3dfx Posted December 20, 2009 Share Posted December 20, 2009 Вейрона представлява един технологически шедьовър - няма друг автомобил който да демонстрира по по-добър начин максималните възможности на съвременното автомобилостроене. За която и система да си говорим - двигател, скоростна кутия, спирачна система, електроника и т.н... По принцип не съм сектант, не се превъзнасям по конкретна марка или конкретен автомобил, но когато говорим за "най" - автомобилът е Вейрон... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
INCINERATOR Posted December 20, 2009 Share Posted December 20, 2009 А какво ще кажете за Gallardo... то съживява финансовото състояние на lamborghini. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
host Posted December 20, 2009 Share Posted December 20, 2009 Докато не пуснат още един път 'жип Ламбо с V12 по-широк и по-висок от Кайен :D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
INCINERATOR Posted December 20, 2009 Share Posted December 20, 2009 (edited) Каква е разликата между знак за без предимство и зачертан знак за предимство? Т.е. каква е логиката да има знак за без предимство и знак за край на предимството Edited December 20, 2009 by INCINERATOR Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Krank Posted December 20, 2009 Share Posted December 20, 2009 Колкото и да е противоречива хибридната технология в сегашния си вид-Тойота приус.Спорно колко е смислена като модел и идея,обаче определено необходимо звено от прехода двг-електродвигател.Кой е казал че за да се запомни,една кола трябва да е хубава .Друг.Новото фиатче 500.Скъпичко е,обаче всичко живо е луднало по него.Една наистина красива сапунерка.Някой спомена за бъдещето на поршетата като женски фешън колици.Не мисля,че Carera gt e последния "хардлайнер".Новото GT2 e доста злобен звяр,способен успешно да ти разбърка мозъка и е достоен представител на серията шизофренични напомпани братчета на фолксваген костенурка .Според тоя тест даже и корветчето вижда зор с тая полудяла костенурка. http://vbox7.com/play:b3d4e0c1 А за магнитното окачване.Даже и не го знам тоя крайслер.599 си е 599.Името Ферари е достатъчно за да направи колата специална.И не винаги това че нещо е въведено първо в даден модел гарантира неговият успех.Замеси технологичния бълвоч,добави малко лудост и италианска страст и имаш ферари.599 си е бъдеща класика.Обаче за легенда-от редиците на кончетата мисля заслужено е Енцо FXX. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DON_CHEFO Posted December 20, 2009 Share Posted December 20, 2009 (edited) Колкото и да е противоречива хибридната технология в сегашния си вид-Тойота приус.Спорно колко е смислена като модел и идея,обаче определено необходимо звено от прехода двг-електродвигател.Кой е казал че за да се запомни,една кола трябва да е хубава .Друг.Новото фиатче 500.Скъпичко е,обаче всичко живо е луднало по него.Една наистина красива сапунерка.Някой спомена за бъдещето на поршетата като женски фешън колици.Не мисля,че Carera gt e последния "хардлайнер".Новото GT2 e доста злобен звяр,способен успешно да ти разбърка мозъка и е достоен представител на серията шизофренични напомпани братчета на фолксваген костенурка .Според тоя тест даже и корветчето вижда зор с тая полудяла костенурка. http://vbox7.com/play:b3d4e0c1 А за магнитното окачване.Даже и не го знам тоя крайслер.599 си е 599.Името Ферари е достатъчно за да направи колата специална.И не винаги това че нещо е въведено първо в даден модел гарантира неговият успех.Замеси технологичния бълвоч,добави малко лудост и италианска страст и имаш ферари.599 си е бъдеща класика.Обаче за легенда-от редиците на кончетата мисля заслужено е Енцо FXX. Крайслер ЦТС ...но все тая. Съгласен съм за 599, което печели 2 награди и едната е за "суперспорт кар" . Монокока, който ще използват сега в Мкл М12Ц е бил използван още при дебюта на Енцо. А иначе аз добавям и ....Ф40. Според мен Порше трябва да измислят заместник на Карера ГТ. 2002 Cadillac Seville STS, first MagneRide - Извинявам се за грешката. Не Крайслер, а Кадилак. Това STS ме заблуди с CTS :P:P. Не ме трепете с камъни Edited December 20, 2009 by DON_CHEFO Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
host Posted December 20, 2009 Share Posted December 20, 2009 (edited) А паричките на Поршата са какви спрямо Vette? Тоя във Корветя... молим... се разкара. 3.4 до 100км/ч каталог тоя ги омаза до 3.8. Ай сиктир на такъв тест. _______________ Оле боже... а на еластичност тръгна да говори за турболаг при векторната технология за променлива геометрия на турбото при Порша...леееко, първо да беше казал за предавателните числа на кутията, че въртящия момент е по-стабилен вероятно по оборотния регистър. Чудя се понякога как толкова опитни журналисти се опитват да правят така скалъпени репортажи. И да не пропуснем и разликата в кончетата при еластичността. Edited December 20, 2009 by host Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
INCINERATOR Posted December 20, 2009 Share Posted December 20, 2009 Като споменахме корвета... май си заслужава да споменем Viper ACR Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Krank Posted December 20, 2009 Share Posted December 20, 2009 (edited) А паричките на Поршата са какви спрямо Vette? И мога ли да попитам лънча що не сработи при Американчето? Скъпичко е.Обаче не е кола на фризьорка . EDIT Моя грешка.Пропуснал съм 911.Че то и преди освен 911,кое друго порше е било нещо различно от fashion statement-"вижте ме,карам порше,-мислете си че е много бързо" Edited December 20, 2009 by Krank Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
host Posted December 20, 2009 Share Posted December 20, 2009 Абе вие защо отказвате да ми чете изреченията до край. Я вижте там за кои модели иде реч и не ми слагайте други думи в устата. Последно за Порш, последната генерация на 911 Турбо е един от най-добрите спортни автомобили въобще пускани - лично за мен. Почти 4 места, може да влезеш без да се убиеш в него, самата кола не мисли на кой завой да те убие утре всяка вечер като си седи в гаража, марката има тежест. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
INCINERATOR Posted December 21, 2009 Share Posted December 21, 2009 V8 TwinTurbo, 465 коня, 700 nm, 0-100 4.9 сек, среден разход 9.4... Чак ми се прииска да имам Hydrogen7 http://www.7post.com/forums/showthread.php?t=294859 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Midex Posted December 21, 2009 Share Posted December 21, 2009 V8 TwinTurbo, 465 коня, 700 nm, 0-100 4.9 сек, среден разход 9.4... Чак ми се прииска да имам Hydrogen7 http://www.7post.com/forums/showthread.php?t=294859 Абе като им пресъхнат някой ден кладенците на ония долу/вдясно...и това ще стане. Разглеждайки снимките от линка осъзнавам колко милиона години е трябвало на човека, за да го измисли и изработи - и всичкото опира в последните някакви си 50-тина годинки. Това си е направо произведение на изкуството. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Krank Posted December 21, 2009 Share Posted December 21, 2009 Като видях снимката от горния линк и се сетих.Какво значи ръчна скоростна кутия с автоматичен режим на работа и 2 съединителя?Как става тоя номер? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
host Posted December 21, 2009 Share Posted December 21, 2009 (edited) Подрежда и подготвя предавките, но не ги сменя. Нито надолу, нито нагоре докато не получи от шофьора указание - бутон, лост и т.н. ___________ Много як тоя скин White X-mas ама report-а много близо до др. бутони стават грешки. ___________ A DSG-тата окончателно показват, че човека не е по-добър от авт. трансмисия. По-добри са като икомичност, износване и представяне при ускорение и спиране. Върха при еволюцията на скоростни кутии. Edited December 21, 2009 by host Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DON_CHEFO Posted December 21, 2009 Share Posted December 21, 2009 (edited) Подрежда и подготвя предавките, но не ги сменя. Нито надолу, нито нагоре докато не получи от шофьора указание - бутон, лост и т.н. ___________ Много як тоя скин White X-mas ама report-а много близо до др. бутони стават грешки. ___________ A DSG-тата окончателно показват, че човека не е по-добър от авт. трансмисия. По-добри са като икомичност, износване и представяне при ускорение и спиране. Върха при еволюцията на скоростни кутии. Човека беше....преди да измислят от "пиле мляко". А това DSG(не съм чел, признавам си), не е ли безстепенна скоростна кутия, каквато забраниха във Ф1. Edited December 21, 2009 by DON_CHEFO Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
CyberHill Posted December 21, 2009 Share Posted December 21, 2009 Скоро ще се возим Няма да има нещо "ръчно"... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
INCINERATOR Posted December 21, 2009 Share Posted December 21, 2009 http://www.autotrend.bg/news/read/509/0/0/...%B5%D0%BB%D0%B0 разцепено Р8 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
djadomraz Posted December 21, 2009 Share Posted December 21, 2009 И 2мата са оцеляли... ебати късмета... това така да се натресе в мантинелата не знам с колко трябва да са карали за да може хем да я изкърти хем след това да се наниже така мощно в нея и тя да мине през цялата кола... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
host Posted December 21, 2009 Share Posted December 21, 2009 (edited) Човека беше....преди да измислят от "пиле мляко". А това DSG(не съм чел, признавам си), не е ли безстепенна скоростна кутия, каквато забраниха във Ф1. Напротив, DSG му казваме за удобство просто защото това е на VAG трасмисията (която пък се прави за тях еди-си-кой, вижте в нета). DSG-та казвам/е на всички секвенциални тансмисии с автоматични съединители и предварителна подготовка на следващата предавка. Те са като секвенциалната трансмисия +автоматичен съединител. Само че докато при секвенциалната може да ги изреждате само 1-ва, 2, 3, 4, 5, 6 ... то DSG не просто превключва съединителя и минава на следващата предавка, DSG има още един съединител който директно е приготвил следващата ви предавка като по този начин "светкавично" превключване вече не е само израз. Онази от F1 ако помня правилно при тестовете на Williams няма никакво превключване, и е наистина безстепенна - май Митсубиши имат нещо такова сега като технология CVT е въпросната технология. http://www.f1fanatic.co.uk/2007/05/03/bann...ansmission-cvt/ тук има по темата и има и още много, но това е различна технология от DSG. http://www.f1technical.net/forum/viewtopic...55&start=10 DCT (DSG) > http://en.wikipedia.org/wiki/Dual_clutch_transmission CVT > http://en.wikipedia.org/wiki/Continuously_...le_transmission Информацията е на английски. Edited December 21, 2009 by host Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
po_taka Posted December 22, 2009 Share Posted December 22, 2009 Високи ми се струват шахтите на този участък от бул България, който последно ремонтираха Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Psihara^^ Posted December 22, 2009 Share Posted December 22, 2009 Защото няма последния слой асфалтец... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dunata Posted December 22, 2009 Share Posted December 22, 2009 Преди 1-2 години като правеха участъка срещу Окръжна болница, по същия начин станаха нещата... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PlayMate Posted December 22, 2009 Share Posted December 22, 2009 Днес откриват "Руски", моста и "Победа". Всъщност вече трябва да е открит, композните и лигави "чествания" бяха насрочени за 11ч. днес. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
zlobil Posted December 22, 2009 Share Posted December 22, 2009 Незнам ама тия от Общинска полиция са най-големите глупаци в целият свят. Преди 2 дни на Руски точно на кръстовището с Гладстон като идваш от 6ти Септември посока Лайпциг бяха спряли в насрещното на лентата която е за направо и на дясно съответно беше настанало някво адско задръстване ........ понеже кръстовището е бая гадно и за ляв завой не се изнасят повече от 3-4 коли максумум на светофар сещайте се тия от дясната лента как трябваше да минаваме , нямам ДУМИ колко трябва да си прост да запушиш 1 от 2те ленти на един от най-натоварените булеварди. Понеже чаках 45 минути за да мина кръстовището спрях да ги питам с къв акъл са запушили лентата а не са спряли примерно след кръстовището или 20-30м преди светофара , телетата мълчаха . За да съм още по изчерпателен довечера ще кача снимки да видите за какви малоумници става въпрос. В насрещното на 2 метра преди светофара ..... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Airfan Posted December 22, 2009 Share Posted December 22, 2009 Незнам ама тия от Общинска полиция са най-големите глупаци в целият свят.Преди 2 дни на Руски точно на кръстовището с Гладстон като идваш от 6ти Септември посока Лайпциг бяха спряли в насрещното на лентата която е за направо и на дясно съответно беше настанало някво адско задръстване ........ понеже кръстовището е бая гадно и за ляв завой не се изнасят повече от 3-4 коли максумум на светофар сещайте се тия от дясната лента как трябваше да минаваме , нямам ДУМИ колко трябва да си прост да запушиш 1 от 2те ленти на един от най-натоварените булеварди. Понеже чаках 45 минути за да мина кръстовището спрях да ги питам с къв акъл са запушили лентата а не са спряли примерно след кръстовището или 20-30м преди светофара , телетата мълчаха . За да съм още по изчерпателен довечера ще кача снимки да видите за какви малоумници става въпрос. В насрещното на 2 метра преди светофара ..... Пусни копие до КАТ. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.