DON_CHEFO Posted June 7, 2010 Share Posted June 7, 2010 Нали по-горе стана дума за Мерк-ове, та миналата вечер гледах по Fifth Gear това сравнение с Шкода Не знам ама като напука джама на Шкодата и щях да се задавя от смях. Хахахаха..още ми е смешно Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
host Posted June 7, 2010 Share Posted June 7, 2010 (edited) Някой интересувал ли се е колко върви (парици) Integra Type-R 1995-2000? (7000 euro за добро състояние... попариха ми се идеите) Edited June 7, 2010 by host Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Overdrive Posted June 7, 2010 Share Posted June 7, 2010 (edited) Type-R=само десен волан (сигурно го знаеш де, май няма интегра с ляв). Гледай в англииските сайтове - там вкарват много от Япония и ги продават готови с англииска регистрация (предполагам и митото са платили преди това). Тая цена ми се вижда висока, защото съм гледал 180SX дето е 200коня сток с рол кейдж, окачване, мотор на 350 коня и тн за 5000паунда. Ето примерно http://www.pistonhea...les/1761830.htm Интересно е че всички коли внос от Япония са правени и винаги са направени със истински части - там явно наливат сериозно пари като правят нещо. Edited June 7, 2010 by Overdrive Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
host Posted June 7, 2010 Share Posted June 7, 2010 Пуснах си Best Motoring Int. да се утеша ... 9k rpm звука ме успокоява :D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Overdrive Posted June 7, 2010 Share Posted June 7, 2010 На тая интегра само не ми харесва предното - затова имаше направена AE86 F20C (мотора от S2000) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
djadomraz Posted June 7, 2010 Share Posted June 7, 2010 Някой интересувал ли се е колко върви (парици) Integra Type-R 1995-2000? (7000 euro за добро състояние... попариха ми се идеите) Че то всичко което си заслужава е горе-долу тези пари. Или поне аз каквото бях гледал под 20,000 нищо нямаше (ама аз кола над 50,000км не искам да гледам та драстично се намаляваше избора) Type-R=само десен волан (сигурно го знаеш де, май няма интегра с ляв). Аз не го знаех. Според Хонда България има Civic Type-R, Type S, седан, хибрид и хечбек. И дори Type-R е с ляв волан. Аз затова се учудих като каза някой че има и Accord TypeR а не бях го виждал в ценовата им листа. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Overdrive Posted June 7, 2010 Share Posted June 7, 2010 (edited) От новите модели има, говорих за по-старите. Те и сега японските Type-R са с други двигатели и окачвания - в Бест Моторинг ги сравняваха. Не помня модела, но окачването на европейската беше много меко, а на японската направо състезателно. Edited June 7, 2010 by Overdrive Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
djadomraz Posted June 7, 2010 Share Posted June 7, 2010 Верно не съм се интересувал дотолкова, а преди като гледах коли хондите ги отсвирих моментално понеже бяха доста над бюджета ми не че не ми харесваха а като гледам акорд продават Elegance и Executive и може да им слагаш разни екстри но нямаха Type-R поне в ценовата им листа. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Overdrive Posted June 8, 2010 Share Posted June 8, 2010 (edited) По принцип японския Type-R е спортна кола с която да ходиш да караш и на пистата, олекотена без гевезелъци, а европейския е някакъв компромис и май има разни екстри. Например NSX Тype-R няма радио, звукоизолация, хидравлика, електрически прозорци и климатик Стандартна 95та NSX е 20000 паунда, Type-R не знам колко ще е, сигурно двойно Edited June 8, 2010 by Overdrive Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
host Posted June 8, 2010 Share Posted June 8, 2010 Оу, да ... http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showDetails.html?id=127062655&pageNumber=2&lang=en Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Midex Posted June 8, 2010 Share Posted June 8, 2010 Оу, да ... Оу, не - случайно да мярна от коя страна е волана? Заеби тия десни изпълнения...така се дразня като видя някой лъскав джип, да речем, а като го доближа и му забележа дирекцията, да разбера, че е взет просто щото е бил евтин. Според мен на "обратните" отдавна трябваше да им е забранена регистрацията, а като изключение с разрешение за каране да останат единствено транзитните. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
host Posted June 8, 2010 Share Posted June 8, 2010 (edited) По-бърз е стоковия Сивик Тайп-аР от Ево8 на Сузука. Гледам сега BMI vol. 32 - честно, не съм вярвал, че кола с предно може да има такова поведение на пътя. Поклон пред Honda Japan за продуктите им за вътрешния пазар. Уникална машина - шаси, двигател, всекидневна приложимост. Жалко, че в Европа не виждаме такива неща. _________ Егати Сивика, заводския Тайп-аР рамо до рамо на Тсукуба 5 обиколки с NSX Type S. Чак накрая го изяде с 280 к.с. NSX-а. Имаше в теста и S2000, което гризна дръвцето от Civic Type-R _________ btw във този епизод ( vol. 32 ) участва и Танър Фауст... поклон. Кейчи даже каза, че е перфектен. Наистина се разбира защо в САЩ твърдят, че той е движещата сила на пистовите и рали шампионатите (в смисъл към по-сериозно международно ниво). _________ В Европа май най-близо до това е > Renault Mégane R26R Edited June 8, 2010 by host Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Overdrive Posted June 8, 2010 Share Posted June 8, 2010 (edited) ...така се дразня като видя някой лъскав джип, да речем, а като го доближа и му забележа дирекцията, да разбера, че е взет просто щото е бил евтин. И аз много се дразня като видя пижо или гоуфо със десен волан обаче тук не става въпрос за цената, а за това, че ако искаш конкретната спортна кола нямаш избор, освен да е с десен волан - Skyline GT-R, Silvia S15, всичко Type-R и много други са правени само за вътрешния им пазар. По същия начин те карат старите Поршета 930, BMWта и тн с ляв волан. Пък и понякога е на далавера - в Германия 200SX S14 върви 6-8000евро с някакви чипчета (минимален тунинг) и на 200-300000км, докато в Англия внос от Япония за същите пари вземаш Silvia S14 със 400коня и оригинални части HKS, ролкейдж, спортен интериор, джанти за 2000лв и тн - поне като съм гледал няма една кола да е тунингована зле, защото там са всичките производители на "маркови" части и никой не слага ментета. Edited June 8, 2010 by Overdrive Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
host Posted June 8, 2010 Share Posted June 8, 2010 (edited) Най-новото от Кене*, опа... от Шевролет...опа, не ... от Рено > http://www.dnevnik.bg/skorost/2010/06/08/913452_latitjud_chertae_budeshteto_na_reno/?ref=rss Edited June 8, 2010 by host Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
djadomraz Posted June 8, 2010 Share Posted June 8, 2010 Що бе красива изглежда отвън Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
AssassiN Posted June 8, 2010 Share Posted June 8, 2010 И аз не съм фен на РЕНО, ама да кажеш, че това е грозно е доста пресилено... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Midex Posted June 8, 2010 Share Posted June 8, 2010 Той хоста LF-A-то не харесва, вие сте тръгнали да му говорите за някакви франсета... Като гледам снимка номер 3, намирам доста прилики с новата Лагуна - "шейп", фарове, даже дръжките на вратите...изключвам бройката врати, решетката и др. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
host Posted June 8, 2010 Share Posted June 8, 2010 (edited) Koe e най-страшното ли? Тоя европейски консепт не е базиран, ами просто е това > http://www.renault.com/en/vehicules/pages/renault-samsung-motors-sm5.aspx http://www.renault.com/en/vehicules/pages/renault-samsung-motors-sm5.aspx А краденето ще го оставим на Китай, от където иде и колицата > блъснала > (фаровете са направо същите) + Edited June 8, 2010 by host Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
djadomraz Posted June 8, 2010 Share Posted June 8, 2010 На снимка някои неща май са по-хубави. Като гледам на новия Авенсис снимките чак ми хареса. Като съм сядал вътре и нещо ми е терсене и стария ми е по-приятен (ниски ми идваха облегалките нещо, на вратата отстрани нещо ми беше по-неудобно) дреболии общо взето но на снимка като че ли изглежда в пъти по-приятно отколкото е на живо. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
xXx Posted June 8, 2010 Share Posted June 8, 2010 ...., че той тази кола далеч няма да я кара единствено в БГ. Честно да ти кажа...съмнявам се че могат и да ги карат.Ама не съм ги виждал хората де,не мога да говоря на изуст.Единия от Диневи съм гледал клипче как със SLR-a вдигна "рекордните" 200 км/час по една дъъълга права отсечка.Та съмнявам се че Нюрбургнирнг ще им стане втори дом Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DON_CHEFO Posted June 8, 2010 Share Posted June 8, 2010 (edited) Честно да ти кажа...съмнявам се че могат и да ги карат.Ама не съм ги виждал хората де,не мога да говоря на изуст.Единия от Диневи съм гледал клипче как със SLR-a вдигна "рекордните" 200 км/час по една дъъълга права отсечка.Та съмнявам се че Нюрбургнирнг ще им стане втори дом То не, че като идат на Нордшлайфе ще могат да направят нещо. И аз на компа знам 20-километровия вариант завой по завой....ама на живо е друго. + това, че те са богаташи, не състезатели някой да има рФактор + Норд-а...да разцъкаме? Edited June 8, 2010 by DON_CHEFO Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Midex Posted June 8, 2010 Share Posted June 8, 2010 (edited) ...това, че те са богаташи, не състезатели Ами да, повече от тях купуват единствено за престиж....та и затова копират и си правят балкански вариант на "ралито" на супер-скъпите коли - Гърция, Турция и т.н. На малка част от тях обаче децата им се дърпат (синът на Киро Киров, напр. и др.), а синът на Ветко (който всъщност бил Вълчо по акта за раждане) направо си има професионална кариера. Едит: По повод онова последното - разликата е, че се дърпат с купени скъпи коли, а не с някоя, която те самите са изградили от нулата, както основната част от драг-рейсърите. Киров-джуниър, както вероятно знаете е с Ариел Атом. Edited June 8, 2010 by Midex Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
xXx Posted June 8, 2010 Share Posted June 8, 2010 Ами да, повече от тях купуват единствено за престиж....та и затова копират и си правят балкански вариант на "ралито" на супер-скъпите коли - Гърция, Турция и т.н. На малка част от тях обаче децата им се дърпат (синът на Киро Киров, напр. и др.), а синът на Ветко (който всъщност бил Вълчо по акта за раждане) направо си има професионална кариера. Да,аз много им се кефя и на двамата.На Киров сина има Ariel Atom .Пък Арабаджиев младши до колкото знам се представя прилично и е добре че имаме участници по големите състезания.Него май го гласяха за Формула 2?Пък дано и във Формула 1 да го вземат...Vetko Arabadjiev team Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DON_CHEFO Posted June 8, 2010 Share Posted June 8, 2010 Ами да, повече от тях купуват единствено за престиж....та и затова копират и си правят балкански вариант на "ралито" на супер-скъпите коли - Гърция, Турция и т.н. На малка част от тях обаче децата им се дърпат (синът на Киро Киров, напр. и др.), а синът на Ветко (който всъщност бил Вълчо по акта за раждане) направо си има професионална кариера. Едит: По повод онова последното - разликата е, че се дърпат с купени скъпи коли, а не с някоя, която те самите са изградили от нулата, както основната част от драг-рейсърите. Киров-джуниър, както вероятно знаете е с Ариел Атом. Не е ли X-bow или бъркам двата щата. Да,аз много им се кефя и на двамата.На Киров сина има Ariel Atom .Пък Арабаджиев младши до колкото знам се представя прилично и е добре че имаме участници по големите състезания.Него май го гласяха за Формула 2?Пък дано и във Формула 1 да го вземат...Vetko Arabadjiev team Владо е в ГП2. Кралев е във Ф2. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Midex Posted June 8, 2010 Share Posted June 8, 2010 Не е ли X-bow или бъркам двата щата. Бъркаш ги - Атом е, а последният път като карах с форда на Калояново (и когато ми се случи "ниският полет" след правата ), на пистата имаше и едно черно (карбоново) X-bow. КТМ-ът също е много красив...абе...и то, и Атома - все карт-колички. П.П....което от своя страна ме подсеща, че съвсем зарязахме старата тема с картинга, а тази година Лаута имат промоция - "обиколка = левче". Не е зле пак да се организираме групичката и да спретнем едно състезанийце....или поне да пийнем по нещо там. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.