Midex Posted July 6, 2010 Share Posted July 6, 2010 Само да добавя - оня ден Раптора ме питаше за препарата, ще пиша какво му казах. Ако карате основно градско, няма много смисъл да третирате с този препарат - наистина трябва да сте с над 80, за да започне да "действа" с помощта на насрещния поток въздух. И между 60-80 също действа, но не толкова добре. --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- А сега за един майтап... В Русия водачът на една напълно стокова лада комби (ВАЗ 21041), която заводско е около 60 коня, е получил фиш за превишение на скоростта. Имало и снимка от камера, която удостоверява нарушението с номера на колата и засечената скорост, а във фиша пишело (превеждам накратко): При допустима скорост в дадения участък от 40 км/ч., собственикът (еди кой си), шофирал автомобил ВАЗ 21041 с номер (еди кой си), е превишил разрешената скорост с 209 км/ч., като се е движил с 249 км/ч.По чл. еди кой си, му се налага глоба в размер от 2000 рубли. 1. Снимката от камерата със засечената скорост - 2. Фишът с глобата - 3. Последвалата жалба от собственика - 4. И накрая - снимка на супер-ладата - Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
djadomraz Posted July 6, 2010 Share Posted July 6, 2010 Само да добавя - оня ден Раптора ме питаше за препарата, ще пиша какво му казах. Ако карате основно градско, няма много смисъл да третирате с този препарат - наистина трябва да сте с над 80, за да започне да "действа" с помощта на насрещния поток въздух. И между 60-80 също действа, но не толкова добре. Баш истинското действие аз може и да го пропусна, но ако спомага за по-лесното почистване на гадините от стъклото ще съм изключително доволен. Преди да я закарам да ми я ремонтират колата, помня че се скъсах от пръскане и някаква гад дето се беше размазала по стъклото така и не се махна та спрях на една бензиностанция да я изчопля с нокти, защото ме дразнеше неистово. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Midex Posted July 6, 2010 Share Posted July 6, 2010 Гадовете не се лепят, а се подхлъзват на стъклото - ей оня ден една муха си счупи крака, докато се опиташе да кацне. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
djadomraz Posted July 6, 2010 Share Posted July 6, 2010 Значи има ГОЛЯМА ПОЛЗА дори при каране с 30км/час. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
host Posted July 6, 2010 Share Posted July 6, 2010 (edited) +1 Дедо, в нашия квартал има някакви навъдени състезателчета. Всяка вечер около 01:00 ръмжене, силни музики... тия хора не знаят ли, че в този квартал живеят само уседнали хора и че тук от едно време само гълъби и гугутки кацаха на Сакъзов и бр. Миладинови И скоро време можело и клуба за танци да се разкара ... ще настане рай за паркиране. Edited July 6, 2010 by host Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
INCINERATOR Posted July 6, 2010 Share Posted July 6, 2010 Аз пък си намазах джама с един друг препарат, който случайно ми попадна... Пълен ташак. След 1-2 часа каране на чистачки нямаше никакъв ефект вече... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
po_taka Posted July 11, 2010 Share Posted July 11, 2010 Караш и имаш разстояние в което ще се намаля бавно ( без спирачки, без наклон ) защо е по-правилно да оставиш на същата скорост или 1 надолу, отколкото да смениш на свободна ? аз се сещам за: + можеш веднага да подадеш газ ако се наложи ( + турбото си седи ) + не хабиш гориво Аз си седя на скорост, но имам 2ма човека които трябва да убедя че моето е по-добрия вариант Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
djadomraz Posted July 11, 2010 Share Posted July 11, 2010 Не е ли все едно? Тъй и тъй спираш бавно и спокойно, тъй и тъй ще изключиш по някое време щото с 10км/час на 4та не става и почва да се дави колата. Ако искаш да спреш по-бързо минаваш на по-ниска скорост ама ако няма нужда не е ли все едно? Пък и ти спираш, защо ще трябва да даваш газ? За да не те удари някой отзад ли? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
host Posted July 11, 2010 Share Posted July 11, 2010 Минаването предавка надолу се прави за : 1. изключително плавно спиране (чрез съединителя) при условия на много ниско сцепление на пътната настилка 2. изключително бързо спиране чрез предавателното число и съпротивлението на двигателя при минаване предавка надолу При изключване от скорост се лишавате от един от способите за контрол върху автомобила (възможността да ускориш). При каране тип "всеки ден" няма особен смисъл от минаване предавка надолу. Просто си я оставяш на скорост до началната употреба на спирачка (1000-1500 оборота надолу или 500, зависи от скоростта на движение) и после на "свободна" се спира. Никаква полза от сложни изпълнения. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Overdrive Posted July 12, 2010 Share Posted July 12, 2010 +хабиш по-малко спирачките +ако колата е инжекция или дизел не върви гориво в тоя момент, така че намалянето до 10км е безплатно +плавно спиране при положение смъкваш плавно скоростите или подаваш междинна газ, ако си фен може да се учиш и на heel and toe, само че на 90% от колите педалите им са неподходящо разположени, а и не е много лесно да се свикне (аз често не оцелвам оборотите и се получава придърпване) -ако изхакаш рязко една скорост надолу не е приятно и зимата съществува опасност от блокиране на колелата Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sasshko Posted July 12, 2010 Share Posted July 12, 2010 Това "heel and toe" не е ли същото като междинната газ, само че се прави доста по- бързо, защото с петата подаваме газ. А при междинната газ след като пуснем спирачката даваме малко газ за да се изравнят оборотите. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Overdrive Posted July 12, 2010 Share Posted July 12, 2010 (edited) Искаш да смъкнеш от 3та на 2ра: Междинна газ (като на камион без синхронизатори) - от 3та минаваш на свободна, пускаш съединителя, даваш колкото газ трябва, пак натискаш съединителя и на 2ра. heel and toe - в момента си натиснал спирачката, натискаш и съединителя и докато преминаваш от 3та на 2ра с петата или дясната част на десния крак чукваш газта - не е лесно да се научиш да натискаш два педала с един крак и то всеки колкото трябва, но пък е интересно да се опитваш. Ако се кара кола с добре работеща скоростна кутия става междинна газ с един съединител и това правя аз обикновено (все едно heel and toe без спирачка) Edited July 12, 2010 by Overdrive Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Midex Posted July 12, 2010 Share Posted July 12, 2010 ...не е лесно да се научиш да натискаш два педала с един крак ... Почти колкото, както в случая когато трябва да натискаш спирачката с левия крак...ама за това второто ти трябва единствено малко обиколки на Лаута и си готов. Абе я не се вкарвайте в тия филми с междинна газ и др. щуротии при съвременните скоростни кутии и шофирането в града. Винаги съм се чудил как може да се дават някакви точни предписания как трябвало да се спира на кръстовище, на колко оборота трябвало да бъде, коя предавка и кога трябвало да бъде превключена и т.н. Всяка ситуация е различна от предишната, отде да знам на кое кръстовище с каква скорост ще се приближавам, кой рейсър ще ми се пъне отляво, коя руса с джип ще ме засече отдясно и кой идиот е решил да притича между колите за по-кратко. Просто реагираш спрямо конкретната ситуация и най-важното е да постъпваш адекватно, да си усещаш колата, а не да зяпаш оборотомера кога ще му паднат оборотите до еди колко си... Между другото, който иска да си купи прототипа на Ферари 330, може да го направи в карс.бг за скромната сума от 3100 лв. без пазарлъка. Чудех се кой ще да е тоя ентусиаст, дето си е закрил номерата на "Ферарито", ама на едната снимка беше пропуснал, та установих, че е от "Хюстън". П.П. Викам да се организираме феновете от форума, да съберем пари и да го подарим на Чефо. :lol: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DON_CHEFO Posted July 12, 2010 Share Posted July 12, 2010 Толкова ли ме мразиш бре мен :) Дай ми 3100 и аз ще си засиля мойта кола достатъчно. :D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Midex Posted July 12, 2010 Share Posted July 12, 2010 Толкова ли ме мразиш бре мен :) Аааа, що - я виж какви прототипни джанти има само - отпред едни, отзад други...A и гумите май са автентични - почти съм сигурен, че са диагонални. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DON_CHEFO Posted July 12, 2010 Share Posted July 12, 2010 (edited) Аааа, що - я виж какви прототипни джанти има само - отпред едни, отзад други...A и гумите май са автентични - почти съм сигурен, че са диагонални. Едно 288 ГТО искам аз.... Edited July 12, 2010 by DON_CHEFO Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DON_CHEFO Posted July 12, 2010 Share Posted July 12, 2010 (edited) http://vbox7.com/play:f84aa1c8 - те го е Ferrari also built five 288 GTO Evoluzione models with more aggressive and aerodynamic body styling and increased power. The engine in the 288 GTO Evoluzione originally put out as much as 650 hp (480 kW). With weight of 940 kg (2,072 lb) the car had a top speed of 225 mph (362 km/h).[2] These cars form the clearest visual link between the 288 GTO and the F40 soon to follow. Only three 288 GTO Evoluziones are still in existence, with one at the Galleria Ferrari museum in Maranello. Жа ОткачаМ. Не е реално така да ме кефи тая марка.... Разменям към 2 кораба бОгатита, всички ССЦ-та и тем подобни шукарии за едно такова Еволюционе Edited July 12, 2010 by DON_CHEFO Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Overdrive Posted July 12, 2010 Share Posted July 12, 2010 Ми то онова Хюстънкото същото ве, даже сигурно има чип тунинг Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DON_CHEFO Posted July 13, 2010 Share Posted July 13, 2010 Аз за тва сложих клипчето . Ша му звънна на хайвана, ама почерпката в кръчмата е за негова сметка хаха Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
host Posted July 18, 2010 Share Posted July 18, 2010 To не остана къде да ходим.И аз не мога да намеря мивка, която да ми измие феродото между спиците?!?Гати, всички ли карат с "петолъчки" Май тея дни ще ида до ОМВ сам да си я пръскам с машинката. Един се опитваше да ме убеждава как нямало смисъл да смия наслагването от прах от накладките по вътрешната страна на джантата (пълна хамалогия при ). Нямало за какво. Да, добреееее. После като се отложи хубаво по дисковете и джантата... ходи спирай. Ама добре, че има кой да ни каже да не ги мием. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jozo Posted July 18, 2010 Share Posted July 18, 2010 Редовно трябва да се бута иначе поврежда самата боя.Пък и седи грозно поне за мен. Иначе с гъба съм пробвал ама не става.Имам 2 пръста разстояние между отделните спици и нестава(май трябваше да си взема джанти Децент не ОЗ Рейсинг, понеже там спиците са по-малко и разстоянието е по-голямо) .Само на пароструй.А оня пуфне само отпред и по борда си седи.... Гледах преди време в Баумакс спрей за измиване на джанти.Преди 2 седмици ходих и го няма вече...Някой да е виждал подобно нещо и да знае какъв е ефекта? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
host Posted July 18, 2010 Share Posted July 18, 2010 (edited) (вече ше стана рекламно лице "да го еВа" (ДонЧефо трейдмарк)) Ония от Персента - с чудото за стъкла - имат и препарат за джанти точно против отлагания от накладките. Съдейки по препарата за стъкла, би трябвало и другото да е пушка. Разгледай им сайта. http://bg.percenta.com/nanotechnologija-zape4atka-djanti.php ____________________ Аз много си мисля за туй > http://bg.percenta.com/dobawka-za-motornoto-maslo.php Edited July 18, 2010 by host Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jozo Posted July 18, 2010 Share Posted July 18, 2010 Това дето си го дал е само запечатката, а на мен първо ми трябва почистване.В друг сайт ги гледах и 2-те неща. За чистенето http://www.pestimene...ehnologiya.html И това същото което си дал ти: http://www.pestimene...ehnologiya.html Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
host Posted July 18, 2010 Share Posted July 18, 2010 Дам, то аз и за запечатването си говорех почистването мислех, че се подразбира. А ДядоМраз може да каже какво означава "почистване" с препаратите на тази комапния имаше едно петънце на стъклото, тръкнахме с пръст, малко с нокът... упорито беше! Една капка почистваш препарат - няма го Моето предположение беше, че това е дериватив от някой препарат за "нерасови германци" използван в периода 1935-1945 :D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Midex Posted July 18, 2010 Share Posted July 18, 2010 Аз много си мисля за туй > http://bg.percenta.c...rnoto-maslo.php Третирал съм двигателите на 2 коли с подобни продукти и мога да кажа, че имаше осезаем ефект, дори и само като звук. Имах някаква идея да третирам и двигателя на колата, която в момента карам, но все още не смея, тъй като е алуминиев (за разлика от тези на предишните ми коли), а обикновено се спестява в разясненията как взаимодейства препарата с алуминия. А що се отнася за запечатката на джанти - не бих го правил, тъй като запечатката е податлива на механични въздействия, а точно там те са изключително много. По-скоро бих си ги почиствал по-начесто с препарат или направо с пароструйка на автомивката. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.