Jump to content
BulForum.com

Обща дискусия на тема автомобили


netrootbg

Recommended Posts

23 minutes ago, Mockingbird said:

Най-вероятно е лош контакт на клемите на акумулатора. Вероятно имат нужда от пристягане. Има електролитна грес, което е било онова бялото нещо...подобрява контакта и предпазва от атмосферните влияния.... 

 

Мога ли да я намеря някъде в по-малки количества? Как се нанася? Виждам, че някои смеси се нанасят ОКОЛО клемата и полюсите, след като вече са пристегнати, за да направят филм и да изолират от влага. Други се нанасят върху полюсите преди да се сложат клемите, за да спомогнат допълнително за контакта.

 

Керамична грес същото ли е като електролитна грес?

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 11.2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Най-важното е да почистиш контактните повърхности на клемите и изводите на акумулатора с фина шкурка до блясък. След това да монтираш плътно клемите и ги стегнеш здраво. Огледай също така и краищата на кабелите влизащи в клемите, да не би там да има проблеми? Разхлабване, и т.п. Това с греста.....е по желание.

Link to comment
Share on other sites

Ами, краищата на кабелите по спомен са едни такива малко ръждиви на цвят..
А клемите са омазани със старата мазилка и по нея има полепнали някакви други неща като прах и пясък. С какво да махна едрата гняс? Четох, че някои хора използват просто парцал и топла вода. Имам спирт 98%, с който си почиствам техниката. С него ще стане ли?
Колко да е шкурката, за да не нараня повърхностите на клемите и да го направя още по-зле?

Link to comment
Share on other sites

С топла водичка и парцал ще стане. После може първо с по-едра шкурка, след това с по-ситна. Накрая с парцалче със спирт и си готов. АКо имаш път към мен утре, мини да направим процедурата.

Link to comment
Share on other sites

Благодаря за насоките. Мисля, че ще се справя с почистването. После ще намеря някакъв спрей/грес, за да намажа и клемите, че гледам на много малко места се продават..
Дано това реши проблема.

Link to comment
Share on other sites

Ами клемите не бяха особено мръсни... Определено не толкова, че да предизвикат този проблем според мен. Изчистих каквото можах, затегнах.. Ще намеря да ги намажа с някаква подходяща смазка.

 

Това е преди почистването.

 

Qtfgy3cAvS5EamnPW1nDZMIBJ05umDb5xkJ4aZhw

gP-xp6OzHWZ9DdljSMrCGOkzb0aCPzg-WaVyE-Gx

Link to comment
Share on other sites

Добре, че не ти се е случвало в движение хаха. При мен ставаше така в движение и 2-3 пъти отварях капака да намествам. След това ги затегнах хубаво и от тогава съм нямал проблеми. 

Link to comment
Share on other sites

5 hours ago, kotora said:

Добре, че не ти се е случвало в движение хаха. При мен ставаше така в движение и 2-3 пъти отварях капака да намествам. След това ги затегнах хубаво и от тогава съм нямал проблеми. 

 

В движение? Ай стига уе...

Ами те бяха затегнати уж! Ще видя тая вечер дали ще запаля или пак ще изгасне всичко сякаш е паднал бушона.

Link to comment
Share on other sites

Има ли нещо особено при подаване на ток не дизел Опел, защото като че ли предния път майстора спомена нещо, ама не съм сигурен в каква връзка беше. Спомням си, че каза че може да се омота електрониката. 

Link to comment
Share on other sites

On 12/29/2021 at 6:17 PM, w00x said:

 

В движение? Ай стига уе...

Ами те бяха затегнати уж! Ще видя тая вечер дали ще запаля или пак ще изгасне всичко сякаш е паднал бушона.

Провери не само клемите на акумулатора, а и замасяването към купето, замасяването на стартера. Също захранващия кабел към ЕКУ-то. Имал съм случай на почти изяден от корозия кабел, изглеждащ отвън перфектно. 

Link to comment
Share on other sites

On 12/29/2021 at 6:17 PM, w00x said:

 

В движение? Ай стига уе...

Ами те бяха затегнати уж! Ще видя тая вечер дали ще запаля или пак ще изгасне всичко сякаш е паднал бушона.

Мм да, спирам на свръофар и бум, няма никакви тоци. След малко игра с гаечен ключ 13, спря да го прави този проблем. 

Link to comment
Share on other sites

5 hours ago, alchemy said:

Провери не само клемите на акумулатора, а и замасяването към купето, замасяването на стартера. Също захранващия кабел към ЕКУ-то. Имал съм случай на почти изяден от корозия кабел, изглеждащ отвън перфектно. 

 

Опитах, но не успях.
Гледах схемата на колата, търсих къде са масите, но не успях да ги намеря.
След почистване на сравнително чистите клеми и затягане - два пъти няма проблем.

Link to comment
Share on other sites

ако @w00x си е разрешил проблема, ще се включа и аз. Опитвам се да изключа предпазителя на радиото на opel astra j 2013, но единственато табло, което успях да намеря, е под капака. (link към по-голяма картинка: https://imgur.com/a/1v5C8DZ)

 

Четох в ръководството, че за sports tourier има още предпазители някъде в багажното отделение, но не можах да ги намеря. Търсих и в жапката, ама и там не намерих нищо.

 

Дали някой може да помогмне

IMG_2668.JPG

Link to comment
Share on other sites

Вляво от волана може да има. Кората която гледа към вратата. Отваряш вратата и гледаш. Другото място е в багажника отляво зад корите пак. По вероятно е да е отпред до таблото.

Link to comment
Share on other sites

В нета пише под волана в ляво има капак, отваряш и бушон номер 4. Фабрично е жълт на цвят, 20А.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

От къде можем да оборудваме накуп една стара джиБка с пожарогасител, аптечка и хубаво въже, за да видим колко са корави тези китайски прехвалени гуми Sailun?

Edited by sasshko
Link to comment
Share on other sites

  • 5 weeks later...

Развитието по темата с кутията е колкото смешно, толкова и трагично... Да почна от началото: Отивам аз да си сменям маслото в доверен сервиз, добри ревюта имат, един пич от ауди форума си е правил основен ремонт там. Поръчвам си оригинален ZF8 кит, който идва със 7 литра масло, гарнитура за картер и филтър! 

След смяната почнаха проблемите. Оставих я в понеделник да я разглобят, оказало се, че тия като са сменяли маслото не са сложили филтъра. И колата като не й се дава газ си работи нормално, а като й се даде газ, не може да засмуче хубаво масло.  

Та заради тва изпълнение, абсолютно всички дискове са тръгнали да се палят. 

Равностметката е следната: 2300-500 без смяна на турбина, която уж е добре, но може да тръгне и тя по всяко време. Или 3800-4000 с нова турбина. 

 

Та не е виновна колата, а майсторите са с ръце в гъза, дори и да има най-добрите отзиви за тях... 
 

 

Ахаха един колега ходил до Шкода, видял някъв супърб, който струва  83к дизеляк. И питал, колко време се чака. Отговорили му 8.5-9 месеца :D 
По-смешното е, че той има Octavia седан 1.0 и му казали, че могат да му я купят за 21к, като от тия пари трябвало да си приспаднат остатъка на лизинга, което е около 8к :D 

Edited by kotora
Link to comment
Share on other sites

Значи, не ми се рови назад, но преположих, че е нещо от смяната на маслото. Това, което казваш, че е направено/сбъркано поеха ли си разхода. Защото знаейки, че има проблем при извършването на смяната е редно, хората отговорни за нея, да си покрият разходите.

Link to comment
Share on other sites

Ами сега говорих със сервиза, казват ми, че са сложили филтъра от кашона с кит-а. Та не знам. Страшен филм ще стане да ходя да се разправям... 

Edited by kotora
Link to comment
Share on other sites

Като гледам какъв си спокоен и усещам как ще те пързулнат. Аз досега щях да съм полудял и да съм ги вдигнал във въздуха, както и щях да съм подготвил всички видове документи за жалби пред институциите...
Между другото и аз треснах греда. Миналата година с купих нови фарове онлайн от някакъв огромен уж магазин. Всичко уж точно - марка, модел, година... Бяха промо, виках си ура. Понеже взех преди това и мигачи, които обаче сибяха оригинална Хела на половин цена бях спокоен, че нещата са ок. Фаровете пристигнаха - един по един в отделни пратки от майната си (няма да разправям и какви опаковки бяха), но за разлика от мигачите там смяната е тежка и не е за мен. И ги зарязах в гаража. И така до миналия ден - към 8 месеца... Карам колата докато ме няма да може да ги монтира моя Слави, оставям колата и вчера сутринта ми съобщава, че това, което съм купил е прост фар без лупи... Няма ми ги халогените за мъгла, внедрени във фара, които аз винаги включвам без изключение. Откачих. Сега 350 лева за правилните фарове с труда и два нови фара за продан... 
Мене такива дреболии ме влудяват, а ти спокойно си гориш за три бона като че ли са три кюфтета.... 

Edited by RaptoR
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...