sheep Posted April 6, 2016 Share Posted April 6, 2016 С какви пари си платил? С баланс от пейпал или с карта? Защото ако е с карта си влез в онлайн банкирането и виж дали ти е блокирана такава сума. Не си спомням при мен как беше, май на този етап (пясъчен часовник) все още няма плащане и парите са си при теб. Не че това с парите е основното де, в случая по-важното е да се махне пясъчния часовник. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Midex Posted April 6, 2016 Share Posted April 6, 2016 С какви пари си платил? С баланс от пейпал или с карта? С баланс. Тия пари даже и да ги загубя няма да ме е яд, защото са сравнително малко, но ме е яд, че хем са ми удържали вече сумата, хем оня не си ги е взел, респ. не ми е пратил продуктите, хем нито Пейпал или Ибей разбират какъв ми е проблема. Link to comment Share on other sites More sharing options...
exabyte Posted April 7, 2016 Share Posted April 7, 2016 Или той ги потвърждава или ти чакаш да мине времето необходимо за отваряне на кейс. Link to comment Share on other sites More sharing options...
torbalan Posted April 9, 2016 Share Posted April 9, 2016 Сега имам следния въпрос: Примерно искам да пазарувам от интернет магазин някаква стока. За целта ще използвам кредитна карта, заредена с левове. Магазинът предлага опция за плащане или с кредитна карта, или с пайпал. Предполагам, че е по-добре да се плати чрез пайпал. Тогава ще трябва да регистрирам картата при тях. В такъв случай кой вариант е по-добър - плащам с картата директно и превалутирането се извършва от сайта ? или трябва да дам опцията в Пайпал те да превалутират сумата при тях според техния валутен курс и след това да плащам ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nanko Posted April 9, 2016 Share Posted April 9, 2016 Ако патиш с карта в сайта, превалотирането става в твоята банка. Те си нареждат Х$/евро който се равняват на Улв. и ти теглят У лв. Ако платиш по пейпал е същата работа, с тази разлика, че нареждаш парите по банкова сметка на пейпал. Link to comment Share on other sites More sharing options...
sheep Posted April 9, 2016 Share Posted April 9, 2016 В настройките на пейпал има опция да посочиш по какъв начин да стане превалутирането - дали по курс на пейпал (обикновено по подразбиране е заложено) или по курс на банката издател на картата (обикновено е втората опция). Според мен е по-добре (по-изгодни за теб валутни курсове) да искаш банката издател да превалутира, на пейпал са много дървени курсовете. Също така като го настройваш пейпал си избери по подразбиране всякакви превалутирания да се правят от банката издател, за да не ти се налага всеки път да се занимаваш да го уточняваш това. Link to comment Share on other sites More sharing options...
torbalan Posted April 9, 2016 Share Posted April 9, 2016 Благодаря за полезната информация! Link to comment Share on other sites More sharing options...
torbalan Posted April 13, 2016 Share Posted April 13, 2016 Пак съм аз. Не мога да намеря откъде се настройва превалутирането. Имам чувството , че е махната тази опция и сега всичко е през курса на пайпал. Или евентуално в момента на плащането да има опция за избор. Друг вариант не виждам... Link to comment Share on other sites More sharing options...
sheep Posted April 13, 2016 Share Posted April 13, 2016 Най-вероятно при първото плащане в друга валута ще те пита за настройките и тогава може да ги зададеш по подразборане. Иначе в гугъл като зададеш търсене PayPal currency conversion settings излизат някакви неща. Link to comment Share on other sites More sharing options...
torbalan Posted April 20, 2016 Share Posted April 20, 2016 Значи купих и платих чрез пайпал 3 неща от един китайски сайт. Днес обаче ми казаха , че 1-ното е свършило и няма да презареждат повече от него. Писах им, че ще взема другите 2. Но как ще ми върнат парите за 3-то (10-на $) ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Midex Posted April 20, 2016 Share Posted April 20, 2016 Partial refund. Link to comment Share on other sites More sharing options...
torbalan Posted April 20, 2016 Share Posted April 20, 2016 Те ли ще го направят и парите ще се върнат в пайпал акаунта ми ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Midex Posted April 20, 2016 Share Posted April 20, 2016 Те би трябвало да върнат в твоя пейпал акаунт сумата за липсващия продукт. Не каза кой е сайта, но повечето сайтове ще го направят без твоя намеса в рамките на няколко дена и само единици, дето обикновено се тарикатят, може да ти предложат точки или ваучер за тази сума, с който да си купиш друг продукт. Ако ти дадат опция между двете - искай си парите. Link to comment Share on other sites More sharing options...
torbalan Posted April 20, 2016 Share Posted April 20, 2016 Сайтът е сравнително неизвестен, вече съм им писал, че желая да ми върнат сумата за липсващия артикул. Просто попитах за по-голяма сигурност. В този контекст ми е любопитно как седят нещата, ако е било платено директно чрез дебитна или кредитна карта. Връщат парите към картата, предполагам ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Midex Posted April 20, 2016 Share Posted April 20, 2016 В общи линии...да - те ти връщат парите в твоя пейпал акаунт, а пейпал препраща парите към картата ти. Link to comment Share on other sites More sharing options...
torbalan Posted May 5, 2016 Share Posted May 5, 2016 Срокът за отваряне на диспут в пайпал беше 180 дни от датата на плащане за стоката, нали така ? Усещам, че натам ще отидат работите. Съпорта не отговаря от 2 седмици... Не е много , но е симптоматично. Сайтът е coolicool, може някой да има опит с тях... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Midex Posted May 26, 2016 Share Posted May 26, 2016 Някой да знае дали има начин да укажа на Пейпал да не плаща с парите от акаунта, а да ползва само тези от картата? Понеже когато има наличност в едното и другото, Пейпал първо дърпа от акаунта и ако там евентуално свършат, чак тогава се обръща към картата. Link to comment Share on other sites More sharing options...
w00x Posted May 27, 2016 Share Posted May 27, 2016 Няколко пъти съм виждал да дава възможност при плащане до надписа "PayPal Balance", но последните няколко пъти не виждам подобен вариант. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Midex Posted May 27, 2016 Share Posted May 27, 2016 И при мен се появява този надпис, но е само информативен - няма възможност да избирам каквото и да е. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Midex Posted June 19, 2016 Share Posted June 19, 2016 Днес забелязах нещо интересно...По принцип след последния "ъпдейт" в правилата на Пейпал, когато продам нещо, винаги съм си получавал парите 21 дена след плащането на стоката от купувача. Въпреки, че изпълнявам всички изисквания за премахването на този лаг, заради това, че 'Български пощи' не са регистрирани в системата им като официален доставчик (едно от изискванията), не мога да се класирам и продължавам да си чакам по 3 седмици. Както и да е...забелязах обаче, че при последната ми продажба в Ибей на продукт за $8, парите ми дойдоха в акаунта директно без изчакване (както беше едно време) и се чудя това някакъв бъг ли е или междувременно са приели някакво допълнение касаещо малките суми... Link to comment Share on other sites More sharing options...
dvdrw Posted June 19, 2016 Share Posted June 19, 2016 Преди зависеше от кога си потребител и какъв ти е фийдбека. В началото и при мен беше така, но като понатрупах положителен фийдбек, започнаха да ми ги пускат на момента. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Midex Posted June 19, 2016 Share Posted June 19, 2016 Аз съм доста отдавнашен потребител и на Ибей, и на Пейпал, а фийдбекът ми никога не е падал под 100%, но въпреки това след като въведоха лага от 3 седмици, винаги са ми задържали парите. Единствено сумата от последната ми продажба дойде веднага и затова се учудих на какво ли се дължи това... Link to comment Share on other sites More sharing options...
exabyte Posted June 19, 2016 Share Posted June 19, 2016 Why your payments are held.• You have been selling on eBay for less than 90 days• You have an eBay feedback score fewer than 100 as a seller and have not yet established a record of good performance• You have received fewer than 20 Detatiled Seller Ratings on eBay in the last 12 months or your eBay seller performance is below standard• You have a high rate of customer disputes or a low eBay feedback percentage• You have been a PayPal member for less than 6 months and have limited selling activity• You have a sudden change in selling activities (e.g. suddenly selling expensive items, selling large numbers of items, etc.)• You happen to be selling in a high risk category such as tickets, travel, gift vouchers, computers, electronics, mobile phones, etc.Depending on the circumstances, paypal may set aside payments for a single transaction or for all payments to sellers who meet the criteria above. И да, системата им за по-ранно получаване на парите не работи и никога не е работела. Дори при проследяем тракинг, пак не се освобождават по-рано. Опитвал съм се да получа обяснение от съпорта и то не един път, но с хора като тези от клипа, няма как да се разбереш: Link to comment Share on other sites More sharing options...
samkijot Posted July 19, 2016 Share Posted July 19, 2016 някой имал ли е проблем с регистриране на картата? питам защото ми се наложи да махна старата, която беше блокирана от банкомат и съответно беше издадена нова. старата доколко помня успях да я регистрирам за около 20 мин.(с получаването на 4-цифрения код) ... сега с тази обаче нещо стана, банката ми праща някакъв код с 2 букви отпред и 4 цифри отзад, но дори и вкарани тези 4-и цифри картата не беше "потвърдена". след което при всеки опит да я потвърдя отново или ми даваше грешка, или приемаше, но на следващата страницата картата беше изтривана от системата ... като влизам в акаунта си, в дясно имам едно известие, което ме моли да потвърдя дебитната/кредитната карта, за да може да се завърши проверката и да се вдигне pre-set limits на акаунта ми ... и при отиване на въпросната страница, ми дава опция само за вкарване на данните на картата - името, номера, кога изтича, CSC-то и адреса. като натисна Continue ми казва, че не е добавена карта или без никакво съобщение ... и тва е. въпросната карта просто не може да бъде добавена. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Midex Posted July 21, 2016 Share Posted July 21, 2016 На съпорта писа ли? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.