gado Posted March 4, 2010 Share Posted March 4, 2010 Щом си имаш сервизен ключ, значи можеш да си бъзикаш почти всички настройки по заключването (освен механиката) и алармата на колата. Кето ще рече, че съвсем спокойно (както ти казаха по-горе) можеш да изключиш другият ключ от списъка и да си запаметиш само този който ти е останал и новия. Естествено за пълно спокойствие трябва да имаш имобилайзер (какъвто съм потчи сигурен, че имаш)! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
djadomraz Posted March 4, 2010 Share Posted March 4, 2010 (edited) Имам и се контролира от компютъра доколкото знам... за пълно спокойствие ще им дам 50лв на Тиксим пък когато го намеря (защото съм 90% сигурен че е някъде в къщи и че няма начин да съм го изпуснал пред гаража защото все пак щеше да изтрака и да го чуя).. та като го намеря ще им дам още толкова да ми го закачат наново. И междувременно ако не ми се досвиди ще им дам и останалите 600 за нов ключ че да не стане да затрия и този и после да се чудя как да влезна в колата И по закона на мърфи - малко след като дойде новия ключ и го закачим (за да съм дал вторите 50лв за програмирането) ще намеря и първия ключ Edited March 4, 2010 by djadomraz Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DON_CHEFO Posted March 4, 2010 Share Posted March 4, 2010 Айде и аз спуках гума в дупка. Дано е само гумата. кор да ги настигне и да ги удари всички дето се грижат за пътищата, синове да имат, зетьове да им докарат. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jozo Posted March 5, 2010 Share Posted March 5, 2010 (edited) А в случая моята е нова кола и със сигурност е с 2 ключа... така че ако искат да се заядат ще го направят... Поправка - с 3 като 3тия е някакъв сервизен и бил по-важен и от другите 2. Тя моята е стара и пак има 2 ключа.Тва не зависи от нова-стара, а дали собственика си е пазил ключовете. С 1 приятел като гледахме една Хонда също беше с 3 ключа, доколкото съм чувал и Фиатите имат. Иначе пак се доказа, че съм "късметлия".Стандартният централен отвор за поставяне на втулка е 67 мм. , аз понеже имам джанти ОЗ тяхният отвор е 68 и 67 втулка тропа.Та сега по поръчка ще ми правят втулки. Edited March 5, 2010 by jozo Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DON_CHEFO Posted March 5, 2010 Share Posted March 5, 2010 Тя моята е стара и пак има 2 ключа.Тва не зависи от нова-стара, а дали собственика си е пазил ключовете. С 1 приятел като гледахме една Хонда също беше с 3 ключа, доколкото съм чувал и Фиатите имат. Иначе пак се доказа, че съм "късметлия".Стандартният централен отвор за поставяне на втулка е 67 мм. , аз понеже имам джанти ОЗ тяхният отвор е 68 и 67 втулка тропа.Та сега по поръчка ще ми правят втулки. Три с ключовете и на Фиат и на Алфа ако не бъркам...познай като го няма 3-тия кво става. Само те чакат в Динекспрес с отворени обятия Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
djadomraz Posted March 5, 2010 Share Posted March 5, 2010 Брои ли се сервизния за трети? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mockingbird Posted March 5, 2010 Share Posted March 5, 2010 Три с ключовете и на Фиат и на Алфа ако не бъркам...познай като го няма 3-тия кво става. Само те чакат в Динекспрес с отворени обятия Така е, и на Алфа са 3.Сервизния с червен цвят, останалите са сини. Брои ли се сервизния за трети? Да. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DON_CHEFO Posted March 5, 2010 Share Posted March 5, 2010 Айде и аз спуках гума в дупка. Дано е само гумата. кор да ги настигне и да ги удари всички дето се грижат за пътищата, синове да имат, зетьове да им докарат. Поправка. Само крива джанта....Сега ще я тествам. Нищо, клетвите си остават. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
zlobil Posted March 5, 2010 Share Posted March 5, 2010 (edited) ти пак си добре. за 1 седмица спуках 2 гуми , първо на а4-ката макар че си мислех че е невъзможно понеже е с 205/55/16 което си е висока гума.... ама е факт също добавяме крива джанта , разбит лагер и крив носач..... дупката беше ОГРОМНА добре че не карах бързо и в последният момент я видях.... на а6-цата която е с 225/45/17 изкривих джанта и направих огромна жаба на гумата..... в АРМЕЕЦ само като ме видят и знаят че отивам за щета от дупка..... факт е и че заедно с мене чаках още 3ма човека за същото а полицаите вече отказват да идват за протокол понеже имали прекалено много сигнали а пък на хората с 18" , 19" и т.н пък изобщо не им завиждам..... Edited March 5, 2010 by zlobil Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DON_CHEFO Posted March 5, 2010 Share Posted March 5, 2010 (edited) ти пак си добре. за 1 седмица спуках 2 гуми , първо на а4-ката макар че си мислех че е невъзможно понеже е с 205/55/16 което си е висока гума.... ама е факт също добавяме крива джанта , разбит лагер и крив носач..... дупката беше ОГРОМНА добре че не карах бързо и в последният момент я видях.... на а6-цата която е с 225/45/17 изкривих джанта и направих огромна жаба на гумата..... в АРМЕЕЦ само като ме видят и знаят че отивам за щета от дупка..... факт е и че заедно с мене чаках още 3ма човека за същото а полицаите вече отказват да идват за протокол понеже имали прекалено много сигнали а пък на хората с 18" , 19" и т.н пък изобщо не им завиждам..... тия само бой ебън и српско може да ги оправи....ама пожелавам им на тия УПРАВНИЦИТЕ - те да пострадат от дупка. Баща ми ми показа клип то Хемус. Ми то на Луната има по-малко кратери. Ти поне имаш каско...мойто изтече одавна. Гледам бая щети имаш по А4-ката. Ако викнеш куки и ти пишат акт за несъобразена скорост, а после с добър адвокат не можеш ли да си ги извъртиш на шиша. Щото да изкривиш носач - на прав път не става Edited March 5, 2010 by DON_CHEFO Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
INCINERATOR Posted March 5, 2010 Share Posted March 5, 2010 Ооо днеска минах по северното околовръстно на София... Там път има ли? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
zlobil Posted March 5, 2010 Share Posted March 5, 2010 вече не пишат актове за несъобразена скорост , миналата година искаха да ми пишат и след огромен скандал ми се размина.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mockingbird Posted March 5, 2010 Share Posted March 5, 2010 Да, освен да пишат.То от толкова дупки по улиците, трудно се вдига 50, та чак да ти пишат за превишена/несъобразена скорост.А само като завали малко дъждец, така да покрие дупките..оххх кв'о весело става тогава.Почваш да е се чудиш, под тоя гьол ся има ли дупка, няма ли? Тия, скиорите от Ванкувър, ряпа да ядат.Ако ни видят какви слаломи правим тука, ще се откажат от медали и всичко. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mobo Posted March 5, 2010 Share Posted March 5, 2010 Ооо днеска минах по северното околовръстно на София... Там път има ли? нееееее, там ще е магистрала. много е яко нали? колко демидж пое? аз там съм оставил 2 гуми и една джанта на старата кола, а с новата или не минавам или карам с 30 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vetim Posted March 5, 2010 Share Posted March 5, 2010 Днес гледам, че се е появила лека пукнатина на предното стъкло (5-6 санта), точно над шофьорското място и се досещам заради кой селянин е. Бихте ли ми казали някой ефикасен метод, който да забави по-големи поражения, че ако не взема мерки се досещам какво ще стане? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jozo Posted March 6, 2010 Share Posted March 6, 2010 (edited) Ооо днеска минах по северното околовръстно на София... Там път има ли? O там пък на мен освен дупките един с бус искаше да ме засипе с листове ламарина....:blink:Оня шматарок вместо да ги вкара в буса ги вързал на покрив ама с важенцето от на жена му простора.Бие спирачки да избегне дупки ламарините се дигнаха на пред, после натисна газта ли какво гледаш листове ламарина хвърчат на всякъде и едвам спрях..... Днес гледам, че се е появила лека пукнатина на предното стъкло (5-6 санта), точно над шофьорското място и се досещам заради кой селянин е. Бихте ли ми казали някой ефикасен метод, който да забави по-големи поражения, че ако не взема мерки се досещам какво ще стане? Заварка на пукнатината, ама отивай по-скоро, че ако се напълни с боклуци пукнатината вече лепене няма. Edited March 6, 2010 by jozo Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DON_CHEFO Posted March 6, 2010 Share Posted March 6, 2010 (edited) Първо здравеите на вси4ки,да изложа и ас едно наблюдение става вапрос за бмв е36 325tds с 4ип от италия бвм то излиза от завода около 143кс. има огромна разлика с съ6тото бмв бес 4ип, имам едно вапрос4е става вапрос за бмв е36 320и нямам никакав прекасва4 подминава 7000-оборота и продължава моге ли да имам 4ип или не6то не е фред. Това не е нормално. И аз правя доста грешки, но да напишеш такъв пост............или трябва да си на 13, или да си чел единствено опаковките на маслата деКа слагаш в колата. Другото не го гледаме. :):) Минава метър http://www.tuning.bg/forum/viewtopic.php?f=5&t=154212&start=150 - прочетете цялата тема. Накъкал съм се да се хиля. Това не е реалност. Всички карат самолети и забравят златното правило: "всеки батко си има батко" Edited March 6, 2010 by DON_CHEFO Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jozo Posted March 9, 2010 Share Posted March 9, 2010 (edited) На мен пък днес ми падна клон на колата :angry1 За щастие не бях изчистил снега и поражения няма Edited March 9, 2010 by jozo Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
host Posted March 9, 2010 Share Posted March 9, 2010 Това не е нормално. И аз правя доста грешки, но да напишеш такъв пост............или трябва да си на 13, или да си чел единствено опаковките на маслата деКа слагаш в колата. Другото не го гледаме. :):) Минава метър http://www.tuning.bg/forum/viewtopic.php?f=5&t=154212&start=150 - прочетете цялата тема. Накъкал съм се да се хиля. Това не е реалност. Всички карат самолети и забравят златното правило: "всеки батко си има батко" Поредно доказателство, че шофЕрите на хонда и голф страдат от яки комплекси. Думи нямам за глупостите вътре. Да не говорим и за изхвърлянията на тия с БМВ-тата. Такива хора са опасни за другите участници в движението. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DON_CHEFO Posted March 9, 2010 Share Posted March 9, 2010 (edited) Поредно доказателство, че шофЕрите на хонда и голф страдат от яки комплекси. Думи нямам за глупостите вътре. Да не говорим и за изхвърлянията на тия с БМВ-тата. Такива хора са опасни за другите участници в движението. Нямам идея за е30ката, но съм карал пипнат ЦРХ(двувалов) - 14 секунден, тича си бая. Фана ме леко шубе на първа да му стъпя до 9000 оборота Ако не друго, поне може да се похилим на воля Edited March 9, 2010 by DON_CHEFO Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
host Posted March 9, 2010 Share Posted March 9, 2010 Ай сиктир, а? http://www.zeperfs.com/en/duel625-1385.htm Точена, затъпена. Тоя кенеф двувалов или какъвто и ще да е миксер. Има си чар, да кеф е ама е скопена кола с предно с двигател от миксер. Толкова. Ако ще мерим нещо точено/затъпено да го мерим със съответно подготвен автомобил. JDM-ите и аз ги харесвам ама да не пишем просотии. В БГ 90% от всички коли са кенефи - немски, руски, италиански, японски. По тия форуми всеки е на Шумахер батко му. То бива, бива простотии ама чак толкова. Този принцип - колата дето я карам е най, защото аз я карам е отвратително дразнещ. Вече почна да ми писва всеки "джия" (алфа, хонда, голф, волво, БМВ и каквото и да е) като седне на маса и почне да ми говори небивалици. Повечето хора не могат да си карат колите на бензин, тръгнали да ми обясняват колко правела 400м. Айде, молим. И да, звука на правия 4 цилиндров мотор има положителни нотки, но пред правия 6-так е миксер. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DON_CHEFO Posted March 9, 2010 Share Posted March 9, 2010 Ай сиктир, а? http://www.zeperfs.com/en/duel625-1385.htm Точена, затъпена. Тоя кенеф двувалов или какъвто и ще да е миксер. Има си чар, да кеф е ама е скопена кола с предно с двигател от миксер. Толкова. Ако ще мерим нещо точено/затъпено да го мерим със съответно подготвен автомобил. JDM-ите и аз ги харесвам ама да не пишем просотии. В БГ 90% от всички коли са кенефи - немски, руски, италиански, японски. По тия форуми всеки е на Шумахер батко му. То бива, бива простотии ама чак толкова. Този принцип - колата дето я карам е най, защото аз я карам е отвратително дразнещ. Вече почна да ми писва всеки "джия" (алфа, хонда, голф, волво, БМВ и каквото и да е) като седне на маса и почне да ми говори небивалици. Повечето хора не могат да си карат колите на бензин, тръгнали да ми обясняват колко правела 400м. Айде, молим. И да, звука на правия 4 цилиндров мотор има положителни нотки, но пред правия 6-так е миксер. Съгласен съм. И на мен ми е писнало всеки да е по-бърз от вЕтърО, но всички са със стикери на "топлофикация". Едит: Това дето показваш не е ли втората генерация ЦРХ(заоблената). Ония говори за първата. И аз пробвах първата. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
djadomraz Posted March 9, 2010 Share Posted March 9, 2010 Гледам и 2мата още не сте излезли от пубертета Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Overdrive Posted March 9, 2010 Share Posted March 9, 2010 (edited) host като гледам е излязал, щом мисли така: То бива, бива простотии ама чак толкова. Този принцип - колата дето я карам е най, защото аз я карам е отвратително дразнещ. Вече почна да ми писва всеки "джия" (алфа, хонда, голф, волво, БМВ и каквото и да е) като седне на маса и почне да ми говори небивалици. За другото не съм съгласен - ако оставим звука настрана и се стигне до състезание мисля, че лек 4цил мотор със 160коня е по-добре от тежък 6цил със същите коне. На оня сайт не му вярвам, защото няма 323is изобщо. Отделно ако правиш ремонт на 6цил цената на всичко ти е +50% заради 2та цилиндъра повече. Колкото до vtec-a единствения начин да извадиш голяма мощност от малък атмосферен мотор са многото обороти и в това отношение хондите и 20клапановите АЕ86 са на първи места. Сега ако кажеш и че F20 (мотора на S2000) е лош - тунинг шоповете вадят 300коня от този 2л атмосферен мотор - кое бмв със 2л може да извади толкова? B16 160коня на старите сивици също няма да е зле за 900кила купе... Edited March 9, 2010 by Overdrive Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DON_CHEFO Posted March 9, 2010 Share Posted March 9, 2010 host като гледам е излязал, щом мисли така: За другото не съм съгласен - ако оставим звука настрана и се стигне до състезание мисля, че лек 4цил мотор със 160коня е по-добре от тежък 6цил със същите коне. На оня сайт не му вярвам, защото няма 323is изобщо. Отделно ако правиш ремонт на 6цил цената на всичко ти е +50% заради 2та цилиндъра повече. Колкото до vtec-a единствения начин да извадиш голяма мощност от малък атмосферен мотор са многото обороти и в това отношение хондите и 20клапановите АЕ86 са на първи места. Сега ако кажеш и че F20 (мотора на S2000) е лош - тунинг шоповете вадят 300коня от този 2л атмосферен мотор - кое бмв със 2л може да извади толкова? B16 160коня на старите сивици също няма да е зле за 900кила купе... Точно. Само, че мен ме домързя да го напиша, а и ме налази работа . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.