Бегемот Posted November 22, 2007 Share Posted November 22, 2007 P.S. То за това защото са динамични, мощтни и с много екстри, при тестовете М6 лази в крата на SL55 AMG Дрънкаш глупости, тия приказки може да ги разправаш на леваците, не на нас Link to comment Share on other sites More sharing options...
DON_CHEFO Posted November 22, 2007 Share Posted November 22, 2007 Дрънкаш глупости, тия приказки може да ги разправаш на леваците, не на нас недей бъди толкова сигурен http://vbox7.com/play:583f050e Link to comment Share on other sites More sharing options...
бат Ицо Posted November 22, 2007 Share Posted November 22, 2007 Само ЛЕВСКИ! http://community.discoverychannel.co.uk/ev...70108/m/2041083 Link to comment Share on other sites More sharing options...
INCINERATOR Posted November 22, 2007 Share Posted November 22, 2007 Мен понеже не ме интересуват правите отсечки... интересно ми е какво би било M6 vs SL55 на писта Link to comment Share on other sites More sharing options...
DON_CHEFO Posted November 22, 2007 Share Posted November 22, 2007 Мен понеже не ме интересуват правите отсечки... интересно ми е какво би било M6 vs SL55 на писта На мен също, ама този компресор както "вие" още от ниските обороти , та май шанса не е много голям. Иначе мен това днес ми напълни душата: BMW M3 CSL E46 2003/07 Weight: 1427 kg, with driver and 30L fuel. Engine: 3.2 liter straight six with 10,5:1 compression. Vortech watercooled supercharger, extra oilcooling, modified fuelsystem with catchtank. Output: 532,71 rwhp / 0.85bar / 98 octane Torque: 483,67 nm / 0.85bar / 98 octane Driveline: 3:91 differential, sachs sinter clutchkit, 6-speed SMGII gearbox. Brakes: AP Racing calipers, Performance Friction (PFC) discs and PFC racepads. Wheels (front): BBS 10x18 ET 40, Michelin Pilot Sport Cup R 265/35/18, 15mm spacer. Wheels (rear): BBS 11x18 ET 35, Michelin Pilot Sport Cup R 295/30/18, 12mm spacer. Exhaustsystem: Supersprint lightweight racingsystem with racecats. Exterior: Carbonfibre hood, boot, roof and fenders. Interior: Recaro Pole Position raceseats with 6-point harness. FIA-approved lightweight rollcage А ето го и в действие с рекорд на Норд-а http://www.autospies.com/news/BMW-M3-CSL-S...-ring-WOW-23458 Link to comment Share on other sites More sharing options...
INCINERATOR Posted November 23, 2007 Share Posted November 23, 2007 Nordschleife excluding GP track, 20.6 kms: www.scuderia-hanseat.de/en/nuerburgring-roadmap.html Това са времена правенин от всякакви хора, журналисти, шофьори на дадена марка и тн. Както виждате има интересни постижения, различни постижения и тн. 7:00* -- 176.250 km/h – BMW M3 GTR, 450 PS/1100 kg (sport auto 06/04) Race Car 7:36 --- 162.631 km/h -- Mercedes SL 63 AMG Black Series 7:38* -- 161.628 km/h -- Mercedes SLR 722 GT, *company test driver Chris Goodwin 7:40 --- 161.217 km/h -- Mercedes Benz CLK DTM AMG, 582 PS/1690 kg, Klaus Ludwig 7:40 --- 161.217 km/h -- Mercedes Benz SLR, Klaus Ludwig 7:45* -- 159.484 km/h -- Mercedes CLK 63 AMG Black Series, 507 PS/1760 kg (*mfr.) 7:49 --- 158.124 km/h –- BMW X5 Le Mans, 700 PS/~2000 kg, Hans-Joachim Stuck 7:50 --- 157.787 km/h -- BMW E46 M3 CSL, 360 PS/1421 kg (sport auto 08/03) 7:52 --- 157.119 km/h -- Mercedes Benz SLR McLaren (sport auto 06/04) 7:54 --- 156.456 km/h -- Mercedes CLK DTM AMG, 582 PS/1678kg, (sport auto 03/05) 7:56.50 155.594 km/h -- Mercedes CLK DTM AMG, 582 PS/1678kg, Klaus Ludwig (AutoBild 7:58 --- 156.652 km/h -- Audi RS4 4.2 V8 FSI, 420 PS/ 1650 kg, Frank Stippler, (10/05) 8:04 --- 153.223 km/h -- Audi R8, 420 PS/1595 kg (sport auto 07/07) 8:05 --- 152.907 km/h -- BMW M3, 420 PS/1608 kg (sport auto 12/07) 8:06 --- 152.592 km/h -- Mercedes Benz SL55 AMG (sport auto 04/02) 8:07.76 152.041 km/h -- BMW M6, 507 PS/1761 kg, Prinz Luitpold von Bayern (AutoBild 8:09 --- 151.656 km/h – Audi RS4, 420 PS/1728 kg (sport auto 06/06) 8:09 --- 151.656 km/h -- BMW M6, 507 PS/1761 kg (sport auto 12/05) 8:12 --- 150.732 km/h -- Mercedes Benz SL55 AMG, 476 PS/1651 kg (sport auto 04/02) 8:13 --- 150.426 km/h -- BMW M5 (E60), 507 PS/1844 kg (sport auto 12/04) 8:14 --- 150.120 km/h -- Mercedes SL 65 AMG, 612 PS/2049 kg (sport auto 01/05) 8:14 --- 150.120 km/h -- Mercedes SLK 55 AMG Black Series, 400 PS/1506 kg (sport auto 8:15 --- 149.818 km/h –- BMW Z4 M Roadster, 343 PS/1485 kg, 8:16.52 149.215 km/h -- BMW M6 convertible, 507 PS/2015 kg 8:18 --- 149.916 km/h -- BMW Z8, 400PS/1651 kg (sport auto 08/00) 8:20 --- 148.320 km/h -- Audi RS6, 400 PS/ 1815 kg (sport auto 03/01) 8:20 --- 148.320 km/h -- BMW M3 E36, 321 PS (Autocar magazine 1997) 8:22 --- 147.749 km/h -- BMW M Coupe, 321 PS/1445 kg (sport auto 10/98) 8:22 --- 147.749 km/h -- BMW M3 E46, 343 PS/1584 kg (sport auto 12/00) 8:22 --- 147.749 km/h -- Mercedes-Benz C55 (sport auto07/2004) 8:24 --- 147.143 km/h -- Mercedes SLK 55 AMG, 360PS/1566kg (sport auto 04/05), 8:25 --- 146.851 km/h -- Audi RS4, 375 PS/1675 kg (sport auto 10/00) 8:25* -- 146.851 km/h –- 2007 BMW M5 Touring, 507 PS (*mfr.) 8:26 --- 146.561 km/h –- BMW 335i Coupé, 306 PS/1610 kg (sport auto 10/06) 8:26 --- 146.561 km/h -- Mercedes Benz SLK 32 AMG, 354 PS/1480 kg (sport auto 05/01) 8:28 --- 145.984 km/h -- BMW E49 M5, 400PS/1833 kg (sport auto 03/99) 8:29 --- 145.697 km/h -- Audi S4 4.2 Avant, 344 PS/1826 kg (sport auto 11/03) 8:29 --- 145.697 km/h -- Mercedes Benz CLK 55 AMG, 347 PS/1593 kg (sport auto 05/00) 8:32 --- 144.844 km/h -- BMW M Roadster, 321 PS/1410 kg (sport auto 09/97) 8:32 --- 144.844 km/h -- BMW Z4 3.0 SMG (sport auto 04/03) 8:32 --- 144.844 km/h -- BMW Z4 3.0 SMG, 231 PS/1396 kg (sport auto 05/03 8:32 --- 144.844 km/h -- BMW Z4 3.0si coupe, 265 PS/1408 kg (sport auto 08/06) 8:34 --- 144.280 km/h -- BMW Z3 Coupé 3.0i, 231 PS/1350 kg (sport auto 04/01) 8:34.6 - 144.000 km/h -- BMW M6 convertible (AutoBild sportscars 11/07) 8:35 --- 144.000 km/h -- BMW 130i, 258 PS/1350 kg (Road & Track) 8:35 --- 144.000 km/h -- BMW M3 SMG E36, 321 PS/1515 kg (sport auto 03/97) 8:35 --- 144.000 km/h -- Brabus-Mercedes Benz C V8 Sportcoupé, 426 PS/1635 kg 8:36 --- 143.585 km/h -- Alpina-BMW B3 3.3 Coupé (sport auto 07/99) 8:36 --- 143.585 km/h -- BMW E36 M3 EVO, 321 PS 8:36.1 - 143.585 km/h -- Mercedes SL55 AMG roadster (AutoBild sportscars 11/07) 8:36.42 143.604 km/h -- BMW M3 EVO, 321hp (Top Gear magazine) 8:37 --- 143.443 km/h -- Mercedes Benz C32 AMG, (sport auto 09/01) 8:38 --- 143.166 km/h -- Brabus-Mercedes Benz CLK 5.8, 400 PS/1592 kg (sport auto 12/98) 8:38 --- 143.166 km/h -- Mercedes Benz SL500, 306 PS/1852 kg (sport auto 12/01) 8:40 --- 142.615 km/h – Audi TT 2.0 TFSI, 200 PS/1322 kg (sport auto 02/07) 8:41 --- 142.342 km/h -- Audi S3, 210 PS/1489 kg (sport auto 06/99) 8:42 --- 142.069 km/h -- Audi S4, 265 PS/1592 kg (sport auto 08/98) 8:42 --- 142.069 km/h -- Audi TT 1.8 quattro w. ESP, 225 PS/1461 kg, (sport auto 07/01) 8:42 --- 142.069 km/h -- BMW Alpina B3 3.3, 280 PS/1495 kg (sport auto 07/99) 8:49 --- 140.189 km/h -- Audi TT 1.8T quattro Coupé, 225 PS/1461 kg (sport auto 11/98) 8:50 --- 139.925 km/h -- BMW Alpina B10 3.2, 260 PS/1600 kg (sport auto 04/98) 8:50* -- 139.925 km/h -- Mercedes Benz E55 AMG (sport auto ??/00) 8:51 --- 139.661 km/h -- Mercedes Benz C43 AMG, 306 PS/1571 kg (sport auto 12/01) 8:52 --- 139.398 km/h -- Mercedes Benz CLK 430, 279 PS/1564 kg (sport auto 09/01) 9:07 --- 135.576 km/h -- AMG Mercedes SLK 230 compressor (sport auto 05/99) 9:07 --- 135.576 km/h -- Mercedes SLK 230, 195 PS/1356 kg (sport auto 05/01) 11:27.50 107.879 km/h -- Mercedes G55 AMG, 500 PS/2600 kg Top Gear Track 1:20.9 – Mercedes-Benz SLR McLaren 1:24.4 – Audi R8 1:26.0 – BMW Z4 M Roadster 1:26.2 – BMW M5 1:26.2 – BRABUS SV12 S Biturbo 1:26.9 – Mercedes-Benz CLS55 AMG 1:28.0 – BMW M3 CSL (wet) 1:29.0 – Alpina Z8 Roadster 1:29.0 – Mercedes-Benz CL65 AMG 1:30.9 – Audi S4 quattro 4.2 1:31.8 – BMW 535d 1:31.8 – BMW M3 E46 1:31.9 – BMW 130i 1:32.7 – Audi TT 3.2 quattro 1:32.9 – Mercedes-Benz SLK350 1:33.0 - Audi RS6 (very wet) 1:33.0 – Mercedes-Benz SL55 AMG (very wet) 1:37.3 – BMW Z4 3.0i (very wet) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Grosmaster Posted November 25, 2007 Share Posted November 25, 2007 недей бъди толкова сигурен http://vbox7.com/play:583f050e Точно казано и на място Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dunc Posted November 25, 2007 Share Posted November 25, 2007 Аз лично съм фен на BMW и Ferrari(някой ще си каже ебати клишето) ,а в частност моделите на BMW,който най- много ми допадат са М3 и зетките - най-вече Z4,на Ferrari моделите който най-много ми харесват са Ferrai 599 и Enzo и накрая мога да добавя една кола която мисля че е уникална Lamborgini Murcielago EDIT:Забравих да добавя една кола кото страшно много ми харесва и най-вече дизайнът й-NIssan 350Z Link to comment Share on other sites More sharing options...
spot_ex Posted November 25, 2007 Share Posted November 25, 2007 Най-добрата кола според мен - BMW 740 2001г. Няма кола с такава стилна и същевременно "мафиотска" визия. Дори ми харесва повече от тоя балон новата 7-ца, но това е лично мнение. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Herbye Posted November 25, 2007 Share Posted November 25, 2007 Най Добри според мен(без подредба "Най харесвана до най не харесвана") : Ламборджини Мурсиелаго,Порше Карера,Шевролет Корвет,Додж Вайпър,Мкларън Ф1(road car),Нисан Скайлайн (и новия прототип на модела) , Хонда Сивик,Субару Имреза(най новото) , БМВ (всички естесвено),Мерцедес(само някои модели), Link to comment Share on other sites More sharing options...
INCINERATOR Posted November 26, 2007 Share Posted November 26, 2007 Точно казано и на място Това е от човек който разбира много повече от мен и от вас. Занимава се отдавна с колите. Работи в сверата на авто шоу бизнеса бях на снимките на Аспарух .. SL55AMG vs. M6 вървяха наравно, но М6-цата беше нещо бъгава и неможах да и подкарам лаунч контрола, иначе резултата щеше да е по друг начина :winky: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Grosmaster Posted November 26, 2007 Share Posted November 26, 2007 Да ама лаунч контрола дава еднократно предимство, от там на татък за какво говорим.... Няма смисъл да се спори по този въпрос вече, мерцедеса рулира. Link to comment Share on other sites More sharing options...
DON_CHEFO Posted November 26, 2007 Share Posted November 26, 2007 SL55AMG въпреки, че е с компресор, а аз такива ги оставям на заден план за сметка на атмосферките е хубава колица. В тубата има сттрийт тестчета на такъв със SL63AMG. 63-kata (за еластичност става дума) тръва с половина кола и малко по-късно компресорчето си казва думата. ЕДИТ: Има ли някой друг във нашия форум с БМВ е36 освен @ПРОСТАКА. Че тука с един съсед сме се надъхали, но форума ви сериозно ни разби мечите на тема поддръжка :(:( Link to comment Share on other sites More sharing options...
Grosmaster Posted November 26, 2007 Share Posted November 26, 2007 SL55AMG въпреки, че е с компресор, а аз такива ги оставям на заден план за сметка на атмосферките е хубава колица. В тубата има сттрийт тестчета на такъв със SL63AMG. 63-kata (за еластичност става дума) тръва с половина кола и малко по-късно компресорчето си казва думата. ЕДИТ: Има ли някой друг във нашия форум с БМВ е36 освен @ПРОСТАКА. Че тука с един съсед сме се надъхали, но форума ви сериозно ни разби мечите на тема поддръжка :(:( Какво да ти кажа за тези количка.... Имам двама съседа единия с компакт а другия със седанче, и да ти кажа не е доволен, преди това този със седана имаше Дедра 1.6 и вика, ланчата му била по-удобна. Иначе преди 4г и аз се бях наточил на такова, ама помислих малко трезво и се отказах. За части и подръжка още не са се оплаквали, но им са много запазени колите в това спор няма. Link to comment Share on other sites More sharing options...
бат Ицо Posted November 26, 2007 Share Posted November 26, 2007 Чефи, направо ми разби детската мечта за компресора. Все си мислех, че тръгва по различно от турбото А за поддръжката - нали знаеш за майумунката дето си мерила костилките на маслинките на дупето. Като ги изамка дали ше може да ги изака Link to comment Share on other sites More sharing options...
DON_CHEFO Posted November 26, 2007 Share Posted November 26, 2007 Чефи, направо ми разби детската мечта за компресора. Все си мислех, че тръгва по различно от турбото А за поддръжката - нали знаеш за майумунката дето си мерила костилките на маслинките на дупето. Като ги изамка дали ше може да ги изака Нещо не разбрах. Малко повече инфо може ли. Иначе станала е грешка, която пак не влияе на поста. Говорим за двигели 55 AMG сложен в Е - класа, а не SL както бях написал, който е с компресор и Е 63 - атмосферка. Мисля, че Ал Бънди се объrка с 65 AMG мотора http://www.rsportscars.com/eng/cars/mercedes_e63amg.asp А ти нали знаеш, че говорим за кола 92, 94 година сиреч тръгнала към абитуриенстки бал . С много готина форма, ама едно обслужване........особено ако е с "Верига" Link to comment Share on other sites More sharing options...
DON_CHEFO Posted December 1, 2007 Share Posted December 1, 2007 @ GROSMASTER-e поздравче http://www.vbox7.com/play:4838a340 Дай боже всеки му Link to comment Share on other sites More sharing options...
Grosmaster Posted December 1, 2007 Share Posted December 1, 2007 @ GROSMASTER-e поздравче http://www.vbox7.com/play:4838a340 Дай боже всеки му Мдааа старо ама златно Link to comment Share on other sites More sharing options...
INCINERATOR Posted December 2, 2007 Share Posted December 2, 2007 Мдааа старо ама златно И доста грозно. На тая Е класа много бързо и остаря дизайнът. Link to comment Share on other sites More sharing options...
DON_CHEFO Posted December 2, 2007 Share Posted December 2, 2007 Мдааа старо ама златно И доказано. Много ме е яд нашите така наречени баровци кви коли си взимат. Няма нищо готино в смисъл всичко е НОВО и топ версия(познати машини), няма някоя класика........... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Grosmaster Posted December 2, 2007 Share Posted December 2, 2007 И доказано. Много ме е яд нашите така наречени баровци кви коли си взимат. Няма нищо готино в смисъл всичко е НОВО и топ версия(познати машини), няма някоя класика........... Баси, ако им имам парите какви машини бих си взел....... ама найсе съдба Link to comment Share on other sites More sharing options...
julian_79 Posted December 2, 2007 Share Posted December 2, 2007 Точно казано и на място Абе не се сещам само защо не дадоха километража ,и дали този с 6-цата изобщо потегли нали се сещаш! Иначе и аз съм фен на БМВ -Е30 е модела Link to comment Share on other sites More sharing options...
Grosmaster Posted December 2, 2007 Share Posted December 2, 2007 Абе не се сещам само защо не дадоха километража ,и дали този с 6-цата изобщо потегли нали се сещаш!Иначе и аз съм фен на БМВ -Е30 е модела Не, не се сещам..... Сещам се само как Бенца наказа 6-цата, това че не искаш да повярваш си е друг въпрос. Link to comment Share on other sites More sharing options...
julian_79 Posted December 2, 2007 Share Posted December 2, 2007 Не, не се сещам.....Сещам се само как Бенца наказа 6-цата, това че не искаш да повярваш си е друг въпрос. Око да види ,ръка да пипне на живо предаване по вярвам а пък и по тестове правени от TOP GEAR -нещата хич не изглеждат така както на този БГ ЦЪРВУУЛ Link to comment Share on other sites More sharing options...
INCINERATOR Posted December 2, 2007 Share Posted December 2, 2007 Ми аз казах, че имам познат който е бил там и каза, че 6цата има проблем с launch control-a, ама вие... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.