UzITo Posted January 29, 2009 Share Posted January 29, 2009 (edited) абе и аз ся си сложих от тия лед габарити като на нетроо , колко коня дигат горе долу да знам да лепна някоя друга лепенка да ги направя до към 200 Тия лепенки покачват конете само на голфове . С тва "грозно" ауди и да му лепиш лепенки , стикери , да слагаш кюнци , да затъмняваш джамове , да присаждаш светещи пръскалки на голф няма да стане така , че не се и опитвай Edited January 29, 2009 by UzITo Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Harlem Posted January 29, 2009 Share Posted January 29, 2009 Тия лепенки покачват конете само на голфове . С тва "грозно" ауди и да му лепиш лепенки , стикери , да слагаш кюнци , да затъмняваш джамове , да присаждаш светещи пръскалки на голф няма да стане така , че не се и опитвай 100% обаче ако лепне едно GTI ще вземе да хвърчи. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
zlobil Posted January 29, 2009 Share Posted January 29, 2009 дейба днеска ще пробвам да му сложа светещ накрайник на ауспуха , да го облицовам цялото с булана отвътре и да сложа 1 диск на огледалото против радари да видим дали няма да дигна 20тина коня и да свала разхода с 2-3/100 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gado Posted January 29, 2009 Share Posted January 29, 2009 (edited) дейба днеска ще пробвам да му сложа светещ накрайник на ауспуха , да го облицовам цялото с булана отвътре и да сложа 1 диск на огледалото против радари да видим дали няма да дигна 20тина коня и да свала разхода с 2-3/100 Няма да помогне особено! Заради ЦДто и буланата (на задните седалки) можеш да качиш не повече от 4-5 коня (и то заради беглата родствена връзка между Ауди и Фв). За повече кончета трябва да изучиш кодекса и маниерът на каране на затвореното общество на голфърите. Бонус от +50к.с. можеш да получиш след продължителна медитация, която трябва да доведе до състояние в което започваш да се възприемаш като нечовек седнал зад воланът на некола (ефектът е с натрупване и нараства по геометрична прогресия през времето в което успееш да задържиш усещането). Всякакви други стикери, ваденки, лампички, пръскалки, накрайници, шамански хлопки, амулети и други магически айтъми от висок левъл действат само ако са соктнати на "Голф" (без значение от серията) ! @Harlem, GTI е комплектен артефакт специално форджнат за Голф !!! Edited January 29, 2009 by gado Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
host Posted January 29, 2009 Share Posted January 29, 2009 И диск на Неда Украден, Цеца Разнатович, Весна Змиянач или която си избереш от техния ранг на огледалото е задължително.Също ако може да не седиш, а лежиш в колата и да си се излегнал на една страна( ляво или дясно няма значение ). Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RaptoR Posted January 29, 2009 Share Posted January 29, 2009 Няма да помогне особено! Заради ЦДто и буланата (на задните седалки) можеш да качиш не повече от 4-5 коня (и то заради беглата родствена връзка между Ауди и Фв). За повече кончета трябва да изучиш кодекса и маниерът на каране на затвореното общество на голфърите. Бонус от +50к.с. можеш да получиш след продължителна медитация, която трябва да доведе до състояние в което започваш да се възприемаш като нечовек седнал зад воланът на некола (ефектът е с натрупване и нараства по геометрична прогресия през времето в което успееш да задържиш усещането). Всякакви други стикери, ваденки, лампички, пръскалки, накрайници, шамански хлопки, амулети и други магически айтъми от висок левъл действат само ако са соктнати на "Голф" (без значение от серията) ! Описано с две думи - Васко, говори с pazu по въпроса! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Harlem Posted January 29, 2009 Share Posted January 29, 2009 @Harlem, GTI е комплектен артефакт специално форджнат за Голф !!! Аз заради "беглата родствена връзка между Ауди и Фв" го предложих няма ефекта да както при Голф но поне на старта може да са наравно като се пуснат Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
host Posted January 29, 2009 Share Posted January 29, 2009 (edited) Да знаете сайт на който мога да видя подробна техническа информация за всякакви модели автомобили?Инересуват ме данни за шосейни коли, не за състезателни - основно въртящ момент и конски сили, диаграми.И отново подчетавам инфо за най-нормални коли - не разни зверове дето струват по не знам си колко чувала пари, за седанчета семейни, хетчбеци и прочие. Edited January 29, 2009 by host Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
INCINERATOR Posted January 29, 2009 Share Posted January 29, 2009 Да знаете сайт на който мога да видя подробна техническа информация за всякакви модели автомобили?Инересуват ме данни за шосейни коли, не за състезателни - основно въртящ момент и конски сили, диаграми.И отново подчетавам инфо за най-нормални коли - не разни зверове дето струват по не знам си колко чувала пари, за седанчета семейни, хетчбеци и прочие. catalog.auto.ru Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
host Posted January 29, 2009 Share Posted January 29, 2009 (edited) Благодарско, за 20-ти път сигурно питам и все тоя сайт ми казват.Този път ще си го сейвна да не питам пак. Обаче или аз не се оправям в сайта или не мога да намеря диаграми за въртящ момент, к.с. и обороти.Просто като написани данни при колко оборота е максималния въртящ и колко к.с. при колко оборота са не ме интересува.Интересува ме как се държат двигателите в диапазона 1100-4500 оборота( реално градско каране ). Edited January 29, 2009 by host Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
INCINERATOR Posted January 29, 2009 Share Posted January 29, 2009 Благодарско, за 20-ти път сигурно питам и все тоя сайт ми кават.Този път ще си го сейвна да не питам пак. Обаче или аз не се оправям в сайта или не мога да намеря диаграми за въртящ момент, к.с. и обороти.Просто като написани данни при колко оборота е максималния въртящ и колко к.с. при колко оборота са не ме интересува.Интересува ме как се държат двигателите в диапазона 1100-4500 оборота( реално градско каране ). Има няква програма Car DataBase или Auto DataBase, потърси там има такива неща май. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
host Posted January 29, 2009 Share Posted January 29, 2009 Благодаря. Преставам да ви занимавам с тоя въпрос.Ще поръчкам по-сериозно чичо Гугъл( че нещо не щеше да говори простака първите пъти ). Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
break Posted January 29, 2009 Share Posted January 29, 2009 А да питам нещо за данъчното. Каква е файдата да се регистрирам в данъчното, при положение, че не ми се изисква никъде документ за платен пътен данък, освен при прехвърляне? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Midex Posted January 29, 2009 Share Posted January 29, 2009 А да питам нещо за данъчното. Каква е файдата да се регистрирам в данъчното, при положение, че не ми се изисква никъде документ за платен пътен данък, освен при прехвърляне? Това, че досега не са ти изисквали документа изобщо не значи, че утре няма да те спрат и да ти го поискат. Мен досега са ме питали за платен данък поне 3 пъти при рутинни проверки...иначе по принцип имаш известно право, че не всички питат за него... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
бат Ицо Posted January 29, 2009 Share Posted January 29, 2009 А да питам нещо за данъчното. Каква е файдата да се регистрирам в данъчното, при положение, че не ми се изисква никъде документ за платен пътен данък, освен при прехвърляне? Когато дойде този момент, отиваш в банката, която обслужва общината, внасяш си чинно данъка за годината и представяш вносната бележка на нотариуса. Всичко е пито платено. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
netrootbg Posted January 29, 2009 Author Share Posted January 29, 2009 А когато колата е лизингова и банката плаща данъка, а от мен само си искат парите? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
бат Ицо Posted January 29, 2009 Share Posted January 29, 2009 Става въпрос за купена употребявана кола, необявена в данъчното, карана и в процес на продажба Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gado Posted January 31, 2009 Share Posted January 31, 2009 А някой знае ли къде в пловдив има сервиз в който монтират резонансни шайби на колекторите ? Но, не просто да заваряват, ами преди това да си правят труд да посмятат малко! (катализаторът ми вече е изкормен) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MiNiPoLiX Posted February 3, 2009 Share Posted February 3, 2009 Здравейте ! За да не отварям нова тема ще си позволя да отправя питането си в тази . Днес при профилактична проверка на масло и антифриз се оказа че в радиоатора има някаква "пяна" -кафеникава на цвят с плътност близка до тази на "кисело млеко 2 %" . Въпросната пяна е доста като количество . Въпроса ми е възможно ли е това да си е от антифриза или е станала белята и ми влиза масло в радиатора. П.С понеже виждам че форума е пълен със знайковци и теоритици, моля да пишат хора който са имали подобен случай или са уверени в това което казват ! Благодаря предварително ! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
бат Ицо Posted February 3, 2009 Share Posted February 3, 2009 По вероятно е да е от някоя добавка Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Psihara^^ Posted February 3, 2009 Share Posted February 3, 2009 На мен ми се получи така от ужасно мръсен радиатор на купето... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
бат Ицо Posted February 3, 2009 Share Posted February 3, 2009 Но задължително ще трябва да промиеш и разкараш тази течност, защото разпенването води до неефективна работа на водната помпа, оттам прегряване Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MiNiPoLiX Posted February 3, 2009 Share Posted February 3, 2009 Сега направих кратка справка с Google и май нещата се оказват сериозни. В предния пост не съм писал че колата ми взе доста да "пуши" (не съм счел че има връзка). В комбинация ,че радиатора е нов( на около 3к км) като при смяната му системата беше промита няколко пъти, че ми са надути маркучите на радиатора( и това незнаех че е важно), то май ще се влиза в бокса за смяна на гарнитура на глава. Утре ще я водя на доктор пък да видим ! Мерси на отзовалите се Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
бат Ицо Posted February 3, 2009 Share Posted February 3, 2009 Следващия път не ги пропускай тези важни подробности Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pazu Posted February 7, 2009 Share Posted February 7, 2009 ако питаш хюндаи са наи- здрави и носят на тежко каране Не може да очакваш от компания дето прави климатици , да направят здрава кола .... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.