w00x Posted February 11, 2014 Share Posted February 11, 2014 Аз 1 път я карам седмично тая кола, остава и 2 пъти седмично да я мия. Netroot, това че ти се цапа колата и трябва да я миеш често, не означава, че ние сме мърлячи. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Midex Posted February 12, 2014 Share Posted February 12, 2014 Айде, айде...признайте си, че сте мърлячи! Аз започвам пръв - от 1 месец не съм я мил, а я карам и в момента е доста мръсничка... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RaptoR Posted February 12, 2014 Share Posted February 12, 2014 Последно са я мили в сервиза след катастрофата... Някъде ноември. Не мисля да я мия докъм лятото ако не е наложително. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
djadomraz Posted February 12, 2014 Share Posted February 12, 2014 Поне вътре калта да разкараш? Една прахосмукачка примерно? Или докато не започне да прелива не ти пука? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
charmock Posted February 12, 2014 Share Posted February 12, 2014 Колата слугува на мен, не аз на нея. Всякакви останали баламурщини са присъщи на разни пикльовци недорасли... Точно това се опитвам да убедя двама мой приятели, които всяка свободна минута прекарват покрай колите си. Единственото им забавление в хубав и почивен ден е, да бягат на автомивките и това се случва всеки уикенд. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RaptoR Posted February 12, 2014 Share Posted February 12, 2014 Поне вътре калта да разкараш? Една прахосмукачка примерно? Или докато не започне да прелива не ти пука? Абе вие добитък ли вкарвате в колите си?!?!?! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kotora Posted February 12, 2014 Share Posted February 12, 2014 Аз имам малко борови иглички,но е поносимо Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PiTT BuLL Posted February 12, 2014 Share Posted February 12, 2014 (edited) Когато е валяло и са се качвали и други хора освен мен в колата, тогава като се оправи времето (както вчера) си заслужава да мине през почистване.Иначе ако само аз се возя в колата, тя си е чиста (най-малкото си тупам краката преди да влезна, че пръст има навсякъде по улиците).Средно по минимум месец и повече минава преди да получи следващото почистване вътре. Отвън е по-често, но за левче набързо през струйката, то и без това след 3-4 часа цялата е в прах отново и до ден все едно не е мита. Edited February 12, 2014 by PiTT BuLL Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Midex Posted February 12, 2014 Share Posted February 12, 2014 Вчера се мотах доста време из града в час пик и ми направи приятно впечатление, че на няколко кръстовища, където трябваше да завивам наляво, въпреки че на светофара нямаше стрелка за ляв завой (то и никога не е имало там)...когато беше зелено за мен, спокойно можех да си завия наляво, защото на отсрещните им светеше червено, все едно че съм на светофар със специализирана секция за наляво. Това някаква допълнителна екстра ли е, подготвят светофарите за добавяне на лява стрелка ли...или просто съм случил някакво временно явление. Btw точно вчера доста време карах в задръстванията зад едно такова бяло xDrive с пловдивски номер 66-77 или нещо подобно ; що го казвам ли? Ами щото беше много красиво (имах достатъчно време да го разгледам в детайли), пък и беше претърпяло модинг по калници, окачване и др.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Psihara^^ Posted February 12, 2014 Share Posted February 12, 2014 Не, просто са секторни. То е от много време така. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Midex Posted February 12, 2014 Share Posted February 12, 2014 Как така "секторни" като нямат секция? И освен това - от колко точно време, понеже не бях в Пловдив доста време, но преди това тази екстра определено я нямаше. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RaptoR Posted February 12, 2014 Share Posted February 12, 2014 Просто пускат отсрещните малко по-късно, за да има време да се изтеглят завиващите. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
w00x Posted February 12, 2014 Share Posted February 12, 2014 Как така "секторни" като нямат секция? И освен това - от колко точно време, понеже не бях в Пловдив доста време, но преди това тази екстра определено я нямаше. На вълни са. Като тези на Сточна Гара. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Psihara^^ Posted February 12, 2014 Share Posted February 12, 2014 Как така "секторни" като нямат секция? И освен това - от колко точно време, понеже не бях в Пловдив доста време, но преди това тази екстра определено я нямаше. От ремонта на Руски насам. Сектори означава - всеки гьон си има отделчно изчакване. Като на Сточна. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kotora Posted February 12, 2014 Share Posted February 12, 2014 (edited) Да и тук направиха един така вместо да чакаш за наляво просто святка само за едната посока Което е доста по-добре,защото преди ставаше колона за левия завой нямаше минаване В крайна сметка минах да й бутнат калта с водоструйката тука при едни цигани до синия кос.2 лв,а колата беше с 4-5 кила калчица. На съседката какъв гаден номер й бяха свъртяли в студентски Бяха и намятали кал по предното стъкло и беше пълно пространството около чистачките догоре Edited February 13, 2014 by kotora Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PiTT BuLL Posted February 17, 2014 Share Posted February 17, 2014 Малко смях Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Midex Posted February 17, 2014 Share Posted February 17, 2014 Освен "изклучението" на дясната врата, трябваше да оградиш и изклучението на предната броня....а иначе всичко останало си е "изполозваемо", както си го е написал човекът...само дето не е уточнил за какво точно е изполозваемо.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lucky Luciano Posted February 17, 2014 Share Posted February 17, 2014 (edited) Още малко по темата със смеха... Edited February 17, 2014 by Lucky Luciano Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
w00x Posted February 17, 2014 Share Posted February 17, 2014 Като карах по магистралата тоя уикенд, забелязах на 2-3 пъти да се случи едно интересно явление.Докато давах газ на по-висока скорост, за момент оборотите на оборотомера се качваха без реално да се увеличава скоростта. Седяха така 1-2 секунди след което падаха (от 3000 на 2000 го видях единия път) и колата започва да дърпа. Единия път го видях с очите си. Другите 2 пъти го усетих по вървенето. И 3-те пъти беше, когато рязко давах газ. Колата си ръмжеше, но не вървеше.Някакви предположения? Като ги гледам тия 3000 оборота, дали не е нещо свързано с турбото? Нещо временно? Не съм го засичал често, та няма да я карам все още на сервиз, за да я гледат, тъй като може и нещо моментно да е.Да не е от горивния филтър нещо, че май не са ми го сменили като я купих?Само гориво съм сменял на скоро. Сипах от Газпром към 40л. и после като светна резервата, сложих лукойл. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kotora Posted February 17, 2014 Share Posted February 17, 2014 (edited) Аз другата седмица ще сменям амортисьори Ангеле като ходи до морето прави ли ти го това ? Няма как да е от филтъра щом тогава не ти го е правило Нещо кофти нафта може да е. Edited February 17, 2014 by kotora Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
w00x Posted February 17, 2014 Share Posted February 17, 2014 Мне. И миналата седмица като ходих до София пак не усетих да го е правило. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RaptoR Posted February 17, 2014 Share Posted February 17, 2014 Имаше ли коври в колата? ============================= Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DON_CHEFO Posted February 17, 2014 Share Posted February 17, 2014 Като карах по магистралата тоя уикенд, забелязах на 2-3 пъти да се случи едно интересно явление. Докато давах газ на по-висока скорост, за момент оборотите на оборотомера се качваха без реално да се увеличава скоростта. Седяха така 1-2 секунди след което падаха (от 3000 на 2000 го видях единия път) и колата започва да дърпа. Единия път го видях с очите си. Другите 2 пъти го усетих по вървенето. И 3-те пъти беше, когато рязко давах газ. Колата си ръмжеше, но не вървеше. Някакви предположения? Като ги гледам тия 3000 оборота, дали не е нещо свързано с турбото? Нещо временно? Не съм го засичал често, та няма да я карам все още на сервиз, за да я гледат, тъй като може и нещо моментно да е. Да не е от горивния филтър нещо, че май не са ми го сменили като я купих? Само гориво съм сменял на скоро. Сипах от Газпром към 40л. и после като светна резервата, сложих лукойл. Амбреаж? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Midex Posted February 18, 2014 Share Posted February 18, 2014 Амбреаж? Недей така грубо, понеже амбреажът си е просто един долен ляв педал... ...по-добре кажи, че е притискателният диск. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jozo Posted February 18, 2014 Share Posted February 18, 2014 Точно като съединител звучи, щом го прави и на по-високите предавки при подаване на газ ако разбирам правилно. Тея Алфи с демпферен маховик ли са, че цената там няма да е приятна. Ето малко смях, леко употребяван е само http://prodavalnik.com/vzdushen-filtr-za-reno-19-i41107097 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.