Krank Posted January 27, 2009 Share Posted January 27, 2009 (edited) Ебахти C-Class 1997 > http://www.euroncap.com/tests/mercedes_ben...ss_1997/18.aspx За пъвото поколение на "новите" мерцедеси,резултатите от краш тестовете са катастрофални.Отсякъде им личи новата политика за съкращаване на разходите за проектиране.А това,че по-новия модели винаги са по-сигурни от старите-има и изключения.Ето ви едно изкопаемо. http://www.youtube.com/watch?v=nau7CUem1Ig Ето и при офсет. http://www.youtube.com/watch?v=0_wS98qkews...feature=related Ето и един динозавър направо,който сравнен с новите технологии е като лагерна количка със седалки. 100% припокриване. http://www.vbox7.com/play:5c78a03a Офсет. Ето за волвото,което е уж еталон за сигурност. Edited January 27, 2009 by Krank Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
INCINERATOR Posted January 27, 2009 Share Posted January 27, 2009 Боли... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Krank Posted January 27, 2009 Share Posted January 27, 2009 (edited) Ето ви нова дефиниция за сигурност. И да знаете-джипките винаги са сигурни. http://www.youtube.com/watch?v=f7Ts94rjr4M...feature=related Това е шампиона обаче. Edited January 27, 2009 by Krank Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
raptor2721 Posted January 27, 2009 Share Posted January 27, 2009 (edited) Не мога да се сдържа: за djadomraz. Иначе сериозно G класата ако и се сложи един rollbar cage и 5 точкови колани както повечето занимаващи се с офроуд. Горните факти комбинирани с уникалната конструкция тип кубче с 10 санта предна броня направо ставаш безсмъртен спрямо другите. Edited January 27, 2009 by raptor2721 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
host Posted January 27, 2009 Share Posted January 27, 2009 Еми S70 имайки предвид, че е на старата платформа и колко е голямо( голмата маса трудно спира ) не е лошо 4 звезди. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
бат Ицо Posted January 27, 2009 Share Posted January 27, 2009 Не мога да се сдържа: за djadomraz. Иначе сериозно G класата ако и се сложи един rollbar cage и 5 точкови колани както повечето занимаващи се с офроуд. Горните факти комбинирани с уникалната конструкция тип кубче с 10 санта предна броня направо ставаш безсмъртен спрямо другите. А ти сещаш ли се какво натоварване ще понесеш при липса на деформации? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
host Posted January 27, 2009 Share Posted January 27, 2009 (edited) Ами шийните прешлени ще му заминат.Същото се отнася и за старите коли дадени тук.Без въздушни, при такова спиране в преградата не вярвам да може гръбнака и прешлените да ти издържат, да не говорим за вътрешните органи при такова рязко спиране какви кръвоизливи може да се получат. За EuroNCAP. Доколкото знам критериите не се променят - но при безопасността за пешеходци не е така.Тя е въведена от скоро, най-много 5 години да я има, не съм сигурен. Edited January 27, 2009 by host Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Krank Posted January 27, 2009 Share Posted January 27, 2009 (edited) Ами шийните прешлени ще му заминат.Същото се отнася и за старите коли дадени тук.Без въздушни, при такова спиране в преградата не вярвам да може гръбнака и прешлените да ти издържат, да не говорим за вътрешните органи при такова рязко спиране какви кръвоизливи може да се получат. За EuroNCAP. Доколкото знам критериите не се променят - но при безопасността за пешеходци не е така.Тя е въведена от скоро, най-много 5 години да я има, не съм сигурен. Абе да ти кажа,убий ме на място,обаче при офсет катастрофа предпочитам да съм в 30 годишното изкопаемо пред C-класата от 97-ма година.И старите коли дадени тук имат еърбег.Даже онова черно-бялото от началото на 80-те години е една от първите коли масово оборудвани с еърбег.За деформационните зони и абсорбиране на кинетичната енергия чрез разпадане и разрушение на елементи от купето при новите автомобили срещу по-твърдата конструкция на старите(никой не спори.че новите са по-сигурни),винаги ми е било любопитно какво ще стане при скорост над стандартната за NCAP.Тогава лесно поддаващите елементи няма ли всъщност да влошат ситъуацията,оказвайки по-малко съпротива и по-тежък удар върху пътническата "клетка"?Защото не всяка катастрофа става при 60 километра.Сега не говорим за скоости над 120 при които самите сили на отрицателното ускорение ще те убият на място.Говоря именно за сивата зона между сигурна смърт и 100% без наранявания(5 звезди по NCAP).Винаги има и катастрофален сценарий-стара кола от нисък клас със голяма скорост. http://www.youtube.com/watch?v=2z2QniHIIr8 Edited January 27, 2009 by Krank Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
raptor2721 Posted January 27, 2009 Share Posted January 27, 2009 Въпроса е как ще спреш в тир? По-скоро танк. Ако се блъснеш в нормална кола каквито са повечето у нас около тон и полонина на 10-15 години ще минеш през нея като през масло. Ако се удериш в тир предницата и двигателя ще понесе всичко, но ролл бар клетката е почти невъзможно да се се смачка при по-малко от 100 километра. Една Ролл бар клетка и петточкови колани със специални седалки обезмислят всякакви еърбеци. Единсвено е малко сложно ако някой те блъсне отстрани, тогава са много полезни страничните въздушни възглавници които са много добро решение за мен. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ael Posted January 27, 2009 Share Posted January 27, 2009 Винаги има и катастрофален сценарий-стара кола от нисък клас със голяма скорост.http://www.youtube.com/watch?v=2z2QniHIIr8 http://www.youtube.com/watch?v=ut_w05ncEwc...feature=related <- тва ми изглежда по убийствено Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
FalleN_213 Posted January 27, 2009 Share Posted January 27, 2009 е интересна катастрофа на поляци Моето мнение е че няма кола която да осигури безопасност на безрасъдните водачи.Новите технологии винаги помагат,в редки случаи може да навредят но всичко е според ситуацията.Колкото и краш теста да изгледаме,всеки ще си казва "това на мен не може да ми се случи",така че умната и колана винаги Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Krank Posted January 27, 2009 Share Posted January 27, 2009 http://www.youtube.com/watch?v=ut_w05ncEwc...feature=related <- тва ми изглежда по убийствено Доколкото знам товарните автомобили даже не минават краш тестове.Просто няма смисъл.Мислиш ли,че някой от новите бусчета ще е представи по-добре при челен сблъсък и натоварен.Наличието на товар обезмисля всички опити за обезопасяване.Законите на физиката не подбират. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ferante Posted January 27, 2009 Share Posted January 27, 2009 (edited) Като стана дума за камиони се сетих за това: http://www.youtube.com/watch?v=oRYzSZxdp9Y Не пожелавам при такава пътна обстановка да сте срещу някой такъв... PS въпреки, че съм гледал клипчето доста пъти още настръхвам като го видя... Edited January 27, 2009 by Ferante Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
FalleN_213 Posted January 27, 2009 Share Posted January 27, 2009 Мда този тираджия го хапе щъркела,както и 80% от турските тираджии. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DON_CHEFO Posted January 27, 2009 Share Posted January 27, 2009 А ти сещаш ли се какво натоварване ще понесеш при липса на деформации? Остави го да помисли, защо кокпитовете се трошат на "милЯрди" парченца, а не ги правят от 20 санта стомана ......Хем казаха, че е за да се обере кинетичната енергия на удара, тя трябва да се превърне в нещо, не може да се загуби Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
djadomraz Posted January 27, 2009 Share Posted January 27, 2009 Революцията на компютрите направи колите сигурни Абе ще се сетите на кого трябва да целувате ръка рано или късно Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Krank Posted January 27, 2009 Share Posted January 27, 2009 Остави го да помисли, защо кокпитовете се трошат на "милЯрди" парченца, а не ги правят от 20 санта стомана ......Хем казаха, че е за да се обере кинетичната енергия на удара, тя трябва да се превърне в нещо, не може да се загуби Прочети ми пак post-а и ми кажи какво точно не съм разбрал. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DON_CHEFO Posted January 27, 2009 Share Posted January 27, 2009 (edited) Прочети ми пак post-а и ми кажи какво точно не съм разбрал. Не говоря за теб . Дори не съм си и помислял. В момента много, много не мисля Edited January 27, 2009 by DON_CHEFO Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
djadomraz Posted January 27, 2009 Share Posted January 27, 2009 (edited) Не мога да се сдържа: за djadomraz. Иначе сериозно G класата ако и се сложи един rollbar cage и 5 точкови колани както повечето занимаващи се с офроуд. Горните факти комбинирани с уникалната конструкция тип кубче с 10 санта предна броня направо ставаш безсмъртен спрямо другите. Аз пък мисля да си купя бронетранспортьор с комплект ракети земя-земя за да мога да отстранявам ТИР-ове които ми се изпречат на пътя а всичко по-малко просто ще минавам през него. G-класата колкото ще да е здрава, проходима и т.н. е грозна като тухла. Не казвам че не бих седнал в нея - отвътре е приятно но отвън е почти толкова грозна колкото Фиат Мултипла... поне за мен... Edited January 27, 2009 by djadomraz Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Krank Posted January 27, 2009 Share Posted January 27, 2009 Да не започваме пак,всеки си има вкус. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ael Posted January 27, 2009 Share Posted January 27, 2009 http://www.youtube.com/watch?v=VmZ4hHiDY5Y&NR=1 Айде поздрав за Пазу Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
бат Ицо Posted January 27, 2009 Share Posted January 27, 2009 Абе ще се сетите на кого трябва да целувате ръка рано или късно Да целуват! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dulgia Posted January 27, 2009 Share Posted January 27, 2009 Айде, бе пазу, не написа ли тая домашна, та заряза форума. Пиши, осмисли живота си Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pazu Posted January 28, 2009 Share Posted January 28, 2009 Аз карам , не пиша Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
zlobil Posted January 28, 2009 Share Posted January 28, 2009 абе и аз ся си сложих от тия лед габарити като на нетроо , колко коня дигат горе долу да знам да лепна някоя друга лепенка да ги направя до към 200 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.