Jump to content
BulForum.com

Обща дискусия на тема автомобили


netrootbg

Recommended Posts

Ем... има време laughing.gif

 

Аз даже... като гледам какви температури държи при "пържене" , мисля даже да вкарам 2 смени на година....

Така или иначе минавам по около 14 000км на година ....

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 11.2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Не знам Вие на какво мнение сте, но аз съм много против на т.нар. Long Life.... и то защото в BG, да кажем хората карат средно 8000 - 20000км на година и ако си от първите, обикновенно не спазваш ограничението 1 година или / 30 000км laughing.gif

 

Ако е гаранционна колата си длъжен да го спазиш...

Link to comment
Share on other sites

 

Не знам Вие на какво мнение сте, но аз съм много против на т.нар. Long Life.... и то защото в BG, да кажем хората карат средно 8000 - 20000км на година и ако си от първите, обикновенно не спазваш ограничението 1 година или / 30 000км laughing.gif

 

 

Те хората са го измислили, има сложен алгоритъм, който определя кога да смениш маслото... изчислява паления на студен/топъл двигател, километри, време и много други фактори. Не е само фактора километър.

 

Например на моята кола максимумът, който и дават с 1 масло е 30 000км, но реално тя си изчислява, че според моя начин на каране и отделните фактори ес сменя на 17 000.

Link to comment
Share on other sites

В мануала на моята пише: "5000 мили (8000 км) или 6 месеца (което дойде по-рано)" ако я караш "пенсионерската" или "3000 мили (5000 км) или 3 месеца" ако я ръчкаш много и начесто.

Аз я ръчкам, но пък не я карам абсолютно божи всеки ден, така че приемам за моя стил на каране първото.

Link to comment
Share on other sites

Твоя двигател не е ли > http://en.wikipedia.org/wiki/Ford_Mondeo_V6_engine той си е баш с цел спортно каране, нормално под 10 000 км да му е обслужването.

(хм, гледам 2.5 v6 160 bhp?! сигурно има грешка в Wiki (малко ми се вижда) - я кажи колко е)

Edited by host
Link to comment
Share on other sites

Твоя двигател не е ли ...

Не е.

 

Като казах по-горе:

 

...че безтуй моята си е "американка".

 

...имах предвид, че е 'американка с дръпнати очи'. :bgrin:

 

Купето и интериорът са "design by U.S.A.", а двигателят и останалото са "Made in Japan", и по-конкретно Мазда. Инфо за двигателя (търси KL)

Link to comment
Share on other sites

Не е мейд ин Жапан ;) хедърите и някой други хавички са правени от Ямаха ;) и ний четем, споко. Та колко коньова е?

 

___________

 

SHO V6

LeRoyBarton-EA.jpg

на Форд поне аз съм останал с впечатлението, че в САЩ е тотален култ - пак заигравка на Ямаха.

 

А твоя е "aluminum DOHC V6 with a 60° bank angle". Aз питам дали не е от редките 205 к.с. версии на 3.0 кубатурата на Дюратек-а ;)

Edited by host
Link to comment
Share on other sites

Не разбрах какво против имате лонглайф? :) Друго си е да сменяш на 30 000 :D

 

Ти ползваш ли го наистина тоя Longlife? Аз карам с longlife масло (507.00 по спецификациите на VW/Audi), но държа компютъра на колата винаги във fixed режим и никога не сменям над 13000км. Не мисля, че българската нафта е подходяща за Longlife интервали.

Link to comment
Share on other sites

Не мисля, че българската нафта е подходяща за Longlife интервали.

 

Това като последния ми опит да ползвам Шел Бг. Сипвам аз 100 октанов - а преди това колата беше на 98. Паля, качвам се на моста на ВХВП и точно на слизането към Гребната се усети как колата загуби мощност - не чак като включване на климатик, но достатъчно, че да е осезаемо.

:huh: не знам дали аз си въобразявам, но повече там "Нье!"

Link to comment
Share on other sites

Странно... Аз откакто почнах да сипвам V-power бензин ми падна разхода и колата върви доста по-добре. Но може и да е така, защото преди зареждах от всякакви бензиностанции, докато в една селска ми наляха повече вода отколкото бензин, правеше локви зад ауспуха. Въпросната бензиностанция е в село Войводиново, тази до автосервиза.

Link to comment
Share on other sites

Ти ползваш ли го наистина тоя Longlife? Аз карам с longlife масло (507.00 по спецификациите на VW/Audi), но държа компютъра на колата винаги във fixed режим и никога не сменям над 13000км. Не мисля, че българската нафта е подходяща за Longlife интервали.

 

 

Ами аз съм на бензин, който не е кой знае колко по-добър. Засега всичко е наред.

 

 

 

 

Не обичам да се хваля много... ама одеве карах Z4 35is... няма такава кола. Брутална визия, брутално ускорение, брутален звук за I6...

Link to comment
Share on other sites

И какво лошо има с това човек да се похвали?

 

Лошото в случая е, че не е негово...иначе всички щяхме да си поискаме по 1 кръгче. :bgrin:

Link to comment
Share on other sites

Да бе, той пък за к'во да си иска гуми, накладки, масло, бензин...(и евентуално съединител, жило на ръчна, някоя и друга ламарина...:P) - нали е пич, ще почерпи безвъзмездно...ама е добре преди това да си сключи 2-3 пълни каско застраховки при различни застрахователи, задължително включващи клауза "природно бедствие". :lol: :lol:

Link to comment
Share on other sites

Стига с ебавките, че днеска само ми наливат в главата едни акъли за едно 530i (е39), как за без пари ги има, как гори 12 градско по каталог, как вече частите не са много скъпи ... че и аз даже взех да се замислям... ужасТ. Това е като наркомания.

Link to comment
Share on other sites

Стига с ебавките, че днеска само ми наливат в главата едни акъли за едно 530i (е39), как за без пари ги има, как гори 12 градско по каталог, как вече частите не са много скъпи ... че и аз даже взех да се замислям... ужасТ. Това е като наркомания.

 

А на Екватора има ли ескимоси?....Или Банани на северния полюс?

Link to comment
Share on other sites

До колкото съм чувал (от несигурни източници), разходът по спецификация на БМВ няма нищо общо с истината. Някой беше разправял, че алгоритъма, по който тестват градско включвал ускорение от 0 до 50 за ~28 секунди, което извинявай, ама... :tongue

Link to comment
Share on other sites

Дааа... във форума на Хонда и VW всички знаят за тия работи - той и борд компютъра и пистолета на колонката и те са еб*ати катилите дето само лъжат. Мани, мани... всички лъжат (с 530i), че разхода им рядко минава 15.

 

Нека не почваме пак старата песен. Сигурно аз съм безкрайно пристрастен и болен (признавам си).

Link to comment
Share on other sites

....ускорение от 0 до 50 за ~28 секунди, което извинявай, ама... :tongue

:Facepalm:

 

...гори 12 градско по каталог...

Сигурно аз съм безкрайно пристрастен и болен (признавам си).

 

Болен си я...с тая трилитрова ламя разходът ти в града или при настъпване няма никакъв шанс да ти е "12 по каталог", освен ако не ускоряваш от 0 до 50 за 28 секунди. :P

 

А и бая мудна ми се вижда за тия 231 коня, щом на оня линк с данните в диапазона 0-80 (най-разпространената скорост, респ. ускорение в града и пътищата без магистралите), дори моята, която е с "една цяла малолитражка" по-малко конски сили, я дават по-бърза, а аз моята си я смятам за доста мудна машина, в сравнение с всяка прилична хонда или нещо друго с турбо. ;)

 

Ако я взимаш, за да пердашиш с 250 по магистралата (и може да си позволиш бензина и глобите) - да ; в противен случай не виждам смисъл.

Link to comment
Share on other sites

Не знам при другите BMW-та как е, но ще дам произволни стойности от една статистика която бях правил...

 

Разход по комп - разход по сметки

11,90 12,20

11,60 12,30

13,90 13,30

Link to comment
Share on other sites

Дааа... във форума на Хонда и VW всички знаят за тия работи - той и борд компютъра и пистолета на колонката и те са еб*ати катилите дето само лъжат. Мани, мани... всички лъжат (с 530i), че разхода им рядко минава 15.

 

Нека не почваме пак старата песен. Сигурно аз съм безкрайно пристрастен и болен (признавам си).

Лично мога да те заведа при човек с 525и (е39)...да си поговорите на дълго и широко защо е с газов инжекцион и....пак реве ;)

Аз няма за какво да плача щото като цяло харесвам 3-та и 7-ма серия. 5-така просто не ме кефи....освен е34 разбира се ;)

 

Има и друго...ако си купиш кола с такъв мотор...не ми се вярва да я караш като 3-цилиндров дизел ;)

Edited by DON_CHEFO
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...