Jump to content
BulForum.com

Обща дискусия на тема автомобили


netrootbg

Recommended Posts

Абсолютно съгласен за втора точка! Това е пълна глупост, изпарителя трябва да грее стабилно особено в тея студове, разхода ако се дигне му е най-малкия проблем. Дюзите могат да му заминат. П.П. Какво значи го е ограничил, наистина е важно. Друг е въпроса просто ако е бил последователно на парното, да го е пуснал в паралел.

 

Нищо му няма ако е последователно, дори ще обръща по-рано. Някои "разбирачи" имат навика да слагат бленди, да ограничават дебита...

Пежото ми го помниш, а и предно /май/ и него. И двете бяха последователно - изхода на главата към радиатора, прекарвам го през изпарителя и изхода на изпарителя отива в парното. Парно да те изгори...

Edited by Lucky Luciano
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 11.2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Нищо му няма ако е последователно, дори ще обръща по-рано. Някои "разбирачи" имат навика да слагат бленди, да ограничават дебита...

Пежото ми го помниш, а и предно /май/ и него. И двете бяха последователно - изхода на главата към радиатора, прекарвам го през изпарителя и изхода на изпарителя отива в парното. Парно да те изгори...

 

Някой твърдят, че намалява дебита на парното ако е последователно, въпреки че не съм много съгласен аз. Моя изпарител е паралелно, така беше и на предишната, нямам дертове.

 

Дайте малко дизел на 1.2, имам и печки все пак.  :lol:  Гледам един комшия размята едни туби в мазето, ама и той не дава.....

Edited by jozo
Link to comment
Share on other sites

Ако водната помпа е читава, нищо не намалява, просто се отопля първи и обръща по-рано, като е подгрят винаги отлично.

 

И аз се нареждам за нафта на 1.20 - 100 литра веднага взимам :grin:

Link to comment
Share on other sites

Убуу де, стига сте се фукали, ами пуснете един фъндък най-сетне. Мойта колца си ги лапа кат' нафора 120 литра месечно. 

Link to comment
Share on other sites

...и се топлим вкъщи...още помня как имахме една нафтова печка у нас като бях дете, а нафтата се продаваше само в "Топливо"...резервоарите им бяха точно до дървата и въглищата. ;)

Link to comment
Share on other sites

То остави "електрото", ами гледай сега какъв нов внос на печки се очаква да има:

 

Върховният административен съд на Германия взе във вторник (27.02.2018) решение в полза на градовете, искащи да забранят преминаването през територията или през централните им части на автомобили със замърсяващи дизелови двигатели. Освен това от месеци насам се изказват притеснения, че сега милиони германски дизелови коли ще бъдат изнесени като втора ръка за Източна Европа с всички последици за чистотата на въздуха в тези страни. От 15-те милиона дизелови автомобили, регистрирани в Германия, ще бъдат засегнати над 10 милиона - всички под нормата Евро 6, тоест пуснати в продажба преди септември 2015 година.
Link to comment
Share on other sites

То остави "електрото", ами гледай сега какъв нов внос на печки се очаква да има:

Не знам какъв е тоя мазохизъм по дизела. Добре, че колите тука не са кадилници.

Приятел кара Круз дизел. Лятото му дава 10 мили на галон повече от моя Форд. Само градско говорим. Като карах за Ниагара и аз бях около 40 мили на галон при 80 мили в час.

Link to comment
Share on other sites

Е, така е, не можеш. Но съвсем принципно говорих. Пък и колко българи могат да си позволят 4-6 годишна кола....

 

Напротив - все повече са... 

 

Не знам какъв е тоя мазохизъм по дизела. Добре, че колите тука не са кадилници.

Приятел кара Круз дизел. Лятото му дава 10 мили на галон повече от моя Форд. Само градско говорим. Като карах за Ниагара и аз бях около 40 мили на галон при 80 мили в час.

 

Няма никакъв мазохизъм, всичко е точно. Освен това така и не се научихте след толкова години повтаряне, че основен елемент в схемата е златното словосъчетание "СЛУЖЕБНА КОЛА". Всичко нататък съм го обяснявал и няма да се повтарям. 

 

Стефче, нека съм си аз с 5/100 га не бързам, ти си брой галоните. Ако взема пък да се старая мога и надолу, но никога това не ми е било приоритет, а и не мога да си го причиня посмъртно. Нормално, без ексцесии съм си между 5 и 6.   

Link to comment
Share on other sites

Напротив - все повече са...

 

Мъхъм....и къде го видя това? Защото на паркинга пред нас има около 70-80 коли и от тях 0-7 годишни са може би 15, не ми се излиза на терасата сега да ги видя със сигурност.Но нека да гледаме малко по-обективно. Факт е, че стандарта ни се повиши, факт е че заплатите в Пловдив се повишиха, но също така е факт, че над 2/3 от автопарка е над 15 години...и че масово колите са съживени дараци от запада...
Link to comment
Share on other sites

Последните 5 години и аз не гледам разхода. Гори... Колкото си гори, не ми пука

 

По принцип всичките коли имат еднакъв разход - гори, колкото и сипеш, без остатък :grin:

Link to comment
Share on other sites

По принцип всичките коли имат еднакъв разход - гори, колкото и сипеш, без остатък :grin:

Аз като споделя какъв ми е разхода реално, всички ме пращат в сервиз. Но с дизелджия и рибар не се спори.

 

Пп карам дизел и бензин. 

Link to comment
Share on other sites

Карам на бензин (а и всичките ми коли досега винаги са били бензинови) и никога досега не съм засичал колко ми гори, защото не ме интересува, пък и не карам чак толкова много, че да мисля как да икономисам някой лев от гориво. Ако пътувах по 50-60к на година сигурно щях да се замисля да си взема нещо с обем 1.6 и да му сложа газ или даже да се прежаля с някоя печка. :bgrin:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...