swan222 Posted November 19, 2015 Share Posted November 19, 2015 Лятната гума е винаги по добра от зимната на мокро при висока скорост. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Midex Posted November 19, 2015 Share Posted November 19, 2015 Абе кой говори за лятна гума и кой изобщо сравнява зимна с лятна? Говорехме единствено за новия модел на Нокиан и предимствата му на мокро спрямо други зимни гуми и не знам на кой му хрумна да сравнява зимна с лятна! Все едно да си говорите за летни гуми и някой да се обади с гениалното умозаключение "Зимната гума е винаги по-добра от лятната на сняг при всякаква скорост". Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RaptoR Posted November 19, 2015 Share Posted November 19, 2015 Затова се търси лятна мокрост зимно време, което също го имаме вече, предвид изцяло променения климат.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Midex Posted November 19, 2015 Share Posted November 19, 2015 Мен честно казано идеално ме урежда това глобално затопляне предвид временцето, което в момента е навън....предполагам, че и Ники е на моето мнение. И понеже сме в автомобилния раздел, за да не офтопиквам, ще споделя, че не е кой знае какъв проблем в тия жеги да караш със зимни гуми, с изключение на факта, че просто си ги хабиш малко повече. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mockingbird Posted November 19, 2015 Share Posted November 19, 2015 Абсолютно, но като се има предвид, че повече от 3 годишна зимна гума не става за това, за което е предназначена, голяма работа като се търка повече... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Midex Posted November 19, 2015 Share Posted November 19, 2015 Това ще рече ли, че зимата караш с гуми, които вече не стават за това, за което са предназначени? Всъщност при правилно съхранение извън сезона и зимен пробег като на вокса, зимната гума може да изкара повече от тия 3 години, за които споменаваш. В сайта си Мишелин пишат, че при подходящите условия каучукът им запазва качествата си до 10 години, което за мен е малко изсилено, така че май по-подходящия срок е най-много 5-6 години, а и колкото и малко да караш, за тия години грайферът намалява подобаващо. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mockingbird Posted November 19, 2015 Share Posted November 19, 2015 Бахахахаха... Да се търкат, не ми дреме, като остареят, ще си купя нови, ако се налага де (за зимни гуми говоря), че като гледам какво става с времето...Макар че тепърва идват януари, февруари и март...особено 8-ми март... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Midex Posted November 19, 2015 Share Posted November 19, 2015 Бахахахаха... Макар че тепърва идват януари, февруари и особено 2-ри февруари... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kotora Posted November 19, 2015 Share Posted November 19, 2015 (edited) Добре ся според тва клипче с тестове. Зимната гума на мокро спора по-добре от лятната. Говорим за мокро при 2-3 градуса. Моите зимни са на 1 сезон. За това и си стоят в мазето Edited November 19, 2015 by kotora Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
host Posted November 19, 2015 Share Posted November 19, 2015 Под 4-5гр винаги зимната печели, и в дълбока вода Turn off this option! GT-I9505 Turn off this option! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mockingbird Posted November 19, 2015 Share Posted November 19, 2015 Естествено. По-мека и различна смес е и има много по-добро сцепление спрямо лятната...но като е топло се обръщат нещата... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Midex Posted November 19, 2015 Share Posted November 19, 2015 Абе каква е тая мания за поставяне на огромни мигащи и светещи електронни билборди на най-натоварените кръстовища? На колелото на панаира са сложили един огроооомен екран, който мига, свети, сменя надписи и видео през секунда и в час пик човек вместо да се съсредоточи да мине безопасно през колелото, ще не ще погледът му се откланя към тоя мигащ огромен екран! Още по-зле е положението като идваш от моста по "Руски" и стигнеш кръстовището с бул. "България" до хотел "Санкт Петербург" - пред погледа ти се открива един огромен и дълъг поне 10-15 метра екран, разположен по протежението на целия блок срещу кръстовището, който мига и върти надписи още по-агресивно и от екрана до панаира! Ебаси...то бива реклама, ама пък точно на най-конфликтните точки да ги сложат...сега чакам нещо подобно на Сточна гара, на кръстовището на ВСИ, на кръстовището на "6-ти септември" с "Васил Априлов" и изобщо на всички най-оживени кръстовища в града. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
zlobil Posted November 19, 2015 Share Posted November 19, 2015 Мен честно казано идеално ме урежда това глобално затопляне предвид временцето, което в момента е навън....предполагам, че и Ники е на моето мнение. И понеже сме в автомобилния раздел, за да не офтопиквам, ще споделя, че не е кой знае какъв проблем в тия жеги да караш със зимни гуми, с изключение на факта, че просто си ги хабиш малко повече. Всъщност е абсолютно противопоказно на 20+ градуса да се кара със зимни гуми, най-малкото щото се изпичат. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Midex Posted November 19, 2015 Share Posted November 19, 2015 Всъщност е абсолютно противопоказно на 20+ градуса да се кара със зимни гуми, най-малкото щото се изпичат. Да се търкат, не ми дреме, като остареят, ще си купя нови, Много силно казано - "изпичат". Виж за летните, седящи постоянно на силно слънце мога да споделя същото от личен опит - един такъв чифт хвърлих точно поради тази причина. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
host Posted November 19, 2015 Share Posted November 19, 2015 (edited) И лесно прегряват при "вдъхновено" каране, късат им се и ламелите... В много топло време Edited November 19, 2015 by host Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Midex Posted November 19, 2015 Share Posted November 19, 2015 И лесно прегряват при "вдъхновено" каране, късат им се и ламелите... В много топло време Ти мани, ами да си призная прегрешението оная година по времето когато Чефо все още не беше заминал, a Психара все още не се беше разсърдил. Та бях тръгнал да откриваме F1 сезона към селото на Виден дето все не мога да го запомня Крушево ли беше, Градина ли, ама пък си имах GPS да ме води... ... и тогава бях все още със зимните (със скоростен индекс "T"), ама тогава съвсем бях изключил с к'ви гуми съм и к'ъв им е индекса и на един празен от коли участък на магистралата реших да натисна за кратко време да видя докъде ще я докарам - като минах 230 ми щукна, че ей сега ако ми се спука гума и съм директен пътник...мани ами и формулата няма да мога да гледам, а тогава все още бяха с 8-цилиндровите двигатели. Та тогава изобщо не ми мина през акъла, че зимните ми гуми всъщност са до 190 км/ч и яко съм ги насилил, ама човек прави глупости от време на време... А що се отнася до ламелите - надали е от конкретното ходене до Виден, ама на следващата година точно едната от тия гуми направи балон... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
downsoft Posted November 20, 2015 Share Posted November 20, 2015 http://trafficnews.bg/news.php?id=32114 Те ти булка Тотевден, направо нерви не ни останаха от задръствания и накрая м*де. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kotora Posted November 20, 2015 Share Posted November 20, 2015 Ахахахахахах е малко по-скоро отколкото трябваше Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RaptoR Posted November 20, 2015 Share Posted November 20, 2015 Нищо ново, аз чакам някой да се сети да заснеме алеята къмто Католическата църква... Иначе е ФАКТ, че маса уродливи малоумници газеха през кварцовия пясък, въпреки загражденията. Нашенското говедо иска бодлива тел и шипове по асфалта... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Midex Posted November 20, 2015 Share Posted November 20, 2015 И за разнообразие - някоя и друга мина вкопана тук-там в асфалта за забавление на пешеходците. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
host Posted November 22, 2015 Share Posted November 22, 2015 Бета 1.0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Midex Posted November 22, 2015 Share Posted November 22, 2015 ............. В интерес на истината, доста е удобно да се седи на такова. Преди години на една от пресечките зад Военна болница една леля не спря на стоп и ме отнесе като куцо пиле домат, та се наложи да бракувам колата, а след това купих пак същия модел, а от бракуваната останаха някои части, вкл. и седалките, които бяха още по-удобни от тая на снимката. Складирах всички части на тавана на баща ми, че само там имаше място и един ден отивам у тях - гледам...той приватизирал едната от седалките, пригодил я подобно на тая горе и си я сложил в кабинета си. ...и наистина е доста релаксиращо да седиш и работиш на автомобилна седалка. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
host Posted November 22, 2015 Share Posted November 22, 2015 И тази е много удобна Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Midex Posted November 22, 2015 Share Posted November 22, 2015 Да, сигурно...ама на моите облегалките за главите бяха по-яки и се движеха навсякъде, вкл. и се изтегляха нагоре.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
host Posted November 22, 2015 Share Posted November 22, 2015 Ъъъ тва е дясна пасажерска, контролите са й от другата страна Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.