актива си две поредни изпреварвания - първото срещу представителя на Унгария Петер Секерез на полуфинала, второто срещу сръбския шампион Боян Курбалия на финала.

 

На полуфинала унгарският пилот се опита да блокира изпреварващия го от вътрешната страна Дунев с рязко изправяне на траекторията, от което последва удар между двамата. Видеозаписът бе разгледан от съдиите, в резултат на което победата единодушно беше присъдена на Тодор и той продължи към финала.

 

Там Дунев изпревари от външната страна на дългия завой сръбския шампион Курбалия и си гарантира победата.

 

С три победи от четири кръга Тодор Дунев за момента е едноличен лидер в шампионата с 460 точки, следван от Норберт Ковачик с 410 и миналогодишния шампион Адам Керени с 370.

 

До края на шампионата остават още 3 кръга в Словакия, Гърция и Крит.

 

Българската публика ще може да види за първи път през годината на живо Тодор Дунев, макар и само като демонстрация, по време на първия кръг от българския дрифт шампионат. Той ще се проведе в Хасково на 14-15 август. За участие в състезанието са поканени всички български дрифтъри, както и някои от участниците в King of Europe.

Link to comment
Share on other sites

Жив и здрав да е, най-успешния български състезател на международната сцена. Неоспорим талант. Поклон и дано стане шампион на King of Europe.

Link to comment
Share on other sites

И аз бая палци му стискам и мисля, че тая година ще му ядат изтърканте гуми. За втори път се опитват умишлено да го прецакат....

 

А дано догодина иде и отвъд големия гьол

Edited by DON_CHEFO
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
You are the man

I really have no words that can explain my feelings around Enzo and his innovations and passion for racecars!

Every day since I was very young I have dreamed of owning my own Ferrari or at least going to Maranello just to feel the same air that Enzo used to breathe in..

I remember my teacher was not happy when I out marked Maranello in a European map at school when I was 12 Years old!

I still remember my first Ferrari T shirt my uncle bought me as a gift in 1984-85, It was from Ferrari of Houston, I was as proud as can be for Years and I used It from it was bright Yellow until turning almost white. I also remember Eddie Murphy driving a 308 GTS in "Beverly Hills Cop" and from that day Pininfarina also took a part of my life... I even bought my first die cast model in 85.. a 288 GTO ( It is still as new!)

For many times I have wondered; How is it possible that a GREAT Italian man can affect a whole life of a boy (now a man) in little Norway so much? It`s serious; My whole life is affected!

Every person I know links me up to Ferrari , and that is not a joke! Just to see how "bad" this is just take a look at my two lovely daughters carrying names starting with S and F, of course to connect them with Scuderia Ferrari!

My house, my cars, my office and more are places where You can find amounts of Ferrari items, I don´ t think there has been a single week for years where I not have been wearing a Ferrari shirt or jacket!

Our last 3 summer vacations has been traveling to Italy, my Youngest daughter is now 4 Years and she has been to Italy 3 times and to Galleria Ferrari and Maranello 2 times! - beat that. At the age of one she was in Maranello celebrating Ferraris 60 Years anniversary eating Yoghurt at the lawn outside the Ferrari Store right outside the Ferrari Factory watching modern and classic Ferraris passing by - for hours!

Last summer I reconstructed my own house to fit an garage at my property so everything should be ready for in the far future a day of my life when I hopefully would by my Own Ferrari....and this summer the long dreamed anticipated day come true! - I bought my self a Ferrari!

In a few weeks a shining classic will be well cared for here in my "Giallo" and "Rosso" garage - MY 308 GTB WILL ARRIVE!

Again, It`s hard to explain in words what Enzos life and passion has done to me and my life but it`s incurable!

Thanks Enzo, Thanks Alfredo, may You rest in Peace! and to You Piero; thanks for taking the Ferrari soul in to the future!

Ferrari 4 ever

Finn Richard Hansvold

Norway

 

Ей тва е ФЕН.

 

Писано е по повод годишнина от смъртта на Енцо Ферари

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...