Jump to content
BulForum.com

Обща дискусия на тема автомобили


netrootbg

Recommended Posts

Нищо ново под слънцето :rolleyes:

 

Те това с паркирането го има от поне 4 години.... бмв даже имат и автоматично паркиране , даже и VW Тигуан има...... Така че ..... нищо ново под слънцето.

 

Айде малко по-полека когато става въпрос за електроника, щото това, което излиза в БМВ като новост в електрониката и специализираните технологии, японците го прилагат от десетина години поне. А пък Нисан/Инфинити са водещите в тази област. Infiniti са първите в индустрията, които слагат камера за задно наблюдение още на модела QX (не знам точно преди колко години е това, но сигурно е повече от 10). Да ми кажете например кой модел на БМВ разполага с 360 градусова визулана навигация около автомобила като при

? :)
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 11.2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Айде малко по-полека когато става въпрос за електроника, щото това, което излиза в БМВ като новост в електрониката и специализираните технологии, японците го прилагат от десетина години поне. А пък Нисан/Инфинити са водещите в тази област. Infiniti са първите в индустрията, които слагат камера за задно наблюдение още на модела QX (не знам точно преди колко години е това, но сигурно е повече от 10). Да ми кажете например кой модел на БМВ разполага с 360 градусова визулана навигация около автомобила като при
? :)

 

 

Side View Camera

 

Available for 3 Series Sedan from 03/05, 3 Series Touring from 09/05, 3 Series Coupé from 09/06, 3 Series Convertible from 03/07

Link to comment
Share on other sites

Side View Camera

 

Available for 3 Series Sedan from 03/05, 3 Series Touring from 09/05, 3 Series Coupé from 09/06, 3 Series Convertible from 03/07

Съжалявам, но не е същото. Излишно е да се опитваш да търсиш под вола теле. Няма кой да превъзхожда японците в иновациите с електроника, това се вижда от самолет. Най-малкото, защото всичката тази електроника в БМВ пристига от Азия. :)

Link to comment
Share on other sites

Е хубаво де, щом за теб Side View е еквивалентно на Around 360o View, то няма какво да спорим повече. Сектантството не прощава. :lol:

Жълтъците може и да блъскат всякакви платки,обаче не са единствените.Не можеш да ме убедиш,че новичка бавария или мерцедес отстъпва по електроника на която и да е японка.И това ,че не било същото,нищо,че вършело същата работа ми звучи като цялата тая дивотия с стабилити контрола.Всяка фирма производител си е разработила своя си система и си я кръстила по свой си начин.И пулиш се пред съкращенията,чудиш се кво е тва а то при всички си върши една и съща работа.Камера имало,това имало.Не само жълтъците правят хубави коли с много глезотийки.А и ние приемаме електрониката едва ли не като нещо извънземно,черна магия,и колкото повече буквички има в екстрите,изпитваме страхопочитание едва ли не.Спомням си по петия зъб сравняваха EVO със всичките му електоники,задвижване на четирите колела,и какви ли не още глезотийки със NOBLE-английска колица,сглобявана в някакъв обор от някаква малка английска фирмица.Еми всичките процесорчета не помогнаха на евото да даде по-добро време.Не винаги по-сложното е по-добро.

Link to comment
Share on other sites

Правилното положение зад волана е: когато си изпънеш ръцете напред, волана трябва да ти е на разстояние точно на китките.

 

Да ама педалите ми идваха леко далече или поне преди така си мислех... сега ми е по-удобно да си опъна краката. Проблема е че понякога ми става прекалено удобно и хубаво и почва да ме унася, особено ако преди това съм преял с пържоли :lol:

 

 

Колкото до спора - доколкото знам точно мерджаните са най-блъскани с "глезотийки", въпроса е че мен FX-а ме кефи много на вид, има 4х4, близо 400 коня е, леко е вдигнат та няма да ми дреме при паркирането дали ще закача бордюра (Авенсиса е отвратително нисък отпред, даже с Поло-то качвах по-високи бордюри без да закачи никъде).

 

Другия вариант за подобна колица е A6 allroad но отвътре не ме кефи чак толкова като инфинити-то - кво да ме правиш-професинално изкривяване

Link to comment
Share on other sites

Дедо нали беше примерен шофьор бе , кво търсиш по бордюрите ? Там паркирането не е позволено доколкото ми е известно.......

 

Бахти колко пъти ще обяснявам че не съм толкова примерен за колкото ме взимате? Идеята да ги говоря някои неща е че се дразня на нахалниците които се врът навсякъде и смятат че те са с предимство без значение от ситуацията, както и на такива като пазу които се възхищават на подобни изпълнения.

 

На въпроса ти - няколко места където често ходя и мястото за паркиране не е направено като хората ами е като тротоар и трябва да го качвам последователно само с по 1 гума иначе задира. Отделно че на места като паркирам докато предната гума опре в бордюра и вече е задрала пластмасата отпред.

 

 

 

 

.... Спомням си по петия зъб сравняваха EVO със всичките му електоники,задвижване на четирите колела,и какви ли не още глезотийки със NOBLE-английска колица,сглобявана в някакъв обор от някаква малка английска фирмица.Еми всичките процесорчета не помогнаха на евото да даде по-добро време.Не винаги по-сложното е по-добро.

 

Очакваш БРИТАНСКО телевизионно шоу да сравни БРИТАНСКА кола с нещо друго и да не изкара британската кола по-добра дори да е леко по-зле? Отделно че е с около 10 хиляди лири по-скъпа... да нямаш температура нещо?

 

Освен това на кой му пука за какво време взимал даден автомобил обиколката на нам си коя писта? Не и на мен да ти кажа. Тези електроники биха ми направили живота по-лесен и ако вози и по-комфортно - ей това е моята кола. Аз няма да почна да се състезавам, а търся комфорт и безопасност.

Edited by djadomraz
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

И аз вече отдавна избягвам да ходя с кола някъде ако не е нужно, ето и други хора като мен > http://news.plovdiv24.com/112110.html

 

__________________________________

 

Колкото до Ево-то и Ноубъл-а ... ами не може да сравните шасито на спортен семеен седан с това на автомобил който е за полу-професионално каране (май без - ). Иначе проблем няма да се насере Ево-то. Ама ако и на него му е регулируемо шасито или ги пуснат на чакъл..., Ноубълчето може да гризне дървото. Просто теста е така направен, че е неравностоен и с ясен изход.

 

__________________________________

 

А ето как Волво реализира реклами и социални стратегии >

http://www.autoblog.com/2009/09/30/volvo-b...istracted-driv/

Edited by host
Link to comment
Share on other sites

Съвсем не казвам,че NOBLE e по-добър от институция като ево-то.Просто исках да загатна,че колкото и микропроцесора да наблъскате в една кола,това не гарантира,че тя става по-добра във всяко едно отношение.

Link to comment
Share on other sites

Vehicle: 2010 BMW X6 M

Odometer: 357

Date: 9/30/2009

Driver: Josh Jacquot

Price: $95,025

 

Specifications:

Drive Type: All-wheel drive

Transmission Type: Six-speed manual

Engine Type: Twin-turbo V8

Displacement (cc/cu-in): 4,395cc (268cu-in)

Redline (rpm): 7,000

Horsepower (hp @ rpm): 555 @ 6,000

Torque (lb-ft @ rpm): 501 @ 1,500

Brake Type (front): 15.6-inch ventilated cast-iron disc with two-piece rotors and 4-piston fixed calipers

Brake Type (rear): 15.2-inch ventilated cast-iron disc with two-piece rotors, and 2-piston sliding calipers

Steering System: Speed-proportional, driver-selectable hydraulic-assist rack-and-pinion power steering

Suspension Type (front): Independent, double wishbone, coil spring, driver-adjustable variable dampers, self-adjusting active antiroll bar

Suspension Type (rear): Independent, multilink, self-leveling air springs, driver-adjustable variable dampers, self-adjusting active antiroll bar

Tire Size (front): 275/40R20 106W

Tire Size (rear): 315/35R20 110W

Tire Brand: Bridgestone

Tire Model: Dueller H/P Sport

Tire Type: Summer Performance

Wheel Size: 20-by-10 inches front -- 20-by-11 inches rear

Wheel Material (front/rear): Aluminum

As tested Curb Weight (lb): 5,256

 

Test Results:

0 - 30 (sec): 1.7

0 - 45 (sec): 2.9

0 - 60 (sec): 4.3

0 - 75 (sec): 6.4

1/4 Mile (sec @ mph): 12.6

0-60 with 1 foot of rollout (sec): 4.1

30 - 0 (ft): 28

60 - 0 (ft): 107

Braking Rating: Excellent

Slalom (mph): 68.6

Skid Pad Lateral acceleration (g): 0.91

Handling Rating: Very Good

Db @ Idle: 43.3

Db @ Full Throttle: 70.4

Db @ 70 mph Cruise: 66.0

 

http://www.xbimmers.com/forums/showthread.php?t=309098

Link to comment
Share on other sites

Аз слагам 4-ри.Има колеги шофери, дето слагат само 2 на задвижващите колела.Всеки според финансите.

 

Едит.Тв'а беше по въпроса на Botev1912.За зимните гуми.

Edited by magdanoz4o
Link to comment
Share on other sites

Аз слагам 4-ри.Има колеги шофери, дето слагат само 2 на задвижващите колела.Всеки според финансите.

 

Едит.Тв'а беше по въпроса на Botev1912.За зимните гуми.

 

Тези обикновенно свършват завити около някой стълб

Link to comment
Share on other sites

А според мен,там свършват тези дето си мислят,че като имат зимни гуми и за тях няма зима ! Много хора карат и само с летни гуми,ама доста по-внимателно.НЕ разчитаите само на зимната гума !

Link to comment
Share on other sites

А според мен,там свършват тези дето си мислят,че като имат зимни гуми и за тях няма зима ! Много хора карат и само с летни гуми,ама доста по-внимателно.НЕ разчитаите само на зимната гума !

Ми аз принципно изкарах две зими с летни гуми и не съм имал проблем.Но то един път става.Факт е, че много хора като сложат зимните гуми и си мислят, че са залепени за пътя и шпорят здраво.В крайна сметка трябва да се кара внимателно и то не само зимата.

Link to comment
Share on other sites

Днес станах свидетел на следната случка:

Седя си на 1 пейчица, правейки нищо. (на съвременен Пловдивски - бича айляче) Една мазна бабка с червена коса, и рокля, с която мога да си покрия колата зимата, се качва в Трабант. До нея, на предната седалка на Трабанта се качва 5-6 годишно детенце. Тя запалва "колата", но ѝ угасна. Направи 2-ри опит. Нищо по-различно. На 3тия опит запали успешно, изфорсира колата и тръгна, без мигач, без нищо. Хлапето не сложи колан, а остана да си играе в/у седалката, правейки всевъзможни пози.

Не съм най-интелигентния човек на земята. Нито съм особено благоразумен, а в доста случаи правя огромни глупости,

!!!НО!!!

Що за човек трябва да си, за да шофираш подобно абсолютно несигурно нещо, в най-несигурния град в България?

Що за родител трябва да си, за да си оставиш детето в ръцете на подобно "създание"?

Що за ИДИОТ трябва да си, за да качиш детето на предната седалка на КАКЪВТО и да е автомобил, още повече без абсолютно никакви предпазни средства?!?!?!?!

Не мога да си го обясня. Просто - не мога.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...