zlobil Posted January 6, 2010 Share Posted January 6, 2010 16.500Е на табела според мене на 15.000 - 15.500 ще го взема Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Overdrive Posted January 6, 2010 Share Posted January 6, 2010 И на лада не бих сложил ГАЗ Просто се шегувам, както може да се види от и аз мразя гъзта Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TED Posted January 6, 2010 Share Posted January 6, 2010 ......Само разхода ме притеснява , карам доста и 17л/100 градско си ме приснява доста...... Дам, с 2.5 V6 на кугара и аз в началото правех по 17/100. Притеснително е малко, отидеш до другия край на Пловдив, върнеш се, отидеш на кафе вечерта и оп... лампата светне. Айде пак на бензинджийноцата и -20 лв. Ама му намерих цаката, кротнах се и стана 13/100. После тотално се кротнах (ама само с парите) и минах на gas Просто се шегувам, както може да се види от и аз мразя гъзта Аз пък мразя бензиностанциите. И двамата мразим ама аз плащам по-малко за мразенето. Нали газта била за готвене, така има повече да ям Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Midex Posted January 6, 2010 Share Posted January 6, 2010 Нали газта била за готвене, така има повече да ям Да бе...и ... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pazu Posted January 6, 2010 Share Posted January 6, 2010 Сещам се че мога да дам 3-4 примера с коли на приятели, пак старички като моята (в тва число също е моята), които на газ работят по-добре от колкото на бензин. Ускоряват по-бързо и достигат по-висока скорост. Интересното е че в тези 3-4 коли има такива с карбуратор(моята) , едно рено 19ка (моно) , един форд орион (не съм сигурен каква му е горивната на него) и една астра с пълна инжекция , но без газов инжекцион . Винаги ми е било чудно от какво е това. Знам че газта по принцип има бая високо октаново число ( а от блуфорса на петрол съм адски , адски , адски доволен ) , но не ми се вярва да е само от това . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
djadomraz Posted January 6, 2010 Share Posted January 6, 2010 (edited) Zlobile, не знам това Audi само как и къде ще го паркираш... то верно ти си свикнал с комбита но все пак колкото е по-голяма толкова ти е по-голям проблема с паркирането. Един mini cooper или VW Polo можеш да го навреш почти навсякъде докато А6 комби ще е доста по-голям зора. Не знам това дето си го харесал дали е allroad та поне да е по-височко и да го катериш по бордюрите лесно клекни тук Голям избор, да... едната на 150,000 другата на 250,000 а третата блъсната... ами не, мерси... Виж това е по-интересен филтър ама пък и цените почват от 35,000 евро... При такива километри вероятно са карани от жени така че някакви козметични дефекти ще има и направо нов съединител (гаранция) освен ако не е автоматик ще трябва... но подозирам че Васил не търси точно такава кола Колко голям е праза като е на 150 000 км , ако е гледана кола ?!?!? Не е същото като кола на 0км... или на 10,000 ... ей толкова е голям. Мразим да се занимаваме с глупости - там е работата Edited January 6, 2010 by djadomraz Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pazu Posted January 6, 2010 Share Posted January 6, 2010 Колко голям е праза като е на 150 000 км , ако е гледана кола ?!?!? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TED Posted January 6, 2010 Share Posted January 6, 2010 Целта когато се монтира АГУ е да се постигнат същите показатели на двигателя и комфорт на автомобила. Естествено не винаги е така... Например мощността на двигателя пада с около 10% и е необходимо леко да се обогати горивната смес на газ за да се изравни мощността с тази на бензин. Така се получава с около 10-15% по-голям разход в л/100 на газ. Мерено в лъвчета на половина Колкото до наблюдението на pazu, тава само показва че въпросните коли имат проблем в горивтата ситема. Изпарителят в случая изпълнава ролята на карбуратор (карбуратор на немски е veрgaser - изпарител) и е елиминирана цялата проблемна бензинова горивна система, затова и колата върви по-добре на газ. Причините може да са много, защото шофьорите които карат предимно на газ леко "занемаряват" бензиновата система - филтър, карбуратор (ако има), дюзи, датчици и т.н. От първа ръка знам за случаи на монтаж на АГУ на Mercede 500 SEL и на Audi S6 4.2. Този с аудито искал само да може и на газ да прави 280 км/ч, ами можело (доказано с тест) и бил много доволен. Преди това като пътувал за Гърция зареждал за 50 евро в София и за 50 евро в Благоевград, след това на газ 50 лв. в София и 50 лв. в Благоевград. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
host Posted January 6, 2010 Share Posted January 6, 2010 (edited) Точно пък и газта си има по-голямо число за това при тунинг на м3 е92 на газ изкара доста здрави резултати и дори самата тунинг къща бяха изненадани, защото за първи път работели на газ. Газта е и по-чисто гориво от бензина (изгорелите газове са с пъти по-малко вреди). Защо не са автомобилите фабрично на газ... нека всеки сам си отговори. http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showDeta...mp;pageNumber=1 е тая оферта според мен е много интересна + http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showDeta...mp;pageNumber=1 Edited January 6, 2010 by host Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pazu Posted January 6, 2010 Share Posted January 6, 2010 (edited) Колкото до наблюдението на pazu, тава само показва че въпросните коли имат проблем в горивтата ситема. Изпарителят в случая изпълнава ролята на карбуратор (карбуратор на немски е veрgaser - изпарител) и е елиминирана цялата проблемна бензинова горивна система, затова и колата върви по-добре на газ. Причините може да са много, защото шофьорите които карат предимно на газ леко "занемаряват" бензиновата система - филтър, карбуратор (ако има), дюзи, датчици и т.н. Моята кочинка си я познавам. Миналата година се оръсих 380 лв за нов Пиербург карбуратор. А и да не говорим че като се прибирам вечер я оставям винаги на бензин - зиме или лете , без значение. Освен тва карам по 50-70 км на бензин на всеки 300 км на газ. Смяната на консуматив на 10 000 км включва масло , филтри (всички), пистов ремък и свещи (много се дразня като не пали на четвърт , а след 10 000 км на Beru-то (само такива взимам - чемпиън са боклуци. Тея могат да правят всичко друго, освен свещи) му намаля "полезното действие" ). Във vw форума има цяла тема 38 страници по въпроса, та се оказва че не съм само аз. Има теории вариращи както от "газта е по-летлива и за тва" така и до "vw са върха уе. Аз на мойто поло му наливах веднъж първак и вървеше.Ама много бързо го опука. Дигнах 100, карах така 10 минути и свърши ракията." Edited January 6, 2010 by pazu Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TED Posted January 6, 2010 Share Posted January 6, 2010 @djadomraz Вярно твоята селекция по я бива, даже има и CLK63 AMG, ама цените са двойни... Колко голям е праза като е на 150 000 км , ако е гледана кола ?!?!? Зависи от коя страна е гледана колата, ако е само от към волана не се знае... Купих си вторият кугар от Германия с мотор капут на реални 143000 км. Това заради каране с лошо масло или несменяне... Добре че имах резервен двигател в бокса. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
djadomraz Posted January 6, 2010 Share Posted January 6, 2010 (edited) От първа ръка знам за случаи на монтаж на АГУ на Mercede 500 SEL и на Audi S6 4.2.... Мда ... селяни всякакви... ще дадеш 1 кашон пари за колата после няма да имаш пари за бензин та ще слагаш газова уредба... мъка мъка... А и да не говорим че като се прибирам вечер я оставям винаги на бензин - зиме или лете , без значение. Освен тва карам по 50-70 км на бензин на всеки 300 км на газ. Именно именно... аз като говоря че мразя да се занимавам с глупости... на нам си колко км да превключвам от газ на бензин, да внимавам като я изключвам на какво я оставям и т.н. и т.н. може би като излизам да стъпвам внимателно навън за да не се клатушка много че да не се скапват амортисьорите... ама пак стигаме до това кой какво иска от колата и какво е готов да даде за "кефа си" пък хора разни... Edited January 6, 2010 by djadomraz Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kitolino Posted January 6, 2010 Share Posted January 6, 2010 Малко ще се намеся в темата, но.. Дядо, не отричай с толкова лека ръка газта.. Все пак всеки си има глава на раменете и си преценя сам какви финанси има и как да ги харчи. Аз карам на газ колата си, нямам възможност да се движа на бензин( за един месец и 2000км съм дал 180лв за газ, ако бях на бензин щях да дам поне 350лв). За мен като студент е важно да икономисвам от почти всичко, това е студентският живот! Васко, с твоя километраж в града и къщата в Крумово... Защо не погледнеш Е-клас дизелче, преди си спомням, че ги беше загледал.. Пък и във вашето семейство с тези Аудита, не ти ли омръзнаха поне малко.. ПС -> Заверих семестъра!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pazu Posted January 7, 2010 Share Posted January 7, 2010 Именно именно... аз като говоря че мразя да се занимавам с глупости... на нам си колко км да превключвам от газ на бензин, да внимавам като я изключвам на какво я оставям и т.н. и т.н. може би като излизам да стъпвам внимателно навън за да не се клатушка много че да не се скапват амортисьорите... ама пак стигаме до това кой какво иска от колата и какво е готов да даде за "кефа си" пък хора разни... Начи не е голямо усилие да цъкаш копчето на esp-то, ама е неимоверен труд да цъкаш копчето на газта ? :laughing: Останалите работи дето си ги написал са глупости.Освен това майка на спестяването е икономията Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
djadomraz Posted January 7, 2010 Share Posted January 7, 2010 (edited) Дядо, не отричай с толкова лека ръка газта.. Не я отричам изобщо.. затова казах че всеки иска различни неща от колата си... Начи не е голямо усилие да цъкаш копчето на esp-то А? Кво? Edited January 7, 2010 by djadomraz Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pazu Posted January 7, 2010 Share Posted January 7, 2010 Добре , ще ти го кажа по друг начин . Колко точно време ти отнема да пуснеш радиото ? Точно толкова време ти е нужно да минеш от газ на бензин и обратно (освен ако не си с по-стара кола с карбуратор , където след като цъкнеш копчето на междинна позиция трябва да минеш около 300-400 метра, да свърши бензина в карбуратора и тогава да го цъкнеш още веднъж за да минеш на газ.) Освен тва с тоя горен пост се подценяваш доста умствено. Уж си програмист пък последователно натискане на едно копче не можеш да запомниш Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dreamer Posted January 7, 2010 Share Posted January 7, 2010 Начи не е голямо усилие да цъкаш копчето на esp-то, ама е неимоверен труд да цъкаш копчето на газта ? :laughing: И колко често се "налага" да се натиска копчето за ESP-то при положение, че то се активира по дефолт? Edit: hehe, едитна се Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Overdrive Posted January 7, 2010 Share Posted January 7, 2010 (edited) Да бе...и ... Така е - най-добре направо по дроселови клапи Пазу можеше да изкорми пълна инжекция от бракувана кола с подобен двигател с всичките датчици за по-малко пари и да си я монтира - едновременно щеше да качи коне и да има сериозна икономия на бензин, нотой си знае. Газта я признавам единствено ако се турбинира и те мързи да разредиш маторя - тогава има нужда от по-високооктаново гориво от всички бензини за да няма детонации. Из нета имаше един пич си направил 4тактовия вартбург турбо само на газ на 1 бар и беше ебаси самолета Edited January 7, 2010 by Overdrive Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
djadomraz Posted January 7, 2010 Share Posted January 7, 2010 Добре , ще ти го кажа по друг начин . Колко точно време ти отнема да пуснеш радиото ? Точно толкова време ти е нужно да минеш от газ на бензин и обратно (освен ако не си с по-стара кола с карбуратор , където след като цъкнеш копчето на междинна позиция трябва да минеш около 300-400 метра, да свърши бензина в карбуратора и тогава да го цъкнеш още веднъж за да минеш на газ.) Освен тва с тоя горен пост се подценяваш доста умствено. Уж си програмист пък последователно натискане на едно копче не можеш да запомниш Николко - изобщо не го барам нито се пресягам да барам там - пуснал съм го веднъж и то си се включва всеки път като дам контакт. А и на кормилото имам копче за смяна на станцията ако не ме кефи музиката или се засинеят да говорят глупости та дори не се пресягам само леко си подмествам палеца - верно 2 копчета са но което и да докопам все сменя станцията (има още 2 за силата на звука и още едно ама то е по-надолу което сменя FM1/2/3/CD) Там в онази част барам само климатика ако ми стане много топло или студено и вземе да ми причинява някакъв физически дискомфорт, но забележи - не го мисля нито гледам какво е и как го оставям нито го цъкам през не знам си колко километра напред-назад просто като вземе да ме дразни нещо се сещам и тогава почвам да бърникам копчалъците. И не схващаш основната ми мисъл - МРАЗИМ ДА МИСЛИМ и още по-малко да помним дивотии. На нам си колко метра ще превключвам. Ще помня кога последно съм карал на бензин че да сменям от едното на другото и т.н. А пък преди да я загася да мина на бензин щото после нам си какво си... Пък ако случайно забравя (щото съм заплес) после "бохо"... Ми като ти е скъпо вземи си малолитражка дето ти харчи 3-4/100. А и метана е още по-на сметка и от газта и е най-екологичен от всичките говира а има автомобили на метан фабрично производство и то немски... И колко често се "налага" да се натиска копчето за ESP-то при положение, че то се активира по дефолт? Е как защо - за да дрифти, пали гуми и тем подобни упражнения Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Overdrive Posted January 7, 2010 Share Posted January 7, 2010 (edited) Като ти чете човек постовете тук може да стигне до извода, че не само мразиш да мислиш ами и да караш, това карането е едно от най-трудните неща в живота ти, а ако трябва да си смениш цд-то по време на движение направо незнам Виж, друго си е някой да върши тези тежки задачи вместо теб - що не отделиш пари и наистина да си наемеш шофьор? Edited January 7, 2010 by Overdrive Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Midex Posted January 7, 2010 Share Posted January 7, 2010 И не схващаш основната ми мисъл - МРАЗИМ ДА МИСЛИМ и още по-малко да помним дивотии. На нам си колко метра ще превключвам. Ще помня кога последно съм карал на бензин че да сменям от едното на другото и т.н. А пък преди да я загася да мина на бензин щото после нам си какво си... Пък ако случайно забравя (щото съм заплес) после "бохо"... Дедо...и вечерта като спреш пред вас, да не забравиш да източиш водата! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
djadomraz Posted January 7, 2010 Share Posted January 7, 2010 Като ти чете човек постовете тук може да стигне до извода, че не само мразиш да мислиш ами и да караш, това карането е едно от най-трудните неща в живота ти, а ако трябва да си смениш цд-то по време на движение направо незнам Виж, друго си е някой да върши тези тежки задачи вместо теб - що не отделиш пари и наистина да си наемеш шофьор? Работата е там че не обичам да помня и да треперя направих ли нещо или не... ми сега какво ще стане ако съм забравил... Не е като да се сменя маслото на 10,000 км (пък и от сервиза ми се обаждат чат-пат да ми напомнят даже) ами преди всяко гасене да цъкам нещо, после на всеки един колко си км да правя еди какво си... а да подскачам ли на куц крак в кръг преди да влеза в колата за късмет? За щофьора ако имах пари да съм го направил и то не щото е трудно ами за да си спестя нервите и да не гледам просташките изпълнения на разни селски тарикати. Той INCINERATOR хубаво го беше казал (мисля че беше той - потърсих но не намерих мнението обаче беше доста добре описано): карането е удоволствие, само да ги нямаше дупките и то в такова количество, неправилните наклони по маса завои, тъпите изпълнения на разни юнаци, и още една камара неща. Дедо...и вечерта като спреш пред вас, да не забравиш да източиш водата! Коя вода? Сигурно съм забравил да ти кажа защото днес не съм го правил нищо такова - дотолкова помня Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Midex Posted January 7, 2010 Share Posted January 7, 2010 Коя вода? Сигурно съм забравил да ти кажа защото днес не съм го правил нищо такова - дотолкова помня Абе всичко де що може да се източва - източвай! Не знам дали си спомняш преди време на камионите даже седяха табелки "Водата източена". А за идиотизма по пътищата - ето още едно клипче с разни-безобразни вътре. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
djadomraz Posted January 7, 2010 Share Posted January 7, 2010 А за идиотизма по пътищата - ето още едно клипче с разни-безобразни вътре. Именно именно... а има и по-зле... аз съм сигурен че ако тръгна да обикалям с камера в ръка по Пловдивските улици ще събера доста материал. Тези от клипа дори не се класират като МНОГО нагли идиоти, просто умерено нахални са си и в повечето случаи заблудени... само края беше "по-ефектен" Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
CyberHill Posted January 7, 2010 Share Posted January 7, 2010 Аз до колкото знам, калоричността на бензина е по висока от на газта, а октановото число на газта е по висока. От там идва по ниската мощност при равни други условия. Газов Инжекцион - няма нищо общо с миризливите обикновенни газови. Няма превключване и бла бла... всичко сам прави. Всеки си решава в крайна сметка. Хубаво е да има алтернативи. Злобили , май при този вид каране = дизел. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.