Godfather Posted September 20, 2009 Share Posted September 20, 2009 Нищо ново под слънцето Те това с паркирането го има от поне 4 години.... бмв даже имат и автоматично паркиране , даже и VW Тигуан има...... Така че ..... нищо ново под слънцето. Айде малко по-полека когато става въпрос за електроника, щото това, което излиза в БМВ като новост в електрониката и специализираните технологии, японците го прилагат от десетина години поне. А пък Нисан/Инфинити са водещите в тази област. Infiniti са първите в индустрията, които слагат камера за задно наблюдение още на модела QX (не знам точно преди колко години е това, но сигурно е повече от 10). Да ми кажете например кой модел на БМВ разполага с 360 градусова визулана навигация около автомобила като при ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
INCINERATOR Posted September 20, 2009 Share Posted September 20, 2009 Айде малко по-полека когато става въпрос за електроника, щото това, което излиза в БМВ като новост в електрониката и специализираните технологии, японците го прилагат от десетина години поне. А пък Нисан/Инфинити са водещите в тази област. Infiniti са първите в индустрията, които слагат камера за задно наблюдение още на модела QX (не знам точно преди колко години е това, но сигурно е повече от 10). Да ми кажете например кой модел на БМВ разполага с 360 градусова визулана навигация около автомобила като при ? Side View Camera Available for 3 Series Sedan from 03/05, 3 Series Touring from 09/05, 3 Series Coupé from 09/06, 3 Series Convertible from 03/07 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Godfather Posted September 20, 2009 Share Posted September 20, 2009 Side View Camera Available for 3 Series Sedan from 03/05, 3 Series Touring from 09/05, 3 Series Coupé from 09/06, 3 Series Convertible from 03/07 Съжалявам, но не е същото. Излишно е да се опитваш да търсиш под вола теле. Няма кой да превъзхожда японците в иновациите с електроника, това се вижда от самолет. Най-малкото, защото всичката тази електроника в БМВ пристига от Азия. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
INCINERATOR Posted September 20, 2009 Share Posted September 20, 2009 Съжалявам, но не е същото. Но върши същата работа Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Godfather Posted September 20, 2009 Share Posted September 20, 2009 Но върши същата работа Е хубаво де, щом за теб Side View е еквивалентно на Around 360o View, то няма какво да спорим повече. Сектантството не прощава. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
бат Ицо Posted September 20, 2009 Share Posted September 20, 2009 Правилното положение зад волана е: когато си изпънеш ръцете напред, волана трябва да ти е на разстояние точно на китките. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
host Posted September 20, 2009 Share Posted September 20, 2009 Или спокойно да можеш да направиш 180 градуса завъртане на волана без напрежение в ръце Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Krank Posted September 20, 2009 Share Posted September 20, 2009 Е хубаво де, щом за теб Side View е еквивалентно на Around 360o View, то няма какво да спорим повече. Сектантството не прощава. Жълтъците може и да блъскат всякакви платки,обаче не са единствените.Не можеш да ме убедиш,че новичка бавария или мерцедес отстъпва по електроника на която и да е японка.И това ,че не било същото,нищо,че вършело същата работа ми звучи като цялата тая дивотия с стабилити контрола.Всяка фирма производител си е разработила своя си система и си я кръстила по свой си начин.И пулиш се пред съкращенията,чудиш се кво е тва а то при всички си върши една и съща работа.Камера имало,това имало.Не само жълтъците правят хубави коли с много глезотийки.А и ние приемаме електрониката едва ли не като нещо извънземно,черна магия,и колкото повече буквички има в екстрите,изпитваме страхопочитание едва ли не.Спомням си по петия зъб сравняваха EVO със всичките му електоники,задвижване на четирите колела,и какви ли не още глезотийки със NOBLE-английска колица,сглобявана в някакъв обор от някаква малка английска фирмица.Еми всичките процесорчета не помогнаха на евото да даде по-добро време.Не винаги по-сложното е по-добро. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
djadomraz Posted September 20, 2009 Share Posted September 20, 2009 Правилното положение зад волана е: когато си изпънеш ръцете напред, волана трябва да ти е на разстояние точно на китките. Да ама педалите ми идваха леко далече или поне преди така си мислех... сега ми е по-удобно да си опъна краката. Проблема е че понякога ми става прекалено удобно и хубаво и почва да ме унася, особено ако преди това съм преял с пържоли Колкото до спора - доколкото знам точно мерджаните са най-блъскани с "глезотийки", въпроса е че мен FX-а ме кефи много на вид, има 4х4, близо 400 коня е, леко е вдигнат та няма да ми дреме при паркирането дали ще закача бордюра (Авенсиса е отвратително нисък отпред, даже с Поло-то качвах по-високи бордюри без да закачи никъде). Другия вариант за подобна колица е A6 allroad но отвътре не ме кефи чак толкова като инфинити-то - кво да ме правиш-професинално изкривяване Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
zlobil Posted September 20, 2009 Share Posted September 20, 2009 Дедо нали беше примерен шофьор бе , кво търсиш по бордюрите ? Там паркирането не е позволено доколкото ми е известно....... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
djadomraz Posted September 20, 2009 Share Posted September 20, 2009 (edited) Дедо нали беше примерен шофьор бе , кво търсиш по бордюрите ? Там паркирането не е позволено доколкото ми е известно....... Бахти колко пъти ще обяснявам че не съм толкова примерен за колкото ме взимате? Идеята да ги говоря някои неща е че се дразня на нахалниците които се врът навсякъде и смятат че те са с предимство без значение от ситуацията, както и на такива като пазу които се възхищават на подобни изпълнения. На въпроса ти - няколко места където често ходя и мястото за паркиране не е направено като хората ами е като тротоар и трябва да го качвам последователно само с по 1 гума иначе задира. Отделно че на места като паркирам докато предната гума опре в бордюра и вече е задрала пластмасата отпред. .... Спомням си по петия зъб сравняваха EVO със всичките му електоники,задвижване на четирите колела,и какви ли не още глезотийки със NOBLE-английска колица,сглобявана в някакъв обор от някаква малка английска фирмица.Еми всичките процесорчета не помогнаха на евото да даде по-добро време.Не винаги по-сложното е по-добро. Очакваш БРИТАНСКО телевизионно шоу да сравни БРИТАНСКА кола с нещо друго и да не изкара британската кола по-добра дори да е леко по-зле? Отделно че е с около 10 хиляди лири по-скъпа... да нямаш температура нещо? Освен това на кой му пука за какво време взимал даден автомобил обиколката на нам си коя писта? Не и на мен да ти кажа. Тези електроники биха ми направили живота по-лесен и ако вози и по-комфортно - ей това е моята кола. Аз няма да почна да се състезавам, а търся комфорт и безопасност. Edited September 21, 2009 by djadomraz Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Botev1912 Posted September 22, 2009 Share Posted September 22, 2009 http://news.plovdiv24.bg/110724.html Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DON_CHEFO Posted September 22, 2009 Share Posted September 22, 2009 http://news.plovdiv24.bg/110724.html особено ако вали или духа някой кофти вятър....предпочитам да съм бавен Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
host Posted October 1, 2009 Share Posted October 1, 2009 (edited) И аз вече отдавна избягвам да ходя с кола някъде ако не е нужно, ето и други хора като мен > http://news.plovdiv24.com/112110.html __________________________________ Колкото до Ево-то и Ноубъл-а ... ами не може да сравните шасито на спортен семеен седан с това на автомобил който е за полу-професионално каране (май без - ). Иначе проблем няма да се насере Ево-то. Ама ако и на него му е регулируемо шасито или ги пуснат на чакъл..., Ноубълчето може да гризне дървото. Просто теста е така направен, че е неравностоен и с ясен изход. __________________________________ А ето как Волво реализира реклами и социални стратегии > http://www.autoblog.com/2009/09/30/volvo-b...istracted-driv/ Edited October 1, 2009 by host Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Krank Posted October 1, 2009 Share Posted October 1, 2009 Съвсем не казвам,че NOBLE e по-добър от институция като ево-то.Просто исках да загатна,че колкото и микропроцесора да наблъскате в една кола,това не гарантира,че тя става по-добра във всяко едно отношение. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
INCINERATOR Posted October 8, 2009 Share Posted October 8, 2009 Vehicle: 2010 BMW X6 MOdometer: 357 Date: 9/30/2009 Driver: Josh Jacquot Price: $95,025 Specifications: Drive Type: All-wheel drive Transmission Type: Six-speed manual Engine Type: Twin-turbo V8 Displacement (cc/cu-in): 4,395cc (268cu-in) Redline (rpm): 7,000 Horsepower (hp @ rpm): 555 @ 6,000 Torque (lb-ft @ rpm): 501 @ 1,500 Brake Type (front): 15.6-inch ventilated cast-iron disc with two-piece rotors and 4-piston fixed calipers Brake Type (rear): 15.2-inch ventilated cast-iron disc with two-piece rotors, and 2-piston sliding calipers Steering System: Speed-proportional, driver-selectable hydraulic-assist rack-and-pinion power steering Suspension Type (front): Independent, double wishbone, coil spring, driver-adjustable variable dampers, self-adjusting active antiroll bar Suspension Type (rear): Independent, multilink, self-leveling air springs, driver-adjustable variable dampers, self-adjusting active antiroll bar Tire Size (front): 275/40R20 106W Tire Size (rear): 315/35R20 110W Tire Brand: Bridgestone Tire Model: Dueller H/P Sport Tire Type: Summer Performance Wheel Size: 20-by-10 inches front -- 20-by-11 inches rear Wheel Material (front/rear): Aluminum As tested Curb Weight (lb): 5,256 Test Results: 0 - 30 (sec): 1.7 0 - 45 (sec): 2.9 0 - 60 (sec): 4.3 0 - 75 (sec): 6.4 1/4 Mile (sec @ mph): 12.6 0-60 with 1 foot of rollout (sec): 4.1 30 - 0 (ft): 28 60 - 0 (ft): 107 Braking Rating: Excellent Slalom (mph): 68.6 Skid Pad Lateral acceleration (g): 0.91 Handling Rating: Very Good Db @ Idle: 43.3 Db @ Full Throttle: 70.4 Db @ 70 mph Cruise: 66.0 http://www.xbimmers.com/forums/showthread.php?t=309098 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Botev1912 Posted October 9, 2009 Share Posted October 9, 2009 (edited) грешка Edited October 9, 2009 by Botev1912 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mockingbird Posted October 9, 2009 Share Posted October 9, 2009 (edited) Аз слагам 4-ри.Има колеги шофери, дето слагат само 2 на задвижващите колела.Всеки според финансите. Едит.Тв'а беше по въпроса на Botev1912.За зимните гуми. Edited October 9, 2009 by magdanoz4o Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
katalunec89 Posted October 9, 2009 Share Posted October 9, 2009 http://news.plovdiv24.com/113652.html Да се 'похваля' какъв паркинг ни направиха Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
бат Ицо Posted October 9, 2009 Share Posted October 9, 2009 Аз слагам 4-ри.Има колеги шофери, дето слагат само 2 на задвижващите колела.Всеки според финансите. Едит.Тв'а беше по въпроса на Botev1912.За зимните гуми. Тези обикновенно свършват завити около някой стълб Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mockingbird Posted October 9, 2009 Share Posted October 9, 2009 Или в някое дере, канавка, поляна. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
katalunec89 Posted October 9, 2009 Share Posted October 9, 2009 А според мен,там свършват тези дето си мислят,че като имат зимни гуми и за тях няма зима ! Много хора карат и само с летни гуми,ама доста по-внимателно.НЕ разчитаите само на зимната гума ! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
INCINERATOR Posted October 9, 2009 Share Posted October 9, 2009 (edited) Какво ли е чувството да го караш? Edited October 9, 2009 by INCINERATOR Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mockingbird Posted October 10, 2009 Share Posted October 10, 2009 А според мен,там свършват тези дето си мислят,че като имат зимни гуми и за тях няма зима ! Много хора карат и само с летни гуми,ама доста по-внимателно.НЕ разчитаите само на зимната гума ! Ми аз принципно изкарах две зими с летни гуми и не съм имал проблем.Но то един път става.Факт е, че много хора като сложат зимните гуми и си мислят, че са залепени за пътя и шпорят здраво.В крайна сметка трябва да се кара внимателно и то не само зимата. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Psihara^^ Posted October 10, 2009 Share Posted October 10, 2009 Днес станах свидетел на следната случка: Седя си на 1 пейчица, правейки нищо. (на съвременен Пловдивски - бича айляче) Една мазна бабка с червена коса, и рокля, с която мога да си покрия колата зимата, се качва в Трабант. До нея, на предната седалка на Трабанта се качва 5-6 годишно детенце. Тя запалва "колата", но ѝ угасна. Направи 2-ри опит. Нищо по-различно. На 3тия опит запали успешно, изфорсира колата и тръгна, без мигач, без нищо. Хлапето не сложи колан, а остана да си играе в/у седалката, правейки всевъзможни пози. Не съм най-интелигентния човек на земята. Нито съм особено благоразумен, а в доста случаи правя огромни глупости, !!!НО!!! Що за човек трябва да си, за да шофираш подобно абсолютно несигурно нещо, в най-несигурния град в България? Що за родител трябва да си, за да си оставиш детето в ръцете на подобно "създание"? Що за ИДИОТ трябва да си, за да качиш детето на предната седалка на КАКЪВТО и да е автомобил, още повече без абсолютно никакви предпазни средства?!?!?!?! Не мога да си го обясня. Просто - не мога. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.