pazu Posted January 26, 2009 Share Posted January 26, 2009 (edited) Намери си достатъчно широк път и пробвай следното - засилваш се с 40 след това се опитай да набиеш спирачки и да завиеш едновременно. Представи си какво би направил ако някое дете случайно ти изскочи на пътя гонейки топка. Опитай го и после ми кажи до какви изводи си стигнал Аз тея изводи съм си ги направил отдавна ... затва попрекатих малко рейсинга с тая кола , иначе уменията си остават Ще стане ... ще стане че детето вече няма да гони топка ... само дето 70% още от тоя град тряя си направят същия извод ! Edited January 26, 2009 by pazu Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Midex Posted January 26, 2009 Share Posted January 26, 2009 ... и все пак да не забравяме че съм с вентилирани барабанни спирачки И как успя да им натикаш цял вентилатор вътре? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
NEO_DDT Posted January 26, 2009 Share Posted January 26, 2009 И как успя да им натикаш цял вентилатор вътре? Че и барабан ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
djadomraz Posted January 26, 2009 Share Posted January 26, 2009 Стана ми интересно и кой го бие барабана и още повече - как? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pazu Posted January 26, 2009 Share Posted January 26, 2009 Вентилатори ? В кой век живеете вие бе ? Натикал съм 2ма в багажника да духат там през едни тръбички ... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Midex Posted January 26, 2009 Share Posted January 26, 2009 Натикал съм 2ма в багажника да духат там през едни тръбички ... "Двама" или "две"? Щото ако е второто и "вентилират" професионално...и аз влизам в твоя багажник. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Botev1912 Posted January 26, 2009 Share Posted January 26, 2009 (edited) В този момент отпускам газта обаче педала засяда доло , спирачката блокира и аз буквало карам срещу синьото поло пред мен със 80 , дистанцията е критично малка , само погледнах в ляво дали не идват коли от Греми-то , за мое щастие нямаше никой , завъртях рязко наляво за да заобиколя колоната , после рязък десен за да се включа в булеварда и докато направя тва всичкото смогнах да си мушна крака под газта и да вдигна педала на горе и все пак се оправих ...но имаше бая доза късмет и Господна намеса ... в последствие се оказа че жилото идва малко дълго и се получава прегъване . добре де, в тоя случай не можеш ли да освободиш от скорост? Edited January 26, 2009 by Botev1912 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Godfather Posted January 26, 2009 Share Posted January 26, 2009 добре де, в тоя случай не можеш ли да освободиш от скорост? Тази функция е в следващата версия на руската ESP система и Пазу още не е ъпгрейднал софтуера, включваш въпросната маневра. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pazu Posted January 26, 2009 Share Posted January 26, 2009 На 5 метра от "жертвата" едва ли ще мислиш точно за лоста и за освобождаване на скорост ... направо за тетрис даже можеш да си мислиш ... И като освободя от скорост , да не би да спра случайно ?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Godfather Posted January 26, 2009 Share Posted January 26, 2009 На 5 метра от "жертвата" едва ли ще мислиш точно за лоста и за освобождаване на скорост ... направо за тетрис даже можеш да си мислиш ... И като освободя от скорост , да не би да спра случайно ?? Нещо много сложна взе да я изкарваш ситуацията. Съединител и спирачка се натискат за части от секундата. Ето защо е непонятно как колата ти се е ускорила от 60 до 80, та това доведе до очевидното заключение за бъг в "софтуера". Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DON_CHEFO Posted January 26, 2009 Share Posted January 26, 2009 Нещо много сложна взе да я изкарваш ситуацията. Съединител и спирачка се натискат за части от секундата. Ето защо е непонятно как колата ти се е ускорила от 60 до 80, та това доведе до очевидното заключение за бъг в "софтуера". Ако казва, че е нямал място и време...... пък и бързо ще трябва да върне педала, че ....... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
INCINERATOR Posted January 26, 2009 Share Posted January 26, 2009 Ама той не идва ли от авеню все едно и на католическата завива надясно? Щото там наклона е нагоре как ускорява от 60 на 80? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Midex Posted January 26, 2009 Share Posted January 26, 2009 Ама той не идва ли от авеню все едно и на католическата завива надясно? Щото там наклона е нагоре как ускорява от 60 на 80? Абе като че не знаеш голфовете...те от 60 до 250 ускоряват за 3 секунди, а ти се чудиш за няк'ви си 20 км./ч. Пазу, в подобни случаи натискаш съединителя и оставяш голфа да завърти на празно докъм 9000 оборота....след това рязко отпускаш съединителя и голфа излита вертикално - ето ти решение на проблема. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Killerincho Posted January 26, 2009 Share Posted January 26, 2009 (edited) В такива случаи мисля че не е добра идея даже да го докосваш съединителя. Само спирачка, че иначе си у картофите. Килър, аз ти казах, че след тая Англия, чувството ти за хумор се е изпарило тотално, ама ти не вярваш... Не гледаш ли, че от 2 страници насам се базикаме с голфа на Пазу... (Midex) Edited January 26, 2009 by Midex Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
UzITo Posted January 27, 2009 Share Posted January 27, 2009 Гледам новите автомобили как след лек удар целите стават на салата . С тия системи за защита , където има точки на огъване при удар веднага подават и всичко отива подяволите . Та се чудя като гледам на РИП мицубишито дали ако беше голф , бмв или мерцедес до 97-98г щеше така да се огъне ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
бат Ицо Posted January 27, 2009 Share Posted January 27, 2009 (edited) Гледам новите автомобили как след лек удар целите стават на салата . С тия системи за защита , където има точки на огъване при удар веднага подават и всичко отива подяволите . Та се чудя като гледам на РИП мицубишито дали ако беше голф , бмв или мерцедес до 97-98г щеше така да се огъне ? Щеше да се завърти в ляво и пътника на дясната седалка щеше да разбие джама на вратата с глава Edited January 27, 2009 by AlBundy Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Midex Posted January 27, 2009 Share Posted January 27, 2009 По принцип новите модели ги правят да се мачкат лесно, за да поемат кинетичната енергия от удара, а 'клетката' с хората трябва да запазва формата си. В 5-та предавка имаше тест на 2 коли от една и съща марка, но различни поколения модели. Сблъскаха ги челно под лек ъгъл и наистина се оказа, че пораженията за пътниците са много повече в стария модел, въпреки, че външно новият (чисто визуално) беше по-намачкан. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
бат Ицо Posted January 27, 2009 Share Posted January 27, 2009 Волво 740 с Рено Модус, челно. В Реното всички бяха о.к. даже вратите ги отвориха без да заяждат, във Волвото дето е два пъти по голямо и по тежки всички бяха натрошени, а колата я рязаха да я отворят. Като се има предвид, че преди 20 години това Волво беше еталон за сигурност Малко съм бил в грешка - Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
host Posted January 27, 2009 Share Posted January 27, 2009 (edited) Ама преди 20 години.Все едно аз да кажа, че понеже е Волво S40-ката ще е супер сигурно.Спрямо автомобили от нейното време, да...ама по сегашния стандарт не вярвам повече от 2-3 звезди на EuroNCap( или там както е ) да изкара. Edit: Ъъъъъъъ, проверих http://www.euroncap.com/tests/volvo_s40_1997/5.aspx ИЗКАРВА 4 звезди за възрастни!!!Направо съм шокиран за автомобил от преди 2 години. Ебахти C-Class 1997 > http://www.euroncap.com/tests/mercedes_ben...ss_1997/18.aspx А аз си мислех, че бая парички й искам на колата.Вече не съм на това мнение въобще.Даже може да я изтегля от продажба( все пак сестра си карам в нея и родителите ми, за какво ми е нещо друго дето мога да се утрепя в него!? ). Явно добре съм се насочил и към е39 за следваща http://www.euroncap.com/tests/bmw_5_series_1998/49.aspx Edited January 27, 2009 by host Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
бат Ицо Posted January 27, 2009 Share Posted January 27, 2009 Революцията на компютрите направи колите сигурни Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DON_CHEFO Posted January 27, 2009 Share Posted January 27, 2009 Ама преди 20 години.Все едно аз да кажа, че понеже е Волво S40-ката ще е супер сигурно.Спрямо автомобили от нейното време, да...ама по сегашния стандарт не вярвам повече от 2-3 звезди на EuroNCap( или там както е ) да изкара. Edit: Ъъъъъъъ, проверих http://www.euroncap.com/tests/volvo_s40_1997/5.aspx ИЗКАРВА 4 звезди за възрастни!!!Направо съм шокиран за автомобил от преди 2 години. Ебахти C-Class 1997 > http://www.euroncap.com/tests/mercedes_ben...ss_1997/18.aspx А аз си мислех, че бая парички й искам на колата.Вече не съм на това мнение въобще.Даже може да я изтегля от продажба( все пак сестра си карам в нея и родителите ми, за какво ми е нещо друго дето мога да се утрепя в него!? ). Явно добре съм се насочил и към е39 за следваща http://www.euroncap.com/tests/bmw_5_series_1998/49.aspx дано НИКОГА не разбера колко ми е здрава колата. тази или бъдещата. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
host Posted January 27, 2009 Share Posted January 27, 2009 Естествено, но все пак е по-добре някоя която има някаква степен на безопасност отколкото някав ковчег, нали!? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DON_CHEFO Posted January 27, 2009 Share Posted January 27, 2009 Естествено, но все пак е по-добре някоя която има някаква степен на безопасност отколкото някав ковчег, нали!? със сигурност.....ама обстоятелства бол.... Един човек от А6 комби беше направил две А3-ки и е жив и здрав и дори без СЕРИОЗНИ наранявания, а понякога и със 60 може да стане страшно, така че ....... ония пияница дето се отпра със 198 мили в час.......късмет Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
INCINERATOR Posted January 27, 2009 Share Posted January 27, 2009 (edited) Звездите на EuroNcap не са ли различни през различните години... тоест критериите за звезди да се променят? Ето едно показателно клипче: Смарт срещу бетонна стена. http://www.youtube.com/watch?v=ju6t-yyoU8s 3та серия(Е46) и актуалната 3та серия (е90) преди фейс лифт Edited January 27, 2009 by INCINERATOR Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
host Posted January 27, 2009 Share Posted January 27, 2009 За електронните системи, по-добре от тука мисля, че няма обяснено http://www.euroncap.com/Player.aspx?nk=a04...8d-0f577b3d287e Просто си изгледайте филмчетата това е за електронния контрол за стабилност. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.