Jump to content
BulForum.com

Обща дискусия на тема автомобили


netrootbg

Recommended Posts

Вейрона представлява един технологически шедьовър - няма друг автомобил който да демонстрира по по-добър начин максималните възможности на съвременното автомобилостроене. За която и система да си говорим - двигател, скоростна кутия, спирачна система, електроника и т.н... По принцип не съм сектант, не се превъзнасям по конкретна марка или конкретен автомобил, но когато говорим за "най" - автомобилът е Вейрон...

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 11.2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Каква е разликата между знак за без предимство и зачертан знак за предимство? :rolleyes: Т.е. каква е логиката да има знак за без предимство и знак за край на предимството :)

Edited by INCINERATOR
Link to comment
Share on other sites

Колкото и да е противоречива хибридната технология в сегашния си вид-Тойота приус.Спорно колко е смислена като модел и идея,обаче определено необходимо звено от прехода двг-електродвигател.Кой е казал че за да се запомни,една кола трябва да е хубава :laughing: .Друг.Новото фиатче 500.Скъпичко е,обаче всичко живо е луднало по него.Една наистина красива сапунерка.Някой спомена за бъдещето на поршетата като женски фешън колици.Не мисля,че Carera gt e последния "хардлайнер".Новото GT2 e доста злобен звяр,способен успешно да ти разбърка мозъка и е достоен представител на серията шизофренични напомпани братчета на фолксваген костенурка :laughing:.Според тоя тест даже и корветчето вижда зор с тая полудяла костенурка.

http://vbox7.com/play:b3d4e0c1

А за магнитното окачване.Даже и не го знам тоя крайслер.599 си е 599.Името Ферари е достатъчно за да направи колата специална.И не винаги това че нещо е въведено първо в даден модел гарантира неговият успех.Замеси технологичния бълвоч,добави малко лудост и италианска страст и имаш ферари.599 си е бъдеща класика.Обаче за легенда-от редиците на кончетата мисля заслужено е Енцо FXX.

Link to comment
Share on other sites

Колкото и да е противоречива хибридната технология в сегашния си вид-Тойота приус.Спорно колко е смислена като модел и идея,обаче определено необходимо звено от прехода двг-електродвигател.Кой е казал че за да се запомни,една кола трябва да е хубава :laughing: .Друг.Новото фиатче 500.Скъпичко е,обаче всичко живо е луднало по него.Една наистина красива сапунерка.Някой спомена за бъдещето на поршетата като женски фешън колици.Не мисля,че Carera gt e последния "хардлайнер".Новото GT2 e доста злобен звяр,способен успешно да ти разбърка мозъка и е достоен представител на серията шизофренични напомпани братчета на фолксваген костенурка :laughing:.Според тоя тест даже и корветчето вижда зор с тая полудяла костенурка.

http://vbox7.com/play:b3d4e0c1

А за магнитното окачване.Даже и не го знам тоя крайслер.599 си е 599.Името Ферари е достатъчно за да направи колата специална.И не винаги това че нещо е въведено първо в даден модел гарантира неговият успех.Замеси технологичния бълвоч,добави малко лудост и италианска страст и имаш ферари.599 си е бъдеща класика.Обаче за легенда-от редиците на кончетата мисля заслужено е Енцо FXX.

 

Крайслер ЦТС ...но все тая. Съгласен съм за 599, което печели 2 награди и едната е за "суперспорт кар" :). Монокока, който ще използват сега в Мкл М12Ц е бил използван още при дебюта на Енцо. А иначе аз добавям и ....Ф40.

 

Според мен Порше трябва да измислят заместник на Карера ГТ.

 

2002 Cadillac Seville STS, first MagneRide - Извинявам се за грешката. Не Крайслер, а Кадилак. Това STS ме заблуди с CTS :P:P:P. Не ме трепете с камъни :)

Edited by DON_CHEFO
Link to comment
Share on other sites

А паричките на Поршата са какви спрямо Vette? Тоя във Корветя... молим... се разкара.

 

3.4 до 100км/ч каталог тоя ги омаза до 3.8. Ай сиктир на такъв тест.

 

_______________

 

Оле боже... а на еластичност тръгна да говори за турболаг при векторната технология за променлива геометрия на турбото при Порша...леееко, първо да беше казал за предавателните числа на кутията, че въртящия момент е по-стабилен вероятно по оборотния регистър. Чудя се понякога как толкова опитни журналисти се опитват да правят така скалъпени репортажи. И да не пропуснем и разликата в кончетата при еластичността.

Edited by host
Link to comment
Share on other sites

А паричките на Поршата са какви спрямо Vette? И мога ли да попитам лънча що не сработи при Американчето?

Скъпичко е.Обаче не е кола на фризьорка :laughing:.

EDIT

Моя грешка.Пропуснал съм 911.Че то и преди освен 911,кое друго порше е било нещо различно от fashion statement-"вижте ме,карам порше,-мислете си че е много бързо"

Edited by Krank
Link to comment
Share on other sites

Абе вие защо отказвате да ми чете изреченията до край. Я вижте там за кои модели иде реч и не ми слагайте други думи в устата.

 

Последно за Порш, последната генерация на 911 Турбо е един от най-добрите спортни автомобили въобще пускани - лично за мен. Почти 4 места, може да влезеш без да се убиеш в него, самата кола не мисли на кой завой да те убие утре всяка вечер като си седи в гаража, марката има тежест.

Link to comment
Share on other sites

V8 TwinTurbo, 465 коня, 700 nm, 0-100 4.9 сек, среден разход 9.4...

 

Чак ми се прииска да имам Hydrogen7

http://www.7post.com/forums/showthread.php?t=294859

Абе като им пресъхнат някой ден кладенците на ония долу/вдясно...и това ще стане.

Разглеждайки снимките от линка осъзнавам колко милиона години е трябвало на човека, за да го измисли и изработи - и всичкото опира в последните някакви си 50-тина годинки. :wacko:

Това си е направо произведение на изкуството. :love

 

 

P90047907_highRes.jpg

Link to comment
Share on other sites

Като видях снимката от горния линк и се сетих.Какво значи ръчна скоростна кутия с автоматичен режим на работа и 2 съединителя?Как става тоя номер?

Link to comment
Share on other sites

Подрежда и подготвя предавките, но не ги сменя. Нито надолу, нито нагоре докато не получи от шофьора указание - бутон, лост и т.н.

 

___________

 

Много як тоя скин White X-mas ама report-а много близо до др. бутони :) стават грешки.

 

___________

A DSG-тата окончателно показват, че човека не е по-добър от авт. трансмисия. По-добри са като икомичност, износване и представяне при ускорение и спиране. Върха при еволюцията на скоростни кутии.

Edited by host
Link to comment
Share on other sites

Подрежда и подготвя предавките, но не ги сменя. Нито надолу, нито нагоре докато не получи от шофьора указание - бутон, лост и т.н.

 

___________

 

Много як тоя скин White X-mas ама report-а много близо до др. бутони :) стават грешки.

 

___________

A DSG-тата окончателно показват, че човека не е по-добър от авт. трансмисия. По-добри са като икомичност, износване и представяне при ускорение и спиране. Върха при еволюцията на скоростни кутии.

 

Човека беше....преди да измислят от "пиле мляко". А това DSG(не съм чел, признавам си), не е ли безстепенна скоростна кутия, каквато забраниха във Ф1. :confused

Edited by DON_CHEFO
Link to comment
Share on other sites

И 2мата са оцеляли... ебати късмета... това така да се натресе в мантинелата не знам с колко трябва да са карали за да може хем да я изкърти хем след това да се наниже така мощно в нея и тя да мине през цялата кола...

Link to comment
Share on other sites

Човека беше....преди да измислят от "пиле мляко". А това DSG(не съм чел, признавам си), не е ли безстепенна скоростна кутия, каквато забраниха във Ф1. :confused

Напротив, DSG му казваме за удобство просто защото това е на VAG трасмисията (която пък се прави за тях еди-си-кой, вижте в нета). DSG-та казвам/е на всички секвенциални тансмисии с автоматични съединители и предварителна подготовка на следващата предавка. Те са като секвенциалната трансмисия +автоматичен съединител. Само че докато при секвенциалната може да ги изреждате само 1-ва, 2, 3, 4, 5, 6 ... то DSG не просто превключва съединителя и минава на следващата предавка, DSG има още един съединител който директно е приготвил следващата ви предавка като по този начин "светкавично" превключване вече не е само израз.

 

Онази от F1 ако помня правилно при тестовете на Williams няма никакво превключване, и е наистина безстепенна - май Митсубиши имат нещо такова сега като технология CVT е въпросната технология. http://www.f1fanatic.co.uk/2007/05/03/bann...ansmission-cvt/ тук има по темата и има и още много, но това е различна технология от DSG.

 

http://www.f1technical.net/forum/viewtopic...55&start=10

 

DCT (DSG) > http://en.wikipedia.org/wiki/Dual_clutch_transmission

 

CVT > http://en.wikipedia.org/wiki/Continuously_...le_transmission

 

Информацията е на английски.

Edited by host
Link to comment
Share on other sites

Незнам ама тия от Общинска полиция са най-големите глупаци в целият свят.

Преди 2 дни на Руски точно на кръстовището с Гладстон като идваш от 6ти Септември посока Лайпциг бяха спряли в насрещното на лентата която е за направо и на дясно съответно беше настанало някво адско задръстване ........ понеже кръстовището е бая гадно и за ляв завой не се изнасят повече от 3-4 коли максумум на светофар сещайте се тия от дясната лента как трябваше да минаваме , нямам ДУМИ колко трябва да си прост да запушиш 1 от 2те ленти на един от най-натоварените булеварди.

 

Понеже чаках 45 минути за да мина кръстовището спрях да ги питам с къв акъл са запушили лентата а не са спряли примерно след кръстовището или 20-30м преди светофара , телетата мълчаха .

 

За да съм още по изчерпателен довечера ще кача снимки да видите за какви малоумници става въпрос.

В насрещното на 2 метра преди светофара .....

Link to comment
Share on other sites

Незнам ама тия от Общинска полиция са най-големите глупаци в целият свят.

Преди 2 дни на Руски точно на кръстовището с Гладстон като идваш от 6ти Септември посока Лайпциг бяха спряли в насрещното на лентата която е за направо и на дясно съответно беше настанало някво адско задръстване ........ понеже кръстовището е бая гадно и за ляв завой не се изнасят повече от 3-4 коли максумум на светофар сещайте се тия от дясната лента как трябваше да минаваме , нямам ДУМИ колко трябва да си прост да запушиш 1 от 2те ленти на един от най-натоварените булеварди.

 

Понеже чаках 45 минути за да мина кръстовището спрях да ги питам с къв акъл са запушили лентата а не са спряли примерно след кръстовището или 20-30м преди светофара , телетата мълчаха .

 

За да съм още по изчерпателен довечера ще кача снимки да видите за какви малоумници става въпрос.

В насрещното на 2 метра преди светофара .....

Пусни копие до КАТ.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...