gadniqt Posted October 12, 2007 Share Posted October 12, 2007 Значи искам да си сложа нови предни амортисьори и ме интересува къде ще ми ги сменят най-тънко .Даже ако има някъде добър сервиз в Кичука,ще ми е идеално.Мерси предварително Link to comment Share on other sites More sharing options...
PiTT BuLL Posted October 12, 2007 Share Posted October 12, 2007 информативно мога да ти кажа, цената на един сервиз, на автосвят май беше , в тракия до мебелна къща, един път видях че сменят там на една кола и ги питах колко взимат , цената беше 20 лв на амортисьор питах просто информативно , но според мен ще се намерят и места с по-тънки цени , дано някой друг има инфо 8 болта и едни пружинки, където ако не ги сгънеш добре ако се изплеснат ще ти откъснат я глава, я ръка. За това си плащаш 50 лева , и за да не се цапаш и да си губиш времето и нервите които пружинки си искат едни скоби с които се притягат така както са си били , някой да знае къде ги продават ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
jozo Posted October 12, 2007 Share Posted October 12, 2007 Значи искам да си сложа нови предни амортисьори и ме интересува къде ще ми ги сменят най-тънко .Даже ако има някъде добър сервиз в Кичука,ще ми е идеално.Мерси предварително Най-тънко в Кичука ще ти ги сменят в автосервиза на Механото Link to comment Share on other sites More sharing options...
gadniqt Posted October 12, 2007 Author Share Posted October 12, 2007 Най-тънко в Кичука ще ти ги сменят в автосервиза на Механото Не ми се иска колата да ми е "опитно зайче" Link to comment Share on other sites More sharing options...
zlobil Posted October 12, 2007 Share Posted October 12, 2007 в закса на рогошко шосе , може да е малко по-скъпо ама е доста по качественно Link to comment Share on other sites More sharing options...
stefan Posted October 13, 2007 Share Posted October 13, 2007 Купи си инструменти и си ги смени сам. Така другия път ще ти излезе без пари. Link to comment Share on other sites More sharing options...
jozo Posted October 13, 2007 Share Posted October 13, 2007 Не ми се иска колата да ми е "опитно зайче" Ти ся хем без пари искаш хем иначе.Пък едва ли ще ти е правят учениците там. Сам си решаваш. Link to comment Share on other sites More sharing options...
pamporov Posted October 13, 2007 Share Posted October 13, 2007 Според мен , ако я правят ученици, даже ще е по добре защото ще я правят под надзора на майстор, и ще е така както пише по книгите (дано не се лъжа де ) . Link to comment Share on other sites More sharing options...
jozo Posted October 13, 2007 Share Posted October 13, 2007 Има нещо вярно.На мен сега Рендето ми регулираха клапаните и хората си казаха направо че незнаят на тази кола каква трябва да е хлабината.Отвориха едни дебели книги и намериха че е между 0,18 и 0,22 за този двигател .Взеха пластини и ги регулираха.После си сложиха капака и го намазаха със силикон даже и около гайките които държат капака ми сложиха въпреки че аз ако бях намаше да сложа.Пък едни амортисьори не са кой знае каква философия само развъртат няколко болта и после ги закчат няма никъв по-особен пипкав реглаж. Link to comment Share on other sites More sharing options...
operator Posted October 13, 2007 Share Posted October 13, 2007 взимаш крика и я вдигаш.. работата е 8 болта.. няма да дам 50 лева ,че и повече да ми ги развият и да ми ги завият... Link to comment Share on other sites More sharing options...
stefan Posted October 13, 2007 Share Posted October 13, 2007 взимаш крика и я вдигаш.. работата е 8 болта.. няма да дам 50 лева ,че и повече да ми ги развият и да ми ги завият... 8 болта и едни пружинки, където ако не ги сгънеш добре ако се изплеснат ще ти откъснат я глава, я ръка. За това си плащаш 50 лева , и за да не се цапаш и да си губиш времето и нервите Link to comment Share on other sites More sharing options...
jozo Posted October 13, 2007 Share Posted October 13, 2007 Да не говорим че тея болтове са такива запекани защото редовно се мокрят и се калят и т.н. и трябва бая сериозно напъване за да ги развиеш.Поне сега е лесно че продават спрейове където разкарват такива болтове.За пружините ще трябва скоба..........Трябва много инструмент и наистина е рисковано особенно с пружините.Аз си смених 1-ния на Рендето със скоба за пружини самоделки и щях да се н***ра от страх да не хвръкне пружината и за другия отидох в сервиз.Да не говоря че за горната гайката на която е хванат лагера около който се върти Макферсъна се развинтва трудно.Държи се контра с имбусен ключ и изпотроших няколко докато се развие.Оня в сервиза само врътна там с няква специален инструмент и готово. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.