Jump to content
BulForum.com

Обща дискусия на тема автомобили


netrootbg

Recommended Posts

освен ако не ускоряваш от 0 до 50 за 28 секунди. :P

 

Е деее.. то аз моя Авенсис не го карам чак толкова еваш-еваш... а той си е кола точно за такова каране ужким...

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 11.2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Иначе засега слагам "Шел" 10W40 от бензиностанциите на Шел - не е точно по спецификациите на форд, но нямам оплаквания. Мислех да мина при следващата смяна на Моторкрафт, но не съм решил все още на 100%...

 

Бързо сменяй марката масло.Моята кола е карана само с Шел преди да дойде в България и да не ти казвам къв нагар имаше в мотора.

 

 

Ние с netroot и другите колеги си купуваме американски масла т.е. такива произведени за пазара в америка и съответно това е нашият вариант да си гарантираме, че слагаме нещо истинско.

 

В моят случай: Castrol Syntec 5W50

http://www.castrol.c...ntentId=6006933

 

Ако си идваш към БГ и имаш желание, драсни ми едно лично да пробваш Yacco.Все пак имаше някви масла дето могат да са универсани ама се водят специално разработени за френските марки, а имено Рено, Пежо и Ситроен.А както казах са само "Made in France" и няма ментета.

 

Иначе с Yacco съм усетил разликата освен на френските на ФВ, Опел и 2 Сеата.Просто разликата е огромна и мотора утихва.

 

 

 

Иначе аз една 5-чка не бих отказал ама не аз да я ремонтирам и храня :rolleyes:

Edited by jozo
Link to comment
Share on other sites

Бързо сменяй марката масло.Моята кола е карана само с Шел преди да дойде в България и да не ти казвам къв нагар имаше в мотора.

 

Добре де...на какво може да се дължи това? Все пак Шел не са някоя гаражна фирмичка и ме съмнява, че могат да си позволят сериозен удар по имиджа като правят лошо масло. Според мен проблемът ти е бил или лоша партида (неоригинално масло), или проблем, несвързан с маслото.

Link to comment
Share on other sites

дори моята, която е с "една цяла малолитражка" по-малко конски сили, я дават по-бърза, а аз моята си я смятам за доста мудна машина, в сравнение с всяка прилична хонда или нещо друго с турбо. ;)

V6 2.5 е малолитраж от кога? И от кога

0 to 100 km/h : 7.1

е мудно?

 

 

От 80 до 180 прави 10 сек разлика все пак :) иначе Фордака явно много добър въртящ момент (типично за v6 двигателите) има в междинните - 0-80 и 1вата му е добра, постижението хич не му е лошо.

 

____________

 

Чак от втория път разбрах, че говориш за 60те к.с. разлика.

Edited by host
Link to comment
Share on other sites

И от кога

0 to 100 km/h : 7.1

е мудно?

 

А и бая мудна ми се вижда за тия 231 коня...

 

 

Кой е казал, че този резултат е лош за кола по по принцип? Говорех за съотношението "резултатконски сили", който за 231 коня трябва да е по-нисък, а и колата не е кой знае колко тежка.

 

П.П. И разликата е по-скоро 70, а не 60. :))

 

П.П.П. И освен това когато една кола не прави от 0 до 100 за под 6 секунди - не ми я наричай "бегачка" (това съвсем извън темата). :D

Link to comment
Share on other sites

Ако си идваш към БГ и имаш желание, драсни ми едно лично да пробваш Yacco.Все пак имаше някви масла дето могат да са универсани ама се водят специално разработени за френските марки, а имено Рено, Пежо и Ситроен.А както казах са само "Made in France" и няма ментета.

 

Иначе с Yacco съм усетил разликата освен на френските на ФВ, Опел и 2 Сеата.Просто разликата е огромна и мотора утихва.

 

Иначе аз една 5-чка не бих отказал ама не аз да я ремонтирам и храня :rolleyes:

Преди на 1.9dti-то ползвах 10w40 на GM (което се води полу или пълна синтетика) и от него оплаквания нямам макар зимата да съм доливал. Откакто съм взел 1.9dci-то ползвам само и единствено 5w50-то и досега за 3-4 смени само веднъж съм доливал лекичко и то след края на тази зима. Досега нямам никаква причина да го сменям, а и така съм си 100% сигурен какво масло има в колата. От 1 смяна го ползвам и на dti-то и след смяната шумното dti започна да работи малко по-меко и тихо. Съответно и за двете коли 5w50-то си остава моя единствен избор :)

Link to comment
Share on other sites

П.П.П. И освен това когато една кола не прави от 0 до 100 за под 6 секунди - не ми я наричай "бегачка" (това съвсем извън темата). :D

Никой не е рекъл, че е бегачка...само я давам като пример за кола която е много вероятен кандидат за мой следващ избор. На мен ми пасва всичко в нея. Точно това си говорех онзи ден с един приятел ... ами то човек ако й търси кусурите точно на тая кола, точно с тоя двигател (не я купуваш за икономия на гориво все пак) ... трудничко. Кожата ти кожа, навигация, добро аудио, добра еластичност на магистално, добро поведение в града, отзад достатъчно широко ако пътуваш с приятели, багажника е задоволително голям, частите не са астрономически цифри (сравнено със сходни модели). Като цяло не лош компромис по всички поленца за мен.

 

Ся...бегачки. Бегачки трябва някой хептен болен да дойде да разправя за тях - например един 57 секундов на Калояново. Има си всякакви хора :) Един друг пък иска да си купува чисто нов СААБ 9-5 2.0 турбо на метан за 80-на хил. лева!? Кефи го, готин му се вижда. Хвала.

Link to comment
Share on other sites

Хосте, Хостеее...май наистина си разсеян тази вечер - едни неща ги разбираш едва от втория път, други - направо от първия, но грешно. :P

 

За какво според тебе написах онова в скобите, че и широко усмихнато човече добавих?

 

(това съвсем извън темата)
Link to comment
Share on other sites

E, па я реших да си карам по новата додадена от теб тема :)

Нищо, нали лаф да става - днес слънцето и липсата на алкохол ми видяха сметката.

Link to comment
Share on other sites

Стига с ебавките, че днеска само ми наливат в главата едни акъли за едно 530i (е39), как за без пари ги има, как гори 12 градско по каталог, как вече частите не са много скъпи ... че и аз даже взех да се замислям... ужасТ. Това е като наркомания.

 

 

Може би реално е 14 - на мен 520 ми е горяло 12-13 и 15-16 с ръчка. Това за частите не е съвсем така, още са скъпи и ще си останат така - примерно едни тъпи пласмаски които регулират фаровете и са се разпаднали на почти всяко Е39 са 80лв, за сметка на това има 7-8 Е39 в бмв форума на части за без пари.Иначе моторите на Е34 са неразрушими, подлежат на турбиниране и каране само с максимални обороти, Е39 са кекави с тънки вътрешности, а Е39 след фейса (530) са супер кекави с още по-слаби мотори, което според скромното ми мнение ще рече вземи си Е34 и имай пари за поддръжка за 2-3 години.(шит това ипб много ме нерви)

Edited by Overdrive
Link to comment
Share on other sites

Да си дойдем на думата. Най-яката кола. Капо ди тути капи на колите е...служебната.

:bowdown: :bowdown: :bowdown: :bowdown: :bowdown: :bowdown: :bowdown:

Най-великата!!!

Един Орел Вектра 2ра генерация ... бая опити за рекорд имахме с колегите (в едно неназовано търг. дружество) колко вдига на 1ва, 2ра и 3та съответно на газззззз :) голямо шоу. На първия работен ден му откъртих мигача... при престрояване на моста на Панаира от дясна в лява лента (по посока колелото се движа). Щети ... един мигач (15лв с крушаката чисто нов) и една черна лента по калника от гумата на ГрадВитарата която ме "цуна" :D :D :D

:f1: :f1: :f1:

Link to comment
Share on other sites

Тъй тъй... аз имах един познат размаза едно служебно канго (и още една кола но забравих каква), защото някой му беше отнел предимството и естествено той след като е с предимство решил да си пали цигара не да гледа пътя... добре че е било кола а не човек щото удар с 40 без спирачен път дори в кола е грозна гледка... Помня че като тръгна да ми се оплаква почна от "ми аз малко съм без кола сега че ударих сегашната... то щото един ми отне предимството на кръговото до панаира"

Link to comment
Share on other sites

Вие пък кво го наплюхте BMW-то... ц ц ц

 

Аз вече не издържам с моята кола.... уж 120к.с супер ме дразни с климатик... :)

 

Мисля сега да купувам няква каризма, лансер , галант.

Говоря за по-старичките... ( и без това ще бъде линчуван след покупката )

Мисля за ония галант дето е 1996. Има един двигател 2.0 V6 150к.с. ... предполагам и той ще е мъртвец, но 2.5 предполагам ще намеря трудно...

Някой има ли впечатления?

 

Аз преди карах малко една Carisma 1.6 - пълен мъртвец....

А като гледам Каризма и Лансер нямат един малко по мощен бензин....

Edited by CyberHill
Link to comment
Share on other sites

Ако си идваш към БГ и имаш желание, драсни ми едно лично да пробваш Yacco.Все пак имаше някви масла дето могат да са универсани ама се водят специално разработени за френските марки, а имено Рено, Пежо и Ситроен. А както казах са само "Made in France" и няма ментета.

Иначе с Yacco съм усетил разликата освен на френските на ФВ, Опел и 2 Сеата.Просто разликата е огромна и мотора утихва.

И аз бих си взел такова масло.То от толкова много "made in china" вече като пише нещо различно на някой продукт и си мисля,че е менте :D

 

Mod: Направи си труда следващия път като цитираш, да маркираш само частта, която има връзка с твоя пост (както е в момента). Благодаря.

 

Кой ми го едитна?Аз го бях маркирал?!

Edited by xXx
Link to comment
Share on other sites

Някой има ли впечатления?

 

Не е като да хептен умрял.

0-100 - 8.4

223 Nm

164 к.с.

 

Но подсказка, помисли си хубаво за един Ford Mondeo v6 170 к.с. - говоря за 2ра генерация модела, който е до 2000г.

http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showDetails.html?id=133032556&pageNumber=1&lang=en

Ford_Mondeo_ST200_06.jpg

Читава кола си е - добре вози, части има бол, и не като да не върви (вътре бая екстрички има, кожа, подгряване, ел. пакет, климатроник, 17ки и т.н.). Малко по-зле е от Митсубишито като динамика (няма да усетиш реално за десети иде реч).

http://www.zeperfs.com/en/duel3091-496.htm

Edited by host
Link to comment
Share on other sites

Вие пък кво го наплюхте BMW-то... ц ц ц

 

Аз вече не издържам с моята кола.... уж 120к.с супер ме дразни с климатик... :)

 

Мисля сега да купувам няква каризма, лансер , галант.

Говоря за по-старичките... ( и без това ще бъде линчуван след покупката )

Мисля за ония галант дето е 1996. Има един двигател 2.0 V6 150к.с. ... предполагам и той ще е мъртвец, но 2.5 предполагам ще намеря трудно...

Някой има ли впечатления?

 

Аз преди карах малко една Carisma 1.6 - пълен мъртвец....

А като гледам Каризма и Лансер нямат един малко по мощен бензин....

Carisma-та 1.8 е доста пъргавка, нищо общо с 1.6 понеже двигателя е друг. Иначе това поколение галантите са много корави копелета. Не знам какво точно очакваш като динамика. Аз на каквато и кола досега да съм се качвал (е 300+ коня не съм пробвал) все се усеща като е включен климатика.

Edited by JDFU
Link to comment
Share on other sites

50лв 4л ... мечта. Тук хората говорят за коли и двигатели с масло за по над 120лв ;)

За теб може да е мечта за мен е 36лв.От тия 120лв сигурно горницата е 200% !За това бях споменал за познати приятели и т.н.

 

На Мондео V6 съм се качвал в Англия и е просто :punk ...Та даже беше с ST оптика и галеше много окото !Вътре едва ли ще намериш нещо което да го няма,като забележка само ,че седалките са много неудобни поне за мен.Свикнал съм да седалката да ме обгръща ,а тези бяха доста широки.

Edited by RaZoR
Link to comment
Share on other sites

Дайте идея как мога да си направя страничните огледала да изглеждат като хромирани. В момента са ми пластмасови, черни и много ме дразнят. Ако ги пръсна със спрей ще стане ли, гледах и някакъв сребърен лак, който го дават уж за автомобили ама не ми вдъхва много доверие заради цената - 0.70лв.

Link to comment
Share on other sites

 

Не , толкова ми е грозно точно това мондео, че няма как xmas.gif Предпочитам 1-цата.

 

 

 

След малко четене, се насочих към

Galant 2.0 16v 136hp

Carisma 1.8 16v 140hp ( почти ги няма в BG )

 

Като в краен случай преминаваме на

Carisma 1.8 16v 116hp

 

Ще се кара само градско, пък и не от мен, така че да кажем е възможно да е под 120hp.

 

А аз мисля вече поне да мина 190hp с Accord , ама ще е мин. към края на лятото...

 

btw - тъй като тотално ми се размъти мозъка... сега пък харесах една intergra.... Много ме радва laughing.gif

 

http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=50150

 

Много ми харесва!!!! punk.gif

Edited by CyberHill
Link to comment
Share on other sites

Дайте идея как мога да си направя страничните огледала да изглеждат като хромирани. В момента са ми пластмасови, черни и много ме дразнят. Ако ги пръсна със спрей ще стане ли, гледах и някакъв сребърен лак, който го дават уж за автомобили ама не ми вдъхва много доверие заради цената - 0.70лв.

Щом търсиш естетика моят съвет е да ги боядисаш в цвета на купето :)

Link to comment
Share on other sites

10 бона, за първа генерация (Интеграта)... болен си :)

 

Крайно ще си разочарован от вървежа на 140 к.с. Галант ;) казвам ти го от гледна точка, че не е добър при 140 к.с. 1260 кг, а сам си представи като сложиш още 200 кг за Галанта - ама я взимаш заради разхода на гориво, вече е друга работа (аз с друго впечатление останах от предния пост).

Edited by host
Link to comment
Share on other sites

След малко четене, се насочих към

Galant 2.0 16v 136hp

Carisma 1.8 16v 140hp ( почти ги няма в BG )

 

Като в краен случай преминаваме на

Carisma 1.8 16v 116hp

 

Ще се кара само градско, пък и не от мен, така че да кажем е възможно да е под 120hp.

 

Аз ти говоря за 125 коньовата Carisma с 1.8 GDI двигател - http://catalog.auto.ru/catalog/cars/card/6682.html 140 коня не съм виждал в БГ.

 

Карам галант '99 150 коня и според мен каризмата е по-пъргава (заради теглото). Да не говорим, че бензина само го мирише.

Edited by JDFU
Link to comment
Share on other sites

Разнородни ми са мислите поради факта, че ще сменям 1 кола + 1 нова в семейството. laughing.gif

Sorry, че съм ви объркал.

 

@Host - За това казвам, че ми се ще нещо поне към 200к.с. и Accord-а е добър вариант , но за съжаление, ще е на по къден етап. Поради факта че ще станат много колите...

А за Mitsubishi-то , просто ми мина така покрай главата ( имам предвид за по-мощен вариант) , но просто са скъпи и са рядко. Та ще купя Carisma/Galant , а за мен смяната ще е на по къден етап.

@JDFU - Да ама е GDI и ако в някакъв момент реша за ГАЗ, няма да стане... Или примерно ако реша да прехвърля сегашния ГИ на нея...

Та тъй като няма 140к.с. в BG , си мисля за 116-ката....

 

Този 2.5 GDI ли е? или то 2.4 беше GDI.... ?

 

http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11278927353223712&f1=details - този ми харесва , ама сте прави , че ще е мудна....

Edited by CyberHill
Link to comment
Share on other sites

@JDFU - Да ама е GDI и ако в някакъв момент реша за ГАЗ, няма да стане... Или примерно ако реша да прехвърля сегашния ГИ на нея...

Та тъй като няма 140к.с. в BG , си мисля за 116-ката....

 

Този 2.5 GDI ли е? или то 2.4 беше GDI.... ?

 

http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11278927353223712&f1=details - този ми харесва , ама сте прави , че ще е мудна....

2.4 е GDI. 2.5 е обикновен V6 163 коня и него доста хора го карат с ГИ.

 

Аз понеже не съм фен на газта, предпочитам GDI-тата понеже са осезаемо по-икономични. Примерно моя 2.4 гори максимум 10/100 софийско градско, докато 2.5 отива до 13-14, което на газ става, ама на бензин...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...