host Posted December 14, 2009 Share Posted December 14, 2009 (edited) M6,Lamborghini Gallardo and 911 Turbo По тоя клип се сетих. Гледаме с една мацка една 911 до нас на светофара и забелязвам интереса й към резачката и подавам "нула до сто 3 и нещо, максимална... колкото ти стиска"... на последното много интересна реакция ________________ A сега видях, че с новия PDK може да отлепи от 0-160 км/ч за 7.9 секунди!!!! И това го може всеки, нито ти трябва опит, нито майсторлък... техниката много е напред. Edited December 14, 2009 by host Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
host Posted December 16, 2009 Share Posted December 16, 2009 (edited) Умопомрачаващи скорости Ферари Енцо и Плимът Баракуда (Куда) с над 320 км/ч на овал - Кудата е с над 1000 к.с. v10 от Вайпър. ____________________ Еми от обясненията ясно става разликата от класическа машина произведена от истински състезателни инжинери и правеняка. На тая Куда капак ли не й се вдига, окачване ли не чупи, от прозореца лайсни летяха, да се охлаждат турботата... пича с Енцото само си стъпваше яко с десния крак. Класа и напъване, разликата е огромна. Edited December 16, 2009 by host Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
INCINERATOR Posted December 16, 2009 Share Posted December 16, 2009 Още един светофар на брезовско шосе Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PlayMate Posted December 17, 2009 Share Posted December 17, 2009 Къде? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
INCINERATOR Posted December 17, 2009 Share Posted December 17, 2009 Къде? На прелеза за кауфланд. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
host Posted December 19, 2009 Share Posted December 19, 2009 Не просто е обработена това е пакета на Лума Дизайн за новата 5-та серия (F10). Edit by Midex: По молба на host, този и следващите 5 поста са преместени от друга тема тук. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Overdrive Posted December 19, 2009 Share Posted December 19, 2009 (edited) Много са калпави тея "дъртофелници", мачкат GT3 на пистата, а последната издута заоблена изродщина ще остане само с 40-50сек назад. ...и това го постигат с 3-4 пъти по-малки двигатели. Edited December 19, 2009 by Overdrive Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Krank Posted December 19, 2009 Share Posted December 19, 2009 (edited) Въпрос на вкус.И от новите има красавици.Обаче по един начин е красиво новото,по друг дъртата"жаба".И повечето от тях са легенда.Което ме навежда на мисълта.Някой ще ми каже ли един легендарен модел от новите.Говорим за нещо революционно,което заличава конкуренцията,и си създава собствен статус.Сещам се за много бързи,сещам се и за много красиви,обаче кажете според вас,кое от новите може да се похвали със статус на легендарен модел.Кое е съвременният вариант на porche 917,на audi quattro,na Ford GT.Въпроса не е провокация,нито риторичен,а още по-малко налагане на мнение.Кое според вас надскача летвата на конкурентите и е олицетворение на думата революционен?Или може би няма такова,и всички бълват красиви лачени технологични шедьоври,които имат абсолютно същият аналог у конкурентите.Последната легендарна кола,която се сещам аз е Mclaren f1. Edited December 19, 2009 by Krank Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
host Posted December 20, 2009 Share Posted December 20, 2009 Как да ти кажем без да имаме дистанцията време за преценка която имаме за другите модели? На база фенщина? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Krank Posted December 20, 2009 Share Posted December 20, 2009 На база революционна иновация,на база неоспорими постижения,на база всепризната харизма,на база непобедимост във......,на база стил и елегантност,на база...каквото се сетите.Какво прави една купчина метал на 4 гуми легенда.Дори и бясната фенщина си има своите рационални оцветки.Така че ще има интересни предложения. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
host Posted December 20, 2009 Share Posted December 20, 2009 (edited) 7 Серия (предната) на водород - нормален двигател с вътрешно горене конвертиран да работи с водород. 1-ви в света, доказаха, че водорода е истинска алтернатива. Няма аналог, кара си се като истинска кола. Корвет ZR1. Попиля всичко, де що е спортна кола. Всичко това на цената от 130-на хилки в евро (ако помня правилно). Никога да сега една кола не е била толкова евтина спрямо конкурентите си и същевременно така да ги попилява. В Льо Ман сериите C6R (на който е базиран този суперспортен корвет) разказа играта на всички поршета, астъни и прочие струващи по 3-ПЪТИ повече. За първи път след GT40 (който обаче е създаден за състезания, а C6R e състезателен вариант на c6) американска кола има не само ускорение, но и пътно поведение надминаващо всякакви очаквания. Изключително икономичен двигател в класа си, с много добри ускорение, еластичност и издръжливост. ____________________ Чак като постнах се усетих, че разваляме темата. Може ли да ни преместите на двамата постовете моля в общата дискусия, че стана мазало вече. Edited December 20, 2009 by host Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Psihara^^ Posted December 20, 2009 Share Posted December 20, 2009 (edited) 7 Серия (предната) на водород - нормален двигател с вътрешно горене конвертиран да работи с водород. 1-ви в света, доказаха, че водорода е истинска алтернатива. Няма аналог, кара си се като истинска кола. К'во?! Искаш да ми кажеш, че са преди Хонда? http://world.honda.com/news/2005/4050629.html http://green.autoblog.com/2006/09/12/bmw-o...bmw-hydrogen-7/ Мда, ... Хонда са 1 година преди BMW. Edited December 20, 2009 by Psihara^^ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
host Posted December 20, 2009 Share Posted December 20, 2009 (edited) Поне аз не знам за конвенционален двигател който да работи само на водород и тази кола да е в производство. _____________ Технологията на Хонда е с fuel cell и е различна от тази на BMW. Дори е по-мръсна поради компонентите на горивната клетка. Относно горивните клетки, дори не знам дали Хонда даже са първи. Edited December 20, 2009 by host Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Psihara^^ Posted December 20, 2009 Share Posted December 20, 2009 (edited) Дори е по-мръсна поради компонентите на горивната клетка. Горивна клетка? Ти само името ли прочете? Влез в google и разгледай. Отзадзе излиза само h2о. Даже можеш да я пиеш. То и лаптопа по тази логика е с горивни клетки. In hydrogen internal combustion engine vehicles, the hydrogen is combusted in engines in fundamentally the same method as traditional internal combustion engine vehicles. In fuel-cell conversion, the hydrogen is reacted with oxygen to produce water and electricity, the latter being used to power an electric traction motor. The combustion of hydrogen with oxygen produces water as its only product: 2H2 + O2 = 2H2O The combustion of hydrogen with air however can also produce oxides of nitrogen (NOx): H2 + O2 + N2 = H2O + N2 + NOx Where under sunlight, oxides of nitrogen and volatile organic compound would form smog. Говори ми, моля те... И като стана въпрос за това кой е 1-ви, а не да си изнасяме уроци по природознание за 2-ри клас: Francois Isaac de Rivaz designed in 1807 the first internal combustion engine on hydrogen[4], Йtienne Lenoir produced the Hippomobile in 1863. Paul Dieges patented In 1970 a modification to internal combustion engines which allowed a gasoline-powered engine to run on hydrogen US patent 3844262. Mazda has developed Wankel engines that burn hydrogen. The advantage of using ICE (internal combustion engine) such as wankel and piston engines is that the cost of retooling for production is much lower. Existing-technology ICE can still be used to solve those problems where fuel cells are not a viable solution as yet, for example in cold-weather applications. И сега да преминем от природознание в родинознание: Francois Isaac de Rivaz * 1807 - The first internal combustion engine on hydrogen Йtienne Lenoir * 1863 - Hippomobile BMW: * 2002 - BMW 750hl * 2007 - Hydrogen 7 is powered by a dual-fuel Internal Combustion Engine-Liquid Hydrogen. * 2007 - BMW H2R speed record car - ICE-Liquid Hydrogen Ford: * 2006 - F-250 Super Chief a Tri-Flex engine concept pickup. Mazda: * 1991 - Mazda HR-X Hydrogen Wankel Rotary. * 1993 - Mazda HR-X2 Hydrogen Wankel Rotary. * 1993 - Mazda MX-5 Miata Hydrogen Wankel Rotary. * 1995 - Mazda Capella Cargo, first public street test of the hydrogen Wankel Rotary engine. * 2003 - Mazda RX-8 Hydrogen RE Hydrogen \ Gasoline hybrid Wankel Rotary. * 2007 - Premacy Hydrogen RE Hybrid Ronn Motor: * 2008 - Scorpion EDIT: Не целя да споря или да се заяждам - показвам данни и факти и т.н. Изобщо нямаше и да подхващам темата, просто съм на мнението, че BMW не струват като автомобили, и че едва ли са били някога 1-ви в нещо. Ето защо, когато имам възможност, оборвам подобно изказване. Edited December 20, 2009 by Psihara^^ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
INCINERATOR Posted December 20, 2009 Share Posted December 20, 2009 (edited) Въпрос на вкус.И от новите има красавици.Обаче по един начин е красиво новото,по друг дъртата"жаба".И повечето от тях са легенда.Което ме навежда на мисълта.Някой ще ми каже ли един легендарен модел от новите.Говорим за нещо революционно,което заличава конкуренцията,и си създава собствен статус.Сещам се за много бързи,сещам се и за много красиви,обаче кажете според вас,кое от новите може да се похвали със статус на легендарен модел.Кое е съвременният вариант на porche 917,на audi quattro,na Ford GT.Въпроса не е провокация,нито риторичен,а още по-малко налагане на мнение.Кое според вас надскача летвата на конкурентите и е олицетворение на думата революционен?Или може би няма такова,и всички бълват красиви лачени технологични шедьоври,които имат абсолютно същият аналог у конкурентите.Последната легендарна кола,която се сещам аз е Mclaren f1. Nissan GT-R? А за Ванчо хейтъра - http://en.wikipedia.org/wiki/BMW_H2R И между другото първият хидроген на БМВ е...2002 година, не знам хонда и мазда кога са пуснали такива модели в производство. И може би най-значимото нещо в което БМВ са първи е 2002. Да видим дали ще се сетите за кое говоря Edited December 20, 2009 by INCINERATOR Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nitro Posted December 20, 2009 Share Posted December 20, 2009 Нисана е прекалено млад, за да е легендарен. Има още време да се доказва. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
INCINERATOR Posted December 20, 2009 Share Posted December 20, 2009 (edited) Нисана е прекалено млад, за да е легендарен. Има още време да се доказва. Е нали Кранк пита за нови легенди... може би и Carrera GT А дори и E46 M3 CSL след време ще е доста добра находка. Edited December 20, 2009 by INCINERATOR Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
host Posted December 20, 2009 Share Posted December 20, 2009 (edited) BMW не струват като автомобили, и че едва ли са били някога 1-ви в нещо За теб. Може би не се интересуваш от автомобили...не знам. На Мазда роторите не случайно се вграждат 1 автомобил само RX7 и 8 и те го спират от производство - готви се нов модел, де. А за уроци... осъзнаваш, че да четем в нета можем всички споко. Ти обаче явно не можеш да чете или не искаш, защото > "Поне аз не знам за конвенционален двигател който да работи само на водород и тази кола да е в производство." За горивната клетка, явно ти не си запознат как работи тя и с какви материали. Докато в на БМВ концепцията се използва обикнове ДВГ. Но ... прасни още 20 линка... дето нямат общо с казаното от мен. ________________________ А Carrera GT колкото и да й обожаваме звука, то тя е пълна издънка. Не можа даже да се впише сериозно сред супер автомобилите от времето си. Беше помрачена от почти всеки конкурент в класа й. Доста тъжно е всъщност това, защото това заедно с 911 остават последните хардлайнери в Porsche. Всичко друго май се обръща на кола за фризьорка или кола за любовника на фризьорката. Edited December 20, 2009 by host Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Psihara^^ Posted December 20, 2009 Share Posted December 20, 2009 Говорим за едни и същи работи. Нооооо, няма значение. Фанатици >>> здрав разум. И BTW, да. Хейтър съм на BMW. И то само заради Тошо, защото ги обича толкова много. А аз пък обичам Тошо, но той мен - не. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Krank Posted December 20, 2009 Share Posted December 20, 2009 Интересни предложения.Къде забравяте вейрона.Колокото и да е противоречив,що се отнася до възможностите на технологията,вейрона наистина заслужава признание. Съгласен съм за нисан GT-R.Тази кола е нещо феноменално. Любопитен съм и какво ще излезе от заявения за 2012 година SLS Gullwing,изцяло електрическа версия.Което ако не се лъжа е първият изцяло електрически суперавтомобил,произвеждан от голям производител. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
host Posted December 20, 2009 Share Posted December 20, 2009 (edited) Веерона в кое е иновация? В това, че е бърз (има и по-бързи), в това, че с 16 цилиндъра (има и други). Може би това, че е преоскъпен и безбожно глупав като концепция която става само за упражнение в инжинерен клас? Като техническо изпълнение Вейрон е наистина впечатляващ, като цялостен пакет... нищо кой знае какво. Мислех си тука да хакна NSX-а ама той е стар Нисан 370z аз лично бих отличил. Цялостната му концепция за връщане на удоволствието от шофирането и то на разумна цена, също така и първата в света синхронизираща кутия при превключване на долна предавка - за ръчна СК. Edited December 20, 2009 by host Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DON_CHEFO Posted December 20, 2009 Share Posted December 20, 2009 На база революционна иновация,на база неоспорими постижения,на база всепризната харизма,на база непобедимост във......,на база стил и елегантност,на база...каквото се сетите.Какво прави една купчина метал на 4 гуми легенда.Дори и бясната фенщина си има своите рационални оцветки.Така че ще има интересни предложения. FXX, Вейрон(колкото и да не го понасям). 458Италия(ако в нея интегрират КЕРС) и първия изцяло собствен Макларън - М12С(колкото и да не ги харесвам във Ф1). ZR1 - признавам си, че Хост ме подсети. И внимание....VW с онзи си мотор(Малкият „спортист” Polo Coupe ще бъде с бензиновия двигател TFSI 1.4, който е с компресор и с турбина и ще предлага мощност от 178 к.с. Това е същата версия на двигателя, която се монтира при Seat Ibiza Cupra и която ще бъде монтирана на бъдещото Polo GTI. Този двигател ще се комбинира със скоростната кутия DSG със седем предавки). 7 Серия (предната) на водород - нормален двигател с вътрешно горене конвертиран да работи с водород. 1-ви в света, доказаха, че водорода е истинска алтернатива. Няма аналог, кара си се като истинска кола. Корвет ZR1. Попиля всичко, де що е спортна кола. Всичко това на цената от 130-на хилки в евро (ако помня правилно). Никога да сега една кола не е била толкова евтина спрямо конкурентите си и същевременно така да ги попилява. В Льо Ман сериите C6R (на който е базиран този суперспортен корвет) разказа играта на всички поршета, астъни и прочие струващи по 3-ПЪТИ повече. За първи път след GT40 (който обаче е създаден за състезания, а C6R e състезателен вариант на c6) американска кола има не само ускорение, но и пътно поведение надминаващо всякакви очаквания. Изключително икономичен двигател в класа си, с много добри ускорение, еластичност и издръжливост. ____________________ Чак като постнах се усетих, че разваляме темата. Може ли да ни преместите на двамата постовете моля в общата дискусия, че стана мазало вече. Поправете ме ако греша, ама тая година в Льо Ман в класа на Корветите GT1....не бяха ли само те + Астън Мартин. Много слаба конкуренция в тоя клас. В ГТ2 беше друго Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Krank Posted December 20, 2009 Share Posted December 20, 2009 (edited) Веерона в кое е иновация? В това, че е бърз (има и по-бързи), в това, че с 16 цилиндъра (има и други). Може би това, че е преоскъпен и безбожно глупав като концепция която става само за упражнение в инжинерен клас?Като техническо изпълнение Вейрон е найстина впечатляващ, като цялостен пакет... нищо кой знае какво. Мислех си тука да хакна NSX-а ама той е стар Нисан 370z аз лично бих отличил. Цялостната му концепция за връщане на удоволствието от шофирането и то на разумна цена, също така и първата в света синхронизираща кутия при превключване на долна предавка - за ръчна СК. В това,че е крузър с кожен салон и климатик,способен да развива 400 км/ч.Постижение си е.Забравихте стил и елегантност.Тук не може да не сложим и куатропортето.Просто е удоволствие само да я гледаш тая кола. Ферари 599(има ли ферари,което да не е бъдеща класика).Онова странното окачване,с магнитните амортисьори мисля беше приложено за първи път именно в 599. А за преоскъпеният Вейрон.Доколкото знам ги продават на загуба.Рекламата цена няма. Edited December 20, 2009 by Krank Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
host Posted December 20, 2009 Share Posted December 20, 2009 Не съм сигурен, но мисля, че не е първия с магнитно регулирани амортисьори 599. Аз казвам, че е скъп за производство - не съм уточнил, моя грешка. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DON_CHEFO Posted December 20, 2009 Share Posted December 20, 2009 Ferrari’s twin-clutch auto claims are borne about by the acceleration figures for the new Italia, which is more than half a second quicker than the F430 was when it was launched in 2004. The 425kW Italia completes the 0-100km/h sprint in 3.4 secs compared with 4.0 secs for the F430. The new car reaches 200km/h in 10.4 secs on its way to a maximum speed of 325km/h. The rev limit has increased by 500rpm to a stratospheric 9000rpm. The added performance comes from a combination of the dual-clutch transmission and a new 4.5-litre, direct-injection V8 that is roughly 20 per cent more powerful than the original F430, yet more than 25 per cent more fuel efficient (13.3L/100km compared with 18.3L/km). It’s a common theme among supercar makers. Porsche has gone down a similar path with its iconic 911, using direct injection and a twin-clutch auto to deliver better performance and fuel economy. The 911, though, is still available with a manual shifter. The Italian maker has cut emissions by roughly 35 per cent from the F355 in 1999 to the new 458 Italia, reducing emissions from 470 grams per kilometre to 307g/km. At the same time, power has increased by 50 per cent. Е те тва ме грабна мен. Ако някой намери инфо нека постне за друга марка. Да речем за двете М-ки(е46 и Е93). Двата Корвета и т.н Не съм сигурен, но мисля, че не е първия с магнитно регулирани амортисьори 599. Аз казвам, че е скъп за производство - не съм уточнил, моя грешка. Дам. Някъв Крайслер от 2002-ра или 2003 го пишат, че е първата кола с такива амортисьори Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.