mobo Posted September 17, 2009 Share Posted September 17, 2009 количеството отвлечено внимание от разговор е силно зависимо от съдържанието му. и от качествотона връзката. и от събеседника. и от.... трудно може да се обобщи кое е повече. в никакъв случай обаче не енулево - пак си е отвличане на внимание, въпреки че е "по-малкото зло". Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
djadomraz Posted September 17, 2009 Share Posted September 17, 2009 Я да вземем да поспорим кой сега е по-опасен на пътя - някой каращ спокойно и отвличащ си вниманието с телефонен разговор през hands free или кандидат майстора на спорта, змиоркаджията с максимална концентрация и тунингован автомобил. Да оставим идеалните случаи настрана - такива хора които дори не си пускат радиото за да не им нарушава концентрацията докато шофират няма или поне са около 1 на 10,000 - т.е. максимум 100 човека ... или иначе казано половината пишещи във bulforum Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
diabolik Posted September 17, 2009 Share Posted September 17, 2009 (edited) Почти 100% съм сигурен, че ако в колите радиото беше забранено, щеше да има много повече катастрофи от сега. Просто, защото, ако няма нещо разпускащо, по някое време ще се побъркаш да внимаваш или просто напрежението ще дойде в повече и ще има много повече не разсеяни, а пренатоварени психически шофьори Edited September 17, 2009 by diabolik Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DON_CHEFO Posted September 17, 2009 Share Posted September 17, 2009 Почти 100% съм сигурен, че ако в колите радиото беше забранено, щеше да има много повече катастрофи от сега. Просто, защото, ако няма нещо разпускащо, по някое време ще се побъркаш да внимаваш или просто напрежението ще дойде в повече и ще има много повече не разсеяни, а пренатоварени психически шофьори Радиото не пречи(не го слушам набримчено на МАХ)....но късите полички и слаби хубави крачетаааа Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mockingbird Posted September 18, 2009 Share Posted September 18, 2009 Даа, те за тв'а зимата катастрофите стават от глупост, а лятото от слаби ангели. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
host Posted September 18, 2009 Share Posted September 18, 2009 Каквото и да говорим основния фактор за катастрофите са изкл. слабата подготовка и изкл. голямото разминаване между възможности/умения и представа за тях у самите шофьори - били те опитни или не. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Krank Posted September 18, 2009 Share Posted September 18, 2009 (edited) Поредния култов спор.Пак се започва от нещо елементарно и мисълта "литва" и достига неподозирани широти и пространства. .Вниманието на истински просветените джитаци(такива,дето джиткат с музиката на макс),е неизчерпаем ресурс и от него може да се гребе с щедри шепи.Да гледаш напред е нежелателно.Следят се тротоарите за мацки,шапката се държи накриво и главата се клати ритмично. И другата крайност е забележителна. Абе викате напипвате си разни джитки на радиото без да гледате.То хубаво-ами я ги помислете клетите мутречи и бизнес капацитетите.Как да не си отдели вниманието клетия човечец,като у пустия завод са наблъскали до 14 реда бутони и горкия баровец как ще си настрои климатроника или ще си пусне спортния режим на окачването?Ако тръгне да опипва,кви ли не джаджи ще напуска дорде си уцели бутона.После новите коли били сигурни-глупости. Edited September 18, 2009 by Krank Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
бат Ицо Posted September 18, 2009 Share Posted September 18, 2009 Ти пък и ти какви са тези съчинения??? Ти да си видял капацитет да знае предназначението на бутон, от тези дето ги изброи, освен оня от който се пуска Веселина ли беше онова радио? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Krank Posted September 18, 2009 Share Posted September 18, 2009 Знаят,знаят.Виждал съм мутрескаа(или интелигентно мимиче с приятна визия и съблазнително облекло,руса косица вероятно с 2 висши образования-що пък да съдим сега само по визията) как си ръчка айпода докато кара новичък модел мерцедес кабрио по Цариградско.И не сметна,че е желателно да гледа напред докато не си включи айпода и не си намери там каквото и се слушаше(вивалди вероятно).Така че недей да съдиш/ . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
INCINERATOR Posted September 18, 2009 Share Posted September 18, 2009 Абе викате напипвате си разни джитки на радиото без да гледате.То хубаво-ами я ги помислете клетите мутречи и бизнес капацитетите.Как да не си отдели вниманието клетия човечец,като у пустия завод са наблъскали до 14 реда бутони и горкия баровец как ще си настрои климатроника или ще си пусне спортния режим на окачването?Ако тръгне да опипва,кви ли не джаджи ще напуска дорде си уцели бутона.После новите коли били сигурни-глупости. Не че нещо, ама тия неща дето ги изброи винаги са си на отделни бутончета - т.е. лесно достъпни са. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
djadomraz Posted September 18, 2009 Share Posted September 18, 2009 (edited) Не че нещо, ама тия неща дето ги изброи винаги са си на отделни бутончета - т.е. лесно достъпни са. Именно, на отделни бутони са ... а бутончетата са много, как да го уцелиш в калабалъка д**ба и бутончето пък и човек трябва да се замисли кой знак какво значеше че да не вземе да стане нещо друго я някаква навигация ще се включи, я подгряването на седалките. Ти недей гледа BMW-то ти че са го изчистили и подредили, пък и ти не си руса мацка та се справяш без много усилия, но не всички са така Edited September 18, 2009 by djadomraz Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Krank Posted September 18, 2009 Share Posted September 18, 2009 (edited) Мъчна работа.Баровска.Ръчнеш бутончето,светне нещо.Ръчнеш друго-затресе се седалката и ти грее задника.Не им е лесно на мутрячите,а вие тука за едно радио се джавкате,че и развихте нови теории за разпределяне на внимание,треактории,пълна лудница. Кажете ми ся,на тва къде трябва да ръчна,че да дръпна смукача.Сложна работа.И как да си пусне новия хит на Пеца и Цеца богатия чиляк без да погледне.Аз на тва 10 минути да го гледам,пак не мога да му напускам квото ми трябва. Edited September 18, 2009 by Krank Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
djadomraz Posted September 18, 2009 Share Posted September 18, 2009 (edited) По-скоро това: http://www.infinitibg.bg/fx/photos_and_colours/interior.html (въпреки че мен много ме кефи и няма да имам грам проблеми с оправянето) За разлика от примерно това: http://geneve-2009-images.caradisiac.com/I...CC_interior.jpg - не знам кой болен французин е преценил че копчетата трябва да са еднакви и подредени в редички и да са нацвъкани едно до друго. Таблото на 406 и то беше някакъв кошмар, гледам 207-цата и тя е същото нещастие... Edited September 18, 2009 by djadomraz Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
INCINERATOR Posted September 19, 2009 Share Posted September 19, 2009 (edited) По-скоро това: http://www.infinitibg.bg/fx/photos_and_colours/interior.html (въпреки че мен много ме кефи и няма да имам грам проблеми с оправянето) За разлика от примерно това: http://geneve-2009-images.caradisiac.com/I...CC_interior.jpg - не знам кой болен французин е преценил че копчетата трябва да са еднакви и подредени в редички и да са нацвъкани едно до друго. Таблото на 406 и то беше някакъв кошмар, гледам 207-цата и тя е същото нещастие... За тия последните трябва да си инженер или програмист за да боравиш с тях За сметка на това германеца си е измислил всичко като хората... Edited September 19, 2009 by INCINERATOR Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Godfather Posted September 19, 2009 Share Posted September 19, 2009 По-скоро това: http://www.infinitibg.bg/fx/photos_and_colours/interior.html (въпреки че мен много ме кефи и няма да имам грам проблеми с оправянето) Конзолата на Инфинити е наистина уникална. Всъщност тя май е почти една и съща за всички нови модели. От гледна точка на топ технологиите май трудно ще се намери някой в същия клас, който да ги превъзхожда в стандартното оборудване. Например софтуера на камерата за обратно виждане по изключителен начин наслагва предполагаемите контури на автомобила, съобразно позиционирането му при движение на заден ход. На практика паркиране на заден ход може да се прави само гледайки в екрана на системата. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
INCINERATOR Posted September 19, 2009 Share Posted September 19, 2009 Например софтуера на камерата за обратно виждане по изключителен начин наслагва предполагаемите контури на автомобила, съобразно позиционирането му при движение на заден ход. На практика паркиране на заден ход може да се прави само гледайки в екрана на системата. Нищо ново под слънцето Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
zlobil Posted September 19, 2009 Share Posted September 19, 2009 Те това с паркирането го има от поне 4 години.... бмв даже имат и автоматично паркиране , даже и VW Тигуан има...... Така че ..... нищо ново под слънцето. Иначе относно отделянето на погледа..... какво изобщо го коментираме , всеки отделя поглед я да си настрои климатроника я да си включи някое радио или нещо такова , няма изобщо какво да го коментираме , който отрече че понякога отмества поглед за секунди - ЛЪЖЕ , дори и най-най-най примерните шофьори все някога поглеждат към централната конзола...... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
snoop-dogg Posted September 19, 2009 Share Posted September 19, 2009 Иначе относно отделянето на погледа..... какво изобщо го коментираме , всеки отделя поглед я да си настрои климатроника я да си включи някое радио или нещо такова , няма изобщо какво да го коментираме , който отрече че понякога отмества поглед за секунди - ЛЪЖЕ , дори и най-най-най примерните шофьори все някога поглеждат към централната конзола...... много ясно че е така..аз не мога да разбера кво лошо има в тва ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
zlobil Posted September 19, 2009 Share Posted September 19, 2009 Има лошо да твърдиш че не го правиш.... то всъщност не е толкова лошо , смешно е ...... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
w00x Posted September 19, 2009 Share Posted September 19, 2009 Има лошо да твърдиш че не го правиш.... то всъщност не е толкова лошо , смешно е ...... Хубаво тогава, че никой не го твърди. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
djadomraz Posted September 19, 2009 Share Posted September 19, 2009 Иначе относно отделянето на погледа..... какво изобщо го коментираме , всеки отделя поглед я да си настрои климатроника я да си включи някое радио или нещо такова , няма изобщо какво да го коментираме , който отрече че понякога отмества поглед за секунди - ЛЪЖЕ , дори и най-най-най примерните шофьори все някога поглеждат към централната конзола...... То пък трябва да си ебати спека да стискаш кормилото с 2те ръце до побеляване на кокалчетата и да се оглеждаш наоколо като гърмян заек Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Krank Posted September 19, 2009 Share Posted September 19, 2009 (edited) Като каза за тея,дето стискат кормилото се сетих за прищипаните девойчета.Не знам каква е тая мания на жените с мънички колички да се прискрипят супер брутално с волана,едва ли не да го гушнат,и така да си карат.Не се ли усещат,че като са се прищипали така,дори и при малка катастрофа,еърбега така ще ги издрънчи по главиците,че после трудно ще си формулират наново логиката.И това съм го забелязвал само у девойчетата с малките колици.Мутреските и докторките по ядрена физика с мерджаните и баварците,може да са всякакви,обаче поне не се душат със седалката(пък и грехота е в тоя двутонен мерджан да се прискрипеш като куче). Edited September 19, 2009 by Krank Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
po_taka Posted September 19, 2009 Share Posted September 19, 2009 ...... ха не са само те, и аз така карах, сега пак но само в началото, някак си по-сигурен се чувствам по-близо до волана, след 5 мин каране ми става неудобно и като спра някъде(сфетофар най-често) си дърпам седалката назад като нормалните хора прави ми впечатление че и сестра ми кара супер плътно - до волата брадичката Бях чел че ако главата ти е на по-малко от 5см от волана, при излизане на еърбега той набира такава скорост че като те удари умираш Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Krank Posted September 19, 2009 Share Posted September 19, 2009 Абе не знам дали ще умреш чак,ама я зъбче може да литне,я две,мътен поглед.Поне после можеш да залъгваш че те е млатил някъв мутирал боксьор. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
djadomraz Posted September 19, 2009 Share Posted September 19, 2009 Бях чел че ако главата ти е на по-малко от 5см от волана, при излизане на еърбега той набира такава скорост че като те удари умираш Е как на 5см? Нещо не стоплям... аз си мислех че сядам близо до волана... или поне мога и малко по-назад да дръпна седалката но на дълъг път ми става прекалено удобно и почва да ме унася, обаче при всички положения съм на едно 20-30см от него и то шкембето ми, а брадичката е на повече, как така някой ще възседне волана и ще кара не ми го побира акъла... не като да не съм виждал подобни гипсове но като че ли са под 1%... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.