CyberHill Posted July 20, 2010 Share Posted July 20, 2010 Ем... има време Аз даже... като гледам какви температури държи при "пържене" , мисля даже да вкарам 2 смени на година.... Така или иначе минавам по около 14 000км на година .... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PlayMate Posted July 20, 2010 Share Posted July 20, 2010 Аз съм с Castrol Edge 0W30. Супер масло е, но и цената му не е от най-евтините. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
INCINERATOR Posted July 20, 2010 Share Posted July 20, 2010 Не разбрах какво против имате лонглайф? Друго си е да сменяш на 30 000 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
djadomraz Posted July 20, 2010 Share Posted July 20, 2010 Не знам Вие на какво мнение сте, но аз съм много против на т.нар. Long Life.... и то защото в BG, да кажем хората карат средно 8000 - 20000км на година и ако си от първите, обикновенно не спазваш ограничението 1 година или / 30 000км Ако е гаранционна колата си длъжен да го спазиш... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
INCINERATOR Posted July 20, 2010 Share Posted July 20, 2010 Не знам Вие на какво мнение сте, но аз съм много против на т.нар. Long Life.... и то защото в BG, да кажем хората карат средно 8000 - 20000км на година и ако си от първите, обикновенно не спазваш ограничението 1 година или / 30 000км Те хората са го измислили, има сложен алгоритъм, който определя кога да смениш маслото... изчислява паления на студен/топъл двигател, километри, време и много други фактори. Не е само фактора километър. Например на моята кола максимумът, който и дават с 1 масло е 30 000км, но реално тя си изчислява, че според моя начин на каране и отделните фактори ес сменя на 17 000. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Midex Posted July 20, 2010 Share Posted July 20, 2010 В мануала на моята пише: "5000 мили (8000 км) или 6 месеца (което дойде по-рано)" ако я караш "пенсионерската" или "3000 мили (5000 км) или 3 месеца" ако я ръчкаш много и начесто. Аз я ръчкам, но пък не я карам абсолютно божи всеки ден, така че приемам за моя стил на каране първото. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
host Posted July 20, 2010 Share Posted July 20, 2010 (edited) Твоя двигател не е ли > http://en.wikipedia.org/wiki/Ford_Mondeo_V6_engine той си е баш с цел спортно каране, нормално под 10 000 км да му е обслужването. (хм, гледам 2.5 v6 160 bhp?! сигурно има грешка в Wiki (малко ми се вижда) - я кажи колко е) Edited July 20, 2010 by host Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Midex Posted July 20, 2010 Share Posted July 20, 2010 Твоя двигател не е ли ... Не е. Като казах по-горе: ...че безтуй моята си е "американка". ...имах предвид, че е 'американка с дръпнати очи'. Купето и интериорът са "design by U.S.A.", а двигателят и останалото са "Made in Japan", и по-конкретно Мазда. Инфо за двигателя (търси KL) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
host Posted July 20, 2010 Share Posted July 20, 2010 (edited) Не е мейд ин Жапан хедърите и някой други хавички са правени от Ямаха и ний четем, споко. Та колко коньова е? ___________ SHO V6 на Форд поне аз съм останал с впечатлението, че в САЩ е тотален култ - пак заигравка на Ямаха. А твоя е "aluminum DOHC V6 with a 60° bank angle". Aз питам дали не е от редките 205 к.с. версии на 3.0 кубатурата на Дюратек-а Edited July 20, 2010 by host Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
3dfx Posted July 20, 2010 Share Posted July 20, 2010 Не разбрах какво против имате лонглайф? Друго си е да сменяш на 30 000 Ти ползваш ли го наистина тоя Longlife? Аз карам с longlife масло (507.00 по спецификациите на VW/Audi), но държа компютъра на колата винаги във fixed режим и никога не сменям над 13000км. Не мисля, че българската нафта е подходяща за Longlife интервали. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
host Posted July 21, 2010 Share Posted July 21, 2010 Не мисля, че българската нафта е подходяща за Longlife интервали. Това като последния ми опит да ползвам Шел Бг. Сипвам аз 100 октанов - а преди това колата беше на 98. Паля, качвам се на моста на ВХВП и точно на слизането към Гребната се усети как колата загуби мощност - не чак като включване на климатик, но достатъчно, че да е осезаемо. не знам дали аз си въобразявам, но повече там "Нье!" Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
XMD Posted July 21, 2010 Share Posted July 21, 2010 Странно... Аз откакто почнах да сипвам V-power бензин ми падна разхода и колата върви доста по-добре. Но може и да е така, защото преди зареждах от всякакви бензиностанции, докато в една селска ми наляха повече вода отколкото бензин, правеше локви зад ауспуха. Въпросната бензиностанция е в село Войводиново, тази до автосервиза. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
INCINERATOR Posted July 21, 2010 Share Posted July 21, 2010 Ти ползваш ли го наистина тоя Longlife? Аз карам с longlife масло (507.00 по спецификациите на VW/Audi), но държа компютъра на колата винаги във fixed режим и никога не сменям над 13000км. Не мисля, че българската нафта е подходяща за Longlife интервали. Ами аз съм на бензин, който не е кой знае колко по-добър. Засега всичко е наред. Не обичам да се хваля много... ама одеве карах Z4 35is... няма такава кола. Брутална визия, брутално ускорение, брутален звук за I6... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
host Posted July 21, 2010 Share Posted July 21, 2010 Клипче? И какво лошо има с това човек да се похвали? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Midex Posted July 21, 2010 Share Posted July 21, 2010 И какво лошо има с това човек да се похвали? Лошото в случая е, че не е негово...иначе всички щяхме да си поискаме по 1 кръгче. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
host Posted July 21, 2010 Share Posted July 21, 2010 А той 7-8 литра масло, нови задни гуми и накладки - за начало да речем. :f1: :f1: :f1: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Midex Posted July 21, 2010 Share Posted July 21, 2010 Да бе, той пък за к'во да си иска гуми, накладки, масло, бензин...(и евентуално съединител, жило на ръчна, някоя и друга ламарина...) - нали е пич, ще почерпи безвъзмездно...ама е добре преди това да си сключи 2-3 пълни каско застраховки при различни застрахователи, задължително включващи клауза "природно бедствие". :lol: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
host Posted July 21, 2010 Share Posted July 21, 2010 Стига с ебавките, че днеска само ми наливат в главата едни акъли за едно 530i (е39), как за без пари ги има, как гори 12 градско по каталог, как вече частите не са много скъпи ... че и аз даже взех да се замислям... ужасТ. Това е като наркомания. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DON_CHEFO Posted July 21, 2010 Share Posted July 21, 2010 Стига с ебавките, че днеска само ми наливат в главата едни акъли за едно 530i (е39), как за без пари ги има, как гори 12 градско по каталог, как вече частите не са много скъпи ... че и аз даже взех да се замислям... ужасТ. Това е като наркомания. А на Екватора има ли ескимоси?....Или Банани на северния полюс? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
host Posted July 21, 2010 Share Posted July 21, 2010 (edited) http://www.zeperfs.com/en/fiche101-bmw-530-i-e39.htm чети и плачи. http://www.ultimatespecs.com/?option=4&brand=11&model=49&car=5077 Fuel Consumption* : 7.4L / -L / 13.1L / 9.5L (24 mpg) Edited July 21, 2010 by host Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PlayMate Posted July 21, 2010 Share Posted July 21, 2010 До колкото съм чувал (от несигурни източници), разходът по спецификация на БМВ няма нищо общо с истината. Някой беше разправял, че алгоритъма, по който тестват градско включвал ускорение от 0 до 50 за ~28 секунди, което извинявай, ама... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
host Posted July 21, 2010 Share Posted July 21, 2010 Дааа... във форума на Хонда и VW всички знаят за тия работи - той и борд компютъра и пистолета на колонката и те са еб*ати катилите дето само лъжат. Мани, мани... всички лъжат (с 530i), че разхода им рядко минава 15. Нека не почваме пак старата песен. Сигурно аз съм безкрайно пристрастен и болен (признавам си). Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Midex Posted July 21, 2010 Share Posted July 21, 2010 ....ускорение от 0 до 50 за ~28 секунди, което извинявай, ама... ...гори 12 градско по каталог...Сигурно аз съм безкрайно пристрастен и болен (признавам си). Болен си я...с тая трилитрова ламя разходът ти в града или при настъпване няма никакъв шанс да ти е "12 по каталог", освен ако не ускоряваш от 0 до 50 за 28 секунди. А и бая мудна ми се вижда за тия 231 коня, щом на оня линк с данните в диапазона 0-80 (най-разпространената скорост, респ. ускорение в града и пътищата без магистралите), дори моята, която е с "една цяла малолитражка" по-малко конски сили, я дават по-бърза, а аз моята си я смятам за доста мудна машина, в сравнение с всяка прилична хонда или нещо друго с турбо. Ако я взимаш, за да пердашиш с 250 по магистралата (и може да си позволиш бензина и глобите) - да ; в противен случай не виждам смисъл. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
INCINERATOR Posted July 21, 2010 Share Posted July 21, 2010 Не знам при другите BMW-та как е, но ще дам произволни стойности от една статистика която бях правил... Разход по комп - разход по сметки 11,90 12,20 11,60 12,30 13,90 13,30 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DON_CHEFO Posted July 21, 2010 Share Posted July 21, 2010 (edited) Дааа... във форума на Хонда и VW всички знаят за тия работи - той и борд компютъра и пистолета на колонката и те са еб*ати катилите дето само лъжат. Мани, мани... всички лъжат (с 530i), че разхода им рядко минава 15. Нека не почваме пак старата песен. Сигурно аз съм безкрайно пристрастен и болен (признавам си). Лично мога да те заведа при човек с 525и (е39)...да си поговорите на дълго и широко защо е с газов инжекцион и....пак реве Аз няма за какво да плача щото като цяло харесвам 3-та и 7-ма серия. 5-така просто не ме кефи....освен е34 разбира се Има и друго...ако си купиш кола с такъв мотор...не ми се вярва да я караш като 3-цилиндров дизел Edited July 21, 2010 by DON_CHEFO Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.