Jump to content
BulForum.com

Обща дискусия на тема автомобили


netrootbg

Recommended Posts

  • Replies 11.2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Днес минах по моста... До едно време - добре, после...голяма глупост...доста тъпо изпълнение, толкова коли имаше, че не се загледах дали "глупостта" е по причина на небутнатата кооперация. Всъщност май точно там се стесняваше и правеше завой...

 

каквото и да си говорим... по-добре е от преди ;)

Да, но винаги може по-добре, а тук в случая наистина е можело.

Link to comment
Share on other sites

Днес минах по моста... До едно време - добре, после...голяма глупост...доста тъпо изпълнение, толкова коли имаше, че не се загледах дали "глупостта" е по причина на небутнатата кооперация. Всъщност май точно там се стесняваше и правеше завой...

 

 

 

каквото и да си говорим... по-добре е от преди ;)

Link to comment
Share on other sites

Не е заради небутнатата, а заради еврейските къщо от страната на Сакъзов. Отхвърлят предложението от 1000 лв/кв. м и обжалват до ВАС (доколкото помня). Имат право, правят го. В момента който ги компенсират и отчуждят имотите, ще прехвърлят движението само в лентите от към страната на пазара и ще направят разширението от страната на Сакъзов. Пари имало, щяло бързо да стане.

 

А за сегашното положение. Хвала! Спасиха си срока, изглежда добре, има парко места...само този светофар на Сакъзов ако беше подлез вече щеше да е страхотно...ама май било много скъпо пък и там води, кабели не знам си какво. Абе и така става, много по-добре е от преди - с оня светофар дето никой не му спираше и да го е страх човек да пресече.

Link to comment
Share on other sites

Днес минах по моста... До едно време - добре, после...голяма глупост...доста тъпо изпълнение, толкова коли имаше, че не се загледах дали "глупостта" е по причина на небутнатата кооперация. Всъщност май точно там се стесняваше и правеше завой...

 

 

Да, но винаги може по-добре, а тук в случая наистина е можело.

 

Аз минах оттам и се зачудих къде е тази една лента защото аз 3 видях на моста преди това пак 3... верно по-тесни са от тези 3те от руски до светофара но не е 1... аз ли бъркам нещо...

 

host, въпросната кооперация баш като цирей си стърчи и не откъм "Сакъзов" къщите пречат ама щом е на наши хора ще я заобикаляме какво да се прави.... пък и моста леко накриво ще го завъртим за да може да се съедини после с Победа защото там пък разширението е от другата страна...

Edited by djadomraz
Link to comment
Share on other sites

Ей, писна ми вече от тоя сценарий за конспирация. ТАЯ РОЗОВА (сега) КООПЕРАЦИЯ СИ Е ПРЕДВИДЕНА КАТО ПАРЦЕЛ ОЩЕ В ПЛАНА ОТ 1973-та година! Проблема е със собствениците на сградите от страната на Сакъзов и както ми обясниха по-стари жители на квартала те са си баш "наши хора" и въртят и сучат да източат още парички. Такъв си е бил и е устройствения план. Какви филми написахте не знам.

 

И Дедо и аз не вярвах докато не ми го обясниха това и даже като тъпо дете дето се тръшка ме заведоха до новия мост и ми показа да погледна от там и като идеш и ти ще се убедиш, че си е баш тъй.

Link to comment
Share on other sites

Бърз въпрос - кой е с предимство на моста до Бриколажа перпендикулярния път на Билата? Като се слиза от моста посока Бриколажа има светофар, при не работещ светофар е с предимство този, който идва от моста или който е минал колелото на Билата и се движи по този път посока Бриколаж?

Link to comment
Share on other sites

Като спре светофара - гледаш знаците, а когато мангалите са откраднали кабелите за светофара, барабар със знаците - тогава гледаш първо да минава тоя отдясно. :P

Link to comment
Share on other sites

Като спре светофара - гледаш знаците, а когато мангалите са откраднали кабелите за светофара, барабар със знаците - тогава гледаш първо да минава тоя отдясно. :P

 

Т'ва е ясно, въпроса е какви са знаците там :unsure: Че одеве минах аз, но един ми засече пътя. После се зачудих дали аз не съм му засякъл пътя, щото му се разсвирих и той ме гледа странно, но говореше по телефона и се замислих, че не видях знаците там, може би аз съм бил виновния :wacko:

Link to comment
Share on other sites

860i за продан >

Ееее...това е старичко, отпреди година и половина и колата вече е продадена, но все пак е интересно да се види. Ще спестя на останалите малко търсене... :rolleyes:

 

Race car tuner PowerPlant racing of North Carolina, USA produced the most powerful Naturally Aspirated 8 series BMW. This was done by increasing the displacement of the M70 V12 engine to a 6.0L capacity.

 

This conversion changes the stroke of the engine from 73 mm (2.9 in) to 86 mm (3.4 in), the bore from 84 mm (3.3 in) to 86 mm (3.4 in) and the compression ratio from 8.8/1 to 10/1. The 6.0 conversion on a stock rebuild makes 405 hp (302 kW) & 425 ft·lbf (576 N·m) of torque. However, there are add on options of this program that increases the specifications to 455+ HP and 500+ ft·lbf (386 HP and 409 ft·lbf (555 N·m) torque at the wheels) that is emission legal with completely civilized, stock drivability.[6][7]

 

There were only 7 of the 6.0L conversions done for the E31 (BMW 8 Series). The power output was verified by several chassis dyno.

 

"wikipedia"

 

 

А ето и колата, преди да бъде продадена:

 

PICT0001.JPG

spring56.jpg

PICT0011.JPG

 

 

И това под капака (цяло и на части):

 

PICT0062.JPG

DSCF1190.JPG

DSCF1175.JPG

 

...и последно:

 

Dyno2.jpg

Link to comment
Share on other sites

И Дедо и аз не вярвах докато не ми го обясниха това и даже като тъпо дете дето се тръшка ме заведоха до новия мост и ми показа да погледна от там и като идеш и ти ще се убедиш, че си е баш тъй.

 

Ами гледано от другата страна изглеждаше малко по-различно пейзажа. Утре специално ще се разходя да проверя каквото ми казваш. Т.е. днес като се понаспя

Edited by djadomraz
Link to comment
Share on other sites

Ей, писна ми вече от тоя сценарий за конспирация. ТАЯ РОЗОВА (сега) КООПЕРАЦИЯ СИ Е ПРЕДВИДЕНА КАТО ПАРЦЕЛ ОЩЕ В ПЛАНА ОТ 1973-та година! Проблема е със собствениците на сградите от страната на Сакъзов и както ми обясниха по-стари жители на квартала те са си баш "наши хора" и въртят и сучат да източат още парички. Такъв си е бил и е устройствения план. Какви филми написахте не знам.

 

И Дедо и аз не вярвах докато не ми го обясниха това и даже като тъпо дете дето се тръшка ме заведоха до новия мост и ми показа да погледна от там и като идеш и ти ще се убедиш, че си е баш тъй.

да ти бяха обяснили тогава и за 3те метра "грешка" при определянето на парцела. или за другите 5 метра изместване на цялата сграда до ръба на парцела и увеличаването на РЗПто й "в движение". ама както и да е това вече е минало и е законно.

каквото и да си говорим става дума за пари.

все пак живеем в град, чиято община разреши да се извършват строежи с взривни работи в жилищни райони - МОЛ Марково тепе, търг. център Екселсиор, "ресторанта" на ъгъла срещу чифте баня, който май стана милионерска къщурка в последствие и е в границите на архитектурен резерват.

Link to comment
Share on other sites

Как се въртях преди малко на заледените павета по Даме Груев, в завой само малко газ да подадеш и стой та гледай . Супер фън :pirate

Link to comment
Share on other sites

Няма ли тракшън добичето?

 

А при мен като затвориш вътрешния цикъл на въздуха и се запотяват след 1 минута стъклата. Т.е. явно не изсушава въре въздуха когато върти само от него. Или де да знам.

Link to comment
Share on other sites

Как се въртях преди малко на заледените павета по Даме Груев, в завой само малко газ да подадеш и стой та гледай . Супер фън :pirate

И аз така...на паветата карах без газ по инерция.

 

@host, защо не пуснеш да духа само към предното стъкло (тъй като то е най-важно)? И при мен отначало като влезна и подишам малко започва да се изпотява, но в момента, в който пренасоча да духа натам, за секунди цялото запотяване изчезва...дори и парното още да не е загряло. Като опция в началото може леко да отвориш страничното стъкло за малко.

Link to comment
Share on other sites

@host, защо не пуснеш да духа само към предното стъкло (тъй като то е най-важно)? И при мен отначало като влезна и подишам малко започва да се изпотява, но в момента, в който пренасоча да духа натам, за секунди цялото запотяване изчезва...дори и парното още да не е загряло. Като опция в началото може леко да отвориш страничното стъкло за малко.

 

Ама като е отворен въздушния кръг няма проблем. Само при затваряне става така. Иначе никога не се запотяват. А преди това пък някой ми беше казал лятото да не се оставя на вътрешен кръг да върти климата, че не било добре.

 

Въобще някой ако знае или има инфо :) няма да е излишно.

Link to comment
Share on other sites

Ама като е отворен въздушния кръг няма проблем. Само при затваряне става така. Иначе никога не се запотяват. А преди това пък някой ми беше казал лятото да не се оставя на вътрешен кръг да върти климата, че не било добре.

Въобще някой ако знае или има инфо :) няма да е излишно.

Баш баш трябва да ти е на отворен кръг, защото май има разлика какво прави с въздуха при затворен и отворен кръг, миналия ден ми обесняваха нещо такова. А и една вечер се прибирах с такси и един бакшиш ми се оплакваше как му се изпотявали стъклата, пък гледам аз на затворен кръг беше, а нашив иначе надул климатика на най-топло и докрай... Обаче по- едно време незнам дали от алкохола който бях изпил или наистина ама нищо не се виждаше и тоя как караше незнам, може би на "прибори". На никой не го препоръчвам това изживяване.

Link to comment
Share on other sites

Ама като е отворен въздушния кръг няма проблем. Само при затваряне става така. Иначе никога не се запотяват. А преди това пък някой ми беше казал лятото да не се оставя на вътрешен кръг да върти климата, че не било добре.

 

Въобще някой ако знае или има инфо :) няма да е излишно.

 

Да, защото на дълъг път ако си познай какво става с кислорода ако не влиза въздух отвън. Хубаво е да го пуснеш да се върти само вътре за кратко само докато изпревариш някой неприятно пушещ дизел и после пак да вкарва свеж въздух.

 

Аз един път го бях забравил така и се въртях 2часа и половина с колата и после взе да ме боли главата... не съм сигурен от това ли е точно но беше един от дните когато си бях отспал хубаво, никой не ме беше ядосал и освен че съм говорил по телефона половината време докато карах друго не е ставало и затова си мисля че това само е единствената причина да ме заболи тиквата...

Link to comment
Share on other sites

като карате към някой сфетофар, който е червен с идеята че ще спрете

докато върви по инерция я оставяте на скоростта на която е била или освобождавате от скорост ?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...