Jump to content
BulForum.com

Обща дискусия на тема автомобили


netrootbg

Recommended Posts

Нали по-горе стана дума за Мерк-ове, та миналата вечер гледах по Fifth Gear това сравнение с Шкода :)

Не знам ама като напука джама на Шкодата и щях да се задавя от смях. Хахахаха..още ми е смешно :)

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 11.2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Някой интересувал ли се е колко върви (парици) Integra Type-R 1995-2000?

 

(7000 euro за добро състояние... попариха ми се идеите)

Edited by host
Link to comment
Share on other sites

Type-R=само десен волан (сигурно го знаеш де, май няма интегра с ляв).

Гледай в англииските сайтове - там вкарват много от Япония и ги продават готови с англииска регистрация (предполагам и митото са платили преди това).

Тая цена ми се вижда висока, защото съм гледал 180SX дето е 200коня сток с рол кейдж, окачване, мотор на 350 коня и тн за 5000паунда.

 

Ето примерно http://www.pistonhea...les/1761830.htm

Интересно е че всички коли внос от Япония са правени и винаги са направени със истински части - там явно наливат сериозно пари като правят нещо.

Edited by Overdrive
Link to comment
Share on other sites

Някой интересувал ли се е колко върви (парици) Integra Type-R 1995-2000?

 

(7000 euro за добро състояние... попариха ми се идеите)

 

Че то всичко което си заслужава е горе-долу тези пари. Или поне аз каквото бях гледал под 20,000 нищо нямаше (ама аз кола над 50,000км не искам да гледам та драстично се намаляваше избора)

 

Type-R=само десен волан (сигурно го знаеш де, май няма интегра с ляв).

 

Аз не го знаех. Според Хонда България има Civic Type-R, Type S, седан, хибрид и хечбек. И дори Type-R е с ляв волан. Аз затова се учудих като каза някой че има и Accord TypeR а не бях го виждал в ценовата им листа.

Link to comment
Share on other sites

От новите модели има, говорих за по-старите.

4064652135_af3e3c1eba.jpg

ring_for_you_1950-img600x450-1127643734dsc002041.jpg

 

Те и сега японските Type-R са с други двигатели и окачвания - в Бест Моторинг ги сравняваха.

Не помня модела, но окачването на европейската беше много меко, а на японската направо състезателно.

Edited by Overdrive
Link to comment
Share on other sites

Верно не съм се интересувал дотолкова, а преди като гледах коли хондите ги отсвирих моментално понеже бяха доста над бюджета ми не че не ми харесваха а като гледам акорд продават Elegance и Executive и може да им слагаш разни екстри но нямаха Type-R поне в ценовата им листа.

Link to comment
Share on other sites

По принцип японския Type-R е спортна кола с която да ходиш да караш и на пистата, олекотена без гевезелъци, а европейския е някакъв компромис и май има разни екстри.

Например NSX Тype-R няма радио, звукоизолация, хидравлика, електрически прозорци и климатик lol.gif

Стандартна 95та NSX е 20000 паунда, Type-R не знам колко ще е, сигурно двойно ph34r.gif

Edited by Overdrive
Link to comment
Share on other sites

Оу, да ...

 

Оу, не - случайно да мярна от коя страна е волана? ;)

Заеби тия десни изпълнения...така се дразня като видя някой лъскав джип, да речем, а като го доближа и му забележа дирекцията, да разбера, че е взет просто щото е бил евтин. Според мен на "обратните" отдавна трябваше да им е забранена регистрацията, а като изключение с разрешение за каране да останат единствено транзитните.

Link to comment
Share on other sites

По-бърз е стоковия Сивик Тайп-аР от Ево8 на Сузука. Гледам сега BMI vol. 32 - честно, не съм вярвал, че кола с предно може да има такова поведение на пътя.

Поклон пред Honda Japan за продуктите им за вътрешния пазар. Уникална машина - шаси, двигател, всекидневна приложимост. Жалко, че в Европа не виждаме такива неща.

 

_________

 

Егати Сивика, заводския Тайп-аР рамо до рамо на Тсукуба 5 обиколки с NSX Type S. Чак накрая го изяде с 280 к.с. NSX-а. Имаше в теста и S2000, което гризна дръвцето от Civic Type-R :punk

 

_________

 

btw във този епизод ( vol. 32 ) участва и Танър Фауст... поклон. Кейчи даже каза, че е перфектен. Наистина се разбира защо в САЩ твърдят, че той е движещата сила на пистовите и рали шампионатите (в смисъл към по-сериозно международно ниво).

 

_________

В Европа май най-близо до това е > Renault Mégane R26R

Edited by host
Link to comment
Share on other sites

...така се дразня като видя някой лъскав джип, да речем, а като го доближа и му забележа дирекцията, да разбера, че е взет просто щото е бил евтин.

 

И аз много се дразня като видя пижо или гоуфо със десен волан laughing.gif обаче тук не става въпрос за цената, а за това, че ако искаш конкретната спортна кола нямаш избор, освен да е с десен волан - Skyline GT-R, Silvia S15, всичко Type-R и много други са правени само за вътрешния им пазар.

По същия начин те карат старите Поршета 930, BMWта и тн с ляв волан.

 

Пък и понякога е на далавера - в Германия 200SX S14 върви 6-8000евро с някакви чипчета (минимален тунинг) и на 200-300000км, докато в Англия внос от Япония за същите пари вземаш Silvia S14 със 400коня и оригинални части HKS, ролкейдж, спортен интериор, джанти за 2000лв и тн - поне като съм гледал няма една кола да е тунингована зле, защото там са всичките производители на "маркови" части и никой не слага ментета.

Edited by Overdrive
Link to comment
Share on other sites

Той хоста LF-A-то не харесва, вие сте тръгнали да му говорите за някакви франсета...:P

 

Като гледам снимка номер 3, намирам доста прилики с новата Лагуна - "шейп", фарове, даже дръжките на вратите...изключвам бройката врати, решетката и др.

 

zx450y250_913455.jpg

 

Renault-Laguna-Coupe-TomTom.jpg

Link to comment
Share on other sites

Koe e най-страшното ли? Тоя европейски консепт не е базиран, ами просто е това >

http://www.renault.com/en/vehicules/pages/renault-samsung-motors-sm5.aspx

http://www.renault.com/en/vehicules/pages/renault-samsung-motors-sm5.aspx

А краденето ще го оставим на Китай, от където иде и колицата >

 

toyota-avensis-2009.jpg

блъснала >

saab-9-3-01.jpg

(фаровете са направо същите)

+

14120d1239908667-game-called-cars-chevrolet-epica-accessories.jpg

Edited by host
Link to comment
Share on other sites

На снимка някои неща май са по-хубави. Като гледам на новия Авенсис снимките чак ми хареса. Като съм сядал вътре и нещо ми е терсене и стария ми е по-приятен (ниски ми идваха облегалките нещо, на вратата отстрани нещо ми беше по-неудобно) дреболии общо взето но на снимка като че ли изглежда в пъти по-приятно отколкото е на живо.

Link to comment
Share on other sites

...., че той тази кола далеч няма да я кара единствено в БГ. :ghost

Честно да ти кажа...съмнявам се че могат и да ги карат.Ама не съм ги виждал хората де,не мога да говоря на изуст.Единия от Диневи съм гледал клипче как със SLR-a вдигна "рекордните" 200 км/час по една дъъълга права отсечка.Та съмнявам се че Нюрбургнирнг ще им стане втори дом

Link to comment
Share on other sites

Честно да ти кажа...съмнявам се че могат и да ги карат.Ама не съм ги виждал хората де,не мога да говоря на изуст.Единия от Диневи съм гледал клипче как със SLR-a вдигна "рекордните" 200 км/час по една дъъълга права отсечка.Та съмнявам се че Нюрбургнирнг ще им стане втори дом

 

То не, че като идат на Нордшлайфе ще могат да направят нещо. И аз на компа знам 20-километровия вариант завой по завой....ама на живо е друго. + това, че те са богаташи, не състезатели :)

 

някой да има рФактор + Норд-а...да разцъкаме?

Edited by DON_CHEFO
Link to comment
Share on other sites

...това, че те са богаташи, не състезатели :)

 

Ами да, повече от тях купуват единствено за престиж....та и затова копират и си правят балкански вариант на "ралито" на супер-скъпите коли - Гърция, Турция и т.н.

На малка част от тях обаче децата им се дърпат (синът на Киро Киров, напр. и др.), а синът на Ветко (който всъщност бил Вълчо по акта за раждане) направо си има професионална кариера.

 

Едит: По повод онова последното - разликата е, че се дърпат с купени скъпи коли, а не с някоя, която те самите са изградили от нулата, както основната част от драг-рейсърите. Киров-джуниър, както вероятно знаете е с Ариел Атом.

Edited by Midex
Link to comment
Share on other sites

Ами да, повече от тях купуват единствено за престиж....та и затова копират и си правят балкански вариант на "ралито" на супер-скъпите коли - Гърция, Турция и т.н.

На малка част от тях обаче децата им се дърпат (синът на Киро Киров, напр. и др.), а синът на Ветко (който всъщност бил Вълчо по акта за раждане) направо си има професионална кариера.

Да,аз много им се кефя и на двамата.На Киров сина има Ariel Atom :D .Пък Арабаджиев младши до колкото знам се представя прилично и е добре че имаме участници по големите състезания.Него май го гласяха за Формула 2?Пък дано и във Формула 1 да го вземат...Vetko Arabadjiev team :D

Link to comment
Share on other sites

Ами да, повече от тях купуват единствено за престиж....та и затова копират и си правят балкански вариант на "ралито" на супер-скъпите коли - Гърция, Турция и т.н.

На малка част от тях обаче децата им се дърпат (синът на Киро Киров, напр. и др.), а синът на Ветко (който всъщност бил Вълчо по акта за раждане) направо си има професионална кариера.

 

Едит: По повод онова последното - разликата е, че се дърпат с купени скъпи коли, а не с някоя, която те самите са изградили от нулата, както основната част от драг-рейсърите. Киров-джуниър, както вероятно знаете е с Ариел Атом.

 

Не е ли X-bow или бъркам двата щата.

 

Да,аз много им се кефя и на двамата.На Киров сина има Ariel Atom :D .Пък Арабаджиев младши до колкото знам се представя прилично и е добре че имаме участници по големите състезания.Него май го гласяха за Формула 2?Пък дано и във Формула 1 да го вземат...Vetko Arabadjiev team :D

Владо е в ГП2. Кралев е във Ф2.

Link to comment
Share on other sites

Не е ли X-bow или бъркам двата щата.

 

Бъркаш ги - Атом е, а последният път като карах с форда на Калояново (и когато ми се случи "ниският полет" след правата :bgrin:), на пистата имаше и едно черно (карбоново) X-bow. КТМ-ът също е много красив...абе...и то, и Атома - все карт-колички. :P

 

 

c475fa918ceaa746.jpg e711ebac36fe1474.jpg

 

 

П.П....което от своя страна ме подсеща, че съвсем зарязахме старата тема с картинга, а тази година Лаута имат промоция - "обиколка = левче". Не е зле пак да се организираме групичката и да спретнем едно състезанийце....или поне да пийнем по нещо там. :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...