Jump to content
BulForum.com

Обща дискусия на тема автомобили


netrootbg

Recommended Posts

4 hours ago, w00x said:

При смяна на ремъци, ролки, водна помпа и т.н., механикът видял, че тампонът, който седи горе на двигателя и свърза двигателя с купето - е скъсан. Сменил го.

 

След смяната на тези части, вътре в купето има вибрации, когато колата е студена и седи в покой.
Реших, че проблемът може да е от другите 3 тампона, които не са сменени. Той каза, че те си били здрави, но аз му казах да ги смени все пак. Смени ги, но вибрацията си остава.

Сега всичките 4 тампона на двигателя са сменени, но колата продължава да вибрира докато е в покой. След 10 минути каране или нагряване на слънце - се оправя и тази вибрация изчезва.

Някой има ли идея къде да търся проблема?


Скапан тампон. Аз също исках да сменям - категорично ме спря моят механик, като само дето не ме ритна като се опитах да настоявам. Новите китайски боклуци са такива. Оригинален да намериш - много трудна работа. Както е приказката - вече ако искаш оригинални части, купи си китайска кола. 

======================================

Аз пък съм вече с желязна кора под целия мотор и скоростната кутия. Страшно съм доволен и се ядосвам, че години отлагах това.... 

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 11.2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Моят бил напълно скъсан...

Оригинални има в Англия, но са по 70 GBP....

 

За желязната кора съм чел лоши отзиви. Аз също исках да слагам, още като купих колата, че моята е скъсана и виси. Бяха ми разказали някаква история, която ме отказа. Не си я спомням сега обаче.... Беше свързана с това, че кората има потенциал да скрие проблем/теч в двигателя.

Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, w00x said:

Моят бил напълно скъсан...

Оригинални има в Англия, но са по 70 GBP....

 

За желязната кора съм чел лоши отзиви. Аз също исках да слагам, още като купих колата, че моята е скъсана и виси. Бяха ми разказали някаква история, която ме отказа. Не си я спомням сега обаче.... Беше свързана с това, че кората има потенциал да скрие проблем/теч в двигателя.


И пак няма гаранция!
 

====================================

 

Това за кората са пълни глупости. На мен пък ми разказваха щуротии как при удар щяло да има повече щети - пълни глупости! Мога да го кажа смело 5 картера по-късно. Модерните кори са страхотни, като са и вентилирани, така че и да ти текне нещо ако не ти го хванат лемпите на таблото, дето за това са там, то пак ще го видиш. Не слушай палячовци. ЕТО виж как изглежда моята. В момента съм като БТР отдолу. 

Link to comment
Share on other sites

За съжаление няма - да. Трябва да обикалям и да ги пипам всичките, за да видя кой е най-мекичък!

Поне на 10 метра от входа ми е магазина на dbk-dimitrov. Имат такъв тампон в сайта си. Мога да го сваля от колата и да изтичам до магазина да взема един за проба. :)

 

Може и да си прав за кората. Мисля, че и на мен ми бяха разправяли същото. Имаше нещо и за загребването на сняг ако се движиш назад.

 

Изглежда добре. Може и аз да обмисля една, че много ме дразни как ми виси предницата, като корема на бременна котка.

Link to comment
Share on other sites

6 minutes ago, w00x said:

За съжаление няма - да. Трябва да обикалям и да ги пипам всичките, за да видя кой е най-мекичък!

Поне на 10 метра от входа ми е магазина на dbk-dimitrov. Имат такъв тампон в сайта си. Мога да го сваля от колата и да изтичам до магазина да взема един за проба. :)

 

Може и да си прав за кората. Мисля, че и на мен ми бяха разправяли същото. Имаше нещо и за загребването на сняг ако се движиш назад.

 

Изглежда добре. Може и аз да обмисля една, че много ме дразни как ми виси предницата, като корема на бременна котка.


Нали се сещаш, че мек не значи мек на пипане :)

За кората - нищо такова. Нямах време да ида да я снимам на подемника, че да видиш за какво иде реч - перфектно затваря. Отделно да не ти казвам как обезшуми. Сега не мога да си чувам мотора като преди и неволно съм станал пак Фитипалди... 

Link to comment
Share on other sites

3 hours ago, w00x said:

Не. Как така мек не значи мек на пипане?

 

Аз не мога да намеря за моята кола такава кора..


Ами много просто - меко за кола 2 тона не е меко за твоята ръчичка. 

Възможно е да няма - знам ли... 

Link to comment
Share on other sites

Мнения за Subaru B9 Tribeca? Харесва ми системата 4х4, разходка на гориво не ме притеснява... От руснаците в тубата се чува нещо за проблеми с охлаждането на двигателя...

Link to comment
Share on other sites

Субаро втора ръчка над 10 годишно забравяш за дизел, прегряват често.

Само бензин и то ако искаш да върви прилично 3,6 мотора. Трибеката си е големичка. Аз бях се запалил за Легаси или Аутбек и гледах само 3 литровия мотор. Другото според мен не си заслужава. 

Link to comment
Share on other sites

Я, можело да си говорите нормално...

 

Ама не знам как тая кора ще скрие теч. Няма начин да няма някакъв отвор/пропка или ако няма, то в най-ниската част се прави един отвор и готово - и да тече, ще се види.

На Виден му дали един картер подарък с кората, да си има... за всеки случай:grin:

Link to comment
Share on other sites

10 hours ago, Lucky Luciano said:

На Виден му дали един картер подарък с кората, да си има... за всеки случай:grin:


Вече съм спокоен за картера. Трябва да тръгна тука по родопските  сечища, че да увисна на него и пак няма да пострада 
 

7 hours ago, Mockingbird said:

Ъ, ко рЕчи? 


Който е малък и не знае старите хуморески.... 

Link to comment
Share on other sites

За бензинджиите лафа едно време съм го чувал и гушата, ама това за барманите не го знам. И те ли едно време са печелили много?

Link to comment
Share on other sites

3 hours ago, Dunc said:

За бензинджиите лафа едно време съм го чувал и гушата, ама това за барманите не го знам.

 

Един лаф е. На Шкумбата.

Горе-долу така звучи:

Quote

Къде я наля таз гушка, бе, да не си нещо бензинджийче, барманче?

 

В някои вариации се добавяше и сервитьорче

Link to comment
Share on other sites

Тука сте бахти и дъртите пичове. Вече съм в средата на 30-те и така и не схванах израза... Явно средната възраст е 50 години вече във форума.

Link to comment
Share on other sites

8 hours ago, Dunc said:

За бензинджиите лафа едно време съм го чувал и гушата, ама това за барманите не го знам. И те ли едно време са печелили много?


Не само това, много от тях са мултимилионери днес. 
 

4 hours ago, plameni said:

 

Един лаф е. На Шкумбата.

Горе-долу така звучи:

 

В някои вариации се добавяше и сервитьорче


Приказката е - КЪДЕ ГО НАЛЕ ТОА ВРАТ БЕ?! БАРМАН ЛИ СИ, БЕНЗИНДЖИЙЧЕ ЛИ? 
 

Link to comment
Share on other sites

Къде в Пловдив правят качествено тониране на свестни цени?

Какви са препоръчителните проценти затъмняване, които биха направил съня на едно бебе по-спокоен? 

Link to comment
Share on other sites

On 7/24/2020 at 7:37 PM, w00x said:

....... :)

 

Може и да си прав за кората. Мисля, че и на мен ми бяха разправяли същото. Имаше нещо и за загребването на сняг ако се движиш назад.

 

......

има си загребване и като се движиш напред през някой сериозен потоп. 

3 рейки , 2 полуоски,  2 карета, Х-тампона по-късно, моята кора я засях  на черен път. даже не спрях да си я търся.

3 години по-късно все още не съм сменял рейката.

та това със загребването си е вярно. трябва да се съобразява.

 

Link to comment
Share on other sites

Абсолютно никакво загребжване няма и не може да има при нормална кора, инсталирана правилно. Има достатъчно снимки, които ясно показват точно колко невъзможно е. 

Между другото сега в Смолян в един изоставен от 20 години паркинг ако не беше кората можеше и пак да сменям картер...  

Link to comment
Share on other sites

Нещо не ти се отдава шофирането май. Аз за всичките километри които съм навъртял, как на една кола не спуках картера...

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, netrootbg said:

Нещо не ти се отдава шофирането май. Аз за всичките километри които съм навъртял, как на една кола не спуках картера...


Може би не си имал кола, чийто картер да е няколко сантиметра под предния мост и не си карал години без каквато и да е кора по доста пресечени места. Реално погледнато първия картер го скъсах на шахта, на която стотици коли бяха потрошени, но нямаше как да съдя община Пловдив за това извращение. Чугуненият капак бе на резки от ударените коли и всичко зад нея беше в масло от нещастни хора като мен. Колата нямаше още месец... Вторият го удари баща ми. Третият се повреди при удар, един случай, в който понеже не мога да карам се разминах на сантиметри едновременно с челен удар вляво в тъпака, който ме засече и надясно удар напреки в 20 см високи бордюри, което директно значеше минимум нова кола, отделно какво можеше да стане с Радост. Та реално имам едни две чуквания "на голо" без предпазна кора по черни пътища с камъни. 

 
А дали ми се отдава шофирането ... мога да се посмея тука... има-няма 26 години нямам оплаквания. Подобни приказки - обикновено на аматьори - откровено ме забавляват :gangstah:

Link to comment
Share on other sites

Имаше една такава шахта пред бившата Евмолпия , доста жертви беше взела :grin: За нея ли става дума :))

Чак накрая някой беше сложил табела "Внимание шахта убиец" или нещо такова :lol:

Edited by pavlan
Link to comment
Share on other sites

Също на П.Д.Петков между Районното и ул.Кап.Райчо. На тази бащата  на един познат остави картер на Алфа 166, докато беше паваж.

Edited by UzITo
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...