w00x Posted December 28, 2021 Share Posted December 28, 2021 23 minutes ago, Mockingbird said: Най-вероятно е лош контакт на клемите на акумулатора. Вероятно имат нужда от пристягане. Има електролитна грес, което е било онова бялото нещо...подобрява контакта и предпазва от атмосферните влияния.... Мога ли да я намеря някъде в по-малки количества? Как се нанася? Виждам, че някои смеси се нанасят ОКОЛО клемата и полюсите, след като вече са пристегнати, за да направят филм и да изолират от влага. Други се нанасят върху полюсите преди да се сложат клемите, за да спомогнат допълнително за контакта. Керамична грес същото ли е като електролитна грес? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mockingbird Posted December 28, 2021 Share Posted December 28, 2021 Керамичната не става. Ето: https://store.emk-33.com/product/325795/gres-za-akumulatori-50-gr-liqui-moly.html Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pamporov Posted December 28, 2021 Share Posted December 28, 2021 Най-важното е да почистиш контактните повърхности на клемите и изводите на акумулатора с фина шкурка до блясък. След това да монтираш плътно клемите и ги стегнеш здраво. Огледай също така и краищата на кабелите влизащи в клемите, да не би там да има проблеми? Разхлабване, и т.п. Това с греста.....е по желание. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
w00x Posted December 28, 2021 Share Posted December 28, 2021 Ами, краищата на кабелите по спомен са едни такива малко ръждиви на цвят.. А клемите са омазани със старата мазилка и по нея има полепнали някакви други неща като прах и пясък. С какво да махна едрата гняс? Четох, че някои хора използват просто парцал и топла вода. Имам спирт 98%, с който си почиствам техниката. С него ще стане ли? Колко да е шкурката, за да не нараня повърхностите на клемите и да го направя още по-зле? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pamporov Posted December 28, 2021 Share Posted December 28, 2021 С топла водичка и парцал ще стане. После може първо с по-едра шкурка, след това с по-ситна. Накрая с парцалче със спирт и си готов. АКо имаш път към мен утре, мини да направим процедурата. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
w00x Posted December 28, 2021 Share Posted December 28, 2021 Благодаря за насоките. Мисля, че ще се справя с почистването. После ще намеря някакъв спрей/грес, за да намажа и клемите, че гледам на много малко места се продават.. Дано това реши проблема. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mockingbird Posted December 28, 2021 Share Posted December 28, 2021 И хубаво затягане на клемите. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
w00x Posted December 28, 2021 Share Posted December 28, 2021 Ами клемите не бяха особено мръсни... Определено не толкова, че да предизвикат този проблем според мен. Изчистих каквото можах, затегнах.. Ще намеря да ги намажа с някаква подходяща смазка. Това е преди почистването. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mockingbird Posted December 28, 2021 Share Posted December 28, 2021 Не изглеждат чак толкова зле нещата.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kotora Posted December 29, 2021 Share Posted December 29, 2021 Добре, че не ти се е случвало в движение хаха. При мен ставаше така в движение и 2-3 пъти отварях капака да намествам. След това ги затегнах хубаво и от тогава съм нямал проблеми. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
earache Posted December 29, 2021 Share Posted December 29, 2021 Тва на старата рикша, предполагам? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
w00x Posted December 29, 2021 Share Posted December 29, 2021 5 hours ago, kotora said: Добре, че не ти се е случвало в движение хаха. При мен ставаше така в движение и 2-3 пъти отварях капака да намествам. След това ги затегнах хубаво и от тогава съм нямал проблеми. В движение? Ай стига уе... Ами те бяха затегнати уж! Ще видя тая вечер дали ще запаля или пак ще изгасне всичко сякаш е паднал бушона. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vikktor Posted December 29, 2021 Share Posted December 29, 2021 Има ли нещо особено при подаване на ток не дизел Опел, защото като че ли предния път майстора спомена нещо, ама не съм сигурен в каква връзка беше. Спомням си, че каза че може да се омота електрониката. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
alchemy Posted December 31, 2021 Share Posted December 31, 2021 On 12/29/2021 at 6:17 PM, w00x said: В движение? Ай стига уе... Ами те бяха затегнати уж! Ще видя тая вечер дали ще запаля или пак ще изгасне всичко сякаш е паднал бушона. Провери не само клемите на акумулатора, а и замасяването към купето, замасяването на стартера. Също захранващия кабел към ЕКУ-то. Имал съм случай на почти изяден от корозия кабел, изглеждащ отвън перфектно. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kotora Posted December 31, 2021 Share Posted December 31, 2021 On 12/29/2021 at 6:17 PM, w00x said: В движение? Ай стига уе... Ами те бяха затегнати уж! Ще видя тая вечер дали ще запаля или пак ще изгасне всичко сякаш е паднал бушона. Мм да, спирам на свръофар и бум, няма никакви тоци. След малко игра с гаечен ключ 13, спря да го прави този проблем. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
w00x Posted December 31, 2021 Share Posted December 31, 2021 5 hours ago, alchemy said: Провери не само клемите на акумулатора, а и замасяването към купето, замасяването на стартера. Също захранващия кабел към ЕКУ-то. Имал съм случай на почти изяден от корозия кабел, изглеждащ отвън перфектно. Опитах, но не успях. Гледах схемата на колата, търсих къде са масите, но не успях да ги намеря. След почистване на сравнително чистите клеми и затягане - два пъти няма проблем. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vikktor Posted January 1, 2022 Share Posted January 1, 2022 ако @w00x си е разрешил проблема, ще се включа и аз. Опитвам се да изключа предпазителя на радиото на opel astra j 2013, но единственато табло, което успях да намеря, е под капака. (link към по-голяма картинка: https://imgur.com/a/1v5C8DZ) Четох в ръководството, че за sports tourier има още предпазители някъде в багажното отделение, но не можах да ги намеря. Търсих и в жапката, ама и там не намерих нищо. Дали някой може да помогмне Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
netrootbg Posted January 1, 2022 Author Share Posted January 1, 2022 Вляво от волана може да има. Кората която гледа към вратата. Отваряш вратата и гледаш. Другото място е в багажника отляво зад корите пак. По вероятно е да е отпред до таблото. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jozo Posted January 1, 2022 Share Posted January 1, 2022 В нета пише под волана в ляво има капак, отваряш и бушон номер 4. Фабрично е жълт на цвят, 20А. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vikktor Posted January 1, 2022 Share Posted January 1, 2022 Благодаря. Не съм прочел правилно ръководството, аз го търсих в жапката. Намерих го в ляво от волана. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sasshko Posted January 12, 2022 Share Posted January 12, 2022 (edited) От къде можем да оборудваме накуп една стара джиБка с пожарогасител, аптечка и хубаво въже, за да видим колко са корави тези китайски прехвалени гуми Sailun? Edited January 12, 2022 by sasshko Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kotora Posted February 11, 2022 Share Posted February 11, 2022 (edited) Развитието по темата с кутията е колкото смешно, толкова и трагично... Да почна от началото: Отивам аз да си сменям маслото в доверен сервиз, добри ревюта имат, един пич от ауди форума си е правил основен ремонт там. Поръчвам си оригинален ZF8 кит, който идва със 7 литра масло, гарнитура за картер и филтър! След смяната почнаха проблемите. Оставих я в понеделник да я разглобят, оказало се, че тия като са сменяли маслото не са сложили филтъра. И колата като не й се дава газ си работи нормално, а като й се даде газ, не може да засмуче хубаво масло. Та заради тва изпълнение, абсолютно всички дискове са тръгнали да се палят. Равностметката е следната: 2300-500 без смяна на турбина, която уж е добре, но може да тръгне и тя по всяко време. Или 3800-4000 с нова турбина. Та не е виновна колата, а майсторите са с ръце в гъза, дори и да има най-добрите отзиви за тях... Ахаха един колега ходил до Шкода, видял някъв супърб, който струва 83к дизеляк. И питал, колко време се чака. Отговорили му 8.5-9 месеца По-смешното е, че той има Octavia седан 1.0 и му казали, че могат да му я купят за 21к, като от тия пари трябвало да си приспаднат остатъка на лизинга, което е около 8к Edited February 11, 2022 by kotora Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vinyl_master Posted February 11, 2022 Share Posted February 11, 2022 Значи, не ми се рови назад, но преположих, че е нещо от смяната на маслото. Това, което казваш, че е направено/сбъркано поеха ли си разхода. Защото знаейки, че има проблем при извършването на смяната е редно, хората отговорни за нея, да си покрият разходите. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kotora Posted February 11, 2022 Share Posted February 11, 2022 (edited) Ами сега говорих със сервиза, казват ми, че са сложили филтъра от кашона с кит-а. Та не знам. Страшен филм ще стане да ходя да се разправям... Edited February 11, 2022 by kotora Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RaptoR Posted February 11, 2022 Share Posted February 11, 2022 (edited) Като гледам какъв си спокоен и усещам как ще те пързулнат. Аз досега щях да съм полудял и да съм ги вдигнал във въздуха, както и щях да съм подготвил всички видове документи за жалби пред институциите... Между другото и аз треснах греда. Миналата година с купих нови фарове онлайн от някакъв огромен уж магазин. Всичко уж точно - марка, модел, година... Бяха промо, виках си ура. Понеже взех преди това и мигачи, които обаче сибяха оригинална Хела на половин цена бях спокоен, че нещата са ок. Фаровете пристигнаха - един по един в отделни пратки от майната си (няма да разправям и какви опаковки бяха), но за разлика от мигачите там смяната е тежка и не е за мен. И ги зарязах в гаража. И така до миналия ден - към 8 месеца... Карам колата докато ме няма да може да ги монтира моя Слави, оставям колата и вчера сутринта ми съобщава, че това, което съм купил е прост фар без лупи... Няма ми ги халогените за мъгла, внедрени във фара, които аз винаги включвам без изключение. Откачих. Сега 350 лева за правилните фарове с труда и два нови фара за продан... Мене такива дреболии ме влудяват, а ти спокойно си гориш за три бона като че ли са три кюфтета.... Edited February 11, 2022 by RaptoR Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.