INCINERATOR Posted March 27, 2010 Share Posted March 27, 2010 И една турска регистрация ти стига. Не е нужно чак до Занзибар да се стига... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mobo Posted March 27, 2010 Share Posted March 27, 2010 (edited) outdated. deleted by user. Edited June 17, 2013 by mobo Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
po_taka Posted March 27, 2010 Share Posted March 27, 2010 ....... из европейския съюз също настъпват зловещо с пътните данъци на 100 к.с, на 163 к.с. и на 204 к.с. (отново едва ли са случайни числата, като се срещат в поне 3 страни), ..... 120 kW / 163 HP 150 kW / 204 HP Акцизната ставка за употребяваните автомобили е, както следва: 1. за автомобили с мощност на двигателя над 120 kW до 150 kW по системата DIN - 35 лв. за 1 kW; 2. за автомобили с мощност на двигателя над 150 kW по системата DIN - 60 лв. за 1 kW; това намерих нз в другите страни как е Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
INCINERATOR Posted March 28, 2010 Share Posted March 28, 2010 А пък колко коли дето са между 1.6 и 2.0 с лекота прескачат 163те коня? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DON_CHEFO Posted March 28, 2010 Share Posted March 28, 2010 (edited) а я виж колко 6-цилиндрови бензини са точно 163 кобили или 155 по документи. прекалено често се срещат тези числа, за да са случайни. границата от 120КВ е възприета от доста време, но е свързана с остарялото мислене за екология "по-мощните двигатели са по-мръсни", което си е така, въпреки силното лоби на автопроизводителите. из европейския съюз също настъпват зловещо с пътните данъци на 100 к.с, на 163 к.с. и на 204 к.с. (отново едва ли са случайни числата, като се срещат в поне 3 страни), но после отстъпват чрез екоданъците и в крайна сметка германския данъкоплатец примерно има доста изгода да кара нов автомобил с висок екостандарт. у нас както винаги се възприемат успешните практики само наполовина. разчитах на теб да откриеш тез числа защо се срещат толкова често, както намери за японците, но и на мен не ми се отдаде търсенето за потвърждение на тез праговет обаче не намирам и документи които да ги отричат, тъй че не знам дали да ги обявяваме за достоверни или не. факт е че разграничение по мощност винаги е имало. и че то няма нищо общо с лукса, но наш бойко обича ПР-а си и не може да пропусне употребата на поредното гръмко название. Искаш да ми кажеш, че ако утре някой ти подари Тундра или Ламбо Диабло - ти ще можеш без проблем да го караш така както караш сегашната ти кола, да му плащаш данъците и т.н. Или да не скачаме толкова много ами просто с една Вектра ОPC, е30 М3. Мисля, че най-малкото разхода им е доста над твоя...та все още ли мислиш, че мощността не е критерий за лукс? .....още примери да ти дам ли? А пък колко коли дето са между 1.6 и 2.0 с лекота прескачат 163те коня? новите турбо бензинки Edited March 28, 2010 by DON_CHEFO Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
INCINERATOR Posted March 28, 2010 Share Posted March 28, 2010 новите турбо бензинки И не само турбинираните... Така че няма нужда от такива глупави данъци... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DON_CHEFO Posted March 28, 2010 Share Posted March 28, 2010 И не само турбинираните... Така че няма нужда от такива глупави данъци... И в крайна сметка какво стана? Има ли го, няма ли го, приеха ли го? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
host Posted March 28, 2010 Share Posted March 28, 2010 Не са го приели естествено. И вероятно и няма да го приемат. Сигурно пробваха секирката за ЕВРО стандартите, които щат-не-щат ще въведат под натиск от ЕС. А те бая ще засегнат хората със стари коли ако не се постъпи разумно и да се направят преференции за LPG , както е в много от страните с ЕКО такси. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
HEMO Posted March 28, 2010 Share Posted March 28, 2010 ....ако не се постъпи разумно и да се направят преференции за LPG... ...Нещо,което трябваше да направят отдавна...А не хората да купуват стари нафтови печки и да тровят въздуха като за световно.Колкото до данъка,ще го приемат под една или друга форма... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Midex Posted March 30, 2010 Share Posted March 30, 2010 Последно: 70К данъчна оценка за колата - така по-бива, май вървим по гръцката линия..там беше 35К в евро. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
djadomraz Posted March 30, 2010 Share Posted March 30, 2010 70K е определено по-правилно. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bate_pesho Posted March 30, 2010 Share Posted March 30, 2010 Колеги , изкажете мнение за закупуването на нови летни гуми. Някой да има впечатления за гуми HANKOOK http://www.hankooktire-eu.com/ ??? Днес в сервиза продавача ме обеждаваше , че били страхотни и че даже новият GOLF 5-6 и Passat B6 били излизали от завода като носители на тази марка.Цената , която ми предложи е приемлива , а пък и ми казаха че са много по-добри от SAVA и KUMHO. Казвайте дали утре да ходя да ги взимам. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
INCINERATOR Posted March 30, 2010 Share Posted March 30, 2010 Ся остава и една еко такса на база конски сили да ни лепнат и всичко ще е ок П.С. Казвам го иронично. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
djadomraz Posted March 30, 2010 Share Posted March 30, 2010 (edited) То най-правилното е на база изгорели газове и изминати километри последната година но е повече от ясно как изминатите километри ще се "patch-ват" за целта... а и с тези технически прегледи ще е само прах в очите. Обаче не се ли учудвате че "еко такса" още не са споменали? Пу пу пу да не дърпам дявола за опашката Edited March 30, 2010 by djadomraz Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
host Posted March 31, 2010 Share Posted March 31, 2010 Страх ги е да я споменат, че 80% от колите са под сигурно 1-вия и 2-рия евро стандарти - и това са все хора които не са си купили такива коли по желание ами просто нямат пари за по-екологични. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PlayMate Posted March 31, 2010 Share Posted March 31, 2010 Не е толкова прост проблема, host. Едно 6-7 годишно бензиново Пежо е по-еко от някой 15 годишен дизелов мерцедес и тук вече се обаждат особеностите на пазара - "аз френска чикия не искам" и се качват на стар дизелов мерцедес с не особено малък двигател. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DON_CHEFO Posted March 31, 2010 Share Posted March 31, 2010 Не е толкова прост проблема, host. Едно 6-7 годишно бензиново Пежо е по-еко от някой 15 годишен дизелов мерцедес и тук вече се обаждат особеностите на пазара - "аз френска чикия не искам" и се качват на стар дизелов мерцедес с не особено малък двигател. Че защо пък да го няма тоя избор. И аз френска кола не искам, освен ако не е служебна. Тва май му викат личен избор. Само, че моя такъв ще е по-новата макар и малка(италианка) пред дърт таралясник с мерник. Страх ги е да я споменат, че 80% от колите са под сигурно 1-вия и 2-рия евро стандарти - и това са все хора които не са си купили такива коли по желание ами просто нямат пари за по-екологични. Аз тва като го казах - половината галактика рипна без дори маааааалко да помисли. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Overdrive Posted March 31, 2010 Share Posted March 31, 2010 Дърт таралясник, но вземи направи това с италианска кочинка или френска чикия... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DON_CHEFO Posted March 31, 2010 Share Posted March 31, 2010 Дърт таралясник, но вземи направи това с италианска кочинка или френска чикия... Аз и не искам. Дрифта ме кефи - признавам. Но по ме влече драга. Все има някоя и друга италианка със задно Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Overdrive Posted April 1, 2010 Share Posted April 1, 2010 Има но няма да е екологична в смисъл малка градска количка 1.0-1.3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DON_CHEFO Posted April 1, 2010 Share Posted April 1, 2010 Има но няма да е екологична в смисъл малка градска количка 1.0-1.3 Tва ми прозвуча като оная работа до края и душата в рая. Не стават така тия работи :D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Overdrive Posted April 1, 2010 Share Posted April 1, 2010 (edited) Мисълта ми беше, че дали голяма италианска кола със задно, която гори 15 бензин или дърт мерцедес, който гори 15 нафта - все тая за екологията. Всъщност мерцедеса гори повече - един познат има W123 300D и му гори 18-20 нафта градско Edited April 1, 2010 by Overdrive Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
host Posted April 1, 2010 Share Posted April 1, 2010 Имам едни гооооооооОООооолеми съмнения, че заден десен амортисьор е заминал. Трябва ми обаче потвърждение. "Тресачка" или там както се казва да препоръчате за тест на амортисьорите и пружините - адрес, тел, цена? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
INCINERATOR Posted April 2, 2010 Share Posted April 2, 2010 Данък лукс-мукс все ще го избягат хората... просто ще си регистрират колите в чужбина и така ще осъкатят държавата и откъм ддс... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DON_CHEFO Posted April 2, 2010 Share Posted April 2, 2010 Данък лукс-мукс все ще го избягат хората... просто ще си регистрират колите в чужбина и така ще осъкатят държавата и откъм ддс... Значи бай Петко с Голф 2 дизел е боклук, че кара такава кола и не си е купил 750 и замърсява много природата, но тарикатите накупили си скъпи коли, които са с чужди регистрации им сваляме шапки за келешлъка, така ли? Хвала. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.