rargirov Posted March 2, 2016 Share Posted March 2, 2016 До колко разбирам трябва да си И US гражданин: https://www.paypal.com/webapps/mpp/brc/seller-protection-paypal-seller-benefit Link to comment Share on other sites More sharing options...
Midex Posted March 2, 2016 Share Posted March 2, 2016 Говорех за Ибейския селър протекшън, което за него е едно и също, понеже не е от значение кой (Ибей или Пейпал) ще възстановява сумата. Link to comment Share on other sites More sharing options...
rargirov Posted March 2, 2016 Share Posted March 2, 2016 Кейсът е отворен в PayPal, до колкото разбирам Link to comment Share on other sites More sharing options...
Midex Posted March 2, 2016 Share Posted March 2, 2016 Oops...my fault - естествено, че е в Пейпал. Още не мога да свикна, че двете институции вече са разделени. Link to comment Share on other sites More sharing options...
exabyte Posted March 4, 2016 Share Posted March 4, 2016 Може да има една таксичка от 20$ обслужаване, ако загубиш кейса и не си елиджъбъл за селрър протекшън. Имай го предвид и си следи баланса, че е на едно закътано място обявавена. За първи път чувам за такава такса. Повече инфо от къде може да се види? Link to comment Share on other sites More sharing options...
exabyte Posted March 21, 2016 Share Posted March 21, 2016 Може да има една таксичка от 20$ обслужаване, ако загубиш кейса и не си елиджъбъл за селрър протекшън. Имай го предвид и си следи баланса, че е на едно закътано място обявавена. За съжаление излезе прав колега. Боднаха ми 14 GBP при артикул под 3 GBP. Насолих paypal support-а да видим дали ще има ответен отговор. Репортнах и купувача в ebay, не че ги интересува, но все пак. Link to comment Share on other sites More sharing options...
rargirov Posted March 21, 2016 Share Posted March 21, 2016 Жалко, ще пиеш една студена вода, няма какво да се направи, това е такса "обслужване" (до колкото разбирам). Онзи е платил с кредитна/дебитна карта през PayPal и след това обратният трансфер е за твоя сметка. Link to comment Share on other sites More sharing options...
exabyte Posted March 21, 2016 Share Posted March 21, 2016 Жалко, ще пиеш една студена вода, няма какво да се направи, това е такса "обслужване" (до колкото разбирам). Онзи е платил с кредитна/дебитна карта през PayPal и след това обратният трансфер е за твоя сметка. То явно не е само трансфер, защото хем му връщат парите (3GBP item), той задържа продукта и отделно ме чарджат (14GBP fees). Гледам проблема е доста често срещан и явно доста хора се възползват от тази опция за аванта. Сега ще разровя сайта на PP дали има някаква конкретна информация за тази такса. Link to comment Share on other sites More sharing options...
rargirov Posted March 21, 2016 Share Posted March 21, 2016 Ако откриеш нещо, сподели, аз не успях "да й намеря цаката" Link to comment Share on other sites More sharing options...
Midex Posted March 21, 2016 Share Posted March 21, 2016 А аз да попитам друго - ако exabyte просто му беше върнал веднага и без възражения тия 3.65, щеше ли отново да има такса за разглеждане на случая? Link to comment Share on other sites More sharing options...
rargirov Posted March 21, 2016 Share Posted March 21, 2016 То няма такава опция - казват, че пей пал разглеждат случая... и след няколко дни излизат с решение. Ако беше кейсът в ебей, тогава можеше да се размине по този начин Link to comment Share on other sites More sharing options...
exabyte Posted March 21, 2016 Share Posted March 21, 2016 Точно. Изобщо нищо не се случва в ebay, въпреки че от там е закупен артикула. Интересното е, че това е опция в paypal Unauthorized transaction: [/b]I did not authorize a recent transaction. Step 1 - Identify unauthorized activity If there have been transactions or other activity in your account that you did not authorize, PayPal is here to help. Before filing a claim, make sure that the suspicious activity wasn’t due to a family member using your account or an unknown transaction wasn’t due to a recurring payment, like a subscription. If suspect you have received a fake email but do not see any unauthorized changes to your Paypal Account, please let us know using our Email/Website form. PayPal will help you resolve the issue by reviewing the details of your claim, and if your claim involves a transaction, we may ask for information from the seller. We try to resolve claims within 10 days, but it may take longer. която позволява до 180 дена след направена покупка да се отвори такъв кейс. "You can still report the problem in the Resolution Centre within 180 days." Някой може ли да провери: https://www.paypal.com/bg/webapps/mpp/paypal-fees При мен излиза: Oops. That page doesn’t exist Колко удобно... EDIT: След логване излиза, но никъде нищо не пише за тази такса... Но можеше и да е по-зле Щом репорта в полицията не помага и то в UK, дано на никой да не се случва да изгори с три и нагоре цифрена сума. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Midex Posted March 21, 2016 Share Posted March 21, 2016 Не знам, ама много съмнителна ми се струва цялата тая работа - хем през ибей го купил, хем подал възражение в Пейпал...и двата му акаунта ли са хакнали, що ли... Някой може ли да провери: https://www.paypal.com/bg/webapps/mpp/paypal-fees Това е линка. Link to comment Share on other sites More sharing options...
torbalan Posted March 27, 2016 Share Posted March 27, 2016 Имам въпрос, свързан с Пайпал. Сега, след като не може да се зарежда сметката от дебитна или кредитна карта, има ли някакъв друг начин да се вкарват пари в пайпал акаунт ? Примерно някой познат да ми прати или аз сам да си пратя ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
sheep Posted March 27, 2016 Share Posted March 27, 2016 Със сигурност познат може да ти прати. Link to comment Share on other sites More sharing options...
torbalan Posted March 27, 2016 Share Posted March 27, 2016 И каква е точно процедурата ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
sheep Posted March 27, 2016 Share Posted March 27, 2016 Ами аз преди време съм изпращал пари на моя позната чрез Пейпал. Тук приемаме, че твоят познат има Пейпал акаунт и от този акаунт ти изпраща пари на твоя Пейпал акаунт, трябва да знае как ти е твоя акаунт (имейла) и ги изпраща парите. Има някакви такси, не си спомням кой от двамата ги плаща. Ти нали това питаш? Защото по-горе в темата се коментираше, че в почти всички случаи това че не можеш да си заредиш акаунта с дебитна или кредитна карта (да имаш готови пари в акаунта си) не те ограничава да използваш Пейпал акаунта ти за плащания и превод на пари с карта (при всяко плащане на момента ти дърпа пари от картата и транзакцията минава през Пейпал). Link to comment Share on other sites More sharing options...
Midex Posted March 27, 2016 Share Posted March 27, 2016 За комерсиални преводи (понеже досега само такива съм получавал) таксата е към 6%, което ще рече, че ако ти изпратят $100 ще получиш $94. Link to comment Share on other sites More sharing options...
w00x Posted March 27, 2016 Share Posted March 27, 2016 Около 3% е таксата за лични преводи. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Midex Posted April 3, 2016 Share Posted April 3, 2016 Да питам нещо дали на някой вече му се е случвало... Имам няколко съмнителни покупки от Ибей - съмнителни, защото са от продавачи с по 2-3 отзива и цената е ниска (за всичките съм участвал в търгове с наддаване), но дори и да са фалшиви акаунти, след месец и половина ще ми върнат парите. Питането ми е за друго - платил съм всичките продукти, но на единия от продавачите срещу закупените продукти вместо знака $ за платено, стои пясъчен часовник с надпис "Your 04.01.2016 payment is being processed", a в Пейпал акаунта ми тези транзакции са маркирани като "pending". Защо не е прието плащането ми вече няколко дена и какво точно очаква Пейпал от акаунта на продавача - нещо не е наред с неговия акаунт ли...и не трябва ли плащането&получаването на пари да е автоматичен процес без да има нужда от намеса на отсрещната страна? Link to comment Share on other sites More sharing options...
exabyte Posted April 3, 2016 Share Posted April 3, 2016 Да питам нещо дали на някой вече му се е случвало... Имам няколко съмнителни покупки от Ибей - съмнителни, защото са от продавачи с по 2-3 отзива и цената е ниска (за всичките съм участвал в търгове с наддаване), но дори и да са фалшиви акаунти, след месец и половина ще ми върнат парите. Питането ми е за друго - платил съм всичките продукти, но на единия от продавачите срещу закупените продукти вместо знака $ за платено, стои пясъчен часовник с надпис "Your 04.01.2016 payment is being processed", a в Пейпал акаунта ми тези транзакции са маркирани като "pending". Защо не е прието плащането ми вече няколко дена и какво точно очаква Пейпал от акаунта на продавача - нещо не е наред с неговия акаунт ли...и не трябва ли плащането&получаването на пари да е автоматичен процес без да има нужда от намеса на отсрещната страна? Процеса не е точно автоматичен, поне в началото. Paypal очаква продавача да приеме плащането или има някакъв проблем с верификацията на акаунта си. Случвало ми се е и на мен. Пиши на продавача, да си погледне paypal-а, защото ако е "дръпнат" те са малко оувърлоудед, ако ме разбираш Link to comment Share on other sites More sharing options...
Midex Posted April 3, 2016 Share Posted April 3, 2016 Е че колко да е оувърлоудед, вече няколко дена, вкл. и уикенда...не че много ме касае кога ще приеме плащането и кога ще ми прати продуктите, защото накупих от други продавачи (или поне от други акаунти на същите продавачи) абсолютно същите, които уж би трябвало вече да пътуват насам, но ми беше интересен случая с изчакването, защото досега не бях го срещал. Link to comment Share on other sites More sharing options...
sheep Posted April 4, 2016 Share Posted April 4, 2016 Имал съм 2-3 такива случая с пясъчен часовник. Интересното е, че на този етап плащането не е окончатално и ти може да го отмениш, има го във опциите на eBay. Значи проблемът е, че продавачът не си е настроил както трябва и вързал двата акаунта (ибей и пейпал) или поне аз така си го обяснявам. Нормално е да се случи ако потребителят досега само е купувал и сега за първи път продава нещо. Пиши му и му обърни внинание къде може да е причината да си погледне. Ако не може сам да се справи му кажи да пише на съпорта на ибей, те ще го ориентират. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Midex Posted April 4, 2016 Share Posted April 4, 2016 Писах му вече. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Midex Posted April 5, 2016 Share Posted April 5, 2016 Писах му вече. И въпреки, че съм му писал, той изобщо не отговаря, а часовничетата продължават все така да си стоят. Опитах се да откажа покупката, но се оказах в Параграф 22 - Ибей ме препраща към Пейпал, защото имало неуредена транзакция ; Пейпал ме връща в Ибей и ми препоръчва да пиша на продавача (въпреки, че вече съм му писал)...Ибей отново ми казва, че е невъзможно да откажа покупката след като съм я платил и пак ме праща в Пейпал и така двете институции си прехвърлят топката постоянно помежду си. Сега ми остава единствено опцията оня все пак да отговори след някоя седмица или пък да изчакам 45 дена и да пиша, че продуктите не са получени, въпреки че аз съм ги платил, а оня даже не е приел парите ми, а камо ли и да е пратил нещо...а парите ми междувременно си седят нейде из буферните сметки на Пейпал и никъде не мога да намеря инфо как всъщност се постъпва в подобна ситуация когато си платил продукти, другият обаче не ги е приел по някаква причина и сумати време парите са нито при мене, нито при оня... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.