DON_CHEFO Posted December 22, 2009 Share Posted December 22, 2009 http://cgi.ebay.com/ebaymotors/ws/eBayISAP...6&viewitem= - тунинга не е шега работа Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
zlobil Posted December 22, 2009 Share Posted December 22, 2009 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Krank Posted December 22, 2009 Share Posted December 22, 2009 Ква е тая джаджа на таблото? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
zlobil Posted December 22, 2009 Share Posted December 22, 2009 Whistler XTR-330 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
INCINERATOR Posted December 22, 2009 Share Posted December 22, 2009 Бахти задръстването дето имаше на руски към посока новия мост... хората не знаеха, че е пуснат и масово се бутаха за наляво и надясно... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Midex Posted December 22, 2009 Share Posted December 22, 2009 Днес минах по моста... До едно време - добре, после...голяма глупост...доста тъпо изпълнение, толкова коли имаше, че не се загледах дали "глупостта" е по причина на небутнатата кооперация. Всъщност май точно там се стесняваше и правеше завой... каквото и да си говорим... по-добре е от преди Да, но винаги може по-добре, а тук в случая наистина е можело. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
INCINERATOR Posted December 22, 2009 Share Posted December 22, 2009 Днес минах по моста... До едно време - добре, после...голяма глупост...доста тъпо изпълнение, толкова коли имаше, че не се загледах дали "глупостта" е по причина на небутнатата кооперация. Всъщност май точно там се стесняваше и правеше завой... каквото и да си говорим... по-добре е от преди Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
host Posted December 22, 2009 Share Posted December 22, 2009 Не е заради небутнатата, а заради еврейските къщо от страната на Сакъзов. Отхвърлят предложението от 1000 лв/кв. м и обжалват до ВАС (доколкото помня). Имат право, правят го. В момента който ги компенсират и отчуждят имотите, ще прехвърлят движението само в лентите от към страната на пазара и ще направят разширението от страната на Сакъзов. Пари имало, щяло бързо да стане. А за сегашното положение. Хвала! Спасиха си срока, изглежда добре, има парко места...само този светофар на Сакъзов ако беше подлез вече щеше да е страхотно...ама май било много скъпо пък и там води, кабели не знам си какво. Абе и така става, много по-добре е от преди - с оня светофар дето никой не му спираше и да го е страх човек да пресече. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
3dfx Posted December 22, 2009 Share Posted December 22, 2009 Аз карам DSG и е забавно, макар и на скучна кола... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
djadomraz Posted December 22, 2009 Share Posted December 22, 2009 (edited) Днес минах по моста... До едно време - добре, после...голяма глупост...доста тъпо изпълнение, толкова коли имаше, че не се загледах дали "глупостта" е по причина на небутнатата кооперация. Всъщност май точно там се стесняваше и правеше завой... Да, но винаги може по-добре, а тук в случая наистина е можело. Аз минах оттам и се зачудих къде е тази една лента защото аз 3 видях на моста преди това пак 3... верно по-тесни са от тези 3те от руски до светофара но не е 1... аз ли бъркам нещо... host, въпросната кооперация баш като цирей си стърчи и не откъм "Сакъзов" къщите пречат ама щом е на наши хора ще я заобикаляме какво да се прави.... пък и моста леко накриво ще го завъртим за да може да се съедини после с Победа защото там пък разширението е от другата страна... Edited December 22, 2009 by djadomraz Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
host Posted December 22, 2009 Share Posted December 22, 2009 Ей, писна ми вече от тоя сценарий за конспирация. ТАЯ РОЗОВА (сега) КООПЕРАЦИЯ СИ Е ПРЕДВИДЕНА КАТО ПАРЦЕЛ ОЩЕ В ПЛАНА ОТ 1973-та година! Проблема е със собствениците на сградите от страната на Сакъзов и както ми обясниха по-стари жители на квартала те са си баш "наши хора" и въртят и сучат да източат още парички. Такъв си е бил и е устройствения план. Какви филми написахте не знам. И Дедо и аз не вярвах докато не ми го обясниха това и даже като тъпо дете дето се тръшка ме заведоха до новия мост и ми показа да погледна от там и като идеш и ти ще се убедиш, че си е баш тъй. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
diabolik Posted December 22, 2009 Share Posted December 22, 2009 Бърз въпрос - кой е с предимство на моста до Бриколажа перпендикулярния път на Билата? Като се слиза от моста посока Бриколажа има светофар, при не работещ светофар е с предимство този, който идва от моста или който е минал колелото на Билата и се движи по този път посока Бриколаж? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Midex Posted December 22, 2009 Share Posted December 22, 2009 Като спре светофара - гледаш знаците, а когато мангалите са откраднали кабелите за светофара, барабар със знаците - тогава гледаш първо да минава тоя отдясно. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
diabolik Posted December 22, 2009 Share Posted December 22, 2009 Като спре светофара - гледаш знаците, а когато мангалите са откраднали кабелите за светофара, барабар със знаците - тогава гледаш първо да минава тоя отдясно. Т'ва е ясно, въпроса е какви са знаците там Че одеве минах аз, но един ми засече пътя. После се зачудих дали аз не съм му засякъл пътя, щото му се разсвирих и той ме гледа странно, но говореше по телефона и се замислих, че не видях знаците там, може би аз съм бил виновния Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
host Posted December 22, 2009 Share Posted December 22, 2009 860i за продан > http://forums.bimmerforums.com/forum/showthread.php?t=963777 не знам дали има въобще смисъл да обяснявам защо е интересна тази кола. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Midex Posted December 23, 2009 Share Posted December 23, 2009 860i за продан > Ееее...това е старичко, отпреди година и половина и колата вече е продадена, но все пак е интересно да се види. Ще спестя на останалите малко търсене... Race car tuner PowerPlant racing of North Carolina, USA produced the most powerful Naturally Aspirated 8 series BMW. This was done by increasing the displacement of the M70 V12 engine to a 6.0L capacity. This conversion changes the stroke of the engine from 73 mm (2.9 in) to 86 mm (3.4 in), the bore from 84 mm (3.3 in) to 86 mm (3.4 in) and the compression ratio from 8.8/1 to 10/1. The 6.0 conversion on a stock rebuild makes 405 hp (302 kW) & 425 ft·lbf (576 N·m) of torque. However, there are add on options of this program that increases the specifications to 455+ HP and 500+ ft·lbf (386 HP and 409 ft·lbf (555 N·m) torque at the wheels) that is emission legal with completely civilized, stock drivability.[6][7] There were only 7 of the 6.0L conversions done for the E31 (BMW 8 Series). The power output was verified by several chassis dyno. "wikipedia" А ето и колата, преди да бъде продадена: И това под капака (цяло и на части): ...и последно: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
djadomraz Posted December 23, 2009 Share Posted December 23, 2009 (edited) И Дедо и аз не вярвах докато не ми го обясниха това и даже като тъпо дете дето се тръшка ме заведоха до новия мост и ми показа да погледна от там и като идеш и ти ще се убедиш, че си е баш тъй. Ами гледано от другата страна изглеждаше малко по-различно пейзажа. Утре специално ще се разходя да проверя каквото ми казваш. Т.е. днес като се понаспя Edited December 23, 2009 by djadomraz Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mobo Posted December 23, 2009 Share Posted December 23, 2009 Ей, писна ми вече от тоя сценарий за конспирация. ТАЯ РОЗОВА (сега) КООПЕРАЦИЯ СИ Е ПРЕДВИДЕНА КАТО ПАРЦЕЛ ОЩЕ В ПЛАНА ОТ 1973-та година! Проблема е със собствениците на сградите от страната на Сакъзов и както ми обясниха по-стари жители на квартала те са си баш "наши хора" и въртят и сучат да източат още парички. Такъв си е бил и е устройствения план. Какви филми написахте не знам. И Дедо и аз не вярвах докато не ми го обясниха това и даже като тъпо дете дето се тръшка ме заведоха до новия мост и ми показа да погледна от там и като идеш и ти ще се убедиш, че си е баш тъй. да ти бяха обяснили тогава и за 3те метра "грешка" при определянето на парцела. или за другите 5 метра изместване на цялата сграда до ръба на парцела и увеличаването на РЗПто й "в движение". ама както и да е това вече е минало и е законно. каквото и да си говорим става дума за пари. все пак живеем в град, чиято община разреши да се извършват строежи с взривни работи в жилищни райони - МОЛ Марково тепе, търг. център Екселсиор, "ресторанта" на ъгъла срещу чифте баня, който май стана милионерска къщурка в последствие и е в границите на архитектурен резерват. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ael Posted December 23, 2009 Share Posted December 23, 2009 Как се въртях преди малко на заледените павета по Даме Груев, в завой само малко газ да подадеш и стой та гледай . Супер фън Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
host Posted December 23, 2009 Share Posted December 23, 2009 Няма ли тракшън добичето? А при мен като затвориш вътрешния цикъл на въздуха и се запотяват след 1 минута стъклата. Т.е. явно не изсушава въре въздуха когато върти само от него. Или де да знам. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Midex Posted December 23, 2009 Share Posted December 23, 2009 Как се въртях преди малко на заледените павета по Даме Груев, в завой само малко газ да подадеш и стой та гледай . Супер фън И аз така...на паветата карах без газ по инерция. @host, защо не пуснеш да духа само към предното стъкло (тъй като то е най-важно)? И при мен отначало като влезна и подишам малко започва да се изпотява, но в момента, в който пренасоча да духа натам, за секунди цялото запотяване изчезва...дори и парното още да не е загряло. Като опция в началото може леко да отвориш страничното стъкло за малко. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
host Posted December 23, 2009 Share Posted December 23, 2009 @host, защо не пуснеш да духа само към предното стъкло (тъй като то е най-важно)? И при мен отначало като влезна и подишам малко започва да се изпотява, но в момента, в който пренасоча да духа натам, за секунди цялото запотяване изчезва...дори и парното още да не е загряло. Като опция в началото може леко да отвориш страничното стъкло за малко. Ама като е отворен въздушния кръг няма проблем. Само при затваряне става така. Иначе никога не се запотяват. А преди това пък някой ми беше казал лятото да не се оставя на вътрешен кръг да върти климата, че не било добре. Въобще някой ако знае или има инфо няма да е излишно. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Harlem Posted December 23, 2009 Share Posted December 23, 2009 Ама като е отворен въздушния кръг няма проблем. Само при затваряне става така. Иначе никога не се запотяват. А преди това пък някой ми беше казал лятото да не се оставя на вътрешен кръг да върти климата, че не било добре.Въобще някой ако знае или има инфо няма да е излишно. Баш баш трябва да ти е на отворен кръг, защото май има разлика какво прави с въздуха при затворен и отворен кръг, миналия ден ми обесняваха нещо такова. А и една вечер се прибирах с такси и един бакшиш ми се оплакваше как му се изпотявали стъклата, пък гледам аз на затворен кръг беше, а нашив иначе надул климатика на най-топло и докрай... Обаче по- едно време незнам дали от алкохола който бях изпил или наистина ама нищо не се виждаше и тоя как караше незнам, може би на "прибори". На никой не го препоръчвам това изживяване. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
djadomraz Posted December 24, 2009 Share Posted December 24, 2009 Ама като е отворен въздушния кръг няма проблем. Само при затваряне става така. Иначе никога не се запотяват. А преди това пък някой ми беше казал лятото да не се оставя на вътрешен кръг да върти климата, че не било добре. Въобще някой ако знае или има инфо няма да е излишно. Да, защото на дълъг път ако си познай какво става с кислорода ако не влиза въздух отвън. Хубаво е да го пуснеш да се върти само вътре за кратко само докато изпревариш някой неприятно пушещ дизел и после пак да вкарва свеж въздух. Аз един път го бях забравил така и се въртях 2часа и половина с колата и после взе да ме боли главата... не съм сигурен от това ли е точно но беше един от дните когато си бях отспал хубаво, никой не ме беше ядосал и освен че съм говорил по телефона половината време докато карах друго не е ставало и затова си мисля че това само е единствената причина да ме заболи тиквата... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
po_taka Posted December 27, 2009 Share Posted December 27, 2009 като карате към някой сфетофар, който е червен с идеята че ще спрете докато върви по инерция я оставяте на скоростта на която е била или освобождавате от скорост ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.